igazából meleget hozhatna a jézuska... kb +25 fokot szerintem azt a szettet neked a húsvéti nyuszi hozta
a mikulás hozza a jó üzemanyag árakat a jesszuska meg a meleget.
valakinek jobb 5lete?
Ez a fórum még tartogat meglepetéseket...
Talány néha hogy kiserül-e amit akarok.
Szóval a gsxf.hu/forum nálam megy, de mindek...
Sajnos senki nem akar megszólalni, kérdezek vagy írok valamit néha jön válasz, de olyan mintha magammal beszélgetnék.
Én a sport gumikban azt utálom, hogy kicsit dönteni nem lehet velük.
Amikor elkezdek dönteni, akkor szinte súlytalanul esik be.
30 fokos döntés felett persze baromi jó érzés a tudat, hogy olyan gumi alattad, amely ekkor éli ki magát.
De városi, vagy alacsonyabb sebességű túra motorozásra nekem inkább a túra gumi profil vált be.
Ennél egészen kis döntéseket is kényelmesen és finoman lehet uralni.
Sokan számolnak be például Continental Road Attack guminál (amely túragumi!), hogy szinte magától fordul, és utána rezzenéstelenül áll az elnyújott ivű kanyarokban.
Én inkább túrázok, vagy munkába járok a Bocival, soha többé nem veszek rá sportgumit.
na igen ,éensem tapasztaltam hogy koppant volna a futóművem pedig volt pár szitu ahol már emelte a hátulját a gép.
nekem az volt ,van vele a problémám hogy a hosszanti úthullámokon egyszerűen csak kóvályog, és ezmiatt majdnam össze is törtem már.
míg öcsém sport gépével ugyan ott tök nyugottan lehet közlekedni semmi ideges reakció.
mivel a motorozásból inkább a kanyargást kedvelem nem árt ha az eleje stabil a gépnek vagy a magadhoz tudod állítani.igaz sok múlik a gumikon és ezért inkább sport gumit használok, kevesebb kilométer de biztonságosabb
a gépben nem csalódtam csak kicsivel lenne jobb az eleje.
Szerintem semmi baj nincs a gsxf futómüvével.
Nyilván nem olyan mint egy könnyed sportmotoré de a súlyhához képest nagyon is jó!
A 2004 előttieknek és a 600-asoknak lehet gyengébb.
A gs500-asoknak viszont igen gyenge a futómüvük nekem felütött de a gsxf-nél soha.
én Pirelli Diablo Strada-t használok 160/60-ast hátra, ereseti méret előlre.
Eddig semmi gondom nem volt vele, és már 8e km körül raktam bele és még mindig van benne úgy 4e km szerintem. Csak azért tettem fel ezt, mert árban annyi volt hogy a C. road attack és akkor és rögtön kellett a guma, mert mentem volna túrára és a régi már kuka volt. Mindamellett hogy semmi gondom nem volt vele eddig, a következ papucs az szerintem Conti lesz, majd valamikor a következő nyár elején..
olvasgattam a fórumtémáitokat és a suzuki gyenge futóműve engem is zavart több helyen is érdeklőttem már a témában de legtöbben azt mondták hogy túrázásra jó....
viszont azt javasolta az egyik fórumozó hogy szerezzek egy k4 gsxr 750 es futóművet mert az kompatibilis a gsxf ével..nem jártam utánna mert még a rugócsere sem olcsó nem egy egész futómű, bár nem rég láttam egyett 140,000 Ft ért...lehet érdemes lenne megnézni, még mindig olcsóbb mint egy újabb hiteles motor
más..
kissé viseltes lett idén a bőr rucim és ráférne kisseb javítás (szétment a varrás mentén) ha valaki tudna tanácsot adni hogy hobóva érdemes vinni azt megköszönném..
Na rátaláltál a lényegre!
Az a nyomaték, ami nagyon nagy okosság benne!
A kényelem az üléspozicíóban és a nagyon jó kanyarodás meg hab a tortán, az egyenesben semmi buli nincs!
Progresszív rugó
Wirth progressziv rugók az első futóműhöz. Használatával kezelhetőbbé, komfortosabbá válik a motorkerékpár, megszűnik a puha rugózás, a teleszkóp felütése. http://www.biker-world.hu/kate...(AK11)&hivo_cat_id=19
&h_hivoszint_id=4&h_cat_id=19
Én eddig nem vettem észre hogy felütött volna az első teleszkóp. Pedig nem egyszer elemelkedett fékezéskor a hátsó kerék.
