Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ha nekem szól a kérdés már így vettem a motort. Nincsenek meg a csavarok.
Ha a kartergáz csövön kerül vissza a motorblokkból akkor adhat okot némi aggodalomra. Gázadásra nem füstöl? Nem kormosak a gyertyák? Nem fogy a motorolaj látványosan?
Szerelö Pest közelében.
MIkori gyártásu a gumi? DOT szám az oldalán? Sokat állt motor?
ha olajos a levegőszűrő az gáz?
Conti Road Attack kicsit puha gumi, érdemes az első kereket nem a gyári 2.25-re, hanem 2.5-re pumpálni - és akkor csökkent a motorfékre történő szitálási hajlam.
Egyébként sajnos évről évre rosszabb lesz, mert az első teloban lévő rugó folyamatosan ül össze, rövidül. A kétéves teloolajcsere során, ellenőrizni kell a rugóméretet is. Némi trükkel kitolható a csere, még egy alátét kell a rugó felé, vagy lejjebb kell befogni a teleszkóp szárat egy pár milliméterrel. Bontott vásárlásakor figyelni kell, hogy a 600-750 rugó hossza és keménysége eltérő - és sajnos a bontott rugó éppúgy rövidül, mint a sajátunk.
Hello!
A hasidom tartócsavarjai megvannak még?
Szia! Köszi, hogy elmondtad Te is. Bevallom, nem kicsit megijesztett a dolog, hogy nagyobb a baj, de így akkor nagyon remélem csak a gumi lesz! Nem tudom leírni mennyire várom már a jó időt! :))) Széles utat és köszi !
Üdv!
Nekem is beszitált a kormány ha elengedtem kb.50-nél, pedig új szett gumi volt rajta Conti Road Attack,tavaly lecseréltem Pilot Road2 re és megszünt ez a kis hiba.
Köszönöm az ötletet! Nekem metzeler van elöl, megnézem majd a mintázatát, de első hátsó gumi is cserés lesz a közeljövőben. Többen is írtátok a PR 3-at,úgyhogy megfogadom a jó tanácsokat és szerintem az lesz rajta. :) Széles utat és jó időt !
Üdv ! Nekem akkor csinálta a mókát a kormánnyal ha olyan gumi volt elől amin középen volt egy körbefutó minta . Most Michelin Pilot Road van fönt , hibátlan .
Köszi asegítséget én nem mertem levenni a gumit féltem hogy valamit elszakítok. Üdv zsolt
Hali!
Megmondom őszintén én is szívtam egy darabig, mìg sikerült.
Szòval, nem egyszerű és leginkább vakon dolgoztam.
Letérdeltem a motor elé,aztán a làmpa mögé nyúlva(elég szűk a hely)
kitapogattam melyik égőt is szeretném cserélni.
Ahol kijönnek a kábelek, először lesz egy fekete kör alakú porvédő gumi.
Azt le kell húzni, aztán van egy vékony dròtszerű rugós izé ami befogja
az égő foglalatàt. Azt ki kell pattintani, ne izgulj egyik oldala fix, nem fog
leesni vagy elrepülni.
Utàna màr viszonylag könnyen hozzàférsz az égőhöz!
Visszafelé ugyanez, égő kicserél, foglalat visszahelyezése, pöcök
visszapattintàsa, porvédő gumi visszarakàsa.
Nekem ìgy sikerült!
Szerintem mindegy, hogy nappal vagy vak sötétség van, ha az ember keze ott van ùgysem làtni semmit tőle.
Nekem màr éjjel is menne, becsukott szemmel!
Sok sikert!
Széles utat....
van ha kell 8 ezer az ára
Köszönöm a válaszod ! Remélem nincs a vázzal baj... :)
Szia!
Annak hogy bizonytalan az eleje, és nem stabil a kormány, számos oka lehet. Lentről kezdve: gumikopás, nem megfelelően kisúlyozott kerék, deformálódott féktárcsa, teleszkóp hibák, kormánycsapágy, stb. Ahogy látom a tiédnek nem a gyári idom van az elején, az is lehet hogy korábban kapott egyet a váz, vagy akármi...

Gumiból javaslom hogy a gyári méretet tedd előre-hátra, kokrét márkát nem tudok ajánlani a te típusodra, nekem a 750-esen Pilot Road volt, és teljesen elégedett voltam vele. Most Continental van fent, ezzel sincs különösebb bajom, de azért a PR nekem jobban bejött.
Sziasztok!Lenne valakinek jó állapotú hátsó tárcsa eladó?600ccm,98.
hogy picsába jön ki az izzó nem tudja valaki nem bírom kiszedni. 2005 -ös
1999-es GSX600F és 1990-es GSX750F bontott alakatrészei eladók.
Érdeklődni tel 70 3179083,Smst,emailt nem nézem.
Link:http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni, nemrég került hozzám az én gyönyörű 92-es évjáratú GSX 600 F-em :). Lassú kanyarodásnál bizonytalannak érzem a motor elejét és minimálisan táncol is a kormány, mintha apró huplikon mennék az úton., de kagylós kopást nem tapasztaltam a gumin. Miért csinálhatja ezt ? Gondoltam rá, hogy a gumik minősége lehet az ok, ezért egyúttal megkérdezném milyen gumit ajánlanátok rá előre és hátulra. :) Budapest környékén van tapasztalatotok megbízható szerelővel, aki nem aranyáron dolgozik? Szeretném átnézetni és mindent megadni neki amit tudok. :) Köszi szépen a segítséget! Széles utat !
olajat, szűrőt cseréltem, ezek nem voltak bonyolult műveletek, bár az olajszűrő megviccelt. Le kellett szednem hozzá a leömlőt is. De majd beszerzek poharas olajszűrő leszedőt.
Ha mást is szoktál bütykölni akkor is jól jöhet, egyébként szívessen.
Szia,

köszönöm, de sikerült rájönni, hogy is van. :)

üdv
a.
Szia ! Ezt találtam, talán segít.
http://www.oemmotorparts.com/o...(E2)%201999&L=SU4_-3621
üdv bocsi hogy csak most válaszolok de elhavazott a meló.Köszi a képeket, szerintem lecserélem erre én is a gyárit, mert a 7 végén kerültünk egy 150 km-es kanyart de már most zavar a szél, akkor mi lesz később.bár szerintem az is a gond hogy régi és zajos a sisakom.
Szia!
Az enyém az funkcionál rendesen ezért nem adom el, de ha még aktuális a keresésed és erre van szükséged akkor tessék:
http://olx.hu/hirdetes/suzuki-gsx-gsxf-stb-lanckerek-dekli-fedel-ID2IJah.html#d58adae95e
:)