Igazándiból elkezdett csöpögni az üzemanyag belőle, elvittem a motorszerelőhöz és azt mondta, hogy a benzincsap rossz vegyek újat! Illetve használtat, mert az új horror+áfa! :-D
Sziasztok.Egy kérdésem lenne.Elértem a 100000 kilométert a motorral és a kilométeróra 99999-nél megállt.Le lehet valahogy nullázni a kilométerórát vagy ilyenkor mi a teendő?
Néhány napja vettem szervizben 860ft/db áron 4 nap rendelés.
Találtam ebay-en is ha több darabot veszel akkor jobban jössz ki.
(de mi kerül ennyibe egy ilyen kis ízén? )
Ne szedd le a láncot tisztítás miatt, elég ha a legközelebbi lánc fújás előtt petróleummal lemosod, kicsit körbeforgatod, majd leolajozod. Nem kell várnod néhány napot, amit a petróleum leold azt azonnal teszi. Viszont benzinnel ne mosd le, vagy más oldószerrel. Lánctisztító vagy petróleum.
Szia Xebulon,
Egy korábbi hozzászólásodban említetted, hogy a gondosabb tulajok letisztítják a láncot szezon végén gázolajjal! Én nem voltam elég gondos és csak lefújtam, de elgondolkodtam, hogy meg kellene takarítani a láncot, még ! Mivel le nem akarom szerelni, szerinted elegendő, ha bő gázolajjal egy ecsettel fent a helyén megtakarítom, majd miután nem csöpög már mondjuk 1-2 nap múlva ismét befújom láncsprayvel? Vagy csak töröljem át?
Válaszod előre is köszönöm!
Ha az első keréknél a gumi magassága kisebb, akkor a hiányzó mm-eket az utánfutásból veszed el.
A boci meg nagyon érzékeny az utánfutásra, minden mm számít.
Olyan 100 mm körül van az utánfutás - ez az első gumi érintési pontja és az villa képzeletbeli meghosszabbítása (ahol a földet éri) közötti távolsága.
Ha 1 mm-rel magasabb a gumi, akkor 0,46mm-rel nő az utánfutás.
110/70-es gumi 7 mm-rel alacsonyabb, így 3,3mm csökken az előfutás. Mintha 1 fokkal meredekebben döntötted volna az első villát (25 fokról, 24.2 fokra). Vagy mintha 6,3 mm-rel összeültetted volna az első rugókat.
Persze én is utálom a geometriát, így lehet, hogy valamit az előbb elszámoltam...., de szvsz. érezhetően megváltoztatod az első futóműt.
Könnyebb lesz döntened és irányítanod a motort, de nagyobb eséllyel fog belengeni az első futómű - ez utóbbit kompenzálhatod nagyobb kormánysúllyal vagy kormány-lengéscsillapítóval.
Szerintem túl sok variáció nincs.
Két henger egyszerre kap gyújtást egy trafóról, amelyikben nagyobb a sűrűség, annak nagyobb az ellenállása és ott ugrik át a szikra.
Magyarán az egyik gyújtótrafó az 1-4, a másik 2-3 hengerre való. Ezen belül a kábel és henger kiosztás tök mindegy. Szóval legrosszabb esetben két próbából meg van.
sziasztok!
van egy 93-as suzuki gsx 750f-m
a fiam leszedte a gyertyákról a pipákat és a traforól is nem tudja melyiket honnan szedte le
nem tudna valaki segíteni képpel esetleg?
ha rajta ülök a motoron van jobb és bal oldalt is trafó melyik kábel melyik hengerre?!
üdv
Lazítottam a láncon jobb lett de nem jó.
Olvasgattam: Haynes azt írja hogy középállványon 20-30mm
Gyanús hogy csapágy gond lenne mert egyik pillanatról a másikra kezdte el. A héten szétkapom és visszafűzöm a régi láncot ha azzal is van hang akkor biztos hogy csapágy
Jó munka lesz kifűzni a lengő villát (lehet hogy előtte még lazítok de akkora javulást nem hozott).
