Srácok, nem tudjátok véletlenül, hogy a motornak hány %-át lehet más színűre festeni úgy, hogy még a forgalmiban ne kelljen változtatást eszközölni?
Most veszek egy fekete gsxf 750-et és valamit muszáj ráfestenem, hogy ne legyen ilyen fekete lovag
'mivel szélesebb gumi nagyobb futőfelület jobban tapad.mivel a felnit nem cseréltem kicsit összébb húzza a gumit így ívesebb és jobban kanyarodik.'
Ez nem autó. Mivel íves a gumi, szélesebb gumi nem jelent automatikusan nagyobb futófelületet. Mivel a szélét is összehúzod akár csúcsosabb is lehet, azaz pont kisebb a felület.
A szélesebb gumi azt jelenti, hogy ugyanazon dőlési szögnél a gumi a felni közepétől messzebb találkozik az útfelülettel. Mivel a valós dőlés a tapadási pont és súlypont egyenese, így a szélesebb gumi kisebb valódi döntést jelent. Tehát ugyanabban a kanyarban jobban be kell dönteni egy szélesebb gumit.
Nézz meg egy extrém 300-as chopper méretű abroncsot. Már kis döntésnél is a tapadóív centikre mászik el a felni közepétől. Hiába döntöd le 30 fokra, az csak 15-20 fok döntést jelent keskeny abroncsú túramotorhoz képest.
Egyébként a magasabb súlypont is azt jelenti, hogy kisebb mértékben kell döntened. Rossi ezt használta ki pár éve, mert a lábtartó és egyéb izék miatt jobban már nem tudta dönteni a gépet. Ezért megemelte a motor súlypontját, így azonos geometriai döntésnél nagyobb valódi döntést tudott a versenytársaknál, így gyorsabban tudott menni.
Ha jobb irányíthatóságot akarsz, akkor vékonyabb gumi kell. Ha jobb tapadást akarsz kigyorsításkor és fékezéskor, akkor vegyél szélesebb gumit.
Minthogy a GSXF motorosok többsége nem a gumiégetéses indulásról híresült el, és fékezéskor alig használod a hátsó gumit - értelmesebb keskenyebb gumit feltenni...
Köszi a választ, 160-ast fogok felrakni, de csatlakozva Tomcatfly véleményéhez, én is azt hallottam, hogy a 170-es nem jó. Legalábbis az eredeti felnire, a nagyon hozzáértők szerint.
én is 160-as gumit raktam fel hátra nekem bevált
az én véleményem az hogy mivel szélesebb gumi nagyobb futőfelület jobban tapad.mivel a felnit nnem cseréltem kicsit összébb húzza a gumit így ívesebb és jobban kanyarodik.
de majd most akarom megnézni hogy milyen lenne 170-sel...
Hello! Miért is szereted Te ezt a méretet? Gumicsere elé nézek, és érdekel a dolog, ugyanis én is erre a méretre gondoltam. A gumis a gyári méretet mondta, de ez engem nem hat meg.
Hali!
A hátsó gyárilag 150/70 R17-es de 160-ast is lehet rá tenni vékonyabbat semmiféleképp nem szabad rá tenni nekem a gyári méret volt mindig ez bevált meg olcsóbb is.
sziasztok,
segitsen valaki.
mi a gsx750f hátsó gyári gumi mérete?
valaki rakott fel szélesebbet( vékonyabbat ), vagy jó az amivel a gyárból kijött?
köszi.
Hali!
Az eredeti service manual angol verziója nekem meg volt sajnos vmi trójai virus megtámadta a gépem azóta nincs de el tudom neked küldeni a haynes-féle repair manualt.
csá mindenkinek!
Ha tud valaki szervízkönyvet átküldeni S gsx-750f 2000 évjáratról az se nagy baj ha angol service manual kérem tegye meg egy óriás csatolt fájlba. emil: veg75@freemail.hu kösz srácok egy havernak kellene
van vmi százalékos arány,ami felett be kell vinni szemlére a motort a közlekedési hatósághoz,de ennek az aránynak a mértékét kérdezd meg telefonon,mert egy fehér csíkért nem kell szarakodni,de ha sok benne a fehér,akkor színváltozás lesz,ami okmánycsere,meg ilyenek...
Hát jah de sebaj, már megvan a minta, amit rá akarok fújatni...
Te Gábor nem tudod egészen véletlenül, hogy ezeket kell-e emgedélyeztetni, mert ugye a forgalmiban fekete van írva és ha mondjuk 2 színű lesz az idom..., akkor mi van?
És én itt most nem pályaidomról beszélek!
Nincs szebb látvány egy kiglancolt, csillagó fekete mocinál ..