Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sir, yes, Sir
Ennyi!Nem lehet eleget hangsúlyozni!
Nem mindegy mire pumpálta azt a betonradiált.
Örüljünk, hogy nem történt baja.
Pályára inkább ne menj gyári gumival.
Két ismerősőm is eldobta a motorját a gyári gumival a Hungaroringen. Mindkettő klasszikus hátsógumi csúszással, highside átdobással, 15 méteres repüléssel, bukóra való fejreeséssel, kulcscsontöréssel és enyhe agyrázkódással végződött.
Bár talán volt még egy eset is, ott nem került kórházba az illető.

Sokadik körben megég a gyári gumi és kisebb sebességnél is megcsúszik. Aki nem kezeli ezt jól (nem húzza neki tovább a gázt), hanem visszaveszi a gázt, azt a motor katapultálja. Inkább menjen ki a segge és feküdjön le a motor, minthogy átdobjon. Persze karosszékből könnyű ezt mondani...
A láncspray a kisebbik gond ilyenkor, de a gumanyomás az tényleg érdekelne.
Legalább így utólag, hogy most mennyi van benne.
Csak a nagy izgalomban elfelejtettem, ahogy MAJDNEM a láncsprét is, de azt csak majdnem...
Pfúúú ne is kérdezd... a végén jöttem rá, hogy le kellett volna engedni belőle...
Mesi,

amúgy milyen guminyomással haszáltad a gumit a pályán ilyen időben?
ugye hogy ugye?
Igen, nagyon aranyos volt a srác...
Kérdeztem is, hogy mikorra várhatom..., erre mondja, feldja elsőbbségivel, mert tudja, ez ilyenkor milyen sürgős...
Szóval le a kalappal, megérte várni, hogy végre elcsípjem őket
Én megrendeltem az egyik héfőn reggel és kedd délután a postaládámban volt.
Biztosan csak szerencsém volt, de akkor is: ez az igazi service!
Ja és utólag átutalással fizethettem.
Na végre sikerült
Rendeltem céép kék fényvisszaverős felnicsíkot, alig várom, hogy megérkezzen
jójó, értem én

amúgy meg nem csinálok rendszert a pályázásból....
Mesi,


ha a felnicsíkos matricásra gondolsz, akkor igen, én ajánlottam.
Én itt értem el a srácot:
http://www.motormatricak.hu
info@motormatrica
k.hu
+36 70 324 325 4

Ezen emileztem vele elég sokat, illetve beszéltem többször vele telón is.

(valamiért nem tóm külön sorba írja a k.hu -t az emilcímből)
Nem azt mondtam hogy ne használd, hanem hogy PÁLYÁRA kevés lesz.
Csak utálom azt mondani utána hogy "naugye" , amikor már itt a baj.

Egyáltalán nem kell megfogadni a tanácsot ezzel kapcsolatban, én már megettem a gyáriakat, túráztam vele, de sosem éreztem tuti biztonságban magamat tőlük. Pályára tuti nem mentem volna velük.

Te életed, te bocid!
Csak rengeteg szerencsét tudok hozzá kívánni.
Tom ugye Te ajánlottad anno a motormatricásokat?
Képzeld már 2 emailt is írtam nekik és hivogatom is őket és ki is csöng, de sose veszik fel, az emailemre pedig nem válaszolnak sajnos
Nincs valami contactod hozzájuk?
Szerintem kicsit túl dramatizáljátok a helyzetet
A páromnak is volt a busa előtt ugyanilyen gsxf-e és semmi baja nem volt a gumikkal.., egyelőre én sem érzek semmilyen problémát, végülis ha esik én elmenekülök, inkább nem megyek utcára, tehát a vizes aszfalt mint olyan annyira nem fenyeget
Oké, tudom bármikor elkaphat az eső, de olyankor meg gyök 2-vel buszsáv van...
Még egy kicsit nyúzom ezeket a gumákat, végülis alig 4000 km van bennük
Húhúúúú !
Mesibaba, ez azért elég hardcore ezzel a gumával !
Pályára pedig a " teljes vicc " kategória.
Nem elég hogy vadi újonnan is csúszkál, ez még ráadásul kopott is.
Én is most cseréltem, végül is Metzeler Roadtec Z6 került föl a bocira.
Ha valakinek kell gyári boci Dunlop (4500 km - t futott) 'ócsóé, akkor jelezze. Őszintén szólva magam ellen beszélek, mert nem ajánlom senkinek, de ha mégis valaki ilyet tenne föl anyagi megfontolásból, akkor viheti. Végül is óvatosan el lehet vele túrázgatni. Az enyém sokat elmenne még, szinte semmi kopás nem látható rajta. Vizes úton majdnem eldobtam a bocit, két necces szitum volt a gyári gumákkal, mind a 2x esőben. Beparáztam kicsit, és végül is ezért cseréltem le.
Konkrétan életveszélyesnek mondanám ezt a gumát, ilyen állapotban meg főleg.
Ne lassan, azonnal cseréld le!
Grat. ezzel a gumival nagyon szép,de szerintem lassan cseréld le!
tökéletesen szuperált a gyári gumi, arra a 2 órára...
Jaj srácok, olyat pályáztam tegnap, hogy öröm volt nézni
Na persze nem az első fél órában remekeltem, hanem az utolsóban, de így is szuper volt...
Látod?
Ez pont olyan, mintha az álmaid pasijának a sziluettjét rakattad volna rá és pont a kukija nem lenne sehol...
Viszont te ilyen hibát nem követtél volna el, pont azért, amiért mi férfiak fordítva a te hibádat nem.
Banyek és tényleg, látod ez nekem fel sem tűnt na de biztos azé' mer' én cshaj vagyok és nem a cickókat nézem....
Én kicseréltem a bolhát, ami mögötte van és betettem olyat, amibe rendes menet van. Ez legalább rendesen meghúzható. Autós-motoros boltban vehetsz hozzá bolhát és hozzávaló csavart.

A külső csavar egyébként a plexiben lévő gumis rögzítű anyába megy be, ez a plexit rögzíti a külső idomhoz. A belső csavar a műszerfal tartó idomot rögzíti a külső idomhoz.
Háááát ... pont a cicije nem láccik'!
Viszont nem is rossz!

Csavar ügyben mentem 1-2 kört, egyelőre 4,8-as átmérőt találtak nekem, 5,5-ös létezik még, de az állítólag Győrben van, a felett nem lehet kapni egyáltalán, úgyhogy reménykedem..

Járok arra is, maximum úgy alakítom a dolgaimat.