Vélemény?
hiho!
csak a thunderace-re figyeltem fel először a mondandódból.
nos nekem van szerencsém annak a kistestvérét hajtani, idén idő hiányában 8000 beleszaladt gyakorlatilag csak belföldön. a legnagyobb táv egy nap alatt az kb 800km volt, amit simán kibírtam(na jó a csuklóm kicsit megérezte.)
emelett bátyám gsxf 750-ét is hajtom néha. a külömbségek azért jelentősek. a gsxf javára megy a kényelmesebb üléspozíció meg a szélvédelem. ellenben a futóműve horror rossz a yamahához képest. igaz ez egy thundercat nem ace de azért mind a kettő szerintem fejlettebb. szabad magasság mind a kettőn elég a gsxf-nek csak a futóműve gyenge. egyenesben is zavarba lehet hozni a gixef elejét egy kis nyomvájúval, míg a catnek az igazából semmit nem jelent. szóval szerintem már csak a futóűve miatt is érdemes lecserélni az ace-re. az meg hogy jön még plussz lóerő is csak ráadás. azt meg azért mindenki sejti hogy az ace/cat-nek kicsit fejlettebb a blokkja. a suzi blokkja kb 85-ös fejlesztés lehet.(nem belémkötni csak tippeltem lehet hogy újabb nem sértésnek szántam) a váza is elég gyenge. meg szerintem az 1000es ace kb egysúlyban lehet vele.
ettől függetlenül a suzi jó gép. ha nincs időd kimotorozni egy jobbat akkor nem éri meg lecserélni.
de ha úgy érzed tudsz fejlődni akkor ace mindenképpen jó választás
Tudom én is, hogy jó kis \"mindenes\" motor ez, lehet erre is (túrázás) és arra is (sportos haladás) használni. Kezdetben nálunk is az volt a terv, hogy a feleségemmel jövünk-megyünk, de ez nem jött össze. Arra is jól emlékszel, én már kiszálltam a hitelből.
Én 2005 óta használom, és idővel rájöttem mit is szeretek igazán. Egyenesen menni na azt nem. Viszont a nyújtott kanyarokat, a gyors jobb-bal-jobb kombinációkat azt igen. De azt nagyon, akkor mindig fülig ér a szám a bukóban. . Van két szakasz, ami igazán kedvencem, egy olyan csemege amiért ha csak tudok elmegyek.
Ez neked biztos ismerős a másik fórumról, másnak meg hátha egy jó célpont jövőre:
1. Ausztria, Lockenhaus - Rechnitz között (Kőszeg - Szombathely a hátár túlsó oldalán) http://www.youtube.com/watch?v... http://www
.youtube.com/watch?v...
2. Szlovákia, Pozsonytól északra (502-es útról nyílik) Pezinok és Pernek között az 503-as út http://www.youtube.com/watch?v...
Ez a videó az út felét mutatja, a hegytetőtől Pezinok felé és vissza.
Abban is tökéletesen igazad van, hogy ezt a motort már ismerem, az előéletéban, műszaki állapotában biztos lehetek. Egyenlőre javítgatom, és gondolkodom.
Azt tudom hogy a Conti RoadAttack jó gumi hozzá. Te mit is tettél fel? Valami Michelin ugye? Tavaszra új első-hátsó gumit is kap a motorom.
Az erdélyi túránkon volt velünk egy Honda Varadero. A Varadero-s srác 160-nál egyenes háttal ülve simán felnyitotta a bukója állrészét, semmi menetszél nem érte. Mi meg hasaltunk a tankon. Arról nem is beszélve, hogy nem nagyon akart lemaradni mögöttünk. De a DL-ről is nagyon jókat hallottam! Ha az mellett döntessz, biztos nem fogsz csalódni.
Sorry nem voltan gépközelben, most olvasom a dolgokat.
