Szevasz ,én egy gsxr k5-ös dobot raktam fel rá elég szép hangja van. Előtte egy finster dob volt fent az meg van még összekötő csővel eggyütt ha érdekel.
Igen sok lehetőséget kizártam
De azt nem értem hogy miért látszik 700km után a kis lánckeréken erős fényesedés (kopásnyom)
Vissza raktam az új szettet és direkt fordítva raktam fel az első lánckereket. kb 100km után lassan újra elkezdett elő jönni a hang.
Fura ez azon gondolkozom hogy 2000ft körül lehet lánckereket venni és hogy kipróbálok egy másikat.
(hozzáteszem a hátsón semmi nem látszik mint ha még motoron sem lett volna)
Szia
Benzincsap: én 34 000.- ért vettem újat mert azt mondta a szerelő hogy javíthatatlan (nem találtam az ebayon sem készletet) megvettem szétszedtem a régit és csak az O gyűrű volt szétszakadva. Most új van a gépbe a régi meg itt pihen.
Lánchiba: Visszafűztem a régi láncot (ami azért nyúltabb és a görgők is csörögnek) és ma sikerült egy elég hosszú próbakört menni. A hang nem jelentkezett. Mitől lehet ez? Valami ötlet?
Nem én szedtem szét, hanem a motorszerelőm.
Kicsit gúgliztam a bontókat, találtam is párat (barátom sokat segített benne!) 15 ezer körül lehetne rendelni... (Ricsi-nél)
Találtam egy bontás alatt lévőt elvileg 8 ezer lesz a csap, remélem működik majd, meg összejön a biznisz... Ja és ha és ha felrakja a motorszerelőm nem fog egy év után újra ereszteni...
Amúgy Real-motornál kérdeztem, mennyi az eredeti olyan 40-50 ezer között lehet rendelni eredetit, után gyártott nincs...
Egyszer-kétszer PRI-n maradt a csap és nem öntött el a benzin. Jók a karburátorok szelepjei.
Amúgy meg nem azt mondtam, hogy nem csinálom meg, hanem hogy lusta vagyok még egyszer szétszedni... De ami késik, az nem múlik.
Hozzáteszem, hogy a km óra otthoni barkácsolása és a km számláló törlése most már büntetendő cselekmény.
Elvileg műszaki vizsgán vagy eladás esetén le is lőhetnek emiatt.
Persze magyarázható az eset, de jogilag akkor is tilos hozzányúlni a km számlálóhoz - ez van a törvényben, és nincs kiskapu.
Olvasgattam a fórumokat, de nincs egyszerű megoldás a 99999 km-re.
A legegyszerűbb ha veszel egy bontott műszerfalat, és azzal jársz tovább.
Egy másik megoldás, hogy ki kell szedni a műszerfalat vezérlő mikrokontroller IC-t, venni egy újat és fel kell rá tölteni a vezérlő programot. Ez nem kevés barkácsolás, de viszonylag olcsó megoldás.
Ha találsz más megoldást, akkor írd vissza, mert nekem is közeleg a 99999 km - egy-két éven belül elérem.
Ha csöpög a benzincsap, akkor húzd meg a négy sarkában lévő csavarokat. Ha még így is csöpög, akkor a csapnál lévő gumikarika enged, autósboltban párszáz forintért adnak másikat, de benzinálló gumigyűrűt vegyél.
Egyszerű felépítésű a benzincsap, néha eltűnődök miért megy időnként tönkre :) - vagy csöpög belőle a benzin, vagy nem folyik át a benzin rajta és csak PRI állásban megy. Idén már meg volt mindkettő, és még március sem múlt el. De már lusta vagyok szétszedni és inkább PRI állásban használom :)
Nincs mit, hétfő magasságában fent lesz, majd jelzem!
Már vettem csapot 8-ért, szerelőm azt mondta tökéletes állapotban van. Köszi azért!
Üdv!
Esetleg egy videót küldenél nekem, szemléltetvén a hangját?
Nekem raptor dob van fennt a bocimon.
Nagyon szép hangja van vele, motoros barátaim dícsérik..
Összekötő csővel megszenvedtem mire felrakam.
A számok megegyeznek az alkatrészen találhatóval.
A láncszemekbe is 530 van ütve
De azt nem értem hogy miért látszik 700km után a kis lánckeréken erős fényesedés (kopásnyom)
Vissza raktam az új szettet és direkt fordítva raktam fel az első lánckereket. kb 100km után lassan újra elkezdett elő jönni a hang.
Fura ez azon gondolkozom hogy 2000ft körül lehet lánckereket venni és hogy kipróbálok egy másikat.
(hozzáteszem a hátsón semmi nem látszik mint ha még motoron sem lett volna)
Egyébként fogalmam sincs hogy mi lehet a probléma, de annyival azért előrébb vagy, hogy ezzel kizártál egy csomó más lehetőséget (csapágy, stb...)
Benzincsap: én 34 000.- ért vettem újat mert azt mondta a szerelő hogy javíthatatlan (nem találtam az ebayon sem készletet) megvettem szétszedtem a régit és csak az O gyűrű volt szétszakadva. Most új van a gépbe a régi meg itt pihen.
Lánchiba: Visszafűztem a régi láncot (ami azért nyúltabb és a görgők is csörögnek) és ma sikerült egy elég hosszú próbakört menni. A hang nem jelentkezett. Mitől lehet ez? Valami ötlet?
Nem én szedtem szét, hanem a motorszerelőm.
Kicsit gúgliztam a bontókat, találtam is párat (barátom sokat segített benne!) 15 ezer körül lehetne rendelni... (Ricsi-nél)
Találtam egy bontás alatt lévőt elvileg 8 ezer lesz a csap, remélem működik majd, meg összejön a biznisz... Ja és ha és ha felrakja a motorszerelőm nem fog egy év után újra ereszteni...
Amúgy Real-motornál kérdeztem, mennyi az eredeti olyan 40-50 ezer között lehet rendelni eredetit, után gyártott nincs...
Köszi a válaszokat!
Amúgy meg nem azt mondtam, hogy nem csinálom meg, hanem hogy lusta vagyok még egyszer szétszedni... De ami késik, az nem múlik.
Elvileg műszaki vizsgán vagy eladás esetén le is lőhetnek emiatt.
Persze magyarázható az eset, de jogilag akkor is tilos hozzányúlni a km számlálóhoz - ez van a törvényben, és nincs kiskapu.
A legegyszerűbb ha veszel egy bontott műszerfalat, és azzal jársz tovább.
Egy másik megoldás, hogy ki kell szedni a műszerfalat vezérlő mikrokontroller IC-t, venni egy újat és fel kell rá tölteni a vezérlő programot. Ez nem kevés barkácsolás, de viszonylag olcsó megoldás.
Ha találsz más megoldást, akkor írd vissza, mert nekem is közeleg a 99999 km - egy-két éven belül elérem.
Egyszerű felépítésű a benzincsap, néha eltűnődök miért megy időnként tönkre :) - vagy csöpög belőle a benzin, vagy nem folyik át a benzin rajta és csak PRI állásban megy. Idén már meg volt mindkettő, és még március sem múlt el. De már lusta vagyok szétszedni és inkább PRI állásban használom :)
Egy motoros túra alkalmával (~90km/h körüli tempón).
Se csomag,se utas, se szivató.
http://www.ebay.de/itm/benzinh...