Ha jól látom a gyári hátsó lánckerék 47 fogú, ha 43-ast raksz fel, akkor a végsebesség 212-ről 232-re nő. 110-es tempónál pedig a gyárival 5440-et forog, a 43-assal 4980-at.
Arra nem árt figyelni, hogy ha páros szemű a lánc (a tiéd 116 vagy 118 szemes) akkor a láncerekek páratlan fogúak legyenek, mert ha párosak, pl elöl 16 hátul 44, akkor nagyon gyakran esik ugyanahhoz a foghoz ugyanaz a szem (csap), és ez a kopás szempontjából nagyon nem jó.
Szia !
Én is gondolkodtam egy fokozat kijelzőn,de bakker annyira szűken vannak a fokozatok gyárilag,hogy jobb nem tudni. Viszont a navigációmat fölszereltem a plexi mögé :-)
Sziasztok ! Kérdésem lenne : Lánc szett csere előtt állok, és az a gondolatom támadt, hogy a hátsó lánckereket (de csak ezt) a gyári (asszem) 46 fogasról egy kisebb 41, vagy 43 fogasra cserélném,mert kimondottan csak hosszú távú túrákra használom ! Suzuki gsx 600f-ről van szó ! Kérdés : Változik valami, van-e valakinek személyes tapasztalata lánckerék módosítással kapcsolatban ?
Most rendeltem le a Gipro GPX-s01-es fokozat jelzőmet.
Valakinek van valami tapasztalata vele kapcsolatba?
Reménykedtem hogy be tudom építeni a műszerfalba, de túl nagy a kijelző és kemény a kábele, sajnos le kell mondanom a beépítésről. :(
Én repsolt használok már évek óta teljesen jó, sokan dicsérik a motult bár az ára is jó de ha rám hallgatsz bármilyen 10w-40-es olajat beletölthetsz amire rá van írva: API SG és JASO MA.
Először is Boldog és Balesetmente Új Évet Kívánok!
93-as mocim van melyet most kezdtem a festéshez előkészíteni na rá játszott az is hogy az aksim nedüje lerendezte a mocim közepét és hátulját az olajat le akarom cserélni mert tavaly amikor cseréltem a hütöből nem engedtem le ,a letöltött manuálban csak 10w 40-es olajat irnak de márkát nem ,valakinek valami jó bevált olaj? gond volt még a mocival hogy lámpánál várva gázadásra lefuladt! most hogy átnéztem csupaszon észre vedtem hogy a karbisor ahogy rácsatlakozik a hengerekhez a 3dik bilincs nem jól van mert aláfordult a kis lemez és kitartott lehetett ez a baj,?
Mielőtt megtenném a nyílvánosabb internet előtt, itt hirdetném ki, hogy eladnám 2004-es gyártású Bocimat, LeoVince kipuval.
Nem sérülésmentes, egy két éve decemberi elfekvés nyomait viseli az oldalán és első sárvédőjén, valamint egy kormánycsapágy csere sem ártana neki.
Ennek megfelelően olyan 600e JMF körül képzelek el érte.
Givi tanktáska ajándék, illetve igény esetén MívesMotor Márkájú motorosruhát is, mely egy 178 cm és 85 kg méretű egyén védelmére alkalmas
Nekem is volt már szerencsém agresszív autós polgárhoz,de nem bántam mert motor ellen nem sok esélye van városban .Igaz neiem csak lámpátó lámpáig jutott ki a jóból mert ott elváltak útjaink a kis porsche cayenne-el.Ez a hülyegyerek is hasonlóan viselkedett mint akivel neked volt dolgod, otthagytam, beégett a baby elött hogy 1 nem mai moci lehagyja és idegessen nem kis sebeséggel továbbment. Ez szfváron történt sajnos nem sűrün van ilyen alkalom pedig szerintem sokan szeretjük.
Nem bírtam magammal és gurultam egy kört. Istenem, de jó esett!
