Hello!
H7-tompitott
H1-refi
A beépitésénél alátétezni kell, a halogén izzók egy foglalatban vannak amikre nem lessz szükség a xenon izzó beépitésénél, viszont ezeknek a foglalatok segitségével szoritotta a rugó az izzókat.
És még bonyolultabb legyen a dolog a két foglalat ráadásul nem egyforma!
Egyszóval miután a xenon izzót betetted a helyére mögé tenned kell alátétet(ket)! Én klingelitet tettem mögé de lehet műanyag karikát is.
Na, H7-es kell bele, ami egy fél autós szett, a párom beszereléssel együtt 9000-ért meg tudja neked szerezni...DE ez csak 1 izzó tehát ha a távolságiba is akarsz (szerintem felesleges) akkor 2X9
Ha komolyan érdekel a moci, akkor tessék megkeresni a tulaját, és valószínűleg ha mind a ketten előnyös üzletet akartok magatoknak, akkor meg is tudtok állapodni.
Annyira nem ismerem, hogy egyből engedjen a cuccból "csak úgy", de szerintem ma Magyarországon nyugodtan kijelenthertjük (főleg a gépjármű szektorban), hogy mindennek IRÁNYÁRA van, még ha nem is az van odaírva.
El kell menni, megnézni, beszélgetni és egyből lehet majd tudni mik a lehetőségek. Amennyire tudom Dunaharasztiban van a bringa.
Igen bocs Tomcatfly, csak mert ahogy néztem ugyanolyan matrica van rajta mint a tiéden a műszerfala pöpecül meg van csinálva viszont annyiért nemigen fog elkelni.
Ha én vagyok a Tom akire értetted, akkor a válaszom nem, nem az enyém azon egyszerű oknál fogva mert én nem hirdetem a motoromat, nem eladó.
Viszont azt véletlenül pont tudom hogy az említett darab kié.
ilyenkor mindig elbizonytalanodom, amikor egy majdnem 3 éves motort látok 2900km-el, hogy valóban ez az igazi km benne, ráadásul ennyi pénzért?
Ez a motor még éppen hogy túl van a bejáratáson és a gyári guma még szinte új ... gyorsan le lehet ezt csekkolni, elég sok az árulkodó jel pl. lánc, hogy vissza lett-e tekerve, vagy valóban ennyit ment a tulaj. Na meg a szervíz könyvet is megnézném azért. 3 év alatt ment a pali 1000km/ év.
Ennyi pénzért régebbieket kínálnak, 20-30 ezer km-el ...
Bocs hogy belevau, de csak óvatosan.
Aztán az is lehet hogy törött valamikor, és ezek még az új állapotáról képek. Gyanúsan occsó mindenesetre.
Keresek eladó GSXF 750-est, ha valaki tud valamit szóljon lécci.
Lehetőség szerint kéket keresek, de a fekete, vagy a szürke is jó végszükség esetén 2006-os évjárattól, azt már gondolom mondanom sem kell, hogy jó állapotú, megkímélt és kevés Km-rel!
Ahogy nézem az egyik furdulatszámmérő 11.000-nél a másik 12.000-nél pirosodik be. Valszeg csak 750-es veszek, de még eddig nem találtam. Nem azt jelenti, hogy addig szoktam forgatni, de ki tudja a műszer hogyan befojásolja a moci működését.
Ha tudsz vagy valaki más GSX 750 F (2003) műszerfalat (elég csak a középső része) akkor írj vagy írjatok !
H7-tompitott
H1-refi
A beépitésénél alátétezni kell, a halogén izzók egy foglalatban vannak amikre nem lessz szükség a xenon izzó beépitésénél, viszont ezeknek a foglalatok segitségével szoritotta a rugó az izzókat.
És még bonyolultabb legyen a dolog a két foglalat ráadásul nem egyforma!
Egyszóval miután a xenon izzót betetted a helyére mögé tenned kell alátétet(ket)! Én klingelitet tettem mögé de lehet műanyag karikát is.
Majd szélesen mosolygok, hátha hatással lesz rá
Annyira nem ismerem, hogy egyből engedjen a cuccból "csak úgy", de szerintem ma Magyarországon nyugodtan kijelenthertjük (főleg a gépjármű szektorban), hogy mindennek IRÁNYÁRA van, még ha nem is az van odaírva.
El kell menni, megnézni, beszélgetni és egyből lehet majd tudni mik a lehetőségek. Amennyire tudom Dunaharasztiban van a bringa.
Próba "cseresznye" ...
Azt mondtad ismered a tulaját... nem tudod lealkudni kicsit nekem?
Viszont azt véletlenül pont tudom hogy az említett darab kié.
http://www.hasznaltauto.hu/2627790_suzuki_gsxf
_2007
ilyenkor mindig elbizonytalanodom, amikor egy majdnem 3 éves motort látok 2900km-el, hogy valóban ez az igazi km benne, ráadásul ennyi pénzért?
Ez a motor még éppen hogy túl van a bejáratáson és a gyári guma még szinte új ... gyorsan le lehet ezt csekkolni, elég sok az árulkodó jel pl. lánc, hogy vissza lett-e tekerve, vagy valóban ennyit ment a tulaj. Na meg a szervíz könyvet is megnézném azért. 3 év alatt ment a pali 1000km/ év.
Ennyi pénzért régebbieket kínálnak, 20-30 ezer km-el ...
Bocs hogy belevau, de csak óvatosan.
Aztán az is lehet hogy törött valamikor, és ezek még az új állapotáról képek. Gyanúsan occsó mindenesetre.
Tom
Ezt találtam :http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Keresek eladó GSXF 750-est, ha valaki tud valamit szóljon lécci.
Lehetőség szerint kéket keresek, de a fekete, vagy a szürke is jó végszükség esetén 2006-os évjárattól, azt már gondolom mondanom sem kell, hogy jó állapotú, megkímélt és kevés Km-rel!
Előre is köszi!
Ahogy nézem az egyik furdulatszámmérő 11.000-nél a másik 12.000-nél pirosodik be. Valszeg csak 750-es veszek, de még eddig nem találtam. Nem azt jelenti, hogy addig szoktam forgatni, de ki tudja a műszer hogyan befojásolja a moci működését.
Ha tudsz vagy valaki más GSX 750 F (2003) műszerfalat (elég csak a középső része) akkor írj vagy írjatok !