Szerintem a két műszerfal kompatibilis bár ezt nem probáltam ki ha a csatik egyformák bizti jó maga a számlap nem egyforma a 600-asé 240-ig van skálázva de nem kell attol félni hogy majd a 750-es kiakasztaná a 240-es órát a ford mérő skálázása is picit tér el.
Hali!
Korábbi motorjaimon csak a spirál szakadt el maga az óra nekem még nem ment tönkre olyat láttam már hogy km számláló fogaskerekei eltörtek megakadtak de ezek mechanikus hibák.
Nem hinném hogy ez gyakori hiba lenne még más tipusnál sem mondjuk: ezer motorból egynél fordul elő azt az egyet pont kifogtad.
Szerintem meg kéne probálnod egy használt , bontott műszerfalat beszerezned nem éri meg javitgatni főleg ha nincs olyan emberke aki értene hozzá.
Na mi van itt ? Nagy a pangás !
Nos. Korábban ( aki nem emlékszik ré és érdekli pár oldallal korábban) írtam, hogy a kilóméter óra számlálója nem műxik a 750 F-en. Már a harmadik szerelő próbálkozik vele. Az órában van egy IC ami ami sokmindent vezérel. Ez ment tönkre benne. Alap esetben javíthatatlan. 1 szóval csere. Valakinél fordult e már elő, vagy esetleg más fajta motornál ? És mit sikerült vele okoskodni ?
nekem is fekete a motorom és én 2 féle dolgot használok:
Száraz és tiszta motoron a Pronto krém 250ml viaszos bútorápoló.
- Kis ronggyal rákened vékonyan és 5-10 perc múlva puha tiszta ronggyal áttörlöd. (utána az agyadat eldobod, milyen szép lesz)
A másik, a MOTUL-nak van ez a spray-e, tisztító cucc, hasonló kicsit a féktisztítóhoz, de nem párolog el és utána olyan a bringa mint a salamon töke. (ez jó kis alaptisztításra is, de arra is, hogy ha tiszta száraz a moci, akkor szépen áttörlöd vele.
Polírozni pont ezért még nem kellett (főleg, hogy a tanktáska alatt mindig a pólómmal letörlöm és tiszta tankkal indulok el otthonról vele és így nem karolódik), de valószínű jövő megcsinálom majd azt is.
5 fok már semmiképp nem képezi az "alku" tárgyát, mert az már nagyon sovány, ilyenkor marad az álmodozás a motorozásról, és bontok 1 sört. 2 sört.... vagy valami...
Én nekem fekete a motorom. Akkor amikor megvettem egyből vettem hozzá viaszt. Most az OMV kúton tudsz ilyet venni. 1 kicsit drága 3-4000 Ft., de nagyon jó. Ez nem polír szer. Ez rárak és nem elvesz. Évente 2-3 szor használom. 3-4 mosást bír ki. NAGYON TUTI A SZER. Rá van írva, hogy kell használni. Arra vigyázz, hogy árnyékos helyen használd és csak akkor amikor tiszta a moci. Fontos, hogy mielőtt felviszed ne legyen vizes. Mosás után szárazra törlöd és utána.
Korábbi motorjaimon csak a spirál szakadt el maga az óra nekem még nem ment tönkre olyat láttam már hogy km számláló fogaskerekei eltörtek megakadtak de ezek mechanikus hibák.
Nem hinném hogy ez gyakori hiba lenne még más tipusnál sem mondjuk: ezer motorból egynél fordul elő azt az egyet pont kifogtad.
Szerintem meg kéne probálnod egy használt , bontott műszerfalat beszerezned nem éri meg javitgatni főleg ha nincs olyan emberke aki értene hozzá.
Nos. Korábban ( aki nem emlékszik ré és érdekli pár oldallal korábban) írtam, hogy a kilóméter óra számlálója nem műxik a 750 F-en. Már a harmadik szerelő próbálkozik vele. Az órában van egy IC ami ami sokmindent vezérel. Ez ment tönkre benne. Alap esetben javíthatatlan. 1 szóval csere. Valakinél fordult e már elő, vagy esetleg más fajta motornál ? És mit sikerült vele okoskodni ?
lassan itt a szezonkezdet, tegnap Velence felé találkoztam sok bikeerrel, akik nem tudtak otthon ülni.. ;)
Boldog ünnepeket!
Utána járok,hátha jó lesz.
http://www.vatera.hu/suzuki_gs...
Kipu rendszert keresek 92-es,750f-hez!Gyári 4:2-be is jó lenne!
Az újabb típus 4.1-be rendszere jó a régihez?
Köszi
a neve azért sokat bírna segíteni, ha meg tudnád nézni esetleg.
nekem is fekete a motorom és én 2 féle dolgot használok:
Száraz és tiszta motoron a Pronto krém 250ml viaszos bútorápoló.
- Kis ronggyal rákened vékonyan és 5-10 perc múlva puha tiszta ronggyal áttörlöd. (utána az agyadat eldobod, milyen szép lesz)
A másik, a MOTUL-nak van ez a spray-e, tisztító cucc, hasonló kicsit a féktisztítóhoz, de nem párolog el és utána olyan a bringa mint a salamon töke. (ez jó kis alaptisztításra is, de arra is, hogy ha tiszta száraz a moci, akkor szépen áttörlöd vele.
Polírozni pont ezért még nem kellett (főleg, hogy a tanktáska alatt mindig a pólómmal letörlöm és tiszta tankkal indulok el otthonról vele és így nem karolódik), de valószínű jövő megcsinálom majd azt is.
legutóbb már petiékkel amikor voltam akkor is szenvedett a hidegben a slick, vagy én vele...
Egyáltalán foglalkoztok ilyesmivel? Vagy csak vízes rongy és kész?