Az időjárás miatt mostanság kevés a motoros az utakon, ezt a tényt az autósok is abszolválják. Furcsán is néztek rám a piros lámpánál, de végtelenül előzékenyek voltak, kivéve egy Bmw-s csákkert, aki mellett ott ült az oldalborda is. Egy E50-535i volt, aki a piros lámpáig egy láma szétszórtságával ment, de a zöld jelzésre mintha elgurult volna a gyógyszere, mögöttem volt, és induláskor majdnem belém jött. Azt hitte a paraszt, hogy majd nyelezem a gépet, az eszébe se jut a marhájának, hogy hideg gumi+hideg aszfalt kombó nem annyira a barátunk. Előzékenységem nem ismert határokba emelkedett, minek okán, hogy kisoroltam a jobb oldali sávba -ezzel teret adtam neki- és udvariasan intettem neki, hogy: menjé' te droid
Ezek után azt vettem észre, hogy ugyanúgy próbál gyorsítani, ahogy én teszem? Mi van ezzel gondoltam, de akkor gyere b+.... Tudom, felelőtlenség volt, de 190-nél vettem el a gázt, hagy szokja a szitut a kispöcsű atléta, mert alig látszott ki a bömösből.... Ezek után természetesen megőrült, és mindenhol nyomta neki, ugrált a sávokban, szorított le másokat, csak, hogy előrébb jusson, de sajnos végig szopott. egyébként mint tudjuk, tipikus viselkedése az abszolút frusztráltaknak, akik azt hiszik, hogy majd Ők mindenkinek megmutatják, mert birtokolnak egy jobb? autót. Ehhh, mindegy azért jót gurultam és ez a lényeg.
Seggfájás nálam is volt, de elmentem egy kárpitoshoz és 15eFt-ért áthúzattam az ülés + szivacsot is átalakítottam.
mondtam, hogy a tetejéből vágjanak le, hogy ne gömbölyű legyen az ülés, hanem sík, és kértem rá 3cm komfort habot, hátsó ülésre pedig 2cm komfort habot. Így aztán soha többé nem fájt a hátsófelem, még 800km után sem.
Magasított kormánnyal a hátam sem fáj.
Így addig megyek, míg el nem alszom a fáradtságtól, de a motor nem fáraszt el, csak az állandó figyelés. Mostanság 200-300km után csak tankolni állok meg és megyek tovább - ennyi pihenő elég.
A 750-esnek picit magasabb a kormánya mint a 600-asé így szerintem kényelmesebb is, ha jól emlékszem valaki itt a fórumtagok közül magasított már a kormányon. Én a gyári kialakítást jónak tartom 600 km után inkább a seggem szokott fájni mint a csuklom.
Hali! Nekem Honda vf500-am volt a 600as gsxf elött.Én is vfr 800-at szerettem volna de pont ez amit írtál hogy "túlárazottak" ez nem tettszet nekem se, de a minőséget meg kell füzetni (aluváz,injektor,fogaskerék vezérlés,egykarú hátsó villa,fedélzeti computer) így már érthetőbb az ára.Amúgy ha most vennék VFR-t 2002 elöttit vennék mert a 2002 utániak már vezérműláncosak gondolom pont azért hagyták el a fogaskerék vezérlést 2002-től mert a régiek örök életüek voltak.Nekem a Suzuki a VF után elég nagy megváltás volt külsőre,szélvédetségre,megbízhatóságra na meg tapadás szempotjábol is.Azért a te vasad messze volt a rosztól korához képest modern külselyü meg hát inkább kanyar vadász mint a Gsxf.A Suzuki a csutkakormány miatt ha nem tartod magad akkor ugyan úgy fárasztya a csuklót mint a Cbr.Bátyámnak Cbr F2-je van és én hasonlónak találom rajt a testtartást igaz a Suzukinak szélesebb a kormánya meg a tengelytáv is nagyobb, azt nem tudom most hogy mennyivel de talán 5 cm-t mértem a Cbr-t kanyarban sokkal jobbnak találtam,de hosszú távon talán kényelmesebb a Gsxf a szélvédelem eléggé kiegyenlített. Motor erőről annyit hogy a V4 és a sor 4 teljessen eltérő kicsit hiányzik is a V erő de a sor4 nek szebb a hangja finomabban jár és élvezi a nagy fodulatot a VF meg olyan volt mint 1 dízel azt is imádtam. 800-as Vfr a vtech vezérlés miatt is vonzó azt mondják olyan mint a turbó akkorát ránt hogy besz..sz,de gondolom a 750 es Gsxf sem mehet sokkal rosszabbul.Mindkettőnek a hátránya a súly. Remélem tudtam valamennyit segíteni ha nem jól választasz ne rajtam múljon.
Itt mindent ki tudsz számolni a lánc szettel kapcsolatosan.
http://www.gearingcommander.co...
Ha jól látom a gyári hátsó lánckerék 47 fogú, ha 43-ast raksz fel, akkor a végsebesség 212-ről 232-re nő. 110-es tempónál pedig a gyárival 5440-et forog, a 43-assal 4980-at.
