Szervizelve mikor volt?
Lehet egy karbi-takarítás és szinkron is ráférne.
Valamint a gyertyákra is érdemes ránézni.
Ha meg már szerelőnél van és meg van bontva, akkor szelephézagot és vez.láncot is érdemes ellenőrizni.
Ezután már indulhat is a szezon (friss olajjal).
Vagy a legjobb minőségű benzinnel tankold tele, vagy tegyél a tankba üzemanyag adalékot (ilyet a Yamaháéknál is lehet kapni).
Ha nyáron nem is, de tartósabb állásra ezt javaslom.
Normál esetben teljes szivató, csap PRI állásba, gázkart 1-2-szer ráhúzom, és indítózok.
Ha hideg van, régóta nem indítottam be, és nagyon nem akar indulni, akkor hajszárítóval meleg levegőt fújatok a légszűrőházba, és utána indítózok. Ez szokott segíteni.
PRI állásba a csap, tökig a szivató, indításnál picit rángatom neki a gázkart. Általába elsőre be szokott indulni, majd 1500 környékén tartom a fordulatot, így folyamatosan veszem vissza a szivatót.
Üdv! Azt ki kel tapasztalni hogy indul a legjobban. Én 1/2 szivató és pici gáz, sok állás után 1 indítás előtt kb 1 perc benzincsap pri állásba 1-2 indítás után a 3-ra már jár, a szívató már megy is vissza szinte alapra de azt hallani meddig lehet vissza tolni (a kuplungot 4-5 másodpercig még behúzva tartom, én nem szeretem ha túl pörgős). Nekem ez jött be.
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni,van egy Suzuki GSX 750F-em,most vettem de valahogy hidegen nehezen indul,melegen tökéletes az indítás.Kérdésem a következő lenne,mi a helyes indítási folyamat hidegen?szívató mennyiség,gáz mennyiség stb...
Előre is köszönöm
Sziasztok!
Az volt a problémám hogy a gyári tükör túl rövid volt mert nem tudtam úgy beállítani hogy mögém lássak amit lehet kapni toldókat meg ökör áron adják az új tükrökről meg ne is beszéljek így készítettem magamnak 800ft-ból még le kell alapozni és festeni
A lámpa az eredeti a hátulját azért támasztottam fel hogy még véletlenül se tudjon hátra billenni ha valaki rátámaszkodik a 4 hét alatt amíg kinn vagyok Németbe
A kerékdolgot meg fogom csinálni ha hazamegyek
üdv
Fazeren már ültem, kényelmesek tűnik nagyon. Menni nem mentem vele, de azt beszélik, forgatást kedveli inkább. A Gsf Gsx széria középre hangolt motorjai kedvemre valók. Gsx650f-fel mentem már, ua. mint a Bandit motorilag.
A kinézeten kívül más előnyét nem találtam a teljes idomzatnak.
Sőt, ha szerelni kell, akkor nagy hátrány is.
Szélvédelem szempontjából pont a sisakra fúj minden szelet a plexi, akárcsak a Z750S (én 180cm vagyok).
Méretre jó lenne neked a GSXF, a Hornetről én is hallottam hogy nagyon kompakt.
Fazert nézegetted már? Nagyobb mint a Hornet.
Sajnos még nem mentem vele, de csak jókat hallottam róla.
És persze nem mellékes szempont, hogy mázsa fölött vagyok a 183 centimhez, így a kisebb termetű motorokat nem is nézegetem. Hornet 600-on tanultam anno, minden dimenziójában kicsinek éreztem.
A Z750 kicsit ideges motor számomra, olyan nyers volt az egész, mikor mentem vele (nem mondom, hogy nem élveztem azért :D ), állandó társnak nem vágyom rá. Igazából a Bandit mellé csúszik be mindig valami alternatíva, ami hátha bejön, ez most a Boci. Kicsit vacillálok a szélvédelem miatt is, az idomos Bandit annyira nem tetszik, ha már idomos, akkor legyen teljesen az, mint a Boci. Meg aztán 700-800 ezer pénz fölé sem nagyon akarok menni, a Boci meg jó áron van, még a Bandithoz képest is.
Én el sem akartam hinni, mikor átültem a Z750S-re a GSXF után.
