Hát gyerekik......, most itt tartok a gyári matricák leszedésében, nem az a lejövő tipusok. Hajszárítóval felmelegít, majd négyzetmiliméterenként, sűrű anyázások közepette levakarás. Hat éve van rajta, volt ideje ráragadni. Kapaszkodik is piszkosul!
Ez nem a te motorod csak szeretnéd . A motorrad-os fiúk ha meglátnak bezárják a boltot , annyit randalíroztál már ott piásan ! Én szégyellem magam helyetted ! Egyébként ez a tied :
Értem, hát akkor Te szerencsésebb vagy ezen a téren, én úúúútálom ezeket az utakat, néha inkább kerülök, csak ne kelljen a 20cm mély gödröket kerülgetnem...
Tudom milyenek a pesti utak de szerencsére én nem ott lakok! Vas megyében teljesen az osztrák határ mellett lakom! Itt van a hármashatár: ausztria, szlovénia, magyarország! Mindkét külföldi országban kíválóak az utak és errefelé még a magyar utak is elég jók! Ugyhogy simán tudom tartani azt az utazót amit írtam!
Áruld már el nekem, hol akarsz Te 150km/óra utazó sebességet elérni?
Mert ahogy a srácok is mondják, a mi kis útjainkon néhol még a 40 is sok... lásd váci út, hungária körút és társai.
Én az előző 45 lovas motorommal egyedül simán elértem a 140-es utazót az autópályán, de azon kívül sehol nem tudsz annyival menni.
A végsebessége teljesen lényegtelen számomra! A lényeg hogy 2 személlyel a 130-at egyedül meg a 150-es utazót tudjam vele tartani! Úgy hogy nepörögje szét magát meg ne egyen 10 litert!
Azéé óóóvatosan!
Mondjuk hétvégi forgalom nem volt Budapesten, de akkor se rossz eredmény.
Mi is jókat mentünk, csak azt a Vác közeli balesetet ne láttuk volna tegnap délután a 2-es úton felfelé a szerpentinen, ahol az autó és a motor ütközött. Borzasztó látvány fogadott minket.
Hali! A segítségeteket szeretném kérni! Nemtudom hogy megvegyek-e egy GSX 600 F-et! Az ára miatt gondolkodom rajta, ugyanis nagyon olcsón tudnék hozzájutni! A népítéleteket már olvastam róla, ott írták hogy nagyon megbízható! Menni még nemmentem ilyennel. Egy 750 est néztem és az nagyon megfogott mert szép nagytestű gép volt, gondolom a 600-as sem sokkal kissebb! A legnagyobb probléma az én számomra ez lenne: 86 LE!
Hát ezt akárhogy olvasom elég kevésnek tűnik! Hétvégi kétszemélyes túrákra biztosan kíváló de én hétköznap egyedül szoktam menni és olyankor szeretek sportosan motorozni( ezt nem úgy kell érteni amit bír hanem ha 13 ig van a fordulatszámmérő akkor kb 10ig minden fordulatban kihuzatom)! Alkalmas ez a 86 ló ehez?
Előre is köszönöm a segítséget!
ÜDV: Krisz
Köszi szépen mindenkinek a gumával kapcsolatos segítséget !
Még nem dőlt el teljesen hogy melyik lesz a nyerő, de egy biztos: a gyári gumi repül! (mielőtt én repülnék) :)
A Tomcatfly által ajánlott Michelin lenne tényleg a legjobb választás, bár sajnos a gumira fordítandó anyagi lehetőségeim korlátozottak.
Ha 71 pénz volt áremelés előtt, akkor mennyi lehet most?
Ez sajnos nekem drága, tekintettel arra hogy a lánc szett cserém is mostanában lenne aktuális. Így pont egy "százasba fájna a boci" ami kicsit húzós így nyár előtt, főleg hogy megyek a bocival júniusban túrázni az Olaszokhoz. Oda is kell majd "zsé" rendesen.
Szerintem Road attack lesz a vége. Ez sem olcsó, de úgy gondolom jó kompromisszum. Használt gumit semmi képpen nem szeretnék.
Nem tudjátok véletlenül, bukógombával foglalkozik még valaki itt a fórumon? Nem ártana földobni rá, mert drága az idom ha 'neadjisten csúszik a boci.
a mocimhoz adták
Bescannelem valamikor a hétvégén, és földobom.
link
Erre gondoltál?
Szerintem "nagy" szervízkönyvet nem adtak ki magyarul, hacsak valaki le nem fordította a Haynes manualt.
.
előre is köszi
vég 225-km/ó. -12000 nél tilt , de hidd el nagyon kemény kis gép. (7000)-től nagyon kemény!
Tommy
Hajrá!
Mert ahogy a srácok is mondják, a mi kis útjainkon néhol még a 40 is sok... lásd váci út, hungária körút és társai.
Én az előző 45 lovas motorommal egyedül simán elértem a 140-es utazót az autópályán, de azon kívül sehol nem tudsz annyival menni.
Egy személyre a 600-as több mint jó, főleg a magyar utakon, ha nem feltétlenül akarsz 200 km/h fölött motorozni ...
Mondjuk hétvégi forgalom nem volt Budapesten, de akkor se rossz eredmény.
Mi is jókat mentünk, csak azt a Vác közeli balesetet ne láttuk volna tegnap délután a 2-es úton felfelé a szerpentinen, ahol az autó és a motor ütközött. Borzasztó látvány fogadott minket.
Hát ezt akárhogy olvasom elég kevésnek tűnik! Hétvégi kétszemélyes túrákra biztosan kíváló de én hétköznap egyedül szoktam menni és olyankor szeretek sportosan motorozni( ezt nem úgy kell érteni amit bír hanem ha 13 ig van a fordulatszámmérő akkor kb 10ig minden fordulatban kihuzatom)! Alkalmas ez a 86 ló ehez?
Előre is köszönöm a segítséget!
ÜDV: Krisz
Jaj ne tudjátok meg...., úgy élvezem az új motort
Vasárnap reggel 20 perc alatt értem ki a ringre fehérvári útról
Köszi szépen mindenkinek a gumával kapcsolatos segítséget !
Még nem dőlt el teljesen hogy melyik lesz a nyerő, de egy biztos: a gyári gumi repül! (mielőtt én repülnék) :)
A Tomcatfly által ajánlott Michelin lenne tényleg a legjobb választás, bár sajnos a gumira fordítandó anyagi lehetőségeim korlátozottak.
Ha 71 pénz volt áremelés előtt, akkor mennyi lehet most?
Ez sajnos nekem drága, tekintettel arra hogy a lánc szett cserém is mostanában lenne aktuális. Így pont egy "százasba fájna a boci" ami kicsit húzós így nyár előtt, főleg hogy megyek a bocival júniusban túrázni az Olaszokhoz. Oda is kell majd "zsé" rendesen.
Szerintem Road attack lesz a vége. Ez sem olcsó, de úgy gondolom jó kompromisszum. Használt gumit semmi képpen nem szeretnék.
Nem tudjátok véletlenül, bukógombával foglalkozik még valaki itt a fórumon? Nem ártana földobni rá, mert drága az idom ha 'neadjisten csúszik a boci.
Üdv_Soniq