Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Most készülök venni egy 2004 es GSXF-et . Mire kell ,hogy figyeljek mik ezeknek a motoroknak a gyengéi?
Köszönöm előre is!
D Robi
Akkor pontosan melyik is volt?
Erre emlékszem: Liqui Moly Oil Additiv 125ml MoS2
Igen, locsold bátran. ...nem szűnik meg teljesen, de gördülékenyebben jár majd a motor.
A Liqui -val? Mert akkor azonnal locsolom neki
Na ja, sajnos sokan középállványon állítják és olyankor kap a csapágy is így a gixefnél ez nem ritka. ......az enyémnél is megvolt ez és az adalékkal sikerült rajta valamelyest javítani.
Akkor lazítunk és újra teszt
30-40-nek kell lennie a 750-nél oldalsztenderen, a 600-nál 25-35-nek.
Helló!
Na ezt szomorúan hallom, mert nekem is villamos hangja van nagy sebességnél. Ezek szerint cserés a csapágyam?
Ellenőriztem most oldal állványon is
Még így is van 25mm ha lejjebb nyomom akkor is 20mm
Közép állványon kicsit lazábbra hagytam úgy emlékszem.
vissza fogom rakni a régi láncot mert ezen kívül semmi nem változott és ha akkor is meg van a hang akkor biztos hogy csapágy.
Nem középállványon kéne állítani és elmúlik a gond.....a csapágyat sajnos bontással lehet kiszedni.
Szia
Decemberben mentem vele utoljára utána lánc csere. Akkor semmi nem jelentkezett. Felraktam az új láncot és az elejétől fogva hallható még másik mociról is.
Közép állványon állítottam 30mm -re
A fura hogy a hang csak akkor hallható ha terhelem húzom a gázt. Motorféknél egyáltalán nem lehet hallani és ha tartom a tempót akkor is erősen csökken a hang.

Ki lehet szedni a kihajtás csapágyat kívülről vagy csak blokk bontás?
Mikor már vagy 3x szétszedtem kézzel néztem és nem kotyog nem lötyög a csapágy de ezen nem fog múlni ha ki tudom szedni.
Mert mégis feszes, középállványon vagy oldalsztenderen állítottad? Ha feszes akkor kicsit ropogni is szokott, de vonyítani illetve "villamos" hangként szólni a kihajtás csapágya szokott a blokkban ha már huzamosabb ideig túlfeszítve jártak vele.
kezd összeállni
Üdv
A történet:
29 000km futott gépemben kicsit csörög a lánc, sebaj csere. Azért megnézegetem közelebbről és tényleg kotyognak a görgők.
Meg is rendeltem az új szettet komplett amit meg is kaptam
D.I.D. 530VX
JTF 513.15
JTR 829.45
Jó minőségű kerekek jó minőségű lánc mi gond lehet.
Csere elvégezve első futás orbitális ordító lánchang.
Biztos rosszul állítottam be ellenőrzés: a lánckerékhez nézve kicsit ferde finomítás -tesz-
Finom hang jobb lett de nem jó ellenőrzés: lánc nem jó kerék keresztbe
kerék egyenesbe állít lánc láthatóan nem fut keresztbe de nem jó.
Minden kerékcsapágy csere beállítás -teszt-
Nem jó terhelve "vonyít"
Típusszámok ellenőrizve: megfelelő
Lánc nem feszes nem laza
kerék szépen egyenletesen forog a kapocs szemet nem szorítottam meg nagyon szépen jár úgy mint a többi.
robbantott rajz alapján többszöri ellenőrzés minden jó helyen nem hiányzik semmi
haynes nem ír semmi használhatót
Hátsó lánckerék sincs fordítva felrakva az elsőnek meg mind1.

