hali,nos ez rendes kagylosodás.a szerelőm szerint sajna a continental igen hajlamos erre ezért nem ajánlotta mert èn is föleg 2 személlyel és cuccokkal közlekedek.igy lett mpr 2.
Sziasztok!
Mutatnék egy pár képet a régi Conti Road Attack gumimról,így nézett ki 12ekm után.A két képen a középen látható kockásodás,hozzá teszem én állandó két személlyel megyek.Ti láttatok már ilyen kopást?A harmadik képen az új gumik láthatók természetesen120/70és 160/60
És nézd meg az évjáratot is.
Ha nem szerelték fel és raktárban tárolták, akkor 4-5 éves korig megőrzi a minőségét a gumi - műszakilag újnak számít. Utána viszont kezd elavulni, 10 éves korban meg értéktelen lesz.
Ha viszont azt látod, hogy a matricát kiszívta a nap, vagy már fel volt szerelve, akkor 4-5 évnél régebbi gumit már ne vegyél meg. Nem érdemes kockáztatni. Persze a gyári 10 évesnél biztos jobb lesz...
Ez egy belépő szintű motorgumi, azaz akadnak méretre jó, de kisebb 200-300ccm motorokra gyártott verziók is.
Maga, hogy a gumi belépő szintű nem probléma, néhány évvel korábbi csúcstermék gumikeverékét tartalmazza - szóval ami 5 évvel ezelőtt jó volt száguldozni, az ma sem lehet rossz. De figyelj oda a súly és terhelés indexre, ne csak a méretre.
Az előírt
Elöl: 120/70ZR17 58W
Hátra: 150/60ZR17 69W
A végén lévő W utal, hogy 270km/ó-ig használható a gumi.
Az 58 - 236kg-ot, 69 - 325kg-ot jelent.
Ha kisebb sebesség vagy terhelés indexú gumit választasz, akkor részint gyorsabb fog elhasználódni, másrészt a defektet kockáztatod. Ez utóbbi nem ér meg néhány ezer forintot, és lehet, hogy a kopás miatt árban is ugyanott tartasz, mintha vettél volna egy jót.
Nyugodtan használhatsz 160-as gumit a gyári 150 helyett, nem lesz sem jobb, sem rosszabb tőle a motor. Időről időre felmerül a hitvita, morzsányi indokokkal, hogy melyik lenne a legjobb, de versenypályán kívül tök mindegy.
Bármely közepes minőségű gumit feltehetsz rá - nem azért fog elesni, mert a gumi nem bírta, hanem mert hülyeséget csináltál. Mindazonáltal egy nevesebb gumi nagyobb biztonságot adhat.
Michelin Pilot road 4 esőben-szárazon nagyon jó és tartós. De éppúgy jó a Continental Road Attack, Metzeler Z6 stb.
Én úgy 18.000 km szoktam menni egy Continental gumiszettel, mire elkopik a határjelig.
Sziasztok!
Nemrég lettem boldog tulaja egy 2004-es gsx750f-nek. Mivel lassan esedékes a gumicsere a vason érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata hátul 160-as gumival? Az indok egyszerű, páros gumiakcióban 160-ast tesznek a az első 120-as mellé és így jobb áron lehetne jobb gumikat vennem, de ha instabilabb lesz tőle a motor, akkor az egész nem ér ennyit, ezért szeretném kikérni a véleményeteket, akik már esetleg próbálták ezt a méretet. Van valamilyen konkrét márkájú/típusú gumi, ami bevált ezen a gépen? Mivel sokat túráznék, nem lenne baj, ha a gumik 10000-ret vagy esetleg kicsit többet is bírnának használható tapadás mellett.
Köszi!
Nem tudom innen megmondani. Ezért szoktunk mérni. A szivargyújtos cuccot, meg érdemes olyan helyre kötni, ahol csak gyújtáson van fesz. Az hogy a GPS hogy viselkedik most nem releváns. Azok behánynak, ha kapnak egy tüskét a hálozatról, ha állandóan a töltve vannak, és túlmelegszenek.
Egy aksi lemerülhet, mert valami fogyasztó bekapcsolva marad a motoron. Mondjuk egy riasztó, vagy egyéb kiegészitö elektromos kütyük, de hosszú ideig állva önmagától is kisül...ezért töltünk rá. De idövel, vagy már újkorában cellazárlatod lehet, leeshet a savszint...
Ès lemerülhet azért, mert nem megfelelö a töltöfesz. Lehet alacsony, vagy magas. Egyik sem jó az aksinak. A nem megfelelö töltöfesz generátor, vagy feszszab okozza.
Sajnos idekint UK-ban nemigen tudom megmérni nincs mérőműszerem.
Töltésem elvileg van mert, tegnap mentem egy 25km-es kanyart (Még mindig nagyon szépek az angol tájak...) máma reggel megint indult azonnal nem nyekegett...
Azonban van rajta egy szivargyújtó aljat GPS-nek. Van rajta biztosíték is, arról megy a GPS. De mikor megyek akkor előfordul, hogy a GPS elkezd lemerülni, mintha kihúztam volna a dugóból. Itt több probléma is van.... A GPS kihúzza a kábelt az aljzatból, vagy magától kiremeg...
A kábel végén lévő USB-t is rosszul fröccsen-tették ezért flexel le lett kapva a végéből kb 3 mm, mert nem érintkezett az USB....
Megpróbálom máshogyan kipróbálni lehet nem a kábel a hibás, hanem az egyenetlen akkufeszültség, ezért érzi a GPS, hogy megszakad aztán visszajön a töltés....
Vagy erről te azonnal megmondod, hogy dobjam ki az aksit ?
A linkelt oldalon kikeresed évjárat alapján a motorkat (leellenörzöd a vázszámokat a sárga doksiban) majd összehasonlítod a cikkszámokat. Nyilván ha azonos a cikkszám az egyes alkatrészeknél akkor alkatrészek is azonosak. Cikkszámok.
Azt szeretném megtudni,hogy a 90-es évjáratú 750-es és a 92-es évjáratú 600-as gsxf váltó alkatrészei egyformák-e(fogaskerekek,léptető villák,kukac tengely,stb).
Előre is köszönöm.
Sziasztok.
Közben egy gyors kérdés, csütörtök péntek 4X indítottam be a motort, kb 10 kilométert mente vele, majd 2 nap pihenő... Aztán ma reggel mintha az aksi nem akarná az igazat, lassuló nyeknyek mintha le lenne merülve. Igaz nem egy mai darab az aksi kb 5 éves lehet /// 3 éve vettem a motort előző tulaj talán 2 évvel azelőtt cserélhette de nem tudom pontosan.
Kéne újat vennem ? Betoltam okés 3X.-re sikerült..., de nem szeretnék meglepődni legközelebb...
sziasztok!
Simán hazahozott a kicsike! Neki is láttam a vezérlés rendberakásához!
az oldaldekni levétele után beállítottam a főtengelyt a manuál szerinti állásba, OT?, nem toom de a képeken is látszik egyik vezérmű tengely sem áll jól!
vagy csak én nem tudom?
Vettem egyet és rámértem a akkumulátorra. Itt vannak az eredmények.
http://youtu.be/Xzcmw7PPjWw
Baj vagy nem baj ?