Sajnos pár hónapja összetört a bocim és a rendőrség elvette a forgalmimat. Lassan-lassan elkészül, de nem tudom hogy a KPM-nél mennyire számít, hogy van-e rajta hasidom. Tudtok esetleg ebben infót adni, hogy számít-e a hasidom a KPMnél, vagy az ebay-n kívül merre felé találok esetleg a 2002-s bocimra hasidomot?
De attaba -nak régi szép dupla kipufogós Bocija van...
így neki nem borul fel az egyensúlya....
Én is olyan dupla rendszert szeretnék az enyémre. De nekem 2004-esemre maximum hegeszteni lehetne olyan rendszert... De az a dupla hurkatöltő de szép lenne :D
A egyensúlyozással egyetértek mikor a tescoban vett cuccokat belepakolom az oldal dobozba +15KG nagyon húz a motor balra :D
Nem szeret kanyarodni olyankor...
Világért sem szeretnék senkit lebeszélni a kipuff átalakításról, de azt gondolom tudjátok, hogy ezek a motorok úgy jönnek ki a gyárból, hogy keresztirányban is nagyjából ki vannak egyensúlyozva. Ha ezt az egyensúlyt megbontják, pl azzal hogy a gyárilag üres oldalra is odabiggyesztenek egy 5-10 kilós dobot, az biztosan nem tesz jót a dönthetőségnek.
Te tudod milyen hangot szeretnél de én pont amiatt nem cserélném
Ismerősnek ZZR400 2 amerikai full-karbon dobbal olyat zenélt mint ha valami szimfóniát hallottam volna "rendesen benedvesedtem rá" mondtam ilyen kell nekem is már nem emlékszem a gyártóra de amcsiból rendelhető lett volna valami 450khuf +vámért toroktól és úgy döntöttem hogy inkább veszek még egy bocit de végül egyiket sem vettem meg.
De miért akarod elrontani? SZVSZ sokkal jobban (akusztikailag és nem hangerőben) szólnak ezek a rendszerek mint amin csak 1 dob van. Hallottam busát is pl így is meg úgy is és szerintem ha 1 dobbal szól akkor elveszlik valami valami ami tekintélyt parancsol a hangjában és olyan lesz mint bármi már mint egy R1 egy sima gixer vagy akármi. Hozzáteszem optikailag is jobban néz ki szerintem.
2000-es bocira vajon fel lehetne építeni úgy hogy az jó is legyen mint optikailag mint motorikusan?
De a kérdés él miért?
Nem lett erősebb, de érezhetően javult a rugalmassága.
Gyorsabban pörgött fel, és talán nőtt a nyomatéka.
Nem tudott nagyobb végsebességet.
De úgy 7-8 évvel ezelőtt is ráköltött erre vagy 70 ezer forintot.
Bontott leömlő, két új kipufogó dob (bontott hayabusa dobokat tett rá), és némi lakatos munka (gondolom a kipufogó felfogatása érdekében).
Érdemes lenne élőben, összeszerelve megnézni egy ilyen motort, és átjelölni a felfogatásokat is, esetleg a leömlőn kívül más alkatrész is átvehető, talán még dobok is.
Esetleg úgyis ki lehet hozni pozitívra az egyenleget, hogy veszel egy komplett motort, szétbontod és a maradékot eladod. De kb. 1 év mire visszajön az ára.
Kiváncsi lennék vajon erősebb lett-e a gép a leömlő cserével?
Egyik haveromnak van régi gixerhez való leömlője vastagabb cső átmérővel télen megprobálom rá lehet-e varázsolni a bocira.
Egy gödi srác már megoldotta ezt egyszer.
A középsztenderdet biztos nem lehet tőle feltenni, szóval kicsit nehézkesebb lesz a lánc olajozás. De lehet venni a hátsóvillára felszerelhető motoremelőt is.
Nem kérdeztem akkor a technikai problémákról, de nem teljesen egyszerű a felszerelése. Még ha a leömlő egyszerűen felmegy (itt már szopni lehet a berohadt csavarokkal), akkor is a kipufogót két csavar tartja - de most csak az egyik oldalt van kialakítva a motorodon, és valószínűleg a felszerelendő két dob felfogatása sem egyik ugyanoda.
Ja és persze két kipufogót kell venned, a régit meg kidobhatod, eladhatod.
mert nem tudtam! ha meg akartam tartani a 21 szemet nekem 20 van! akkor még jobban el lett volna tolódva! Kivettem a szívó vezértengelyt és úgy raktam vissza hogy 21 szem legyen a két nyíl között még jobban elcsúszott!Sajnos így is a ház melett szereltem egy parkolóban! Ha lett volna garázs még jobban szét szedtem volna de így majd otthon veszek bele új vezérműláncot és kicserélem meg beállítom
A világítás ráadással mindig esik a fordulat, hiszen ráterhel a generátorra, a kérdés csak az, hogy mennyit esik a fordulat?
