bocs hogy beleszólok, egy megjegyzést engedj meg:
A Conti motion az nemcsak olcsóbb, de sokkal keményebb keverék is, mint a Road Attack, tehát ha ez utóbbihoz vagy szokva, akkor csak óvatosan a kanyarokkal és a nedves aszfalttal a váltás után.
Ezt a gumisok leginkább azoknak ajánlják, akik nem igazán a kanyargás szerelmesei. Bár egyenesben is hozhat egy kemény keverék meglepetést eső, vagy egy erős fékezés során.
Úgyhogy csak annyit szerettem volna ezzel mondani, hogy nem véletlenül olcsóbb, számíthatsz rá, hogy tovább is fog tartani, viszont nem biztos, hogy ezzel teszel a legjobbat biztonság szempontjából, ez mindig vezetési stílus függő.
Én sosem lépnék vissza a keményebb keverék irányába, hacsak nem változtak meg teljesen a motorozási szokásaim.
a boci gyári gumájától szerintem a legtöbb embernek van hasonló tapasztalata mint Neked, bár azt is hozzá kell tenni, hogy 2 személlyel száraz úton normál használat mellett azért én nem találtam életveszélyesnek, bár sokat nem mentem el vele, mert 14e-nél le kellett dobni mind az elsőt, mind a hátsót, mert elkopott.
Természetesen mivel nem csak száraz úton használja az ember, illetve azért előfordul, hogy lendületesebben is használva van a motor, ezért szerintem sem érdemes a gyárit, vagy az ahhoz hasonló gumát visszarakni, mert hamar megvan a baj és nem lehet nedves időben is teljesen "lábújjhegyen" közlekedni vele.
Én a gyári gumi után a Pirelli Diablo Strada-t használtam, (ez tavaly tavasszal 60e Ft volt felrakva a pár) de ha jól tudom, akkor ez is 1 pólusú keverék mint a gyári, csak sokkal jobb minőségű és puhább is. Ezt a típust asszem már nem lehet kapni, viszont nem is tenném vissza, mert a hátsóval 9e km-t mentem el és már le is cseréltem, még az elsőnek adok 1-2e km-t, aztán ő is megy a kukába, már megvan az új helyette.
Most a Michelin Pilot Road 2 került fel, egyelőre hátra, aztán lassan felkerül már előre is. A pár 71e Ft volt a felrakással együtt (ez még áremelés előtti ár volt), viszont ez már a közepén keményebb keverék, és a szélén pedig lágyabb, tehát 2 pólusú, sokkal biztonságosabb. Érdemes még azt is beleszámolni, hogy ha km-re vetíted ki a gumi árát, akkor lehet hogy ez még jobban meg fogja érni, mint az eddigiek, mert a gumit ugye akkor dobod le, ha már elkopott és ez középen keményebb, tehát előforulhat, hogy 10-11e km-t is elfog a hátsó menni cseréig. Az első pedig lassabban kopik, tehát az még többet.
Tehát: mivel az új gumim most kb. 18%-al drágább mint a régi ezért akkor leszek ugyanott, ha kb. ugyanennyivel többet elmegy a bringa mint az előzővel tehát kb. 10,500km-t a hátsó, amire van esély. És akkor relatíve nem költöttem többet, de nagyobb biztonságban voltam a kanyarokban is. Általában nem azért cserélik le a gumikat a túramotorosok, mert a széle elfogyott, hanem azért mert a közepe gyengült el.
Szóval kérdésedre válaszolva tudok jobbat, és nem mindig csak az árat kell nézni, hanem a relatív árnak is érdemes utána számolni.
A Conti R.Attack-ról én is hallottam vegyeset. Én is akartam még felrakni, de végül nem került rá sor. Én azt mondom számolgass ...
Hy!
Nekem régebben volt bocim és Conti R.A. használtam több mint 20 ezer km mentem vele,de a végén már nem tapadt.Utánna Michelin Pilot Roadot vettem érezhető volt a különbség a Pilot javára, a gyári Dunlop használhatatlan csúszik minden körülmények között!Gumin ne spóroljatok, tudom könnyű ezt mondani!
Szia! A Road attackkal nekem nagyon jó tapasztalataim vannak.
Bár , eléggé kopik (persze motortól függ) a boci zabálja az elsőt.
Kb 10.000 -et megy el vele. Nekem a gyári Dunloppal sem volt bajom.
Viszont az 20.000 ment le és a tapadását hozta az utolsó pillanatig.