Jó hosszúra eresztetted, én nem leszek ilyen hosszú, mert a lényeget elmondták előttem és 100%-ban egyetértek Xebulonnal. Amennyire ezt a típust (boci) ismerem már (2 éve van meg nekem is és 0 km-el vettem) ez pont az a kategória motorban, hogy ha túrásan akarsz menni és kényelmesen ülni közben, akkor arra is jó, ha meg "tolni" akarod neki arra is képes, bár persze nem az a nyomaték állat mint az újabb és nagyobb gépek, de szerintem 1 személlyel több mint jó. Mi sokat megyünk ketten a feleségemmel és úgy is nagyon baba, bár néha lehetne még egy is kraft, de én meg vagyok vele elégedve. Sokat kanyargunk, megszoktam már hogy nem ez a kedvence a bringának, de lábtartót nyáron így is nem keveset koptattunk a hegyekben, úgy, hogy a közép sztendert le is vettem tavasztól őszig, most télre került vissza, mert máskor már zavart.
Én speciel még mindig szépnek látom, nagyon vigyázok rá, megkap mindent tőlem amit csak kell, tudom hogy jó kézben van nálam és szeretem is. Nagy előnye hogy amúgy "igénytelen", de meghálál minden gondoskodást és két dolgot tudok magamról:
1. hosszan egyenesen menni már nem szeretek annyira, így a kanyargós helyszíneket keresem
2. versenypályán kívül (ahol még sosem jártam ugyan) pontosan elég az a szint, hogy ha leér a lábtartó, akkor már nem szabad tovább feszegetni a határokat. Én már nem feszegetem, élvezem azt a sebességet és ívet, ahogy a kanyarokat kimotorozom magamnak.
Ez persze tart egy ideig, utána az ember persze elkezd gondolkozni, hogy jójó, de hogyan tovább.
Rájöttem, hogy igazán a túrzás az ami az én világom, ezt szeretem, és ez az amit a jövőben tovább szeretnék csinálni, a pálya nem vonz (bár hasznos állítólag).
Az öcsémnek most rendeltünk meg egy új DL650-et, januárban veszi át. Mit mondjak: tetszik ... bááár .. kettőnknek a feleségemmel kevés volna, a kisebb verzió, viszont az 1000-es az baba ...
Szóval rosszul találgattál, mert nem XX és nem busa... ja és enyelőre nem most. (ez pusztán anyagi kérdés, mert nem akarok óriási hitelt 10 évre felvenni, amúgy meg sokat utazunk, jövünk megyünk, nem tudok annyi önerőt összeszedni, hogy egy ilyen drága gépre befizessek, mert amúgy a busa az álom)
A következő szezonban kipróbálok 650-es és 1000 túra motort is (DL) és keményen elkezdek gondolkodni a dolgokon, persze itt közre játszik, hogy lehet hogy év második felében "baba-projekt" lesz, akkor maradunk a popsinkon. De ha nem, akkor lehet hogy a szezon végén, vagy a 2010-es szezon elején megindulok egy túra enduro irányába. Ez valahol továbblépés is, a kanyarvadászatot ezek a típusok nagyon szeretik és ráadásul nagyon kényelmesek is mind testtartásban, mind ülésben. (ja és nyomatékban pedig alig van alatta egy XX-nek DL1000: 106nm/7500 és 98LE ez azt hiszem nekem több mint elég.)
Szal' meglátjuk, terv van és gondolkodás. Most - mivel hiteles a motorom - rossz üzlet belőle kiszállni, ráadásul alif vagyok még 20,000km-en túl így bőven van még benne potenciál azt gondolom.
A te motorod amennyire tudm már ki van fizetve, úgyhogy gazdaságilag ebből a szempontból majdnem mindegy hogy mikor adod el, de akkor is azt mondom, hogy ez a gép ökéletesen alkalmas arra amire használod(juk), én a te helyedben biztosan nem váltanék egy akármilyen használt "régebbi" típusra, mert a mostanit A-Z-ig ismered, ráadásul egyedül mész vele és nagyon hektikusan. Szóval itt a kérdés:
... minek váltani, ha a mostani is jó?
(persze ha az ember váltani akar és mást kipróbálni, vagy beleszeretett egy másik gépbe, esetleg átáll pályázásra az megint más dolog, de ahogy elmondtad ez nem te vagy ...)
Ennyit rólam, nem lebeszélni akarlak, csak elmondtam a véleményemet pro és kontra.
Igazából olyan régi/régebbi modellt nem nézegettem mint a Thunderace. A motorozást sem szeretném abbahagyni, csak kicsit átértékelődtek a dolgok.
