Csak tippeltek... Valahol be kell folynia a karburátorba a benzinnek. Ott meg kell bontani, és megnézni, hogy folyik-e benzin. Vagy ha a karburátor felülről lebontod, akkor is kell lennie az úszóházban benzinnek. Ha tele van benzinnel, akkor a karburátor fúvókákat kell tisztítani.
Nem biztos, hogy mind a négy karburátor kap benzin. Szélső hengerről lévén szó - elképzelhető, hogy oda már nem jut benzin.
De nem igazán értek hozzá. Csak ötletelek. Bármit mondok, igen nagy körültekintéssel csináld.
Sajnos normál légköri nyomáson a szikra látványa még jelent semmit. De ha megy a motor és a hiba maradt a hengernél, akkor valószínűleg nem a gyújtással van a baj.
Ha levegőt kap a motor, akkor csak a benzinnel lehet baj - már ha kompresszió van a motorban.
Karburátorokhoz sajnos nem értek, előbb a benzin ellátást nézd meg, aztán jöhet a karburátor tisztítása. Vagy vidd szerelőhöz...
Köszi.
Nekem mindhárom tépőzáras, viszont néztem hogy az ülés alatt a pántok nem fekszenek fel semmin, csak az oldalidom peremén.
Neked nem tört el, vagy hajlott el az idom?
Technikailag ugyanaz a két trafó, nem kell más szikra a másik két hengerbe. A gyertya kábelek hossza lehet némileg eltérő, de emlékeim szerint mikor legutóbb kibontottam mintha egyforma lett volna. Egy próbát megér, bár bőven kell szerelni hozzá.
Az biztos jó lesz? Állítólag nem ugyan az a kettő, legalább is vásárláskor is rákérdeznek, melyik oldali?!
Mondjuk hibakeresésre jó lehet. Azt már csináltam, hogy pipa le, gyertya bele, letestelem és indítózok, de a nagy napsütésben nem annyira láttam a szikrát, meg nem tudom, milyen sűrűn kellene és milyen intenzitással szikrát látnom?
Két gyújtó trafó van a bocin, cseréld meg őket.
Ne zavarjon, hogy egyikre 1-4, másikra 2-3 van ráírva, attól még jó a másik oldalra is.
Ha átmegy a hiba a 2-3 hengerre, akkor a trafóval van a baj, esetleg a kábellel, pipával.
Ha menet közben fogy el 1 henger, akkor még benzincsap is ludas lehet. Kevés benya megy át rajta és addig csökken a benzinszint, míg az egyik-másik henger le is áll. Mondjuk ekkor kisebb terhelésen újra erőre kap, majd nagyobb terhelésen megint kihagy.
Kapcsolj PRI állásba, ekkor teljesen kinyit a csap és általában működik - csak ne felejtsd el visszatekerni a csapot ON állásba a motorozás végén.
Először keresd meg, melyik henger a hibás.
Például - nézd meg melyik kipufogó könyök a hideg - csak oda ne égesd a csülködet.
Benzinmotor működéséhez 3 dolog kell (ha már forog a motor) - benzin, levegő, gyújtás.
Levegő valószínűleg van - bár a fojtószelepeket ellenőrizheted. Ha van szinkrontesztered, akkor a vákuum ellenőrizhető.
Gyújtást és benzin ellátást ellenőrizd.
Első lépésben cseréld fel a gyertyákat, gyújtótrafókat és nézd meg, hogy nem ment át a másik hengerbe a hiba.
Persze még további szerkezeti gondok is lehetnek - mint pl. kompresszió hiánya.
Ha a hiba hirtelen keletkezett, akkor valószínűleg gyújtás probléma, esetleg dugulás a karburátorban.
Sziasztok!
Sajna van egy kis gondom. Ma hazafelé elkezdett három hengerezni a boci. Nem füstöl, nem zörög, csak érezhetően nem megy egy henger. Olyan hangja van, mint egy SV -nek és érezhetően "vibrál" a moci.
Otthon kivettem a gyertyákat, de azon kívül, hogy cserések, nem láttam rajtuk semmi olajat, mind a 4 normálisan nézett ki. Szerintetek mi lehet? Szakik, segítsetek
Matricaként viszonylag olcsó ~ 1000 Ft/db
Például itt egy ebay hirdetés: link
Egyébként fordulj egy Suzuki szervizhez és beszerzik neked - nem tudom a mostani árakat, legutóbb 8000 Ft hallottam darabjáért, de valószínűleg most már még drágább.
Gondold át, hogy megéri ennyiért. Bár némileg megvédi az idomot eséskor, de ezt egy bukógomba hatékonyabban megcsinálja, ugyanennyiért.
sziasztok
tudnátok seíteni?
A GSX F felirat hiányzik a motor oldaláról, mert az előző tulaj leszedte, de nekem kellene. tudok e olyat venni valahol, vagy hasonlót?
köszi
Sziasztok!
Nagyon le van ülve a hangulat.. Nincsen valami GSXF Club? Azt hittem, nagyban zajlanak a Bocis találkozók szervezései.
Mivel nincsen semmi, csinálni kellene valamit. Én siófoki vagyok, mit szóltok egy környékbeli találkozóhoz? Elég jól megközelíthető minden felől, és mondjuk egy Balaton kerülés szerintem zsír lenne. Szóóóóval?
Sziasztok.
Oldaltáskát a nyereg alá vagy fölé kell fogatni, vagy vegyesen?
Az enyémnek 3 pántja van.
Ha alá rakom félek az idomban kárt tesz, felette (az ülésen) meg nem olyan stabil.
Az utolsó széria 1998-ban indult és 2003-ban volt frissítés, 2006-ban fejezték be a gyártást.
Előző széria 1988-ban indult és nem volt frissítés, 1997-ben fejezték be a gyártást.
Ettől függetlenül évente változott a szín, és még sok apró dolog.
Csak tippeltek... Valahol be kell folynia a karburátorba a benzinnek. Ott meg kell bontani, és megnézni, hogy folyik-e benzin. Vagy ha a karburátor felülről lebontod, akkor is kell lennie az úszóházban benzinnek. Ha tele van benzinnel, akkor a karburátor fúvókákat kell tisztítani.
Nem biztos, hogy mind a négy karburátor kap benzin. Szélső hengerről lévén szó - elképzelhető, hogy oda már nem jut benzin.
De nem igazán értek hozzá. Csak ötletelek. Bármit mondok, igen nagy körültekintéssel csináld.