Én utánna fogtam bele a konzol gyártásába miután megvettem a dobozokat. Így tudtam csak speciálisan a dobozhoz meg a motorhoz alakítani a konzlot. Ha aktuális lesz akkor szólj nyugodtan!
Hello! Már tavaly elkelt. De én annyira nem is javasolnám. Boltban legalább 25-30 körül van ez is, ugyanis külön kell megvenni a karokat, a platni felfogatást, meg a platnit (és még mindig csak 1 dobozt tudsz felrakni). Én tavaly találtam 30-ért használt Wingracket (3 dobozos, irányjelzős), egy ügyes lakatos meg 10-ért csinált hozzá frankó felfogatást. :) 3 dobozzal már jöbban el tudsz indulni hosszabb kalandokra is, és 40-ből megállt a konzol szett... :D
Nagyon egyszerű:
a benzincsap membrános, a karbi vákumját használja.
Ha beindítod a motort, a karbi vákumját használva nyit a benzincsap is (normál, és tartalék is).
A benzincsap 3. állása az átfolyó, ebben az állásban egyszerűen átfolyik a benzin a csapon.
Sok állás után ezzel az átfolyóval lehet feltölteni a karbikat benzinnel, hosszabb állás után ezzel szoktam indítani.
Amúgy mindig a normál álláson van nekem.
Ha esetleg nem oké valami (pl. tűszelepek) akkor a benzin befolyhat a légszűrőbe, motorblokkba is, ami nagyon nem jó. Érdemes kerülni ezt a PRI (átfolyó) benzincsap állást.
Össze keverted :)
A Tachometer a fordulatszám mérő
A Speedometer kell és az a 3. és a 4. csatlakozás
Tipp: tegyél egy szakadásvizsgálót a 3. és 4. pont közzé és forgasd meg a kereket. Azt hogy mit kellene látnod nem tudom de ha ciklikusan változó eredményt kapsz a forgás függvényében akkor valószínűleg a szenzor jó.
(tippem szerint egy induktív érzékelő aminek a forgó vas megváltoztatja a mágneses mezejét és ezt méri/figyeli valami)
A 14-es műszerfal csatlakozó a tachométeré.
A szervizkönyv szerint házilag csak a vezetéket tudod ellenőrizni a műszerfal és jeladó között. Egyébként oszcilloszkóppal valószínűleg ellenőrizheted a működést.
Sajnos többet nem tudok a témáról, szerintem valami néhány kHZ-es jelet kell látnod a jeladón, aminek a frekvenciája (fázisa) megváltozik, mikor a jeladó vasdarab elhalad a jeladó mellett.
De lehet, hogy a jeladó pusztán impulzusokat generál, mint a mágneses gyújtásnál csak kicsiben.
Ha oszcilloszkóppal megméred rögtön látni fogod, hogy működik vagy sem, azaz a jelalak megváltozik, ha forog és ha nem.
Sziasztok! Sajnos ma megállt a km/h mutatom szerintem a jeladó mert a fokozatjelző sem működik. Kérdésem az lenne hogy hol van a jeladó esetleg otthon lehet e könnyen cserélni vagy vigyem szakértőhöz?
Milyen tipusú dobozaid vannak, vagy milyet veszel? Ilyen tipusú a te motorod is, mármint a hátsó lámpa érdekelne?!
bocs de nincs belőle csak azt a 2 db-t készítettem
üdv
a benzincsap membrános, a karbi vákumját használja.
Ha beindítod a motort, a karbi vákumját használva nyit a benzincsap is (normál, és tartalék is).
A benzincsap 3. állása az átfolyó, ebben az állásban egyszerűen átfolyik a benzin a csapon.
Sok állás után ezzel az átfolyóval lehet feltölteni a karbikat benzinnel, hosszabb állás után ezzel szoktam indítani.
Amúgy mindig a normál álláson van nekem.
Ha esetleg nem oké valami (pl. tűszelepek) akkor a benzin befolyhat a légszűrőbe, motorblokkba is, ami nagyon nem jó. Érdemes kerülni ezt a PRI (átfolyó) benzincsap állást.
Készítesz még ilyen tartót? Nekem a darázslámpás bocim van, ahhoz keresek konzolt. Tudsz segíteni? Köszönöm.
Üdv. Pilu
A Tachometer a fordulatszám mérő
A Speedometer kell és az a 3. és a 4. csatlakozás
Tipp: tegyél egy szakadásvizsgálót a 3. és 4. pont közzé és forgasd meg a kereket. Azt hogy mit kellene látnod nem tudom de ha ciklikusan változó eredményt kapsz a forgás függvényében akkor valószínűleg a szenzor jó.
(tippem szerint egy induktív érzékelő aminek a forgó vas megváltoztatja a mágneses mezejét és ezt méri/figyeli valami)
Adsz is el belőle? :)
Nagyon tetszik a doboztartó konzolod, el is adnád, esetleg csinálnál másikat? :)
Köszi, Pilu
Nekem van egy eladó sportdobom ha még nem vettél és érdekel!
Az apróba megtalálod!
A szervizkönyv szerint házilag csak a vezetéket tudod ellenőrizni a műszerfal és jeladó között. Egyébként oszcilloszkóppal valószínűleg ellenőrizheted a működést.
Sajnos többet nem tudok a témáról, szerintem valami néhány kHZ-es jelet kell látnod a jeladón, aminek a frekvenciája (fázisa) megváltozik, mikor a jeladó vasdarab elhalad a jeladó mellett.
De lehet, hogy a jeladó pusztán impulzusokat generál, mint a mágneses gyújtásnál csak kicsiben.
Ha oszcilloszkóppal megméred rögtön látni fogod, hogy működik vagy sem, azaz a jelalak megváltozik, ha forog és ha nem.
előre is köszönöm!
Kép
Kb az a baja, hogy 200 fölött nem tudom mennyivel megyek illetve 10 fölötti fordulatot nem látom