A munkahelyem mellett van egy kis saját cégem, azt is intézni,vezetni kell, meg most már itt a gyerkőc is, szóval tényleg időhiányban szenvedek. Amikor lehetőségem lesz, akkor viszont szeretnék menni, és élvezni a motorozást.
Lehet hogy Xebulonnak lesz igaza, és marad a GSX-F. Ezt már ismerem az első csavartól az utolsóig, biztos lehetek a műszaki állapotában stb. Mindenesetre ha el is adom, akkor jól jár vele aki megveszi.
Szia!
Nekem is volt GixF 750-es,tök jó bejártam melóba,túráztam,pályáztam.Most XX-el nyomom imádom!esetleg még 1 tipust ajánlok figyelmedbe Yamaha YZF 1000 Thunderace (sport/túra).Több ismerősöm hagyta abba a motorozást gyerke miatt!
Nem akartam belekotyogni!Legjobbakat.Üdv!
Köszi a véleményed. Egyenlőre nincs eldöntve a dolog, csak gondolkodom, gondolkodom.
"miért fáj, hogy néhány tized másodpercet vesztel"
Nem erről van szó. Nem a sebesség a lényeg, egyáltalán nem érdekel hogy egy kanyart 80-nal vagy 100-al tudok bevenni. Mivel valószínű hogy később sem lesz időm több napos túrákhoz, ezért maradnak a fél, max egy napos gurulások. Azok is csak alkalmanként. Én ez az idő alatt szeretném minél jobban érezni magam a motoron. És persze biztonságban is. Ebben segíthet egy "komolyabb" gép, a jobb vázzal-futóművel, jobb menetteljesítménnyel stb.
"Veszel helyette egy 8 éves vasat, aminek nem tudod az előéletét sem?"
Ebben igazad van, csak hallottam egy-két kedvező ajánlatot, megbízható forrásból, rendesen szervízelt motorokról.
a mikulás hozza a jó üzemanyag árakat a jesszuska meg a meleget.
valakinek jobb 5lete?
ha ezt a mikulás hozta lehet , hogy a jézuska hoz még valamit hozzá
Talány néha hogy kiserül-e amit akarok.
Szóval a gsxf.hu/forum nálam megy, de mindek...
Sajnos senki nem akar megszólalni, kérdezek vagy írok valamit néha jön válasz, de olyan mintha magammal beszélgetnék.
Viszont nálam már járt a Mikulás (Télapó) vagy Jézuska, kinek mi tetszik.
Ezeket hozta :
Ki tud valamit a gsxf.hu-ról?
Napok óta nem tudok belépni!
Ha már mocizni nem lehet!
Szevasztok!
Amikor elkezdek dönteni, akkor szinte súlytalanul esik be.
30 fokos döntés felett persze baromi jó érzés a tudat, hogy olyan gumi alattad, amely ekkor éli ki magát.
De városi, vagy alacsonyabb sebességű túra motorozásra nekem inkább a túra gumi profil vált be.
Ennél egészen kis döntéseket is kényelmesen és finoman lehet uralni.
Sokan számolnak be például Continental Road Attack guminál (amely túragumi!), hogy szinte magától fordul, és utána rezzenéstelenül áll az elnyújott ivű kanyarokban.
Én inkább túrázok, vagy munkába járok a Bocival, soha többé nem veszek rá sportgumit.
na igen ,éensem tapasztaltam hogy koppant volna a futóművem pedig volt pár szitu ahol már emelte a hátulját a gép.
nekem az volt ,van vele a problémám hogy a hosszanti úthullámokon egyszerűen csak kóvályog, és ezmiatt majdnam össze is törtem már.
míg öcsém sport gépével ugyan ott tök nyugottan lehet közlekedni semmi ideges reakció.
mivel a motorozásból inkább a kanyargást kedvelem nem árt ha az eleje stabil a gépnek vagy a magadhoz tudod állítani.igaz sok múlik a gumikon és ezért inkább sport gumit használok, kevesebb kilométer de biztonságosabb
a gépben nem csalódtam csak kicsivel lenne jobb az eleje.
Nyilván nem olyan mint egy könnyed sportmotoré de a súlyhához képest nagyon is jó!
