Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az idom peremén fekszik fel a pánt.
A héten voltunk egy jó 1800km-es túrán, 14 kg volt a két táska összesen (azért szoktam lemérni, hogy kb egyformán legyen a súly a két oldalon) és nem volt semmi gond, bírja a műanyag.
igy van ha nem hófehér a légszűrő akkor cserés.pl nekem sem kellett 6000 km után cserélni mert olyan volt mint az új, teljesen fehér volt.
Mennyit ment a légszűrő, ami benne van?
Egyébként ha már enyhén színeződött/sötétedett, akkor érdemes cserélni. Ez a belső hajlatokban szokott kezdődni.
A Hiflo szokott a legtöbb motorba menni (Kb. 6eFt), ha tudsz gyárit szerezni az jobb valamivel.
Minél tisztább a levegőszűrő, annál jobb a motornak!
Sziasztok,
Tavaly, amikor megvettem a bocit, a nagy szervizre szerelőhöz vittem. Akkor azt mondta, hogy nem kell levegőszűrőt cserélni! Esedékessé vált az olajcsere, én akarom csinálni, viszont tudnátok segíteni abban, hogy milyen szemmel látható jele van, ha a levegőszűrőt is cserélnem kell? Továbbá valakinek van valami negatív tapasztalata valamelyik típusú levegőszűrővel? Én mindent egy helyről szoktam venni, mert egy barátom alkatrész boltban dolgozik! Mivel itt olvasva az olaj MOTUL 5100 10W40 lesz!
igen csavaros nem nehéz beállítani,de elég sok bontással jár!
Valaki tudna szelephézagot állítani bocin ? a környéken horror árakat mondtak a szervizek,mindegyik hülyének nézett volt aki azt mondta hogy lapkás de tudtommal csavaros megoldás ,jol tudom? aki tudna segíteni meghálálom és nem ingyen kérném persze
Le tudnád írni, hogy mi? Sokat segítene, mert pl. azokat megnézném, hogy jó állapotúak-e a motoron.

Emailben is tökéletes: honda4022@gmail.com

Köszönöm szépen!

UI: A felhasználónevemmel ellentétben, az emailcímben valóban van egy négyes... :)
szia! igen kellene pár alkatrész!
Sziasztok! 2005-ös Suzuki GSX-750F alkatrészekre van igény? Holnap nézek meg egy motort bontásra. (Számlaképesen foglalkozom bontással, csak újabb, 50-es motorokkal és ez a terep még új nekem...)

Előre is köszönöm a válaszokat, esetleg, ha érdekel valakit alkatrész, írja ide nyugodtan. Van amúgy a gépen egy 3-as dobozszett is..
Üdv
igen hivj fel 06704275150
Szia. 1 db kormánysúlyt keresek. Tudsz segíteni?
Szia! Képet tudnál feldobni róla? És esetleg árat? Köszi.
Gsx600/750 f-hez (97-től)givi hátsó csomagtartó eladó.703179083
Jelentem, újraszól a négylövetű
Dugulás volt, bár nagyon szép tiszta volt a karbicsek. Szétszedtem pici darabjaira, és jól kipucoltam.
Amikor én vettem, akkor is kedvezmény volt rá, plusz egy szuper bukó szállító/tartó is volt ajándékba
Szia szervin!
Én is ebben reménykedem, hogy csak ennyi lesz a gond, ma délután végre szét tudom szedni és minden kiderül.
Üdvözlet mindenkinek!
Vettem egy bocit és kérdésem a következő. Valaki tudna megoldást a kormány cseréjére mert nekem elég kényelmetlen és érdekelne valami kényelmesebb megoldás ,mondjuk emelés vagy enduro kormány valahogy?
Köszi a véleményeket. Most 69e lenne párban (120/160) azért gondolkoztam el rajta.
hali, haveromnak pirelli angel van fent a honda cbr 600 rr-en és nagyon meg van elégedve vele.remekül tapad szépen dönthető.én inkabb a michelin pilot road2 mellett döntöttem és nem bántam meg.

márciusban és is három hengereztem, nekem az volt a gond hogy eldugult az egyik karbi. némi takarítás után újra rendben volt minden.mondjuk rá is fért mert amikor a leengedő csavart kitekertem az egyik hengerből olyan benzin jött le mint a kókuszlikőr!
Szia!
Nekem a Strada van fent tavaly óta. Csak jókat tudok róla mondani, kanyarban is remekül szerepel, egyenlőre a kopással is meg vagyok elégedve, konkrétan nem sok fogyott el belőle, pedig minden nap használom. Esőben is kellemes, nem csúszkál, lehet ésszel döntögetni. Bátran merem ajánlani.
Van valakinek tapasztalata Pirelli (Angel, Diablo Strada) gumikról?
Konkrétan hogy viselkedik szeretett motorunkon?
Kezdd el a benzincsapnál. Mert ebből úgyis karburátorsor leszedés lesz, feltéve , hogy nem a tűszelep fölé tankoltál be valamit amitől eldugult.
Nem tudom mi a szakmád, de odafigyelve ésszel nem kapkodva sikert érhetsz el. De jobb lenne , ha egy gyakorlott motoros megnézné a nem működő henger membránját és a benzinszintet a rendetlenkedő henger karburátorának az úszóházában. És ha szerencséd van akkor nem kell kivenni a karburátorsort.
No meg némi vazelin, vagy szilikonzsír ízlés szerint.
Ha felülről megbontod a karbit akkor nem sokat fogsz látni mármint benzin ügyileg.
Ajánlom hogy egyben vedd le a karbisort és úgy ellenőrizd az úszó házat alulról.
Vakon biztos nem kezdenék neki ezért egy kis apróság:
-Haynes manual beszerzése az ide vonatkozó rész tanulmányozása
-"Ha szétesett és nem tudod hova kell": Robbantott rajz évjárat szerint
A karbi sor leszedése nem nagy dolog de a gumi torkokra nagyon ügyelj el ne repedjenek. (az összeakás már viccesebb és némi szerszám sem árt)
Szia!
Köszi, már azzal is, hogy válaszolsz, lendíted előre a dolgokat, mert legalább van egy irányvonal, amin el tudok indulni.