Ha el van állítódva a vezérlés, akkor vagy már át tud ugrani, vagy valaki előtte elrakta...az viszont szerintem biztos, hogy abban a gépben inkább 133 ekm van, mint 33 ezer. Viszont nem értem, hogy ha szét volt bontva, és nincs jelen, miért nem állítottad vissza jelre?
oemmotorparts.eu cimen lehet nezelodni hogy melyik bocin mi van
(Igaz egy parszor mar leirtam )
Sajnos pár hónapja összetört a bocim és a rendőrség elvette a forgalmimat. Lassan-lassan elkészül, de nem tudom hogy a KPM-nél mennyire számít, hogy van-e rajta hasidom. Tudtok esetleg ebben infót adni, hogy számít-e a hasidom a KPMnél, vagy az ebay-n kívül merre felé találok esetleg a 2002-s bocimra hasidomot?
így neki nem borul fel az egyensúlya....
Én is olyan dupla rendszert szeretnék az enyémre. De nekem 2004-esemre maximum hegeszteni lehetne olyan rendszert... De az a dupla hurkatöltő de szép lenne :D
A egyensúlyozással egyetértek mikor a tescoban vett cuccokat belepakolom az oldal dobozba +15KG nagyon húz a motor balra :D
Nem szeret kanyarodni olyankor...
Ismerősnek ZZR400 2 amerikai full-karbon dobbal olyat zenélt mint ha valami szimfóniát hallottam volna "rendesen benedvesedtem rá" mondtam ilyen kell nekem is már nem emlékszem a gyártóra de amcsiból rendelhető lett volna valami 450khuf +vámért toroktól és úgy döntöttem hogy inkább veszek még egy bocit de végül egyiket sem vettem meg.
de gondoltam 2 egyforma sport dobot rá a gyári helyett
De miért akarod elrontani? SZVSZ sokkal jobban (akusztikailag és nem hangerőben) szólnak ezek a rendszerek mint amin csak 1 dob van. Hallottam busát is pl így is meg úgy is és szerintem ha 1 dobbal szól akkor elveszlik valami valami ami tekintélyt parancsol a hangjában és olyan lesz mint bármi már mint egy R1 egy sima gixer vagy akármi. Hozzáteszem optikailag is jobban néz ki szerintem.
2000-es bocira vajon fel lehetne építeni úgy hogy az jó is legyen mint optikailag mint motorikusan?
De a kérdés él miért?
Gyárilag az van rajta
tud nekem valaki segíteni 93-as motorra 4-1 kipufogó rendszert szeretnék
Gyorsabban pörgött fel, és talán nőtt a nyomatéka.
Nem tudott nagyobb végsebességet.
De úgy 7-8 évvel ezelőtt is ráköltött erre vagy 70 ezer forintot.
Bontott leömlő, két új kipufogó dob (bontott hayabusa dobokat tett rá), és némi lakatos munka (gondolom a kipufogó felfogatása érdekében).
Érdemes lenne élőben, összeszerelve megnézni egy ilyen motort, és átjelölni a felfogatásokat is, esetleg a leömlőn kívül más alkatrész is átvehető, talán még dobok is.
Esetleg úgyis ki lehet hozni pozitívra az egyenleget, hogy veszel egy komplett motort, szétbontod és a maradékot eladod. De kb. 1 év mire visszajön az ára.
Egyik haveromnak van régi gixerhez való leömlője vastagabb cső átmérővel télen megprobálom rá lehet-e varázsolni a bocira.
A középsztenderdet biztos nem lehet tőle feltenni, szóval kicsit nehézkesebb lesz a lánc olajozás. De lehet venni a hátsóvillára felszerelhető motoremelőt is.
Nem kérdeztem akkor a technikai problémákról, de nem teljesen egyszerű a felszerelése. Még ha a leömlő egyszerűen felmegy (itt már szopni lehet a berohadt csavarokkal), akkor is a kipufogót két csavar tartja - de most csak az egyik oldalt van kialakítva a motorodon, és valószínűleg a felszerelendő két dob felfogatása sem egyik ugyanoda.
Ja és persze két kipufogót kell venned, a régit meg kidobhatod, eladhatod.
Ha el van állítódva a vezérlés, akkor vagy már át tud ugrani, vagy valaki előtte elrakta...az viszont szerintem biztos, hogy abban a gépben inkább 133 ekm van, mint 33 ezer. Viszont nem értem, hogy ha szét volt bontva, és nincs jelen, miért nem állítottad vissza jelre?