Végre sikerült megtalálni miért működik problémásan a GPS a motoron.
Akkor tűnt fel mikor a GPS kocsiban használva tökéletesen működött. Egyszer sem volt problémája pedig kinai occcó....
Nézem a motort 12,54 V volt az aksin. Rarakom a Gps-t 12.50... arra gondoltam elsőre biztos az aksimmal van baj. Már irtam róla nem acélos, de most teljesen jól végezte a dolgát. Kiderült a drága szivargyujtó-----90 fokos USB kábel a szar. Kesz röhej 3500 forint volt és túl hosszú az USB nem érintkezik jól. Túl rövid belül a 4 láb. Ezért egyszer tölt egyszer nem. GPS meg persze mikor már nem bírja aksival kikapcsol. Onnan talàljak haza ahogy akarok.....
Pedig már kész volt az akkumulátor ellen a vádirat és a koncepciós per.....
Benzincsappal van a gond. Legközelebb ha csinálja, akkor kapcsold PRI állásra a benzincsapot és utána menni fog.
Van egy vákuumcső a 4-es hengertől, amely kinyitja a benzincsap vákuum szelepét. Vagy cső csúszott le félig, esetleg repedt, de valószínűbb, hogy a benzincsapban lévő membrán ereszti a levegő.
Szedd szét a benzincsapot és meglátod. Ha a membrán nem sérült, akkor csak a csavarok engedtek és fals levegőt kapott.
Magyarázat: teli gáznál a a szívótorokban a vákuum lecsökken, és ha kicsi falsot kap a membránnál, akkor szép lassan lezár a benzincsap. Ha lassabban mész, vagy motorfékezel, akkor újra felépül a vákuum és megint megy. PRI állásban viszont nem játszik a vákuum csap, direktben megy a benzin.
Ha PRI-re állítottad, akkor ne felejtsd el visszakapcsolni, ha megállsz. Mert ha enged a karburátor tűszelepe, akkor az egész légszűrőházat feltölti benzinnel.
Levegőt gondolom kap rendesen, akkor csak üzemanyag vagy gyújtás lehet a gond.
Nekem volt hasonló problémám, kiderült hogy a benzincsőben volt valami gumi darab, ( tömítés, O gyűrű, vagy mittudomén minek a darabja) és az bizonyos mennyiséget engedett, szóval szemlátomást jött a csövön a benya, de amikor nagy gázzal mentem nem engedett át eleget. Ilyenkor a motor több benzint fogyasztott mint amennyi át tud folyni a csövön, kifogyasztotta a karbiból is teljesen és megállt. PRI állásba tettem a benzincsapot, lecsorgott valamennyi, és ment a motor, de csak finoman.
Nekem nagyjából egyértelmű volt hogy üzemanyaggal van gond, nem is kellett nagyon megbontani a rendszert, amikor kifújattuk a vastag csövet, kijött belőle ez a kis gumi darab. Lehet hogy a tiédnek más a baja, de én azzal kezdeném hogy átnézem a benzinszűrőt, csapot, csöveket, stb...
Sziasztok,
Elég régóta vagyok gsx f tulaj, (volt egy 96-os, most pedig egy 2005-ös) és passzív fórumozó; a tanácsotokat kérem, hátha valamelyikötök már találkozott a jelenséggel:
A problémám egy 2005-ös 750-es Suzuki GSXF-fel adódott;
Pár év állás után vettem meg 2 éve, így egyből karburátor tisztítással (ultrahangos), és szinkronizálással kezdtem.
Miután mentem vele 2 éven keresztül, most nyár végén elkezdte azt produkálni, hogy autópálya tempónál (130-140) kb. 10 perc után leáll a motor, mintha kifogyna belőle a benzin. Ha behúzom a kuplungot, leáll; gázzal sem lehet életben tartan, szivatóval sem. Miután megállok, nem indul be egyből, valamitől függően várni kell 3-20 percet, utána beindul, és megy tovább. Persze a 130 körüli sebességet továbbra sem bírja huzamosan; ha csak rövid időre megyek fölé, pl. előzéskor, az megy gond nélkül.
Pár hónapja volt olajcsere szűrővel; a héten gyertya és levegőszűrő; A szerelő azt mondta, hogy szerinte jó a benzinátfolyás, látszólag üzemanyagot kap. Kicsit kopott volt a kapcsoló, ami leállítja a motort, ha a sztender kint van és el akarsz indulni, de azt most megcsinálta, és ugyanúgy megmaradt a tünet.
Köszönöm előre is
Üdv,
Peti
Köszönök minden tanácsot, végül ma lementem és 2.-ra máris beindult.
Járattam 10 percet aztán vissza kellett jönnöm a bukómért, meg jogsi, de ekkor már pöcre indult. Most értem haza a motorozásból.
Meglátogattam a Parlamentet, Hegyet, Szabadság/ Erzsébet / Lánc / Margit / Árpád hidat. Közben átmentem az alagúton a Lánchídnál és végigmotoroztam a Margit szigeten. Nagyon jó volt
Szerintem csak megszívta magát benzinnel.
