Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őszintén szólva nem értelek.
Ha amúgy nyugis túrákhoz vagy szokva, akkor miért fáj, hogy néhány tized másodpercet vesztel egy jobb-bal gyors kombinációban? A haverok úgyis megvárnak...
A motorod árának felét már leamortizáltad, következő három évben már csak a negyedét fogod amortizálni - miért adnád el? Veszel helyette egy 8 éves vasat, aminek nem tudod az előéletét sem? Én inkább tovább kergetném a GSXF-et. Különösen úgy, hogy alig van benne km, magad is alig mész vele...
De hát Te tudod mi jó neked.
Akkor kicsit bővebben. Bocs ha valakit zavar.
Amikor megvettem a motort, sikerült egy olyan csapathoz csatlakoznom, akik nagyon rendesek. Nincs esztelen száguldozás, de tempós haladás azért igen. Másrészt mindig megvárjuk a lassabbakat, és személy szerint is nagyon sokat tanultam tőlük. A csapatban van Busa, CBR Fireblade, FJR1300 szóval nem kis gépek, talán az enyém a legkisebb, leggyengébb vas. Amikor tempósabban megyünk egy kanyargós, szerpentínes részen, akkor nagyon kijönneg a GSXF gyengéi. Igen nehéz, a futóműve sem az igazi, és hát a karbis blokk sem egy mai fejlesztés. Gondolom te is tudod, hogy egy gyors (100+ km/h) tempónál pl egy nyújtott bal-jobb-bal kombinációban miközben átdobod az egyik oldalról a másikra, eléggé meg kell küzdeni vele. A másik problémám az évjárat. Az enyém 2005-ös, most még viszonylag jó áron el tudom adni. Az én véleményem szerint (lehet hogy hülyeség, és az eladást tekintve magam ellen beszélek) de egy olyan motort amit már nem gyártanak, műszakilag is nem a mai kornak megfelelő, egyre nehezebb lesz eladni, vagy egyre olcsóbban tudom csak eladni. Amúgy akivel csak beszéltem, mindenki nagyon dícséri a típust, ennél kényelmesebb motorral még nem volt senkinek dolga. Szeirintem aki közlekedésre (eljutni A-ból B-be) és túrázásra akarja használni tökéletes. Szerettem voltna én is többet menni vele, de napközben/hétközben nem tudok, marad a hétvége. A 2007-es szezonban épp csak megvolt a 6.000 km, idén már csak 2.000 km! És nem csak azért, mert augusztis végén elestem!

Másrészt talán tudod, hogy van egy kislányom. Ez nagyon megváltoztatott, korábban magam sem hittem volna hogy micsoda érzéseket, érzelmeket tud kiváltani! Amikor elestem, nagyon mérges voltam magamra! Nem is érdekelt a motor, épp csak megnéztem mi baja lett, sokkal jobban dühített, hogy mi lett volna ha.... Szóval a lehet legtöbb időt szeretném vele is eltölteni, figyelni hogyan nő, hogyan okosodik, ügyesedik.

Viszont a motorozásról nem szeretnék végleg lemondani. Mivel valószínű nagyon kevés időm lesz rá (max egy nap a hétvégén), ezért az alábbi elvárásaim vannak a motorral szemben: legyen 100+ Le és minimum 80Nm, pontosabb, korszerűbb futómű és váz, jó fékekkel rendelkezzen, idomos és ne túl fapados ülése legyen. Ezek alapján vagy egy viszonylag újat választok, vagy egy a jelenleginél régebbit. Az új sportmotorok (GSX-R, CBR, ZX) közül a 600ccm kapásból kiesett, mert nekem kell a nyomaték, és nem szeretném ha csak a tizenx ezres fordulaton lenne ereje. Az ezres állatokat meg azért dobtam, mert nem akarok meghalni! ;-) A másik (és legnagyobb) gondom, hogy ezek annyira kompaktak, magyarul kicsik, hogy szinte a térdem között van a kormány, ezért kényelmetlenek is. A Z750 és a Z1000 műszakilag rendben lenne, de ahhoz meg nincs idom. A VFR meg megfizethetetlenül drága. A nagy cirkálók mint az XX vagy a Busa nem lenne rossz, de ha ilyen keveset tudom használni akkor meg minek? Ráadásul drága is az adó (a 17x LE-re) rá. Az árrol nem is beszélve! Ezek a típusok (a 2005 vagy utánni) ráadásul 2 millió felett vannak.
És itt jönnek képbe a régi sportmotorok. Egy 2001-es CBR 929RR kb 1.3 millió, van benne kb 140-150LE, kb 100Nm nyomaték, sportmotor lévén jó futómű és fék. Vagy egy K3-K4 GSX-R 750 ami szintén 1.3-1.5 millió körül van. Ezek még kényelmessebbek a maiaknál, az utcára mindenképp korszerűnek mondhatóak, nem szalad ki alólad de megvan a szükséges kraft. Ezekkel el lehet menni egyet csavarogni a Bakonyon át a Balatonig, vagy a határ menti ausztirai vagy szlovák szerpentínekre kanyarogni, biztos nem okoznak csalódást. Vagy ha kedvem támad, akkor felmegyek valamelyik versenypályára.

Nos, egyenlőre itt tarok. Kiváncsi vagyok a véleményedre, de a többiekére is!

