mennyinek kell elnnie az alapjáratnak?
ha alapjáraton jár a motor és adok neki egy gázfröccsot nagyon "keményen " és nem igazán pörög fel!
pedig elméletileg most volt karburátor szinkronilázáson a gyertyák is újjak
szép napot mindenkinek!
Az lenne a kérdésem , hogy van e 93-as 750f-em és annyira ráz menet közben ,hogy sorra hagyok el dolgokat pl: a kormány lefogató csavart eltakaró ezüst dugót, a lengéscsillapító fekete müanyag kupakját , kormányvéget , van valahol motortartó gumibak ami elérhetett? vagy mitől van? nagyon hamar elzsibbad a kezem is!
Szerintem csak a hátsó lábtartónál van 1 cm különbség.
Három helyen kapcsolódik a kipufogó: bilincs, középen és hátsó lábtartóhoz. Ebből a hátsó lábtartó más a 2003 előtti és utáni modelleken, a lábtartó maga átszerelhető, így esetleg kipufogót a lábtartóval együtt kell cserélni. Emlékeim szerint előre-hátra irányban 1 cm különbség van.
Amit el lehet rontani, hogy a gumi és vastag alátétet milyen sorrendben teszed fel, illetve a hátsó lábtartónál kivülre (helytelen) vagy belülre (helyes) kezded el szerelni - és csodálkozol, hogy nem ér össze.
Valaki tudja hogy van e külömbség a 2002-es évjáratú és a 2005-ös évjáratú bocik kipufogó felfogatása között? Ugyanis megjártam egy Finster sport dobot vettem és nem bírom felfogatni mert teljesen más ívű az összekötő cső és 1 felfogatással kevesebb is van esetleg valakinek összekötő cső eladóba vagy valami javaslat?
Hát a motor súlya ennyi, tényleg kicsit nehezebb álló helyzetben kezelni az 50 Kg vaságyas embereknek, de nem lehetetlen. Tessék kicsit kondizni hozzá :D
Az a gumi már nagyon peremesedik, megkavarja az km órát is, inkább amit ajánlott sipeter abból válasz ha elkopik.
Bukógombának akkor van szerepe ha álló, -tényleg csak álló- helyzetben eldől a motor. Van egy maszek váz amit fel lehet tenni rá, talán valaki belinkeli a tervrajzot, de nemigazán működik. Sajnos a motornak az indexe éri el elsőnek a földet utána jön a GSXF felirat. Ezekből általános a hiány feliratot tényleg csak 1-2 helyről lehet szerezni vagy a gyártól. Készségesen segítenek 13.000 / darab + szállítás áron.... :D
Ha meg megsérül az idom mint velem történt akkor jöhet az hiánypótlás műanyaghegesztés meg újrafestés fényezés.... Nem egy olcsó dolog
sipeter
Valamit félreérthettél, mert benzinmérő van neki csak az óra hiányzik.
Azt fene tudja van-e helye a nyákon, de nem hiszem, hogy külön adnak szóval ott is a barkácsolás lehet a kulcs.
A drága megoldás, ha veszel egy 750es órát... Bár lehet most már valami papírmunka is van vele, mert írják a KM-et műszakinál.
Fokozatkijelző:
Ha nem akarod a Bociban lévőt szétszedni akkor vegyél egy GS1200as jeladót. Azon megvan az összes fokozat kivétel a 6. Vagy rácsinálod a 6.at, vagy megoldod elektromos trükkel, hogy ha nincs jel akkor mutasson 6 ot a vezérlő...
Nekem az még építés alatt, mert külföldre kellett mennem dolgozni...
Szia!
Nekem volt zzr-400-asom és bátran mondhatom hogy jól döntöttél mikor a gsxf600-at választottad, rosszat nem mondhatok a kis zzr-ről mert nagy baja nem volt csak hát 10000-res fordulat alatt ugy ment mint a 250-es Mz.
A hátsó gumit ha lekopotattad vagy 150/70-gyári méret vagy 160/60-asra cseréld le.
Bukógomba: nekem nincs bár én nem is ragaszkodom hozzá csúszáskor akár nagyobb kárt is okozhat.
Műszerfal: Én azt javasolnám vegyél egy komplett műszerfalat amiben már benne van a szintjelző.
Fokozatkijelző.: Én megcsináltam nem bonyolult inkább pepecs munka képek:http://www.sportmotor.hu/motor...
Újoncként bemutatkoznék:
Két hete vagyok boldog tulajdonosa egy 99-es GSX 600 F-nek.
(Eredetileg ZZR 400-ast szerettem volna kezdőmotornak, de amiket láttam, azok mind nagyon leharcoltak voltak és az állapotukhoz képest sokat kértek értük. Így vettem egy nagy levegőt és egyből belevágtam hogy megvegyem álmaim motorját.) Sikerült gondos gazdától egy szinte kizárólag túrázásra használt példányt vennem.
Eddig 200 km-t tettünk meg együtt nyugodtan, lassan, óvatosan, ismert utakon. Tényleg nem egy könnyű motor, de ha már elindult, akkor nincs gond. Előző gazdája hátra 180/55-ös gumit rakott rá. (Dunlop Roadsmart elöl-hátul.) Ezt én erős túlzásnak tartom a gyári mérethez képest. De mivel még csak ismerkedünk egymással és a motorozással még messze vagyok tőle hogy ez zavarjon.
Néhány kérdésem is lenne Hozzátok:
- Mindenképp akarok rá bukógombát. Találtam a neten fényképeket és leírást is a felszerelésről, de kellene egy műszaki rajz a méretekkel. A legyártás nem probléma.