Ez a Contira nem jellemző a vége felé.
Egyébként nekem most ment fel előre a Conti Motion.!
Kiváncsi vagyok rá.... A Roadnál kicsit vzesebb és sűrűbb a mintája
......no meg olcsóbb is....
Sziasztok !
Gumicsere előtt állok.
A gyári gumákat szeretném ledobni a bociról.
Nedves útburkolaton húztam egy nem túl kövér gázt, és majdnem megvolt a perec, olyan szinten tolta ki a hátulját.
A Conti Road Attackkal van valakinek tapasztalata?
Ezt találtam elfogadható áron. 54 rugó a kettő akciósan.
Vagy tudtok valami jobbat?
A gyári gumi katasztófa, nem is értem miért adták a bocikat ezekkel a szarokkal.
Lehet csináltatni egyedi tankpadot küldött képpel + alulra ráírják a rendszámot..Formát választhatsz..A Tankpad.hu oldalon megcsinálhatod magadnak és ugyan annyi mint ha veszel készen.
Húúú, bizony, azok nekem sem tetszenek ott rajta valahogy le kell operálni róla.
Bár tavaly sokat pályáztam, mostanában már inkább csak sportbíróként járok ki melózni..., bár erősen gondolkodom, hogy ott is ki kéne próbálni a Knight Riderem
Szívesen elmegyek veletek majd, amúgy meg minden nap szinte mocival járok
Igen, valóban keveset használt, bár az előző tulaj nem túlságosan vigyázott rá, mert van rajta karc rendesen, de majd a párom segít, aszongya szépen ki lehet polírozni
Nézegettem szép kis tankadeket:
Még egy eszembe jutott:
Ha még nincs agyon használva a bringa - ahogy látszik - akkor a gyári 3db WARNING matricát percek alatt le tudjátok szedni egy hajszárító segítségével, csak jól fel kell melegíteni és nyom nélkül lejön. Öcsém DL-jéről kb. 2,5 perc alatt szedtük le a 3 matricát.
szép kis darab, ahogy nézem még szinte gyári állapotban van a gumákkal együtt. A fényezés is kituunooo ...
Ugye a gumikat is leveted? Az ugyanis bakelit ... majdnem!
Csak ringelni fogsz vele, vagy látunk majd máshol is?
Ha van kedved egyszer eljöhetsz egy olyan alkalomra (talán 1-2 hét múlva is csinálunk ilyet, már tervben van), amikor a tesómmal és a feleségemmel megyünk megint fotózni, amirol 2 napja dobtam fel ide a fórumra fényképet.
Akkor legalább nem csak ujjatlan pólós és egyhelyben állós fotód lenne a mociról és magadról egyszerre.
Jaj ne is mond..., úgy figyelek mindehol, hogy még csak véletlenül se kelljen tolnom...
Ezt a letámasztást már sokan tanácsolták, de soha nem szoktam üresben letenni....
Szerencsésen hazaértünk tegnap én és a ménesem
Jaj, nagyon jó kis motor ez, sokkal könyebben kanyarodik, a hangja gyönyörű és amikor húzok egy kis gázt neki, olyan mintha hirtelen seggbe rúgnának
Bár a gázkarral még ismerkednem kell, azé' érzem a kezemben, hogy más...
Még este szépen lemostam és majd le is polírozom, van rajta pár apró karc, amit el kell tűntetni
Kap egy Xenont, egy Finstert, tankpadet és lassan a saját ízlésemnek megfelelő lesz teljesen
bocs hogy beleszólok, egy megjegyzést engedj meg:
A Conti motion az nemcsak olcsóbb, de sokkal keményebb keverék is, mint a Road Attack, tehát ha ez utóbbihoz vagy szokva, akkor csak óvatosan a kanyarokkal és a nedves aszfalttal a váltás után.
Ezt a gumisok leginkább azoknak ajánlják, akik nem igazán a kanyargás szerelmesei. Bár egyenesben is hozhat egy kemény keverék meglepetést eső, vagy egy erős fékezés során.
Úgyhogy csak annyit szerettem volna ezzel mondani, hogy nem véletlenül olcsóbb, számíthatsz rá, hogy tovább is fog tartani, viszont nem biztos, hogy ezzel teszel a legjobbat biztonság szempontjából, ez mindig vezetési stílus függő.
Én sosem lépnék vissza a keményebb keverék irányába, hacsak nem változtak meg teljesen a motorozási szokásaim.