Ilyenkor egy óra múlva, mikor a benzin elpárolgott a gyertyákról már beindul. Szóval feltöltöd az akksit és beindítod.
Vagy az akksid gyenge, cellazárlatos, ezért forgatja kicsit lassan.
De ha feltöltöd, akkor meglátod.
Szia!
Én mindig bebikázom mint egy autót,a sok állástól kipárolog a benzin egy része ezért nehezen kapja el.
Esetleg egy autó aksi és egy bikakábel csodákra lehet képes,a nagyobb fordulat miatt. Egy próbát megérne.
máma gondoltam megyek egy karikát úgy hiányzott az én kis Bocikám, míg kint voltam Angliában. / 1 hónap / Ráadásul micsoda utak voltak ott, mindet bejártam volna......
Na szóval hazajöttem alvás után aksit le a töltőről. / Csepptöltőn hagytam mikor elmentem/. Lemegyek berakom, csap elfordít PRI állásban, maximális szívató, kb 1 perc várás utána kulcs fordít önindító... Most kéne jönnie a nyek nyek nyek Brümmm hangnak de nekem csak nyek, nyek, nyek semmi.
Néztem a Benzint megvan a tele tank pont mikor itt hagytam. Motor alatt tócsa vagy ilyesmi nem volt látható. Piszkálásra utaló jelek szintén nem voltak. Aztán a 5. nyeknél mikor már gázt is húztam neki kb 1 talán 2 fordulatra beindult, de azonnal leállt. Pár nyekkel később megint.... de ismét azonnal leállt.
Öregróka tanácsára kihúztam a dugót a légház leeresztő gumi végén, KB feles pohárnyi átlátszó vízszerű anyag távozott. 10++ Nyek nyek nem indul. Jó gondoltam berakom 1esbe és tolom majd közben önindító, de nem indult be....
Annyit még hogy 1esben behúzott kuplungal is iszonyat nehéz tolni.
De hát megpróbáltam nem lett eredménye.
Hiába vettem ki üresbe utána már valahogy nem akart az önindító sem rendesen menni. Mintha félig sebességbe maradt volna néha rántott egyet. Olajlámpa elalszik üres-lámpa világít de nem indul el.
Aláírom, hogy én vagyok a hülye, de most nem megy és a mélygarázsból felhozni sem tudom
Valakinek valami ötlete ?
Közben elég sokat kivettem az aksiból a végén már a xenon sem úgy világított így felhoztam ismét tölteni.
Esetleg 14ker. Zugló közelében lakik ? :)
A facebookos ötletet nem tartom rossznak tényleg ma már nem lehet kikerülni. Én gsx-f.com felhasználó vagyok, de jelenleg az az oldal nagyon üres. emiatt könnyű eltevedni a fórumok között. Illetve talán túlságosan szét van szedve. Most írok rá egy bejegyzést mert butykoltem a motort, ha nem marad a fooldalon nem könnyű megtalálni.
DE mi lenne ha megbeszélnénk hogy kicsit összehuznánk az egészet, és akkor jóval kevesebb lenne.
Ott pl be kell jelentkezni hogy lásd a chatet, ott folyik kb a beszélgetések legjava. Aztán ha van valami eredmény ami a többieknek is hasznos lesz belőle cikk a főoldalon.
Bevallom őszintén nekem nagyon körülményes használni az GSX-F oldalt, nem szeretem, és nem is olvasom.
Ezernyi menüpontban van szétszedve minden. Mindig eltévedek benne. Az én egyszerű lelkemnek a sportmotor folytonos hírfolyama sokkal könnyeben olvasható, de némi tagolásnak (kérdés és válaszok) örülnék. Ugyanakkor a facebook oldalra naponta többször ránézek, figyelmeztet a változásra, és egy csomó szolgáltatást ad, amivel egyszerűbb mint a Sportmotor.
De persze tartok tőle, hogy sokaknak nincs facebook oldala, és talán nem is akarnak.
Sziasztok,
Mit szólnátok, ha ezt fórumot átköltöztetnénk Facebookra egy csoportra. Ott lényegesen könnyebben lehetne követni a hozzászólásokra adott válaszokat, könnyebb képeket, videókat hozzáadni, szavazásokat és események szervezni.
Persze ez akkor jó, ha az aktív író és olvasó többség amúgy rendelkezik facebook tagsággal.
Kérem első körben azok reagáljanak, akik NEM szeretnék a költözést. Ha nincs, vagy nem sok ellenvetés van, akkor megbeszélhetjük a költözést.
Szia Xebulon!
Megnéztem a mocimat, hagytam jobban bemelegedni, és semmi baj vele. 4500 körül egy kicsit torpant, de utána semmi gond Köszi a segítséget!
Szia Köszönöm szépen, a gyors választ!
Meg nézem amiket mondtál. Azért gondoltam a csapra, mert a szezon elején is szarakodott,csöpögni kezdett, cserélnem kellett az O gyűrűt benne, és nem voltam már akkor sem elégedett a gyűrűk minőségével.Lehet megduzzadtak.
Még egyszer köszönöm a segítséget!
Milyen gps-t használsz? És hogy rakod fel a motorra, csináltál valami tartót?