Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom milyen motorod volt, de én se ültem még mindenen (pl. GSX-R), viszont ez a motor elég hosszú (ezt már máshol is olvastam).
Még nem jöttem rá mire való, mert pályázni nehéz, túrázni meg fárasztó vele, így városban szaladgálni megint hülyeség vele.
SV650 és Z750 sokkal kényelmesebb (kisebb motorok).
Elsőre lehet nem érzed majd, menet közben derül ez ki, hogy fárad a hátad és a csuklód.
Valószínű egyénfüggő lehet a dolog, mert sokan dicsérik ezt a motort (lehet még nem ültek máson?).
2 dolog van: csutkakormány(nehezebb irányítani, jobban kell küzdeni vele) és a hosszúsága (nem tudom az arányt, de a kezeden és a lábadon is támaszkodsz).
Szia, köszönöm a választ! Igazából én kedvelem a lég-olajosok zakatolását, a villanymotoros surrogás nem az én világom. Hétvégén elvileg rá tudok ülni, egy kicsit tartok a csutkakormánytól, mostani motorom nagyon kényelmes, egyenes háttal vezethető. Igazából ilyen utódban is gondolkodtam (Bandit), de a Boci valamiért nagyon bejön. Gondolom, a képek alapján azért nem olyan hasalós motor mint egy Gixxer?!
Szia!

Igazából komoly típushiba nem ismert, általános dolgokra kell figyelni, amit bármilyen más motor vásárlásánál is megnéznél. (volt-e törve, kormánycsapágy, féktárcsák válla, stb, stb...)

Arra mindenesetre készülj fel hogy ez nem egy modern blokk, ha elindítják van egy kis hangja, nem úgy fog ketyegni mint egy kétéves vízhűtéses Honda.

A futott km lehet valós, enyém 2002-es, és abban is 44-45 között van.
Szia
Amikor lefested a felint és leszeded a papírt látni fogod hogy marad egy kis csík vagy megszokod vagy le a gumit és telibe a felnit :) úgy lesz igazán szép. (esetleg ha nincs kedved szereltetni jelöld meg a szelepnél levegő ki és nyomd be az oldalfal mellett majd ugyan úgy teszed vissza)

Nekem a céges autómat csak kijelölt gumishoz lehet vinni. Ez a gumis ezen a megyeszékhelyen igen neves híres. 3 év alatt (tavaszi-őszi csere) nem sikerült még 1x sem jól kisúlyozni ( ) a kereket. 100-120 között pályán reszket az egész. Tavaly tavasszal 4x vittem vissza mire meguntam és elvittem a haveromhoz aki simán megoldotta. Hozzáteszem a "céges" gumis mindenfélét mondott hogy meg lett ütve a gumi meg hogy teherautó ez nem lehet tökéletesre meg minek megyek ezzel 120-at (amikor 130 a megengedett) stb. stb. Öreg szaki mondta hogy beletolod a tengelyt felakasztod vagy beleteszed 2 Y -ba úgy hogy a tengely vízszintes legyen. Megforgatod kézzel megnézed hol áll meg jel egy adott referencia pontra. Majd ezt ismételed többször, ha mindig máshol áll meg akkor vagy szorul vagy 90%-ban jó a súly, ha mindig ugyan ott akkor biztos hogy súly gond van. (Otthon 10 perc alatt ingyen kivitelezhető mérés)

Milyen lámpa van abban a bociban?
Miért van feltámasztva a hátulja?
Üdv mindenkinek. Érdeklődnék, hogy nemtud-e valaki hátsó féktárcsát 02-es 600-as bocihoz. Bármerre néztem mindenhol 30-35 guriga körül van,ezt viszont kicsit sokallom kb. 1 kg acélért. Nézegettem az e-bayt de szinte mind kínai gyártmány, azokba alapból nem bízok. Március 7-ig kellene addig van műszakim.
Üdvözlet a motorosoknak!