A 2004 előttieknek és a 600-asoknak lehet gyengébb.
A gs500-asoknak viszont igen gyenge a futómüvük nekem felütött de a gsxf-nél soha.
én Pirelli Diablo Strada-t használok 160/60-ast hátra, ereseti méret előlre.
Eddig semmi gondom nem volt vele, és már 8e km körül raktam bele és még mindig van benne úgy 4e km szerintem. Csak azért tettem fel ezt, mert árban annyi volt hogy a C. road attack és akkor és rögtön kellett a guma, mert mentem volna túrára és a régi már kuka volt. Mindamellett hogy semmi gondom nem volt vele eddig, a következ papucs az szerintem Conti lesz, majd valamikor a következő nyár elején..
viszont azt javasolta az egyik fórumozó hogy szerezzek egy k4 gsxr 750 es futóművet mert az kompatibilis a gsxf ével..nem jártam utánna mert még a rugócsere sem olcsó nem egy egész futómű, bár nem rég láttam egyett 140,000 Ft ért...lehet érdemes lenne megnézni, még mindig olcsóbb mint egy újabb hiteles motor
más..
kissé viseltes lett idén a bőr rucim és ráférne kisseb javítás (szétment a varrás mentén) ha valaki tudna tanácsot adni hogy hobóva érdemes vinni azt megköszönném..
üdv mindenkinek
Na rátaláltál a lényegre!
Az a nyomaték, ami nagyon nagy okosság benne!
A kényelem az üléspozicíóban és a nagyon jó kanyarodás meg hab a tortán, az egyenesben semmi buli nincs!
Progresszív rugó
Wirth progressziv rugók az első futóműhöz. Használatával kezelhetőbbé, komfortosabbá válik a motorkerékpár, megszűnik a puha rugózás, a teleszkóp felütése.
http://www.biker-world.hu/kate...(AK11)&hivo_cat_id=19
&h_hivoszint_id=4&h_cat_id=19
Én eddig nem vettem észre hogy felütött volna az első teleszkóp. Pedig nem egyszer elemelkedett fékezéskor a hátsó kerék.
Vélemény?
Csak kiváncsiságból megnéztem a DL1000 adatait (suzuki-motor.hu):
hengerűrtartalom: 996 ccm (GSX-F 750 ccm)
teljesítmény: 98 LE (GSX-F 92 LE)
nyomaték: 106 Nm (GSX-F 66,7 Nm)
száraz tömeg: 208 kg (GSX-F 211kg)
Sokkal nagyobb a blokk, mégis az egész motor kisebb súlya van! És a nyomaték különbség!
csak a thunderace-re figyeltem fel először a mondandódból.
nos nekem van szerencsém annak a kistestvérét hajtani, idén idő hiányában 8000 beleszaladt gyakorlatilag csak belföldön. a legnagyobb táv egy nap alatt az kb 800km volt, amit simán kibírtam(na jó a csuklóm kicsit megérezte.)
emelett bátyám gsxf 750-ét is hajtom néha. a külömbségek azért jelentősek. a gsxf javára megy a kényelmesebb üléspozíció meg a szélvédelem. ellenben a futóműve horror rossz a yamahához képest. igaz ez egy thundercat nem ace de azért mind a kettő szerintem fejlettebb. szabad magasság mind a kettőn elég a gsxf-nek csak a futóműve gyenge. egyenesben is zavarba lehet hozni a gixef elejét egy kis nyomvájúval, míg a catnek az igazából semmit nem jelent. szóval szerintem már csak a futóűve miatt is érdemes lecserélni az ace-re. az meg hogy jön még plussz lóerő is csak ráadás. azt meg azért mindenki sejti hogy az ace/cat-nek kicsit fejlettebb a blokkja. a suzi blokkja kb 85-ös fejlesztés lehet.(nem belémkötni csak tippeltem lehet hogy újabb nem sértésnek szántam) a váza is elég gyenge. meg szerintem az 1000es ace kb egysúlyban lehet vele.
ettől függetlenül a suzi jó gép. ha nincs időd kimotorozni egy jobbat akkor nem éri meg lecserélni.
de ha úgy érzed tudsz fejlődni akkor ace mindenképpen jó választás
Tudom én is, hogy jó kis \"mindenes\" motor ez, lehet erre is (túrázás) és arra is (sportos haladás) használni. Kezdetben nálunk is az volt a terv, hogy a feleségemmel jövünk-megyünk, de ez nem jött össze. Arra is jól emlékszel, én már kiszálltam a hitelből.
