Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor hideg a motor, és ráhúztad a szívatót, a szívató dugattyúihoz, fúj oda karmantyúk környékére féktisztítóval. Ha változik a fordulat, akkor elöregedtek azok a tömítések és cserélni kell.
Ha típus és évjárat stimmel akkor a 36-os tétel.
A 34-es egy sima o-gyűrű...
Haverom is vett autosboltban benzinszűrőt a 600-asába mondván az is jó bele, ment is a motor vele kb 6-7-ezernél fulladt nem is akart kiforogni aztán visszarakta a gyárit azzal semmi baja nem volt.
Francba... Csapot cseréltem a motoron, de továbbra is megáll, ha kihúzatom.
Viszont nekem úgy tűnik, hogy mintha a benzinszűrőben kezdene el forrni a benzin, legalábbis álló helyzetben, mikor hangolgattam, akkor szabályosan forrt benne a benzin. Kevés leírást találtam erről a jelenségről, de akinél előfordult, az motor leállásról panaszkodott. Érthető, mert a benzingőz miatt nem folyik benzin.

Azért is gyanakszom erre, mert hideg állapotban indulva az elején még elég hosszan bírta a kifogyásig, néhány km-t. Viszont mikor teljesen átmelegedett, akkor kb. 10 másodpercig, 500m után megint megállt teljes gázon. Úgy vánszorogtam haza 80-90-es tempóval.

Találkozott ezzel a jelenséggel valaki? Mi a teendő, hogy lehetne elkerülni? Egy meglehetősen nagy, kb. 2cm átmérőjű, 3-4 cm hosszú, átlátszó benzinszűrő van benne most. Régebben egy kicsit vettem, de teljesen elolvadt, elgörbült és nem folyt át. Szóval elég meleg lehet a benzinszűrő közelében, a karburátor sor végében, a levegőszűrő előtt.
Jokat. Mondtok. Csak nem ez a baj.... Nem kéne tekergetni... a probléma. vagy O gyűrű..... Vagy szivato O gyűrű. ...a nem használás ...miatt tönkre ment...........
Kösszi.
Ha nem javul meg mindenképp elviszem a szerelőmhöz.
3000 fordulat környékén veszi át a subertű (főfúvóka) alól származó benzin az üresjárati (pilot) fúvókából származó benzin helyett.
Ha fullad, akkor a pilot alól származó keverék szegény.
Ha nem csavargattad a karburátort, akkor valamelyik pilot fúvóka dugult el. De épp úgy lehetséges, hogy egy főfűvóka dugult el, bár ekkor magas fordulaton is rángatna.
Azt még ki lehet próbálni, hogy mikor bemelegedett a motor, akkor 1-2-esben kihúzatod leszabályzásig, 5-15 másodpercig. Ha főfúvókával van valami baj, akkor van esély, hogy a többlet benzin kimossa a karburátort és a fúvókákat... Bár a karbitakarítás biztosabb. Cserélj benzinszűrőt is.
A szivató rendben könnyen mozog mind a 4 karbinál látni egyenletesen emel.
Alapjárat szép egyenletes.
Érdekes módon üzemmeleg motornál nem jelentkezik a hiba.
Karburátor problémára gondoltam én is ezért öntöttem bele spuri adalékot, viszont a karbikhoz nem piszkálnék inkább elviszem szakemberhez.
Télen nem volt beindítva eddig mindig beindítottam 2-3 hetente és még mentem is vele egy két kilométert ha száraz idő volt valószínűleg vmi lerakódás lehet a karbikban.
Elsőre szerintem a szívatód nem szívató.
Tankot le és nézd meg, hogy a bowden mozog-e, illetve mozgatja-e a karbisoron a szívatót. Vagyishogy mind a négyen mozgatja-e a szívatót.

Ha már levetted a tankot, akkor rövid szereléssel a gyertyákat is megnézheted. Szerintem nem gyújtáshiba, mert az nem lefulladást, hanem azonnali megállást szokott okozni, de láttam már olyan gyújtást, ahol alacsony fordulaton kimaradt a gyújtás, és csak magas fordulaton volt jó - itt a gyújtókábelben volt szakadás, amely mint egy kondenzátor kis frekvencián nagyobb ellenállású, mint nagy fordulaton.
Viszont a kiszedett gyertya azt is elárulja, hogy mi a baja a motornak - fekete kormos =sok benzin; benzinszagú= nincs gyújtás; barna kiégett = jó; van-e lerakódás rajta = szar benzin; letört-sérült stb.
És ha kívülről adsz egy kis benzint, magyarán ha beindítod tank nélkül, akkor fújj egy kis indítássegítőt a karbisor környékén. Ha beszívja a motor és felpörög, akkor fals levegőt szív a karbisor - ott ahol beszívja.
Ha minden kísérlet csődöt mond, akkor valószínűleg a karburátor állítódott el, vagy dugult el - itt inkább az üresjárati levegőre tippelnék.

