Sziasztok!
Azzal a kérdéssewl fordulnák hozzátok, hogy valakinek nem volna e közületek KM spirálja, mert nekem sajna megadta magát, és mire valahonnan rendelek, aztán ideér, az egy örökkévalóság...
A motorom nem GSXF, hanem régebbi GSXR, de a spirál tudtommal ugyanaz. Jó lenne hétvégéig kerítenem egyet valahonnan, mert, ha már fizetni kell valakinek valamiért, inkább ezért fizetek, mint a rendőrnek egy gyorshajtásért...
Ha valaki tudna segíteni ez ügyben, kérem, írjon már egy mailt, cím az adatlapomon.
Előre is köszi, széles utat nektek!
Mi ezt régebben csöcslámpának hívtuk, így nem annyira degradáló a jelenléte
Szerintem egyszerűen cserélhető a faridom - lámpával és némi alkatrésszel együtt. A faridom alatti műanyag elem, ami egyben a sárvédő szerintem nem változott.
Rosszabb esetben ezt a fekete műanyag sárvédőt is ki kell cserélni, de mivel nem szokott megsérülni, bontóban is olcsón kapható.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy vajon a GSX 750F farokidomját fel lehet-e varázsolni a 600as-ra?
Ez az anál intrúder hátsó lámpa annyira nem gyerebe
A GSX650F-nek a gyári mérete 160/60/R17
A GSX750F-nek pedig 150/70/R17
A 650-es felnije 5.00 inch széles míg a 750-esé 4,50 tehát a két motorra nem ugyan az a gumi való méret szerint. Az 5.00-ra simán mehet a 160 (és a gyár is ezt írja) a 4.50-re elég a 150 is. Az 5.00-ra (tehát a 650-esre) biztos nem raknék 150-est főleg mivel a gyár is mást javasol. Jelenleg amiket láttam gumit 750-esen 160-as mindegyiknél megjelent a peremeződés és az utolsó centi kihasználhatatlan (az enyém is így járt) ezért én most a gyári méret mellett döntöttem és úgy érzem jó döntés volt.
Én azt mondanám hogy a GSX650F-re gyári méretű gumit vegyél ami: 160/60/R17 az meg hogy melyik gyártót választod már saját döntés. Nagy névvel nem nagyon nyúlhatsz mellé utcán nem hiszem hogy sok különbség lenne köztük (kivéve a michelin Pilot Road4 ami jelenleg vízen verhetetlen minden tesztelés szerint)
Szabolcs87: Metzeller (pontos típust már nem tudom) vettem le 160/60/17 és a Bridgeston T30 150/70/17 ment fel. Könnyebb az ív és szerintem mélyebbre megy mint a régivel és gyorsabb is kanyarban. Ízlések és pofonok kinek mi tetszik
Én 160/60 Conti Road Attack-ot raktam fel nemrég a 150/70-es Pilot Road után.
Változás: ha kanyarból kijövet agresszívan gyorsítasz ki, a szélesebbel kevésbé akar kitörni a hátulja, de tény és való h valamivel nehezebb is vele rátenni a kanyarra. Nekem tetszik.... :D 160-asnál szélesebbet szerintem se (és a gumisom szerint se) érdemes felrakni erre a gépre...
Akkor azt mondod nem kell rá még a 160 as sem de ha már nagyobbat akarok akkor a 160 elég. Nem azért kell ahogy irtad " pöcstoldásra " kell. Csak én úgy véltem hogy szélesebb cipőben jobban fut azaz stabilabban , de valóban a kanyarban hátrány . Megfogadom a tanácsod .
Nem értem miért van a tieden 150-es mert a gyári méret 160-60/17
Véleményem szerint rámegy mert miért is ne menne rá?
A kérdés csak az hogy kanyarodni is szeretnél vele vagy ahogy itt már írták: "pöcshosszabítónak" kell?
Én most dobtam le a 160-60 gumit egy 2000 GSX750F-ről és 150-70 méretet vettem rá. Ennek ez a gyári mérete a márka pedig Bridgeston T30. Azt kell mondjam valami eszement jó. Igaz hogy végig döntöm a gumi teljes futófelületét de még mindig mélyebben tudok kanyarodni mint a 160-al és jelenleg úgy tűnik hogy gyorsabb is kanyarban mint a 160.
Mindössze számomra virsli gumi a 150 -es,ha már nehéz ha már terebéjes legyen rajta papucs . A gumikban nem vagyok otthon , tehát akkor rámegy a 180 -as? És abból is milyen ? :)
Egy kérdésem van: Miért?
(megjegyzés 2008-2011 közötti GSX650F 2 típuskóddal: "TIRE, REAR, 160/160 ZR17M/C (69W)(BRIDGESTONE) BT020 R RADIAL G - BT020 R RADIAL G" mit gyári gumi szerepel)
Üdv kollégák! Szeretnék érdeklődni hogy a GSX 650 F nek a hátsó kerekére rá lehet tenni a 180 as gumit? vagy venni kell hozzá másik felnit is ? És ha rá lehet akkor milyen méretű kell a 150/60x17 helyett , 180/_ _ x17 ?Nagyon köszönöm a válaszotokat előre is Üdv
Sziasztok!
Megtudná valaki írni hogy azok a vékony-csövek a szívótoroknál hova csatlakoznak mert nálam a 4-es ről a benzincsaphoz megy a többi pedig levan dugózva egy-egy 5-ös csavarral
Sziasztok 750 es 2002 eshez első lengéscsillapítót keresek. Igazából csak a csövek görbültek el de szét gondolom senki nem szedi .. Ha emberi áron van valakinek bontott motorból akkor érdekelne.. capa3@citromail.hu
Szia !
Ha sikerülne vennem doboz tartó konzolt,amire dobozokat is fel tudnék tenni,akkor én eladom,ha csak arra a kicsi kis kapaszkodóra gondolsz.
vahurka@citromail.hu
Azzal a kérdéssewl fordulnák hozzátok, hogy valakinek nem volna e közületek KM spirálja, mert nekem sajna megadta magát, és mire valahonnan rendelek, aztán ideér, az egy örökkévalóság...
A motorom nem GSXF, hanem régebbi GSXR, de a spirál tudtommal ugyanaz. Jó lenne hétvégéig kerítenem egyet valahonnan, mert, ha már fizetni kell valakinek valamiért, inkább ezért fizetek, mint a rendőrnek egy gyorshajtásért...
Ha valaki tudna segíteni ez ügyben, kérem, írjon már egy mailt, cím az adatlapomon.
Előre is köszi, széles utat nektek!