Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszi a segítséget!
Én lehet, hogy ezt fogom alkalmazni!
http://www.ebay.com/itm/17-5-2...
Sziasztok bocisok! Én így oldottam meg a gps tartót. Teljesen jól szuperált! :-) Széles utat nektek!
A kormányra szerelhető megoldható úgy is, hogy egy csavarhelyet nézel neki és felfogatod oda (esetleg egy lapkát csinálsz neki amire 2 ponton is rá tudod fogatni). Így nem kell szétfurni semmit, és egyszerűen kivitelezhető.
Halihó Rájderek!
Szeretnék a bocimra gps de inkább telefon tartót szerelni, mert arról GPS-ezek. Van valakinek tapasztalata, hogy mi a tuti megoldás? Ugyanis kormány-csőre szerelhető tartók szerintem kilőve, nem nagyon van hely a csutka-kormányon... Korábban mintha valaki írta volna, hogy a plexihez szerelt be. Ha van fotó azért naggggyon hálás lennék!
Písz
telszám helyesen 06704275150
suzuki gsxf 750 alkatrészek bontásból papiros váz is eladók 0670427515
én 172cm vagyok, akkor megnyugodtam.

erre voltam kíváncsi a különbséggel, hogy teljesen más a két blokk, ez a válasz elég is.

Mégegyszer köszönöm az infókat.
Üdv! Véletlenül nem gsx600f et akartál mert a 650 az jóval újabb , már injectoros. :)
Viszonylag alacsony az ülés magasság = 790 mm, de kicsit terpeszteni kell. Mérd le a lábad és az ágyékod közötti távolságot, ha ez lábujjhegyen is kisebb mint 85 cm, akkor nagy lesz a motor.
Szerintem 160 cm alatt nagy lesz, de inkább 170cm magasság kell a motorhoz.
Tudok adni egy ültető kutyacsontot - ez további 4-5cm-t kivesz a motor magasságból. Érdemes vele együtt az első teleszkópokat is alacsonyabbra befogni, így nem lesz csopperes vezetése. Az ültetéssel az lesz a gond, hogy az oldalsztenderdből is le kell vágni (egy félkész vágottat is tudok adni), de a középsztenderddel is valamit csinálni kell, ha használni akarod.
Hátsó rugós tag előfeszítés csökkentésével is 1-1,5 cm csökkenthetsz.
Mind a rugós tag állítása, mind a kutyacsont változtatásával sajnos az a gond, hogy nem tudsz két személlyel járni, mert már beleér a kerék a sárvédőbe.
De egy kis ülésfaragással további 2-3 cmrel csökkentheted a motort. Láttam már egészen kis növésű leányzót ezzel a motorral (158cm-rel) - ő a csizmáját is megpatkolta egy plusz 2 cm talppal, ülésből faragott le 2cm-t, és hátsó rugós tagot állította a legmagasabb pontra.

Nem értem mi a kérdés a 600-750 különbségével. Tök más a két blokk, más a karburátor és minden. Lehet, hogy valamely alkatrészeket át lehet szerelni (pl.: fedeleket), de a lényeges dolgok nem csereszabatosak. Ha teheted vegyél inkább 750-est, árban és fogyasztásban nem sok különbség, mégis erősebb és jobb.
Szerinted milyen magassághoz jó ez a motor?
mi a különbség a gsx 650 F és a 750 F között a köbcentitől eltekintve? A blokk vonatkozásában érdekel a dolog.

Ugyanaz mint a 750 csak kisebb stb?
Nincsenek alkatrészgondok.
Bontóból is rengeteg alkatrész van, hiszen a típust, minimális változtatással, 98 óta gyártják - sőt a motor több alkatrésze a korábbi típussal is kompatibilis; bár nagyobb baj esetén egyszerűbb a komplett motort kicserélni. USA-ban is elterjedt motor - Katana néven forgalmazták - ebay is tele van alkatrésszel.
GSXF üzembiztos és egyszerű, futás teljesítménye olyan 150-200ekm körül lehet, szóval még a bontott alkatrészek is gond nélkül felhasználhatók, és ekkor futást átlagosan 20 év alatt lehet elérni.
Akkora a világpiac, hogy a kínaiak egyre-másra is készítenek olcsó dekor alkatrészeket. Például komplett idomszet kb.80-100eFt-ért legalább 20 féle színes változatban elérhető az Ebay-en.
Szerintem még 10 évig nem lesz gond alkatrésszel, utána marad a bontott motorok garmada.
köszi!
nagyon sokat segítettél!:)