Igazándiból elkezdett csöpögni az üzemanyag belőle, elvittem a motorszerelőhöz és azt mondta, hogy a benzincsap rossz vegyek újat! Illetve használtat, mert az új horror+áfa! :-D
Egyébként sajna nem tudom.
GSXF.com-ot, nagyobb fórumokat nézted?
Ugyanis ez nyitja-zárja az üzemanyag útját.
Van átfolyó állása is.
Mi a hiba?
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek elfekvőben Bocira benzincsapja? ? ?
Találtam ebay-en is ha több darabot veszel akkor jobban jössz ki.
(de mi kerül ennyibe egy ilyen kis ízén? )
Nem tudjátok véletlenül , hogy honnan lehet szerezni oldalidom tartó gumigyűrűt? Elérett csöppet.
Köszönöm.
Én a gázolajat nem javasolnám, inkább petróleumot használj.
Egy korábbi hozzászólásodban említetted, hogy a gondosabb tulajok letisztítják a láncot szezon végén gázolajjal! Én nem voltam elég gondos és csak lefújtam, de elgondolkodtam, hogy meg kellene takarítani a láncot, még ! Mivel le nem akarom szerelni, szerinted elegendő, ha bő gázolajjal egy ecsettel fent a helyén megtakarítom, majd miután nem csöpög már mondjuk 1-2 nap múlva ismét befújom láncsprayvel? Vagy csak töröljem át?
Válaszod előre is köszönöm!
A boci meg nagyon érzékeny az utánfutásra, minden mm számít.
Olyan 100 mm körül van az utánfutás - ez az első gumi érintési pontja és az villa képzeletbeli meghosszabbítása (ahol a földet éri) közötti távolsága.
Ha 1 mm-rel magasabb a gumi, akkor 0,46mm-rel nő az utánfutás.
110/70-es gumi 7 mm-rel alacsonyabb, így 3,3mm csökken az előfutás. Mintha 1 fokkal meredekebben döntötted volna az első villát (25 fokról, 24.2 fokra). Vagy mintha 6,3 mm-rel összeültetted volna az első rugókat.
Persze én is utálom a geometriát, így lehet, hogy valamit az előbb elszámoltam...., de szvsz. érezhetően megváltoztatod az első futóműt.
Könnyebb lesz döntened és irányítanod a motort, de nagyobb eséllyel fog belengeni az első futómű - ez utóbbit kompenzálhatod nagyobb kormánysúllyal vagy kormány-lengéscsillapítóval.
3 hét múlva megyek haza akkor megoldom
Két henger egyszerre kap gyújtást egy trafóról, amelyikben nagyobb a sűrűség, annak nagyobb az ellenállása és ott ugrik át a szikra.
Magyarán az egyik gyújtótrafó az 1-4, a másik 2-3 hengerre való. Ezen belül a kábel és henger kiosztás tök mindegy. Szóval legrosszabb esetben két próbából meg van.
semmi gond vele
110/70-es első gumit használt valaki? Egyáltalán lehetséges-e, és mik a tapasztalatok?
van egy 93-as suzuki gsx 750f-m
a fiam leszedte a gyertyákról a pipákat és a traforól is nem tudja melyiket honnan szedte le
nem tudna valaki segíteni képpel esetleg?
ha rajta ülök a motoron van jobb és bal oldalt is trafó melyik kábel melyik hengerre?!
üdv
Olvasgattam: Haynes azt írja hogy középállványon 20-30mm
Gyanús hogy csapágy gond lenne mert egyik pillanatról a másikra kezdte el. A héten szétkapom és visszafűzöm a régi láncot ha azzal is van hang akkor biztos hogy csapágy
Jó munka lesz kifűzni a lengő villát (lehet hogy előtte még lazítok de akkora javulást nem hozott).
És még egyszer mindent, nagyon jó amúgy a paripa