Sziasztok!
2005-ös 750-es bocim van! 1 db hátsó féktárcsa felfogató csavarra lenne szükségem, mert az egyik amikor leszereltem, sajnos a kulcsnyílása megsérült! Volna valakinek egy eladó, vagy tudtok olyan helyet, ahol lehet venni?
Alsó határon van a hátsó féktárcsám. Tudnátok ajánlani valami puha fékbetétet? Viszem műszakira a gépet, de ha lehet olyat szeretnék ami minél kevésbé koptatja a tárcsát!
Kösz a segítséget!
361-367 mm a rugó hosszára vonatkozik:
750-es esetén minimum 359mm kell lenni, 600-es esetén minimum 361mm.
Az olajszint 750-es esetén 102mm, 600-es esetén 108mm.
Még egy ötletem van a kacsázásra - a hátsó lengővilla csapágyai -, azaz középsztenderre állítva nézd meg, hogy mennyire mozog a hátsóvillád oldalirányba. Esetleg változtasd meg a hátsó rugó előfeszítését (tekerd 2-3 menetet fel vagy le a hátsó rugó csavarját) , ettől kicsit a hátulja fel vagy le mozdul el, és így kicsit változik a villaszög is. Eljátszhatsz azzal is, hogy az első villát kicsit feljebb vagy lejjebb fogod be, így is más lesz a futómű geometriája.
Teleszkópban úgyis ellenőrizheted az olajszintet, hogy felülről megbontva kiveszed a távtartó, alátétet és a rugót. Teljesen összenyomod a teleszkópot és az olajszint 361...367 mm kell lennie.
Kicsit tűnődtem a leíráson, hogy ez a teló tetejéről vagy aljáról kell mérni, nem igazodtam el. Szerintem adni fogja magát a helyes érték, bár ekkor értéket csak a teló aljától tudod mérni.
Magam mindig friss olajcsere után töltöttem fel az előírt mennyiséget.
Minél több olaj van a telóban, annál kisebb a felette lévő légoszlop, amely légrugóként viselkedik. Így, ha magasabb az olajszint, akkor keményebb a légrugó, és így a teleszkóp is. Persze túl magas olajszintnél a szimmering nem bírja, kifordul és kifolyik az olaj, aztán szedheted szét.
Méretben azt veszel, amit akarsz. Közúton nem számít a 150/70 vagy 160/60, versenypályán meg úgysem fogod használni. Nekem még az olcsónak mondott Continental Road Attack sem hagyott el, vagy fogyott el sose. Bár a 2 verzió nem tetszett, középen nincs minta, csak egyszer előbújt egy fém sáv. Most visszaváltottam Road Attack 1-re.
Teleszkóp olajból 10W kell. fél-fél liter minden teleszkópba.
Köszi a választ!
Elöl 2008 év végi Pilot Road2 van, minta még van rajta rendesen de kagylósra van kopva egy kicsit Hátul 2006 év eleji Pilot Road1, szintén van még rajta minta. Tervezem az új szett vételét, Pilot Road 2-t szeretnék! Csak nem tudom hogy hátra 160/60-at vagy 150/70-et vegyek. Te milyen típust / méretet javasolnál?
Egyébként ha nincs fent doboz, semmi gond nincs, nem remeg semmit.
Tavaly volt cserélve a telóba az olaj. Esetleg nem tudsz valami irány értéket írni, mennyinek kéne lennie? Majd holnap ránézek!
A legtöbb GSXF-nél 1-2 sebességnél motorféknél beleng a kormány. Főleg a gyári, kemény gumikkal. Nem vészes. Bár 6-osban már nem kellene csinálnia.
Két ötletem van:
- nagyon szar a gumid, cseréld le.
- az első teleszkópod összeült, így meredekebb a villaszög. Mérd le az első teleszkóp hosszát (ne kirugózva, hanem terhelés alatt) és hasonlítsd össze másik motorral. A GSXF "betegsége", hogy kb. 10 év alatt kilágyul a rugó és rövidebb lesz. Elvileg két évente kellene olajat cserélni a teleszkópban, közben ellenőrizni kell a rugóhosszát is.
Szia attabasr!
Ma újabb teszteket futottam és mindegy mekkora tempóról (90+)engedem el a kormányt 75km/h -nál elkezdi szitálni 70km/h -ig, majd ott megint kisimul. (6.sebességi fokozatban) Próbáltam üresen, 1karton ásványvízzel, majd kettővel is. Az eredmény szinte ugyanaz! Igazából nem olyan vészes a dolog, mert akár ha 2ujjal is fogom a kormányt már nem csinálja.
