Futómű: a hátsóval szerintem senkinek semmi gondja, az első lehet kérdéses. Megvannak a lehetőségek a feljavítására (másik rugó, másik olaj, stb...) de igazából nekem nincs bajom vele. Azt tudomásul kell venni, hogy ez nem egy kanyarvadász sportmotor (240kg!), általános használatra pedig szvsz megfelel így is. Néha megyek egy „éleset” a Mecsekben, akkor érzem hogy jó lenne valami feszesebb, pontosabb cucc előre, de ahogy mondtam általános használatra nekem megfelel.
Szélvédelem: 186 cm magas vagyok, a gyári plexi pont a sisakom tetejére nyomja a szelet. Ehhez a típushoz lehet kapni többféle bubis meg túraplexit, azok nagyrészt megoldják a problémát.
Kényelem: tavaly és idén is voltam olyan túrán, amikor több napon át, napi 8-10 órát voltunk nyeregben. Ki lehet bírni, de igazából a nagy túraendurók kényelmesebbek. Nekem a legfőbb gondom a kormány volt, konkrétan az hogy túlságosan hátra van nyilazva. 3-4 óra vezetés után mindig elkezdett zsibbadni a karom. Ez úgy lett megoldva, hogy vettem bontóban két 41mm-es szárra való kormánycsutkát, (asszem talán régi VFR-é lehet) és azokat raktuk fel, kijjebb forgatva mint a gyári. Tökéletes lett.
Van még egy dolog amit nem kérdeztél, de leírom: a fogyasztás. Tavalyi túra 1800 km, 4,45 l-es átlaggal. Idén 2900 km 4,78 l-es átlaggal. (ebben volt pár hosszabb nagygázos autópálya is) 1 személlyel, 2 oldaltáskával. Itthoni ide-oda menős, 2 személyes stb... fogyasztása sem ment nekem 5,5 l fölé soha.
Sziasztok! Motorkeresésben vagyok, eddig egy CBR 600 FS-em volt, de kényelmetlensége miatt megváltam tőle. Van egy-két igényem, amiből nem engedek. Burkolt gép kell, szélvédelemmel, két embernek is kényelmes és legalább 100 ló. Ha kicsit engedek a lovakból, akkor akár a többinek meg is felelhet egy GSX750F. Amúgy a fő kiszemelt VFR 800 vtec, de túlárazottnak érzem őket. 2002-es gépek 900e ft-tól. GSX-750F-ből 800e Ft-ért kapok 2006-ost.
Olvastam teszteket és több helyen említették, hogy a GSX-F-ek fűtőműve nem jó. Mik a tapasztalaitok? Miért írják ezt a tesztekben? Szélvédelem milyen? Hosszú távon nincs gond a kényelemmel? Köszi a válaszokat!
Szia Xebulon ! Bocsika hogy zaklatlak. Lenne egy kérdésem. Szeretném a GSXF-em irányjelző búráit lecserélni fehérre. Tudnál mondani üzletet ahol megrendelhetők? Van egy suzuki bolt a környékemen de ott azt mondták,hogy az egész indexet kompletten kell cserélni. Az izzóval magyarázták. De én szétkaptam semmi köze az égőnek a dologhoz, csak annyi hogy a fehér izzót sárgára kell cserélni a fehér búra miatt.
Minden jót!
Kellemes Ünnepeket!
na jó azt nem írtam le, hogy én megyek vele egy kört is ha engedi a Pesti időjárás... Hó nincs de óvatos vagyok
Meg úgy, hogy garázsban állok ahol azért valamennyire jobb idő van..
Most így hirtelen ezt találtam:
- Téli indítgatás: bármennyire is csábító, ne járasd pár hetente a gépet, hiszen ezzel csak ártasz neki! Csak akkor szabad – és akkor hasznos ez -, ha üzemi hőmérsékletre tudod melegíteni, vagyis terhelésen használod jó pár kilométeren át. Ha ez nem megy, inkább hanyagold, hiszen csak ártasz neki a hideg párában fürdő rendszerrel. http://hegylakok.hu/2013/11/ci...
Biztos vagyok benne, hogy a többiek mondanak jobb megoldást, de egynek talán jó az enyém is. Húzd le a vákuumcsövet a karbiról. Ekkora a benzincsap zárva marad, majd pöfögtesd el vele a benzint a karburátorból.
Én 3-4 hetente beindítom és így nincs gond. 5-10percig járatom és okés.
Látni fogod beindításkor, hogy mikor jó. Abbahagyja a füst eregetést és rendes hangja lesz.
Én még kezdő vagyok a többiek biztos jobb tippeket adnak...
Sziasztok.
Nem találtam itt a fórumon erre infót.
A kérdésem az lenne, hogy a karbikból hogy tudom leereszteni a benzint?
Külön-külön kell minden karbinál, vagy máshogy?
Téli szünetre szeretném, hogy ne duguljon el.
Vagy ki hogy szokta csinálni?
Ha havonta beindítom, akkor nagyon sokáig kell járatni hogy bemelegedjen.
Hali! A Bátszi motornál majdnem mindig minden van szerencsére ez is. Nem olcsó de legalább új. http://batszimotor.hu/index.ph... Kb az oldal 2/3-ánál megtalálod.
Szinte csak előnye lett a magasabb kormánynak:
egyenes a hátam, nem fáj, napi 500-700km meg sem kottyan.
könnyebb irányítani, mert nem tehénkedem a kormányon, illetve szélesebb is, nagyobb nyomatékkal tudom kormányozni.
Más szögben áll és így most egyenes a csuklom, megszűnt a zsibbadás is.
Hátrányok:
nagyobb plexivel is annyi a szélvédelmem, mint korábban a kicsivel.
én egy bandit első kormányhíd tettem be, ebben nincs gumi csillapítás, így egy kicsit jobban ráz.
nekem egy kicsit sokban került - másik kormányhíd, új kormány, bowden hosszabbítás, első kerék esztergálás --- ez azért, mert a bandit első kormányhídja kb. 5mm-rel közelebb hozza a két teleszkópot, így az elsőkerék távtartóból és agyból is le kellett esztergálni.
Másnak érdemesebb az eredeti boci kormányhídra rászerelni egy kormányemelőt. Nekem az első kormányhíd baleset miatt cserés volt, ezért másik opciót kerestem.
Dobozként, ha saját magad csinálod, akkor az Aprilia Scarabeo robogó dobozait ajánlom. Böszme nagyok, és bontóból kb. 20.000 Ft-ért megkapod mind a hármat. Háttámla párnázott és ízléstől függően valamelyest jól mutat a motoron. Nekem volt már egy Kappa hátsó doboztartóm, arra már csak az oldaldobozok felszerelését kellett megoldani, illetve az index átszerelését. Persze sérülésmentes doboz ritkán van bontóból a motoros színével összhangban, szóval egy fényezés árat még számold bele.
Honnan tudnèk oldalidom tartó gumi gyürût szerezni, tudtok segíteni?!
Köszi!