Teljesen más a 2 motor, mikor felülsz rá, egyből érzed, de ami még elszomorítóbb hogy menetközben is jobb a Z750.
Komolyan mintha egy biciklire ültem volna át, annyival könnyebben irányítható.
Oda fordul ahova akarod (végig egyenesen ülsz), magas és közeli a kormány.
Engem már a stílusa se érdekelt, csak hogy megszerezzem magamnak a GSXF helyett
Azzal tudom csak nyugtatgatni magam hogy árban a 2szeresse.
Ha ki tudod próbálni, mindenképpen menj vele rossz-kátyús úton is.
Szia, hasznos infók, köszönöm! Z750 van a családban, annak az üléspozíciója rendben van, de maga a masina stílusa annyira nem jön be. Ezért is van a naked Bandit célkeresztben a Boci mellett, szigorúan a körlámpás, azaz 2009 előtti. Amúgy egy 350-es Twin Sport Jawám van most (még, mert árulom), ezzel nagyon kényelmes a motorozás. Igen, kicsit ettől a csukló-hátfájástól tartok, de mondom, még csak nem is ültem még Bocin. Bár egy üléspróba ezt még nem fogja megmutatni. Üdv., Tamás
Köszönöm a hozzászólásokat.
Szervizzel vagy szerelővel kapcsolatban kihez fordulhatok Budapesten és attól délebre?Előre is köszönöm
Üdv:M
Lehet egy karbi-takarítás és szinkron is ráférne.
Valamint a gyertyákra is érdemes ránézni.
Ha meg már szerelőnél van és meg van bontva, akkor szelephézagot és vez.láncot is érdemes ellenőrizni.
Ezután már indulhat is a szezon (friss olajjal).
Vagy a legjobb minőségű benzinnel tankold tele, vagy tegyél a tankba üzemanyag adalékot (ilyet a Yamaháéknál is lehet kapni).
Ha nyáron nem is, de tartósabb állásra ezt javaslom.
Ha hideg van, régóta nem indítottam be, és nagyon nem akar indulni, akkor hajszárítóval meleg levegőt fújatok a légszűrőházba, és utána indítózok. Ez szokott segíteni.
Úgy hiszem METAMIT vagy valami ilyen hülye neve van tömör hengerben van Szolnokon vastelepen vettem
üdv
Ügyi vagy, miből csináltad? Lehet engem is érdekelne.
Szeretnék érdeklődni,van egy Suzuki GSX 750F-em,most vettem de valahogy hidegen nehezen indul,melegen tökéletes az indítás.Kérdésem a következő lenne,mi a helyes indítási folyamat hidegen?szívató mennyiség,gáz mennyiség stb...
Előre is köszönöm
Üdv:M
Az volt a problémám hogy a gyári tükör túl rövid volt mert nem tudtam úgy beállítani hogy mögém lássak amit lehet kapni toldókat meg ökör áron adják az új tükrökről meg ne is beszéljek így készítettem magamnak 800ft-ból még le kell alapozni és festeni
A lámpa az eredeti a hátulját azért támasztottam fel hogy még véletlenül se tudjon hátra billenni ha valaki rátámaszkodik a 4 hét alatt amíg kinn vagyok Németbe
A kerékdolgot meg fogom csinálni ha hazamegyek
üdv
Sőt, ha szerelni kell, akkor nagy hátrány is.
Szélvédelem szempontjából pont a sisakra fúj minden szelet a plexi, akárcsak a Z750S (én 180cm vagyok).
Méretre jó lenne neked a GSXF, a Hornetről én is hallottam hogy nagyon kompakt.
Fazert nézegetted már? Nagyobb mint a Hornet.
Sajnos még nem mentem vele, de csak jókat hallottam róla.
Teljesen más a 2 motor, mikor felülsz rá, egyből érzed, de ami még elszomorítóbb hogy menetközben is jobb a Z750.
Komolyan mintha egy biciklire ültem volna át, annyival könnyebben irányítható.
Oda fordul ahova akarod (végig egyenesen ülsz), magas és közeli a kormány.
Engem már a stílusa se érdekelt, csak hogy megszerezzem magamnak a GSXF helyett
Azzal tudom csak nyugtatgatni magam hogy árban a 2szeresse.
Ha ki tudod próbálni, mindenképpen menj vele rossz-kátyús úton is.