Én 2005 óta használom, és idővel rájöttem mit is szeretek igazán. Egyenesen menni na azt nem. Viszont a nyújtott kanyarokat, a gyors jobb-bal-jobb kombinációkat azt igen. De azt nagyon, akkor mindig fülig ér a szám a bukóban. . Van két szakasz, ami igazán kedvencem, egy olyan csemege amiért ha csak tudok elmegyek.
Ez neked biztos ismerős a másik fórumról, másnak meg hátha egy jó célpont jövőre:
1. Ausztria, Lockenhaus - Rechnitz között (Kőszeg - Szombathely a hátár túlsó oldalán)
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www
.youtube.com/watch?v...
2. Szlovákia, Pozsonytól északra (502-es útról nyílik) Pezinok és Pernek között az 503-as út
http://www.youtube.com/watch?v...
Ez a videó az út felét mutatja, a hegytetőtől Pezinok felé és vissza.
Abban is tökéletesen igazad van, hogy ezt a motort már ismerem, az előéletéban, műszaki állapotában biztos lehetek. Egyenlőre javítgatom, és gondolkodom.
Azt tudom hogy a Conti RoadAttack jó gumi hozzá. Te mit is tettél fel? Valami Michelin ugye? Tavaszra új első-hátsó gumit is kap a motorom.
Az erdélyi túránkon volt velünk egy Honda Varadero. A Varadero-s srác 160-nál egyenes háttal ülve simán felnyitotta a bukója állrészét, semmi menetszél nem érte. Mi meg hasaltunk a tankon. Arról nem is beszélve, hogy nem nagyon akart lemaradni mögöttünk. De a DL-ről is nagyon jókat hallottam! Ha az mellett döntessz, biztos nem fogsz csalódni.
A "baba-projekt"-hez sok sikert kívánok!
Jó hosszúra eresztetted, én nem leszek ilyen hosszú, mert a lényeget elmondták előttem és 100%-ban egyetértek Xebulonnal. Amennyire ezt a típust (boci) ismerem már (2 éve van meg nekem is és 0 km-el vettem) ez pont az a kategória motorban, hogy ha túrásan akarsz menni és kényelmesen ülni közben, akkor arra is jó, ha meg "tolni" akarod neki arra is képes, bár persze nem az a nyomaték állat mint az újabb és nagyobb gépek, de szerintem 1 személlyel több mint jó. Mi sokat megyünk ketten a feleségemmel és úgy is nagyon baba, bár néha lehetne még egy is kraft, de én meg vagyok vele elégedve. Sokat kanyargunk, megszoktam már hogy nem ez a kedvence a bringának, de lábtartót nyáron így is nem keveset koptattunk a hegyekben, úgy, hogy a közép sztendert le is vettem tavasztól őszig, most télre került vissza, mert máskor már zavart.
Én speciel még mindig szépnek látom, nagyon vigyázok rá, megkap mindent tőlem amit csak kell, tudom hogy jó kézben van nálam és szeretem is. Nagy előnye hogy amúgy "igénytelen", de meghálál minden gondoskodást és két dolgot tudok magamról:
1. hosszan egyenesen menni már nem szeretek annyira, így a kanyargós helyszíneket keresem
2. versenypályán kívül (ahol még sosem jártam ugyan) pontosan elég az a szint, hogy ha leér a lábtartó, akkor már nem szabad tovább feszegetni a határokat. Én már nem feszegetem, élvezem azt a sebességet és ívet, ahogy a kanyarokat kimotorozom magamnak.
Ez persze tart egy ideig, utána az ember persze elkezd gondolkozni, hogy jójó, de hogyan tovább.
Rájöttem, hogy igazán a túrzás az ami az én világom, ezt szeretem, és ez az amit a jövőben tovább szeretnék csinálni, a pálya nem vonz (bár hasznos állítólag).
Az öcsémnek most rendeltünk meg egy új DL650-et, januárban veszi át. Mit mondjak: tetszik ... bááár .. kettőnknek a feleségemmel kevés volna, a kisebb verzió, viszont az 1000-es az baba ...