Arra nem árt figyelni, hogy ha páros szemű a lánc (a tiéd 116 vagy 118 szemes) akkor a láncerekek páratlan fogúak legyenek, mert ha párosak, pl elöl 16 hátul 44, akkor nagyon gyakran esik ugyanahhoz a foghoz ugyanaz a szem (csap), és ez a kopás szempontjából nagyon nem jó.
Én is gondolkodtam egy fokozat kijelzőn,de bakker annyira szűken vannak a fokozatok gyárilag,hogy jobb nem tudni. Viszont a navigációmat fölszereltem a plexi mögé :-)
Előre is köszi : Hoffa :-)
Valakinek van valami tapasztalata vele kapcsolatba?
Reménykedtem hogy be tudom építeni a műszerfalba, de túl nagy a kijelző és kemény a kábele, sajnos le kell mondanom a beépítésről. :(
Én Castrol Actevo olajat használok és nem volt semmi gondom vele.
Először is Boldog és Balesetmente Új Évet Kívánok!
93-as mocim van melyet most kezdtem a festéshez előkészíteni na rá játszott az is hogy az aksim nedüje lerendezte a mocim közepét és hátulját az olajat le akarom cserélni mert tavaly amikor cseréltem a hütöből nem engedtem le ,a letöltött manuálban csak 10w 40-es olajat irnak de márkát nem ,valakinek valami jó bevált olaj? gond volt még a mocival hogy lámpánál várva gázadásra lefuladt! most hogy átnéztem csupaszon észre vedtem hogy a karbisor ahogy rácsatlakozik a hengerekhez a 3dik bilincs nem jól van mert aláfordult a kis lemez és kitartott lehetett ez a baj,?
Mielőtt megtenném a nyílvánosabb internet előtt, itt hirdetném ki, hogy eladnám 2004-es gyártású Bocimat, LeoVince kipuval.
Nem sérülésmentes, egy két éve decemberi elfekvés nyomait viseli az oldalán és első sárvédőjén, valamint egy kormánycsapágy csere sem ártana neki.
Ennek megfelelően olyan 600e JMF körül képzelek el érte.
Givi tanktáska ajándék, illetve igény esetén MívesMotor Márkájú motorosruhát is, mely egy 178 cm és 85 kg méretű egyén védelmére alkalmas
Kébelköteg gyújtás elektronikával eladó
Az időjárás miatt mostanság kevés a motoros az utakon, ezt a tényt az autósok is abszolválják. Furcsán is néztek rám a piros lámpánál, de végtelenül előzékenyek voltak, kivéve egy Bmw-s csákkert, aki mellett ott ült az oldalborda is. Egy E50-535i volt, aki a piros lámpáig egy láma szétszórtságával ment, de a zöld jelzésre mintha elgurult volna a gyógyszere, mögöttem volt, és induláskor majdnem belém jött. Azt hitte a paraszt, hogy majd nyelezem a gépet, az eszébe se jut a marhájának, hogy hideg gumi+hideg aszfalt kombó nem annyira a barátunk. Előzékenységem nem ismert határokba emelkedett, minek okán, hogy kisoroltam a jobb oldali sávba -ezzel teret adtam neki- és udvariasan intettem neki, hogy: menjé' te droid
Ezek után azt vettem észre, hogy ugyanúgy próbál gyorsítani, ahogy én teszem? Mi van ezzel gondoltam, de akkor gyere b+.... Tudom, felelőtlenség volt, de 190-nél vettem el a gázt, hagy szokja a szitut a kispöcsű atléta, mert alig látszott ki a bömösből.... Ezek után természetesen megőrült, és mindenhol nyomta neki, ugrált a sávokban, szorított le másokat, csak, hogy előrébb jusson, de sajnos végig szopott. egyébként mint tudjuk, tipikus viselkedése az abszolút frusztráltaknak, akik azt hiszik, hogy majd Ők mindenkinek megmutatják, mert birtokolnak egy jobb? autót. Ehhh, mindegy azért jót gurultam és ez a lényeg.
Megkérdem a helyi kárpitost mennyiért csinálná meg.
mondtam, hogy a tetejéből vágjanak le, hogy ne gömbölyű legyen az ülés, hanem sík, és kértem rá 3cm komfort habot, hátsó ülésre pedig 2cm komfort habot. Így aztán soha többé nem fájt a hátsófelem, még 800km után sem.
Magasított kormánnyal a hátam sem fáj.
Így addig megyek, míg el nem alszom a fáradtságtól, de a motor nem fáraszt el, csak az állandó figyelés. Mostanság 200-300km után csak tankolni állok meg és megyek tovább - ennyi pihenő elég.
Elsősorban féktárcsákat előre idomokat,plexit.