Tanácsot kérni jöttem hozzátok. Motorvásárlás előtt állok, a kiszemelt példány egy lassan 10 éves, látszólag és "elmondásilag" patika, második tulajos motor, 44.000 futott km-rel. Ez reálisnak tűnik, mindenképpen hihetőbb, mint a hasonló korú motorok esetében sorozatosan hirdetett huszonezer km. - persze kivételek lehetnek. Magyarországi, szép járgány. Amit a neten találtam és olvastam a típusról, az meglehetősen biztató. Segítsetek egy kicsit, a motor megnézésekor - még csak képen láttam -, indításakor, meghallgatásakor mire figyeljek, vannak-e olyan - főleg a futott km. tekintetében - lehetséges hibajelenségek, túlzott kopásra utaló jelek-hangok (pl. vezérmű lánc és sallangjai), amikre illik figyelni? Telók, kormánymű, stb. stb. A futott km. - ről mi a véleményetek? Gondos gazdánál - főleg a konstrukciót tekintve - ez szerintem nem vészes egy közel 10 éves motortól, és remélem jó eséllyel még sokat elfut "generál" nélkül. Köszönöm a válaszokat előre is! Tamás
Ezekkel a szavakkal próbáld a keresést: Windscreen Windshield
Hogy melyik milyen az jó kérdés, mert fotókról nehéz belőni a plexi formáját.
Hátsó guminál (150/60*17) meg talán ez jó lehet:
http://aprod.hu/hirdetes/150es...
Kici, ócó, nem dága! :D Tényleg minimális összegekért lehet tőlük bármit beszerezni, főleg a Taiwani beszerzéstől, mivel Kína és Japán cuccai mind az ő kikötőjükből indúl a nagyvilágba tudtommal.
Plexi ügyben nézz körül az ebay-en.
Kínai és taiwani helyről meglepően olcsón be lehet szerezni. Persze lehet hogy várni kell vagy 3 hetet a csomagra. Plexi szó helyett inkább "wind"-re keress (ez német és angol nyelven is jó).
És fizetni csak Paypal-el érdemes, ha nem kapod meg a terméket akkor visszaadják az árát.
Azért némi angol tudás nem árt az ügyhöz, de használhatod a Google fordítót is - roppant mulatságos tud lenni.
Üdv mindenkinek lassan lehet készülni a tavaszi indulásra,rajtam múlna már holnapp mennék,túra plexi érdekelnem ,ha valaki tud ,nem ar. áron,meg hátsó gumi is.Előre is kössz.
Magas Tátrába szeretnék egy karit,szállás ? tapasztalat.Tavaj Szlovéniában voltunk van élmény .
Üdv
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat és bocsi a helytelen kifejezésért
Szolnokon lakom , Törökszentmiklóson van egy motor szerviz majd ha hazamegyek elviszem a kereket és a két gumit hátha okosabb leszek,a hátsó teleszkópot is viszem gázzal feltöltetni
még egyszer kösz mindenkinek
üdv
Köszi Hufantom !
Akkor próbálkozok !
De gyűlölöm ezt a szar funkciós fórumot. Sikerült egy félig készen elküldeni... Na szóval:

Kíváncsian várjuk mi lesz a festés után...
Gumi: Esetleg nézd meg az oldalán mikor gyártották, mert lehet hogy már nem megfelelően volt tárolva. Esetleg a kerékcsapágy ?
Vagy próbáld meg kicentríroztatás még-egyszer, de lehetőleg valami jó öreg szakival. Ha nem oldódik meg inkább cseréld le.