Még egy dolog, ezt a típust ha jól tudom már 2006-óta nem gyártják. Érdemes-e még ilyet venni vagy nézek más alternetíva után nézni? (alkatrész kérdés stb.)
A motor jól néz ki, bevállt blokk stb., szóval pöpec, nem szeretnék mást, ha nem muszály.
Utoljára 30ekm-nél, illetve 4 éve volt szervizben a motorom - a vezérműlánc cserét nem tudtam bevállalni. Azóta magam szerelem a magam motorját. Jó pár éve olyan 25eFt volt a kis szerviz, és 40eFt a nagyobb, de azóta sokat változhattak az árak...
Nincs gond ha nem lett szelephézag állítva, nálam az elmúlt 30ekm-ben nem is kellett állítani - mindig megmértem és tűrésen belül volt, ezért inkább nem nyúltam hozzá. Sokan elbliccelik a nagyobb szervizt minden következmény nélkül.
Ha olajat cseréltek a motorba, és tényleg csak ennyi km van benne, akkor az egyéb karbantartás hiánya nem okozhatott problémát. Persze szánt szándékkal vagy hülyeséggel tönkrevágható a motor.
Kelleni nem kell, csak jó dolog.
Azaz ha nincs szinkron, akkor kicsit nagyobbat ránt terhelésváltáskor, nehezebb finoman kezelni a gázt. A többség így is jól elboldogul és időnként csinál egy szinkront.
A kifinomultabbak a nagyobb, 12.000km-es szervizek alkalmával megcsinálja a szinkront. Elvileg meg is kellene, mert hogy le kell bontani a gázbowdent a hengerfej fedél eltávolításához, utána nem árt szinkronba tenni a négy karbit.
És néhány őrült, mint én, kb. három havonta újraszinkronizál, mert lehetetlen márciusi hideg és júliusi meleg hőtágulásával lépést tartani, így elmászik a szinkron és majrécsík nélküli gumidöntéseknél jól jön, ha finoman lehet a gázzal játszani.
Egyébként egy szinkronteszter kb. 20 ezer Ft, Kínából rendelve talán még olcsóbb, és csak a tankot kell kivenni hozzá az oldalidomokat csak lazítani kell. A kb. félórás beállítási procedúrából kb. 20 perc a motor melegítése, és nincs 10 perc a szerelés. Persze lehet akkor is csinálni, mikor hazaértél és meleg a motor.
Illetve a szinkronizálást milyen sűrűn kell elvégeztetni?
Köszi!
Ezen munkálatok elvégzését, ha szervízben csinálták, gondolom munkalap igazolja, illetve leinfomálható. (bár minden hamisítható, de ne legyünk rossz indulatúak)

Tudnál esetleg kb összeget írni egy nagyobb szervíz díjára? A 12000-esre amikor szelephézag illetve szinkron állítást végeznek.

Gyakorlatilag az előírt olajcserék, gyertya csere illetve 12000 km-ként szelephézagolás és szinkronizálás, amik az alapvető gondozást jelentik.

Mi van akkor, ha egy 15000 km-es motornál esetleg csak az olajcseréket végezték és a nagy generált nem(szelephézag, szinkron)?
Érdemes-e megvenni és megcsináltatni vagy károsodhatott-e a blokk annyit, hogy ne foglakozzak vele?
Szokásos motor vásárláskori dolgokat ellenőrizd - okmányokat, volt-e már törve stb. Elvileg a motornál ennyi km-nél még nem lehetnek típushibák, amúgy sincs igazán típushibája a GSXF-nek. Legbosszantóbb hibája, hogy 8-10 év alatt a benzincsap eldugul vagy folyik, és nagyon drága a cseréje. Másik hibája, hogy sűrűn kell szinkronizálni a karburátorokat, mert elmászik a szinkron.
Olajcserére érzékeny, nem kell drága olaj bele, de rendszeresen cserélni kell - különben beállhat a 3 henger.
10-17ekm között gyakorlatilag még gyári minden - lánc, gumi (Dunlop), fékbetét, féktárcsa.
6000km-ként kell szervizelni (olajcsere és légszűrő tisztítás), minden második szerviz (12000) alkalmával nagyon szét kell szedni a motort (szelephézag ellenőrzés, gyertya csere, légszűrő csere).
Gyári Dunlop gumit mindenképpen cseréld le, 20-24ekm-nél számíthatsz egy hajtólánc szett cserére. Kétévente kell az első teleszkópba olajat , és fékfolyadékot cserélni. Gyertyákat is kellene 12ekm-ként cserélni, de sokan tovább használják mindenféle gond nélkül - azért mindenképpen ellenőrizd a gyertyák épségét.
sziasztok!

Most szeretnék venni egy ilyen motort, 2006-os évjárattal 10000-17000 km közöttit. Mire kell odafigyeljek, mit érdemes megnézni illetve leellenőrizni?
Milyen típusos dolog van, amit érdemes megvizsgálni.
15000 km-ig milyen szervízen(ken) kellett átesnie a gépnek?

előre is köszi!
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani, hogy mi a mérete az olajleeresztő csavarnak?
Egykoron Xebulon írta, hogy"meg nem erősített infok szerint M14x1.25 menetű csavar kell"
Ezt meg tudná valaki erősíteni? vagy Cáfolni
Alátété a biblia szerint: 16X22X2
Hát kiderült :D
Tavaly raktam le ugyan kicsit nyűgösen de indult.... :D
Végre sikerült egy jót menni vele, olyan szezonkezdet jelleggel
Óvatosan......
Próbáld meg beindítani és kiderűl!
Helló

Hülye kérdés következik: HA a motorból kivettem egy órát a teljes egységgel együtt akkor elindul a motor ?

Még kb 2 hónapja lett kiszerelve modding céljából és most könnyebb lenne elmenni érte óra nélkül.
Nincs beverődve sem a kosár sem a belseje. :/
Kuplungkosár milyen állapotban van, beverődés?