A kérdés:
Mi lehet a baj?
Mitől "vonyít" az új lánc?
Azon gondolkozom hogy vissza rakom a régit habár nem egyszerű
Teljesen tanácstalan vagyok valami ötlet?
Sziasztok ! valaki tudna e nekem segíteni hogy a gsxf-nek a gyári kipufogóját hogyan lehet ki herélni ? ha valaki le írná azt azt megköszönném !
Van labtattom. 70/6321-829
Az egyik leírás a fokozatjelzőről: http://jcwren.com/katana/gpd/

Bár az elektronikával egy kicsit bonyolult megoldás választott a fickó, mert a 7 sebességre - BCD kódra való fordítást két IC-vel oldta meg. Egyszerűbben 3 ellenállással és 13 diódával is leképezhető.
De az egész megoldható lenne pusztán 7 ellenállással és 32 diódával is (7 sebességet 7 szegmensre kell fordítani).

Valami hasonlót építettem én is, de megpróbáltam beépíteni a műszerfalba az elektronikát. Nem volt jó ötlet, nem fér el. Jobb, ha a 7 sebesség - 7 szegmens fordító elektronika külön dobozban van és a műszerfalba már csak a 7 szegmenshez menő kábel megy be (+2 kábel a 12V és testhez).
Sziasztok valaki tud nekem segíteni fokozatjelzőbe? Hogy lehetne meg csinálni. Valami bekötés rajz jó lenne ha van valakinek. Köszönöm.
Sziasztok Túra pexi nincs valakinek használtba eladó, vagy balos első lábtartó? Nekem viszont van kormánybefogóm, 2 db használt plexim gyárik, hátsó lánckerekem , megy egy kuplungszettem bocihoz....
Hello! Én eredetileg doboz nélkül vettem a vasat, semmi rázkódás nem volt. Feltettem egy hátsó dobozt, és nekem is előjött. Most Wingrack van fenn 3 dobozzal, és nekem is megvan a rázkódás. Én azt vettem észre, h a középső dobozzal annyira hátra kerül a súlypont h az első futómű legkisebb gyengesége is belengésben mutatkozik meg. Amúgy az előző motorom Honda CB500 tökéletesen ugyanezt csinálta...
http://motoralkatresz.eu/ és http://nagyvas.hu is néztem - 22-26 eFt-ért kapható nevesebb féktárcsagyártótól (NG, Lucas, Brembo).
külső átmérő 240 mm
belső átmérő 89 mm
furatok 5 x 10,5mm
Hát akkoriban még nem volt ebay.
Egy utángyártottat vettem 19.000Ft-ért, akkor bontottat adtak 10.000Ft-ért.
A hátsó féktárcsában nincs semmi precíziós, egydarab vas az egész.
Az első tárcsámat egy féktárcsa zárral nyírtam ki, elindultam vele és meghúzódott.
A mostani tárcsámat is kinyírtam, mert szorult a hátsó fékem és felforrósodott, majd megvetemedett a tárcsa. De a következőt Kínából rendelem. Annyira nem lehet rossz, és szerintem nem lehet elrontani.
Nagyon köszönöm a választ Xebulon!
Utánakérdeztem szalonból 42000Ft-ot mondtak az utángyártottra, egyébként a neten 25-30000Ft körül mozognak! Az Ebay-on láttam én is, de irreálisnak találtam a különbséget, ezért nem mertem foglalkozni vele! Én még sosem rendeltem onnan!
Akkor az csak kevesebb kereskedőn ment keresztül? :-)
Neked már biztos volt féktárcsa cseréd, te milyet raktál fel?
Sziasztok!
A kormányszitálással kapcsolatban annyit fűznék hozzá,hogy ma cseréltettem le a régi Conti Road attackot,Michelin Pilot Road2-re párban és megszünt a szitálás ami a Contival új korától kezdve volt(kb50-nél).Még nem mentem sokat az új gumikkal de nagyon jóknak tűnnek
Ebay-ről rendelve kb. 10.000Ft egy hátsó fék tárcsa, és egy hátsó fékbetét 2500-5000 Ft. Szállítással együtt.
Magyarországon ugyanez kb. a duplája.
Szerintem inkább vegyél egy kínait eredeti méretben, mint a meglévő zsilettpengét babusgasd. Aztán nehogy egy erősebb fékezésnél, vagy fent a hegyekben leolvadjon a kerékről.