Gyálon tudok a Fektigumit tőlük kaptam a mostani "alig használt" papucsaimat. Nem tudom mennyire van messze neked. Esetleg beszélj velük. Én el tudom képzelni, hogy elviszed és azt mondod, hogy nézzük meg, hogy rendesen van-e centRírozva... és ha kell akkor ott lesz a motorhoz jó abroncs is.
Kíváncsian várjuk mi lesz a festés után...
Gumi: szerintem nézd meg az oldalán mikor gyártották...
Tényleg próbáld meg kicentríroztatás még-egyszer, de lehetőleg valami jó öreg szakival. Ha nem oldódik meg inkább cseréld le. Esetleg nézz valami gumikereskedést, és beszélj velük. Én el tudom képzelni, hogy elviszed és azt mondod, hogy nézzük meg, hogy rendesen van-e centRírozva...
Gyálon tudok a Fektigumit tőlük kaptam a mostani "alig használt" papucsaimat. Nem tudom mennyire van messze neked.
Xebu, nagy vagy
A kedvencem, mikor a cég tábláján van kiírva helytelenül!
Bár lassan ez is beépül a napi nyelvbe így fel sem tűnik senkinek.
Tökéletes!
Bocs - nem állom meg ... centrírozásnak hívják, azaz van egy R hang a T után.
A szó a latinból ered, ugyanaz a szótő mint a centrum szóban, ami központot jelent. Centrírozás központosítást jelent.

A centirozás teljesen értelmetlen, kb. azt jelenti hogy százasítod a gumit. A centi szótő százat jelent - ebből ered a centiméter (századméter), vagy a centurió (százados) katonai rang is.

Kíváncsi vagyok az elkészült motorra is, majd tegyél képeket, ha elkészült. Gumi ügyben sajnos nem tudok segíteni - ha szar a gumi, akkor szar, és olcsóbb kidobni, mint később kórházi ápolásra költeni.
Sziasztok!

ha jól értettem akkor ez a fajta olaj jó a mocimba ez van ráírva
Spezifikationen:

API SL/SJ/SH/SG
JASO MA2
Helló

A légszűrőházból a szűrőt azért nem tudod kivenni, mert utadat állja egy U alakú konzol ami tartja a tankot. Én azt javaslom, hogy ezt az U alakú cuccot vedd ki. A tankot egyébként túl magasra kéne emelni a cseréhez. Felül és alul kitekered a csavarokat simán kiveszed és hozzáférsz a szűrőhöz. Csak el ne felejtsd visszatenni.
Nagyon élvezem itt a Fórum életet. Nagyon sok jó tapasztalatot szívleletem meg, amit a srácok azon a potom 290 egynehány oldalon közzétettek. Föl is merült a következő kérdésem : Ha a levegő szűrőmet szeretném kicserélni (2004-es gsx 600f) akkor elég a tankot, kicsit feljebb billentenem, vagy le is kell szerelnem ? Mert ez utóbbitól fosok ! Annyi kábel, és fontosnak tűnő dolog van a tank aljára rögzítve, hogy csak pislogtam.......mondjuk még csak egyszer veselkedtem neki, hogy kivegyem.......de nem vettem !
a moci most még így néz ki
egy kérdés a képen látható guminak van valami baja 1100 km van benne azért tudom mert újonnan én tetetem fel még németbe és csak annyit lett használva hogy hazajöttem vele azért kérdem mert ami most fent van az igaz hogy fiatalabb gumi de ráz vele a kormány hiába van kicentíroztatva a képen láthatóval meg ment simán a centírozásra visszatérve Szolnokon csináltattam és akkora súlyokat tett rá a fiatal srác hogy lelóg a felniről nem azokat a kicsiket amivel a hátsó is kivan súlyozva nem tud valaki Szolnok közelében valaki értelems centírozóst?
pár alkatrészt előkészítettem festésre a többit majd ha hazamegyek
a kipufogókat már lefestettem + a hátsó rugóstag rugóját és a 3 tart kengyelt
Akkor ajánlom az én cuccom, amúgy a. Gsx-f. Komon erről beszélgetünk, nézd meg!
Itt szoktam vásárolni:

www.motoralkatresz.eu

Ezen belül megtalálod a Gsxf 600 típus specifikus alkatrészeit


Itt találsz többféle fogszámú lánckereket:
http://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/600/149/2000/#2


Görgesd le....