Az egész konzol givi, az oldaldobozoké is? Tudnál felrakni egy pár képet, hogy hogy oldotta meg gyárilag a givi?! Az indexed át van helyezve, hogy beljebb legyen a doboz? És hogy vagy megelégedve a dobozzal?
Üdv
Nálam ugyan ez a helyzet. Nekem 40km/h -nál szitál kicsit, ha ennél gyorsabban megyek, szépen egyenesen fut. Alapból nem lóg, nem lötyög semmi, minden f@sza. Hátsó doboz nélkül még nem próbáltam, de ezek után teszek úgy is egy próbát.
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni. Tegnap lett kész a bocira a vadiúj doboztartó konzolom. Egyébként anyagi megfontolásból magam gyártottam le hosszas tervezgetés után. A szerkezet elég masszív, nem remeg, nem hajlik. Próbáltam nagyobb tempónál is, nem vettem észre változást. Ami viszont elsőre megijesztett, kb. 60-70es tempónál ha elengedem a kormányt elkezd szitálni a kormány és ez egyre fokozódik míg rá nem tartok. Hazaérve megrángattam mindent a motoron, nem lóg, kotyog semmi. Kipróbáltam a motort dobozok nélkül, úgy semmi gond nem volt, a szokásos egyenes futás. Fel az oldaldobozokat úgyse semmi, fel csak a hátsót úgy meg újra szitál.
Végül is a kérdésem, veletek fordult-e már ilyen elő? Másnak akinek van hátsó doboza tapasztalt-e ilyet, vagy ha jól megmálháztátok a gépet ? Hogyan lehetne csillapítani a jelenségen? Hozzáteszem ha fogom a kormányt semmit nem lehet észlelni az egészből!
Üdv: Zoly
Szia!
OLvasgattam, olvasgattam. Amúgy 160/60-as a hátsó guma, de gondoltam megkérdem mi a vélemény a 150/70-esről, esetleg valaki azt használja, mert mióta nálam van a vas ez a méret van rajta...
A márkát meg azért kérdeztem, mert nem tudom milyet vegyek, hátha valkinek van vmi jó ötlete... Szerintem meg azért van a fórum, hogy kérdezzek a tapasztaltabb Bocisoktól...
Kicsit visszaolvasva itt, vagy akár a GSX-F.COM -on keresgélve is találsz erről infót, mivel elég sokszor szóba kerül, eléggé kivesézve.
Nekem egyébként (és még sokunknak) 160/60 van szerelve hátra.
Sziasztok!
Guivásárlás előtt állok a Bocimra...
Most 160/60-as a hátsó guma. Érdemesebb gyári méretet használni, vagy ebben a méretben gondolkodjak? Erről kinek mi a véleménye?
A másik kérdesem az lenne, milyen márkájút érdemes választani? Kinek mi jött be inkább? r17.hu-n nézegettem, esetleg hol érdemes még megnéznem?
Sziasztok,látva hogy itt mennyi tapasztalt ember van remélem hogy jó helyen teszem fel a kérdésemet :)
Van egy Gsx750F-em 1989-es de a blokk 2001-es benne.
A régi blokkja a sarokban pihen.
Beszart az önindítóm és gondoltam hogy kicserélem és azzal a problémával találtam szemben magam hogy beszereltem és az ellenkező irányba forog az öninditó mint ahogy kéne.
Valami jó ötletetek van esetleg?
előre is köszi
Szia ,ha egyszer túlmelegedett a géped elképzelhető hogy deformálódtak a hőtől a lamellák benne.
Én igy jártam.Ki kell venni és sikasztalon alá világitani hogy megtudd el vannak-e deformálódva
2005-ös 750-es bocim van! 1 db hátsó féktárcsa felfogató csavarra lenne szükségem, mert az egyik amikor leszereltem, sajnos a kulcsnyílása megsérült! Volna valakinek egy eladó, vagy tudtok olyan helyet, ahol lehet venni?
Alsó határon van a hátsó féktárcsám. Tudnátok ajánlani valami puha fékbetétet? Viszem műszakira a gépet, de ha lehet olyat szeretnék ami minél kevésbé koptatja a tárcsát!
Kösz a segítséget!