Lefotóztam, hogy milyen formában jött meg a csomagban a cucc.
Ennek ugye az a nagy előnye, hogy ívre van hajlítva, így nem kell az ívtartással szöszölni felrakés közben, sokkal egyszerűbb ezáltal és felhasználóbarátabb a felrakás.
És nem kell hozzá semmi felrakó szerszám, simán kézzel fel lehet rakni a két kerékre max 1 óra alatt kezőknek is.
Na tegnap estefelé felkerült a csík a bringára, ma pedig egy esti motorozást tervezünk a városban Budapesten sötétedésig.
Szóval ma fotózunk is és felrakom a képet.
mert ő megkapja "ingyé" a megfelelő méretű gumit. nekem sajnos nem adnak új gumit ha lemegyek a garázsba, így kénytelen vagyok magam beszerezni és az általam ismert forrásokból gyakorlatilag csak 120/180-as méretet tudok beszerezni. a tudásomhoz alighanem elég lenne a 160-as de lehet még a 140-es gumi is de mivel ilyeneket nem tudok venni így marad a 180. persze van hiúsági része is a dolognak mert azért egy 180as gumma jobban is mutat hátul de csak ezért nem vettem volna meg. új gumi nálam elvek miatt sem jöhet szóba....ingyen nem adják én meg biztos nem fizetek 3* árat egy 10%-al jobb gumiért...
na ennyi.
Ja, és ezenkivül mást nem is erőltetek, ennyi "csicsa" elég lesz. De ez az én szubjektív véleményem, mindenki ugy "tekeri" a motorját ahogy akarja, 1 a lényeg, meg legyen vele elégedve. Mindjárt be is zárok itt, és sietek haza, kihozom a mocit, még 1 guriga belefér a mai napba!
én vala az öccs de nem 190-es hanem 180-as gumit használok. igaz slicket. nekem nem volt vele gondom. éppen elfér nem érzem nehezebbnek az irányítást mint a 160-as gumival. viszont ha belelegedett akkor bármit meg merek tenni vele, nem lehet megcsúsztatni, legalábbis az én technikai tudásommal még nem sikerült. pedig volt hogy nagyon elbaltáztam a dolgot de a gumi eddig mindig kisegített. ráadásul 180-as gumi tonnaszámra van használtpiacon míg a 160-ast úgy kell vadászni. én ezért is tértem át a nagyobbra
Gratulálhattok, jövő héten megtörténik a csere