Először is köszi minden segítséget sárvédő ügyben.
Sajna, még mindíg nem találtam sehol bontottat...............................................
.
Elég soknak tartom a 33 ezrest az újért. Azért ha van infótok szóljatok.
T.
2002 előtti (csöcslámpás) motorokon nincs, és szerintem 600-asokon nem is volt sose.
Jobb oldali kapcsoló a világítás kapcsolja: ki, helyzetjelző, tompított.
2003 utáni 750-esekre szerelték.
Világítás a gyújtás ráadásával bekapcsolódik, a korábbi kapcsoló helyett lett vészvillogó.
Ha a motoron a kanyarodást kitett jobb vagy bal karjelzéssel kell adni, akkor hogy kell mutatni a vészvillogót? :-D
Minden motortípushoz jó, amelyik középsztenderrel rendelkezik.
A Louis-ban vettem még a nyáron, de de mivel leszereltem a közép sztendert, így sincsen szükségem a sztender alátétre. Nagyon hasznos, főleg a téli tároláskor, szűk helyen tartott motorokhoz. (erre szépen felállítod nagysztenderre és az állványon betolod a szűk helyre) 1-szer használtam, azóta sem, így gondoltam megválok tőle. Teljesen új állapotú, össze van szerelve.
Adatok:
Teherbírás: max. 300kg
Súly: 9,5kg
Méret: 51,5cm x 18,5cm
IrányÁR: 9900.- HUF
Érdeklődni:
Mobil: 06309192869, vagy emil: toma76@freemail.hu
Rammstein:
a konzol adatai a gsxf.hu fórumán a "Gyozo" nevű felhasználónál vannak meg. Ha jól tudom már le is gyártotta a sajátját, de gondolom másnak is tud csinálni.
Az eretedit a www.tom-tech.hu oldalon találod. Ha felívod, lehet hogy neked is elküldi a rajzokat, mivel tudtommal ő már nem gyárt gsxf-hez.
Ez nem lesz jó Tommynak, mert 2002-es előtti motorokhoz jó első sárvédő.
2003-tól teljesen más a futómű.
Szélesebb a villa, és teljesen más a sárvédő felfogatása.
tényleg, elakadás jelzőt nem lehet kapcsolni a bocin vagy csak én nem tudtam?
nem mintha szükség lett volna rá, csak érdekelne.
ha a világítást elfelejtem rátenni és elindulok akkor mind a 4 index villogásávsl figyelmeztet, hogy kapcsoljam fel,
de másképp nem tudtam még előcsalni a villogót..
bionic ! Van-é rajzod pontos méretekkel,a bukógomba konzolról? Ha van,akkor kérlek oszd meg velem mert szeretnék csináltatni ilyen konzolt.Vagy ha az az ember akit említettél hogy legyártja.......(ugyan hosszú határidővel) összehozhatnál vele,mert szerintem több gsxf-es kérne konzolt.
Előre is köszi
Konzultáltam a szerelő ismerősőmmel.
Az mondta valószínűleg a kilóméteróránál lehet valami gubanc. Elmondta, hogy egy vezeték megy az órához. Az órában van elosztva a vezeték. Egyik megy a mutatóhoz másik a digitális számlálóhoz. A mutató ugy mükszik.
Lehetséges hibák. Az órában ment szét a csatlakozás (remélem) vagy ami a rosszabb a kijelzővel van baj. Az órát ekkor ki kell szedni és el kell vinnem egy szerelőhöz. Már utána is jártam van egy embrió aki navigációk és egyéb kütyük szerelésével foglalkozik. Ha a kijelző a rossz remélem javítható, mert szerelő azt mondta elég húzós az új óra ára. GSX-R-hez pl. 150 E konvertibilis HUF.
Stabil, elhiheted.
Én egy megcsúszást követően a motoron átrepülő, balra hátrafordulós hasraesős leszállás során teszteltem!
A tükör letörött, a majrévas, a gsxf felirat és a 750 matrica alatt lett karcos, amit egy jó fényező simán eltüntet (remélem). A deklim oldala/alja szintén karcos lett, amit egy kis polírozással el lehetne tünetetni, de én inkább tömítéssel együtt kicseréltem. Vettem rá gyári tükröt, deklit, tömítést, gsxf marticát ~45.000. A fényezést egy 10-15.000 Ft-ra saccolom, szóval a gyári állapot kb 60.000 Ft-ból visszaállítható.
Ha nincs a bukógomba, akkor a teljes bal idom mehetett volna a kukába, és még ki tudja mi minden más sérült volna...
Az oldalidom önmagában százezres nagyságrendű tétel.
Mondok árakat (gyári):
- tükör: 16420
- bal motor dekli: 19030
- GSXF felirat 6700
- kormány végsúly 3850
- kuplung kar 4100
- első fék kar 13470
Tudom hogy vannak utángyártott és ezért olcsóbb alkatrészek, de én az eredeti gyári állapotot akartam visszaállítani.
Csak egy tipp. Érdemes egy utángyárott fékkart (4.390 Ft) és/vagy kuplung kart (1.690 Ft) az ülés alá betenni. Könnyen hajló/törő alkatrészek. Nem olyan drága, mint egy borulás vagy csak egy eldőlés esetén úton maradni egy törött kuplung kar miatt. Ja, ezek az árak a Biker-World árai.
Először is köszi minden segítséget sárvédő ügyben.
Sajna, még mindíg nem találtam sehol bontottat...............................................
.
Elég soknak tartom a 33 ezrest az újért. Azért ha van infótok szóljatok.
T.