- Nekem a műszerfalról hiányzik a benzinszintmérő mellől az óra. Utólag pótolható ez ?
- Van valakinek tapasztalata fokozatkijelző felszereléséről ?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Búcsúzóul itt egy kép: (remélem sikerül belinkelni.)
Sziasztok!Ha túrakormányt akarok feltenni akkor elég ha leveszem a mostanit ugye mert ez egyben van a villahíddal és teszek egy magasított befogót és annyi vagy kell rá másik villahíd mint pl a banditoké?Ha igen milyen megy rá?+nincs valakinek eladó doboztartó nem bolti áron?
Hi!
A gumi teljesen eltérhet egymástól,sőt még motorra vannak diagonál gumik is,nem csak radiál.Tehát (pl.: első diagonál hátsó radiál) nem gond,1,6mm alatt és külsérelmi nyom ne legyen rajta!
hali nekem sem volt egyforma a két gumma amikor forgalomba helyezték!nem foglakoztak vele csak annyira hogy a profilmélységet meg a hibátlanságot ellenőrizték!(elől Brid, hátul dunlop volt gyári méretekben.
okés, köszönöm! Azt nem tudom, hogy szettben kell fent lennie egy tipusu guminak, vagy különbözhet az első meg a hátsó...
Engem sem közútról küldtek be hanem ez enyém GTK-s lett és a helyszínen elvették a forgalmimat, ezért kell oda vinnem majd ha kész lesz... :/
Hali! Nekem eddig pozitív tapasztalataim vannak a KPM-es műszakival. Én 2-szer vizsgáztattam ott magamnak kintről behozott motort, és nagyon korrektek voltak. Annyi h engem nem közúti ellenőrzésről küldtek be (ott lehet szigorúbbak lennének). Amúgy annyira nem hiszem h pro-k ők is a gépből h felismerik Faceliftes-e vagy sem. A lényeg, hogy minden cucc, ami a gépen van szabványos legyen (legyen benne az "E" szám). De leginkább a gumikra, a fékekre meg a KIPUFOGÓRA harapnak. Szóval szerintem nem valószínű h belekötnek az ugyanarra a típusra való, de faceliftes hátsó lámpádba.
Üdv mindenki. Saját tapasztalat , a 150-esen egy deka majrécsíkom sem volt, sőt elfogyott nem tudtam fektetni tovább. A 160-ason kb 1centim még van de elakarom tüntetni azt is. Így én kettő garnitúra 150-es után áttértem 160-asra nekem ez jön be. Ui. Az ember 25 fokos dőlésszögig van tervezve,( a felett majrézik) a nagyobb dőlésszöget gyakorolni kell.
Kíváncsi lennék a véleményetekre azzal kapcsolatban, hogy ha nekem van egy 2002-s gépem aminek a hátsó lámpája csepplámpás, és át szeretném cserélni az újabbra akkor a szigorított műszakin belekötnek-e? Tud valaki esetleg ez ügyben segíteni nekem?
Ugyan a magam alig 3 évével csekély tapasztalattal rendelkezem, azzal a gumival vettem a motort. Az első két évet töltöttem vele ami tök jó volt. Sajnos nem tudom a mostani continental-lal összehasonlítani, mert közben összetörtem magam így ugye érted, hogy nem lesz sose olyan jó mint az első esés előtt :)
A kérdéssel én is találkoztam 150 VS 160....
160-- nagyobb futófelület, de ez többek szerint nem használható ki. Peremesedik a gumi, nagyobb a majrécsík. Mikor megvettem a 2. 160-asomat akkor is "alig" használt volt, de most alig 3000kmrel odébb még mindig a szélén ott vannak a kis gumi pöckök miközben a belseje azért nem így néz ki :)
160-- mikor megkérdeztem a vezetéstechnika oktatómat, ő is azt mondta, hogy a nagyobb futófelület sose rossz, és a +1 még nem túl nagy a kerékre......... Persze ha ki tudod használni :) .....
150-es a gyári változat, sok mérnök dolgozott azon a motoron, hogy a végén megmondja mi kell arra a gépre. A másik fórumon többen mondták, hogy 150-est raktak fel a 160 helyett és mélyebbre lehet dönteni a motort kisebb a majrécsíkjuk.
Persze mindig előjön az ártényező... Az egyik lehet olcsóbb a másiknál, vagy épp csak az van a sarki szerelőnek jó állapotban "okosban", "jó áron" :)
Itt igazából neked kell tudni, megéri-e, mert másoknál mások a gumis tapasztalatok, anyagi helyzet, viszony a szerelővel így másként dönthetnek...
Most cserélnék gumikat a motoromon. (GSX750 F, 2004-es)
Tudom hogy a gyári méret 150/70r17, de a motorszervizben azt mondták nyugodtan tegyem rá fel a 160/60r17-es méretet.
Michelin Pilot Power 2ct jó választás?
Van valakinek tapasztalata erről a gumiról?
Szia
A 98-tól gyártott (ha jól tévedek) bocik kilométer órája elektronikus tehát nincs spirál csak egy kis jeladó így valószínűleg itt nem is fogsz találni. Remélem segítettem (legalább annyiban hogy nem vársz feleslegesen)
ha alapjáraton jár a motor és adok neki egy gázfröccsot nagyon "keményen " és nem igazán pörög fel!
pedig elméletileg most volt karburátor szinkronilázáson a gyertyák is újjak