A mi, gyari gsx f kipufogonknal nagyobb a hangja, mélyebb és erosebb.......a sulya pedig hasonlo.
Csak kerdeztem egyebkent, mert ingyen kaptam es a felfogatasi pontok megegyeznek a bociéval....
ez az a gumi dugó,ez az ! No,3 suzukis telefonos zaklatása után sikerült rendelni 4db újat 1300db.rég örültem ennyire.nemrég keltem éjszakásból de megérte
ezzel tisztában is voltam,nem is vártam volna el ilyet sőt,ami azt illeti inkább új dolgokban gondolkodtam.Igaz gyerekként szerettem legózni anno de ezt kinőttem,nem akarom két naponta szétszedni a motort ilyen vackok miatt.Inkább tekergek a ház körül benzin hiány miatt de ha valami kell akkor arra előteremtem az anyagit
Itt a 40-es tétel:csavar... Itt a 35-ös tétel: dugó... Ez egy picit olcsóbb amúgy...
Az elsö oldalon az európai, a masikon inkább az amerikai modellek vannak.
Láttam ezt a dugót az 1985-ös GSX 1100 porlasztóiban is...de én lyukat nem láttam rajta...gondolom nem közvetlen az úszóházból szívm hanem a kehelycsö furatából, ahol a te elgondolásod szerint "stabilabb" a folyadékszint dinamikus sebességváltozáskor (gyorsitás-fékezés), így a keverék minösége is állandóbb.
De akkor a gixer porlasztók miért vannak meg nélküle? Azokban ilyen nincs, legalább is én egyikben Sem találtam a tucatból...
pista nem szabad le zárni .. ez egy gumi dugó amin van luk a szerepe az hogy gyorsitásnál és fékezésnél stabilan tartja az alapjáratott ... ki lehet váltani ugy hogy pl a 25 pilot fuvokát 20 ra cseréled és kijebb tekered a pilot csavart de nenéz igy be állitani ...
Égyáltalán melyik tétel az?
25 évig a suzuki forgalmazza az alkatrészeket...
De szerintem le tudod dugózni:
-vágsz bele M4 vagy M5 menetet, és tekersz bele egy csavart egy alu vagy réz alatátéttel...csak szét ne repeszd a öntvényt...
- keresel egy a furatnál kisebb méretü csavart, vágsz rá (reszelsz rá) egy o-gyürü hornyot és teszel rá egy o-gyürüt(mint kb a membrán kupak alatt van a szinkroncsatlakozónál), aztán belenyomod a gumidugó helyett.
Azzal a kerdessel fordulnek hozzatok, hogy mi a velemenyetek tapasztalatotok a 2000-2001-2002-es Gsx-750F-röl, es a 600f-röl.
Jövö honapban fogom megszerezni a motor jogsimat es szeretnek majd egy ilyen motort. Bar nem tudom, h kezdö motorosoknak ajnalott-e. Vannak-e tipushibai, mikre kell oda figyelni. Elöre is köszi.
Üdv. Gabor
ahha,értem..szóval ez is olyan mint a 30éves gs, van minden azt mégse.
itthon egy szaros plexit nem lehet éppkézláb módon venni,azt is amerikából kellett rendelni,de legalább lehetett.álljak neki ilyen dugókat kreálni vagy tudsz valami jobbat? akár el is viszem hozzád a komplett sort ha életre tudod kelteni.iszonyat retkes az az egy biztos.a 600as sorából 1dugó mállott szét,a 750esbe meg mindegyik...érdekes hogy a 30éves mikuni ami a gs-en van patika ilyen téren,sajnos nagyobb méretűek ezek a lezárók
Suzuki Motorcycles Magyarország
14 órája ·
Kedves Rajongóink! Köszönjük a rengeteg beküldött képet a hétvégén, szuper, hogy ilyen sokan megmutattátok Gixereiteket! A két legtöbb lájkot Tomi Nehéz és Tamás Németh képe kapta, gratulálunk nekik! Különdíjban részesítjük Zsolt Taschnert, mivel az ő motorjának gyártási ideje volt a legközelebb az első szériás 1985-ös GSX-R-ekhez. Kérjük, üzenetben küldjétek el nekünk az elérhetőségeiteket és postacímeteket, hogy kézbesíteni tudjuk az ajándékcsomagokat. Gratulálunk még egyszer. 174 loerő 156 nm
92es év végi gsxf 750 slingshot olasz papírok szerint,a váz kód GR78A az adattáblán az évjáratnál MTTE,ha ez segít. Csak ebay-en is próbáltam,kb 20 oldalt végig néztem.többféle javító szett is létezik addig oké de hogy ezt a gumi dugót eddig senki nem hiányolta egyszerűen nem hiszem el.az úszótartó és a pilot fúvóka között van,én legalábbis nagyon erre gyanakszom.tűszelepek patantul zárnak,saját súlyuknál fogva ha megforditom,nem tudom megfújni a csöveket
köszönöm,minden tipushoz írja azt a gumi dugót,nos nekem egynél sincs,ellenben az úszóházban folyékony takony állagban szerintem ezt fedeztem fel,innentől kezdve érthető a beömlés.. ötlet hol jutok hozzá olyan javító készlethez amiben ez is benne van? keresgéltem guglival pár készletet végignéztem de képen ilyen nem szerepelt
Kb 2éve használom minden beslöégésü motorba ami körülettem van(autó, robogó, permetezö, motorkerépárjaim, rotakapa...) . Ez udö alatt használt fecskendönek nem sok baja lett...
Le van írva az oldalukon, hogy azért van "túltöltve" hogy évek múltán is ha nincs felbontva akkor is meg legyen a ráírt mennyiség.
Javaslom, hogy szánj rá egy kis idöd és fusd át az oldalt, elkerülve azt hogy olyan kérdéseket teszel fel ami ott le van írva, tesztekkel alátámasztva, sok pozitív visszajelzéssel támogatva.
A weboldalon minden le van irva...
Azon mi acbonyolult hogy minden literhez 2ml kell? Pl. 10 literhez 20ml adalek. Szerezz be egy 20 ml fecskendot gyogyszerterbol.
Tuladagolni felesleges meg az elejen is...viszont erdemes mindig hasznalni, nem csak idoszakosan.
Egyet tudni kell rola, a halottakat ez sem tamasztja fel? Ès halottam mar olyanrol hogy valakinek ez miatt tonkrement az indexkapcsoloja...
Nekem is ilyen van fenn.
Kicsit morcosabb a hangja. de semmi különös.