Bocs a terjedelemért.
Akkor ezek szerint váltasz és nem leteszed ugye?
Ennyire nem lehetsz elhavazva, hogy ezt ne tudd megmondani ..

Amúgy én is gondolkodom, kíváncsi vagyok hogy te min?
Nemsokára kiderül...

Most nagyon el vagyok havazva, de majd megírom mi az amin gondolkodom.
Hoppácska bionic!
Váltasz, vagy egy időre leteszed a lantot motorozásilag?
köszi szépen a segítséget
Remélem tényleg nem a fogyasztás lesz a döntő!
A kinézetről nem írok, az szubjektív. Tudod, kinek a pap, kinek a papné.

Én nem mentem még a 650F-el, csak ültem rajta. Az ülése szerintem kényelmetlenebb, keményebb. Az egész motor (legalábbis nekem) keskenyebbnek, kompaktabbnak tűnt. Elsőre a műszerfal is furcsa volt, kilátsz mellette az elsőkerékhez. Ráadásul valami bowden vagy kábel a kormány forgatásával állandóan hozzáért. Amúgy a testpozíció jónak tűnt, de ezt csak egy próbakör döntené el. A szélvédelmet szintén. Nam meg kérdés mennyire lehet felmálházni dobozokkal?
A motorja ugyan kisebb, gyöngébb, de állítólag elég szaporán lépdel. Igaz valamivel 200 felett már vége is a dalnak (ami közúton nem is annyira baj), a nyomaték hátrányról szintén meggondolandó.

Ha nem sietsz a vásárlással (úgy is itt a tél), lehet hogy eladom az én 750F-em. Teljesen leinformálható, végig szervizelt, nem hantázok róla. Van rajta bukógomba (az esésemnél ez védte meg a motort), Yoshimura dob. Az esésnél sérült alkatrészeket (még a tömítést is) gyárira cserélem vissza.

Gondold meg.
Szerintem Y9H a színkód
http://www.colorrite.com/matri...

Igaz a tengerentúlra 2001-ben szállítottak ilyen színben, GSX600 Katana
sziasztok engem az érdekelne hogy hol találom meg a színkódot a mocimon
ha valaki tuna segíteni azt megköszönném (1999-es sárga gsxf)
kérdeztem szervizbe néztem neten de sehol nem találtam
nagyon kéne előre is köszi
Köszi az infó-t! Találtam egész jókat 750esbe, de még azért nézelődök! Mindenesetre eléggé hajlok a gsxf-ek felé!
üdv:Ádám
Szia!

Azért remélem nem a fogyasztás lesz a döntő, hogy melyik motort választod, mert akkor a robesz sokkal megfelelőbb lesz. ;-)
Szinte biztos hogy a 750-es többet eszik az új 650-nél (ugyanolyan igénybevétel mellett), mert előbbi 4db karburátorral, utóbbi computerrel és porlasztóval rendelkezik.

Olvass pár oldalt visszább, voltak erről már eszmecserék, hogy a 750-es mennyi eszik.

Üdv,
Tom
Üdv mindenkinek!
Motorvásárlás elött állok és tudna nekem valaki segíteni a gsx650f(08') és a gsx750f fogyasztását illetően? Előnyei, hátrányai?
Előre is köszönöm!
Vasárnap dolgozom hétfőn leszek otthon de csodát ne várj az enyém hangjától sem mert klassz 40000-es hangja van és a suzuki az persze zörög de az neki az üzemi zörgése anélkül megállna és megköszöni az együttműködést. Engem mondjuk nem zavar egy kis zaj így tudom ,hogy él és mozog...A minta az kész a konzolról az enyémre tökéletesen passzol arról csinálhat az ismerősöd neked is..
Huhh el vagyok havazvan ...............hondám kuplungoztam,múmiát szintén+még mindíg zörög valami a blokkban második szerelő haver nézi meg és nem jövünk rá mi a f.....sz zörög Hívlak cápa sztem holnap remélem nem melózol...és ha lehet meghallgatnám a te paripádat hogy tudjak hasonlítani az enyémhez+belekezdünk a bukógombina projekkbee..............

Üdv ramm
Rammstein:
hogy áll a bukógomba project? Csak mert ugyebár kell nekem egy bal oldali, a gsxf.hu fórumán kell egy jobb oldali, neked meg mindegyik. Lassan már kérhetünk árengedményt!
Sziasztok!

Sajnos eladó az alábbi linken látható GSX-750F motor.
Mert új motor nekem meg van most a Busa.
A másik hogy tényleg jó az ár
Hello Csabi.

Miért adod el, ha szabad érdeklődni:.?
csövi
Sziasztok!
Ha érdekel valakit van egy eladó GSX 650 F-em 1.682.000.- forintért
0 km-es szalon állapotú, új motor.
Üdv mindenkinek!

Motorváltás miatt van 1 eladó spórtlégszürőm kb. 3000. km. futott, szettel dobozban. Az árban megegyezzünk.
Szia kellene az olajkarter a vateráról ..Írd meg légyszives a telefonszámodat a capa3@citromail.hu -ra és megbeszéljük ,hogy mikor megyek érte... Köszi szépen..
most olvasom csak a tied X.
ez pont határeset 2002es a vasam.
az enyémen nincs semmi

ezt fel lehet tenni, utólag is..?