Az idom peremén fekszik fel a pánt.
A héten voltunk egy jó 1800km-es túrán, 14 kg volt a két táska összesen (azért szoktam lemérni, hogy kb egyformán legyen a súly a két oldalon) és nem volt semmi gond, bírja a műanyag.
Mennyit ment a légszűrő, ami benne van?
Egyébként ha már enyhén színeződött/sötétedett, akkor érdemes cserélni. Ez a belső hajlatokban szokott kezdődni.
A Hiflo szokott a legtöbb motorba menni (Kb. 6eFt), ha tudsz gyárit szerezni az jobb valamivel.
Minél tisztább a levegőszűrő, annál jobb a motornak!
Sziasztok,
Tavaly, amikor megvettem a bocit, a nagy szervizre szerelőhöz vittem. Akkor azt mondta, hogy nem kell levegőszűrőt cserélni! Esedékessé vált az olajcsere, én akarom csinálni, viszont tudnátok segíteni abban, hogy milyen szemmel látható jele van, ha a levegőszűrőt is cserélnem kell? Továbbá valakinek van valami negatív tapasztalata valamelyik típusú levegőszűrővel? Én mindent egy helyről szoktam venni, mert egy barátom alkatrész boltban dolgozik! Mivel itt olvasva az olaj MOTUL 5100 10W40 lesz!
Valaki tudna szelephézagot állítani bocin ? a környéken horror árakat mondtak a szervizek,mindegyik hülyének nézett volt aki azt mondta hogy lapkás de tudtommal csavaros megoldás ,jol tudom? aki tudna segíteni meghálálom és nem ingyen kérném persze
Sziasztok! 2005-ös Suzuki GSX-750F alkatrészekre van igény? Holnap nézek meg egy motort bontásra. (Számlaképesen foglalkozom bontással, csak újabb, 50-es motorokkal és ez a terep még új nekem...)
Előre is köszönöm a válaszokat, esetleg, ha érdekel valakit alkatrész, írja ide nyugodtan. Van amúgy a gépen egy 3-as dobozszett is..
Üdv
Üdvözlet mindenkinek!
Vettem egy bocit és kérdésem a következő. Valaki tudna megoldást a kormány cseréjére mert nekem elég kényelmetlen és érdekelne valami kényelmesebb megoldás ,mondjuk emelés vagy enduro kormány valahogy?
hali, haveromnak pirelli angel van fent a honda cbr 600 rr-en és nagyon meg van elégedve vele.remekül tapad szépen dönthető.én inkabb a michelin pilot road2 mellett döntöttem és nem bántam meg.
márciusban és is három hengereztem, nekem az volt a gond hogy eldugult az egyik karbi. némi takarítás után újra rendben volt minden.mondjuk rá is fért mert amikor a leengedő csavart kitekertem az egyik hengerből olyan benzin jött le mint a kókuszlikőr!
Szia!
Nekem a Strada van fent tavaly óta. Csak jókat tudok róla mondani, kanyarban is remekül szerepel, egyenlőre a kopással is meg vagyok elégedve, konkrétan nem sok fogyott el belőle, pedig minden nap használom. Esőben is kellemes, nem csúszkál, lehet ésszel döntögetni. Bátran merem ajánlani.
Kezdd el a benzincsapnál. Mert ebből úgyis karburátorsor leszedés lesz, feltéve , hogy nem a tűszelep fölé tankoltál be valamit amitől eldugult.
Nem tudom mi a szakmád, de odafigyelve ésszel nem kapkodva sikert érhetsz el. De jobb lenne , ha egy gyakorlott motoros megnézné a nem működő henger membránját és a benzinszintet a rendetlenkedő henger karburátorának az úszóházában. És ha szerencséd van akkor nem kell kivenni a karburátorsort.
Ha felülről megbontod a karbit akkor nem sokat fogsz látni mármint benzin ügyileg.
Ajánlom hogy egyben vedd le a karbisort és úgy ellenőrizd az úszó házat alulról.
Vakon biztos nem kezdenék neki ezért egy kis apróság:
-Haynes manual beszerzése az ide vonatkozó rész tanulmányozása
-"Ha szétesett és nem tudod hova kell": Robbantott rajz évjárat szerint
A karbi sor leszedése nem nagy dolog de a gumi torkokra nagyon ügyelj el ne repedjenek. (az összeakás már viccesebb és némi szerszám sem árt)
A héten voltunk egy jó 1800km-es túrán, 14 kg volt a két táska összesen (azért szoktam lemérni, hogy kb egyformán legyen a súly a két oldalon) és nem volt semmi gond, bírja a műanyag.