Szóval rosszul találgattál, mert nem XX és nem busa... ja és enyelőre nem most. (ez pusztán anyagi kérdés, mert nem akarok óriási hitelt 10 évre felvenni, amúgy meg sokat utazunk, jövünk megyünk, nem tudok annyi önerőt összeszedni, hogy egy ilyen drága gépre befizessek, mert amúgy a busa az álom)
A következő szezonban kipróbálok 650-es és 1000 túra motort is (DL) és keményen elkezdek gondolkodni a dolgokon, persze itt közre játszik, hogy lehet hogy év második felében "baba-projekt" lesz, akkor maradunk a popsinkon. De ha nem, akkor lehet hogy a szezon végén, vagy a 2010-es szezon elején megindulok egy túra enduro irányába. Ez valahol továbblépés is, a kanyarvadászatot ezek a típusok nagyon szeretik és ráadásul nagyon kényelmesek is mind testtartásban, mind ülésben. (ja és nyomatékban pedig alig van alatta egy XX-nek DL1000: 106nm/7500 és 98LE ez azt hiszem nekem több mint elég.)
Szal' meglátjuk, terv van és gondolkodás. Most - mivel hiteles a motorom - rossz üzlet belőle kiszállni, ráadásul alif vagyok még 20,000km-en túl így bőven van még benne potenciál azt gondolom.
A te motorod amennyire tudm már ki van fizetve, úgyhogy gazdaságilag ebből a szempontból majdnem mindegy hogy mikor adod el, de akkor is azt mondom, hogy ez a gép ökéletesen alkalmas arra amire használod(juk), én a te helyedben biztosan nem váltanék egy akármilyen használt "régebbi" típusra, mert a mostanit A-Z-ig ismered, ráadásul egyedül mész vele és nagyon hektikusan. Szóval itt a kérdés:
... minek váltani, ha a mostani is jó?
(persze ha az ember váltani akar és mást kipróbálni, vagy beleszeretett egy másik gépbe, esetleg átáll pályázásra az megint más dolog, de ahogy elmondtad ez nem te vagy ...)
Ennyit rólam, nem lebeszélni akarlak, csak elmondtam a véleményemet pro és kontra.
Te is jó sokat gondolkodol! Te mire jutottál?
Tippelhetek? XX vagy Busa?
Igazából olyan régi/régebbi modellt nem nézegettem mint a Thunderace. A motorozást sem szeretném abbahagyni, csak kicsit átértékelődtek a dolgok.
A munkahelyem mellett van egy kis saját cégem, azt is intézni,vezetni kell, meg most már itt a gyerkőc is, szóval tényleg időhiányban szenvedek. Amikor lehetőségem lesz, akkor viszont szeretnék menni, és élvezni a motorozást.
Lehet hogy Xebulonnak lesz igaza, és marad a GSX-F. Ezt már ismerem az első csavartól az utolsóig, biztos lehetek a műszaki állapotában stb. Mindenesetre ha el is adom, akkor jól jár vele aki megveszi.
Nekem is volt GixF 750-es,tök jó bejártam melóba,túráztam,pályáztam.Most XX-el nyomom imádom!esetleg még 1 tipust ajánlok figyelmedbe Yamaha YZF 1000 Thunderace (sport/túra).Több ismerősöm hagyta abba a motorozást gyerke miatt!
Nem akartam belekotyogni!Legjobbakat.Üdv!
"miért fáj, hogy néhány tized másodpercet vesztel"
Nem erről van szó. Nem a sebesség a lényeg, egyáltalán nem érdekel hogy egy kanyart 80-nal vagy 100-al tudok bevenni. Mivel valószínű hogy később sem lesz időm több napos túrákhoz, ezért maradnak a fél, max egy napos gurulások. Azok is csak alkalmanként. Én ez az idő alatt szeretném minél jobban érezni magam a motoron. És persze biztonságban is. Ebben segíthet egy "komolyabb" gép, a jobb vázzal-futóművel, jobb menetteljesítménnyel stb.
"Veszel helyette egy 8 éves vasat, aminek nem tudod az előéletét sem?"
Ebben igazad van, csak hallottam egy-két kedvező ajánlatot, megbízható forrásból, rendesen szervízelt motorokról.
Mégegyszer, köszi a véleményed. Megfontolom.