Esetleg még nézd meg, hogy lefulladás környékén mennyire és hogyan füstöl a gép. A boci induláskor nagyon füstöl, de inkább csak fehéren, ami elmúlik, ahogy visszaengeded a szívatót. A fekete füst benzinben dús keveréket jelent (gyertya is kormos). Melegen nem szabadna füstölnie - ez hibás karburátor beállításra utal.
Sziasztok!
Egy kis probléma merült fel szeretett motoromnál.
Hibajelenség: hidegen pöcc röff indul melegítem nem sokat csak amig felveszem a sisakot kabátot majd finoman megyek vele ahogy szoktam de a motor vmiért 3000 környékén fullad szivatóval is, fullad nagyobb gázadásra le is fullad, majd mintha kidolgozná magából a betegséget kb 5-10 km után megjavul szépen megy jól húz felpörög semmi baja.
Benzincsapot pri-be tekertem akkor is csinálja leömlők forróak inditás után. Most tettem bele spurit mert sokan ajánlották.
Gyertyákat még nem néztem 12ezernél járnak biztos ami biztos kicserélem amugy is kellene már.
Köszi.
Szia,
Nem néztem meg az "új" gumik gyártási idejét, de szépen
egységesen kopottak, kb 4 mm mintával, repedésmentes
felülettel.
Egyébként elhoztuk, szép törés, tákolásmentes a motor.
Reméljük sok élményt ad az új tulajnak.
Bocs, hogy belevau, fogtam a kezemben több 2014-es Pilot Road 1-et, holott az itthoni Michelin honlap nem is listázta már.
Helló mindenki!

Eladó egy pár givi konzol,ha valakit érdekel írjon!
Ár:12000ft
azok az "új" gumik ezer évesek
Előbb nézd meg a benzincsapot - állítsd PRI állásba és ha akkor elmúlnak a tünetek, akkor valószínűleg a benzincsap membránja vagy a vákuumcsővel lesz problémád.

Ha nem benzincsap, akkor told vissza a szervizbe, mert rosszul állították be a motort. Egyik-másik henger nem kap elég benzint vagy túl sokat kap.
Esetleg kihagyták a benzinszűrőt - vagy éppen nem cserélték ki és már eldugult. Én egyszer kicseréltem egy benzinszűrőt, aztán nem ment a motor, tipikus benzincsap problémákat mutatta, de a PRI állásban sem javult meg. Mikor leszedtem a tankot meg volt a probléma, a benzinszűrő hőre lágyuló anyaga szétolvadt a motor hőjétől, eldeformálódott. Nem annyira, hogy kilyukadjon, de alig folyt rajta át benzin.
Sziasztok.2004-es bocim van és van egy kis problémám.Most volt karbiszinkron,ki lett pucolva a karburátor és új gyertyákat is kapott.Viszont menet közben érezni hogy nincs ereje a motornak és érzem hogy dadog és előzés közben amikor jobban húzom a gázt,akkor hirtelen felpörög a motor és utána megy tovább rendesen.Volt olyan is hogy menet közben egyszerüen leállt a motor.Esetleg valaki tudna vami tanácsot adni?
27ekm-nél vagy egy vadi új láncnak kell rajta lennie, vagy egy nagyon logó gyárinak. Próbáld meg a hátsó lánckeréknél az egyik szemet érintő irányban elhúzni - vagy nagyon lóg (és akkor cserélni kell), vagy nem tudod elhúzni és akkor új. Egy láncszett 30-40eFt.

Boci nem eszi az olajat, nézd meg az olajszintet (függőbe állítva a kémlelő nyíláson középen kell lennie). De ha már beindítottad, akkor ne ijedj meg, hogy nem látsz olajszintet, kb. 5 perc alatt folyik vissza.

Fékbetét és féktárcsa még alig kopottnak kell lennie 27e-nél.

Sportkipufogó van rajta, kérd el a gyári dobot. Könnyebb vizsgáztatni, egyébként pedig 3 csavar tartja, kb. 10 perc átszerelni.

Tükröt cserélték, kérd el gyárit. Főleg ha a mostaniban nincs benne E jelzés.

Kérdezd meg, hogy volt-e 24ekm-nél szelepállítás, karbiszinkron, gyertyacsere - és ezt tudja igazolni számlával. Amúgy költséges művelet és elszokták hanyagolni. Esetleg a hanyag tulajdonost onnan is észre lehet venni, hogy a gázmarkolatnak holtjátéka van - bocin oda-vissza két bowden van a gáznak, és karbiszinkron során be kell állítani, hogy holtjáték mentes legyen.

Rendszám nem a gyári helyén van. Esetleg beleköthetnek vizsgán.

Egyébként egyszerűen nincs javítandó típushibája a gépnek, 27e-nél tökéletesnek kellene lennie. Esetleg a kuplung csúszás szokott előfordulni, a rugók kilágyulnak és megég a kuplung. Ha idejekorán észreveszed, akkor a rugók nem túl drágák (néhány ezer Ft), de a lamella-szett már 20eFt felett van (+munkadíj).
Üdv Mindenkinek!
Ismerősömnek megyünk hétvégén megnézni ezt a motort:

Boci
Ismeri valaki?
Mit érdemes figyelembevenni ezeknél a típusoknál az általános dolgokon kívül? (Törésre utaló jelek, fékbetétek, lánc, stb szemmel látható alkatrészek)
Típushibáik vannak ezeknek a masináknak?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Motoros üdv
Vaszi
üdv!
Voltam már idén nekem bevált,jobb mint a gyári.
Üdv kipróbáltad már az új plexivel a járgányt? Mennyivel dobja másként a szelet?

Igazad van!
Így lehet könnyebben elérhető...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f_extrakkal-8795200

Köszi!
Csak egy jó tanács: a saját admin oldalad elérését szúrtad be, amit rajtad kívül más nem láthat. Inkább a publikus oldalról kellene egy elérését megadnod.
Sziasztok!
Ha tudtok valakit, aki motorvásárlásban gondolkodik, ajánlom neki a Bocimat:
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/8795200

Tényleg nagyon egyben van! Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!
Üdv.:
Szabolcs
De lehet,hogy tudom mitől ment tönkre. 2éve felborította a vihar és elrepedt a dekni meg lett javítva de lehet, hogy akkor kapott egyet érdekes 2 évig mentem vele utána:)
Hát erre még én sem tudom a választ :) lehet hogy a kora majdnem 30 éves a vas:)