Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt én is tapasztaltam mikor még megvolt a bocim, hosszabb állás után. Semmi baja nem volt, csak tovább kellett melegíteni, - Xebulonnál a pont - és utána lelkesen mentünk tovább.
Meg kell várni, hogy bemelegedjen.
Ilyen időben akár 5 km is lehet mire a boci gázreakciói jók lesznek.
Vagy túl hamar toltad vissza a szívatót - ismétlem 3-5 km-ig még hideg a motor.

Ellenőrizd, hogy működik-e a szívatód.
Valószínűleg szegény a keverék, több benzin kell neki.
Vagy a benzincsap szart be, és nem tölti fel elégé a karburátort -- alacsony benzinszint a karbiban, szegény a keverék. Próbáld ki PRI állásban - ha ott jól megy, akkor a vákuumos csapnyitó szeleppel van baj a benzincsapban -- Nézd meg a vákuumcsöveket és szedd szét a benzincsapot.
Persze okozhat ilyen hibát a vizes benzin, koszos benzin, eldugult benzinszűrő, vagy ha kicsapódott valami a benzinből. Télire mindig a legjobb benzinnel tedd el a motort, esetleg egy fél-egy liter E85 sem árt, mert az alkohol összekeveredve a vízzel csökkenti a korróziót.

Ha a fentiek nem válnak be, akkor a levegő és benzin útját kell végig ellenőrizni. De jobb, ha a szerelőhöz fordulsz...
Szia Xebulon mester. Volna egy kérdésem.Kb 4 hete el raktam a GSXF-m téli pihenőre. Azóta nem indítottam, csak ma. Indult is ahogy kell, de ahogy kb 3-4 perc melegítésután picit odahúztam neki, kb 4-4.5ezres fordulatnál lehorkan. Alatta jó, de e fölött fullad.Nem is megyek vele,a sztenderen áll. Azért nézek értetlenül, mert amikor utoljára mentem vele, semmi gond nem volt vele. Szerinted mi lehet a gond? Én benzin hiányra gondolok talán a csap ?Benya van benne.
Előre is köszi a választ!
Üdv : Árpádka82
az ár jó és még érdekelne jobboldali lábtartó
5 ezer az ára
Szia balos tükör érdekelne ha meg van még és mi az ára?
suzuki gsxf 600 alkatrészei eladók 06704275150
Bocsánat az még lemaradt, hogy szóba jött elég erősen a Burgman 400-as robogó is, mint városban közlekedési eszköz, de ezt inkább a feleségem erőlteti, mert nem tetszik neki hogy 600-750 es gépekben gondolkozom
Szia

Köszönöm neked is az infókat.
A gépre fél millió forintom van, ebből kell a legjobbat kihoznom.
Ennyiért van már 2002 utáni ránc felvarrott Fazer, illetve 2000 körüli cbr600F, szintén 2000 körüli Sv650 (ami nekem nem tetszik,de sokan mondják hogy az a tuti a városba), illetve ugye a 600-750es Gsx-f ek 2000-2005 ig. Amit lent linkeltem az kifejezetten tetszik képek alapján bár látszik hogy meg van húzva az oldala. Ahogy utána olvastam elég macerás bukógombát szerezni és szerelni a gsx-f re, de ha azt veszek akkor mindenképp meg szeretném oldani valahogy. Eleinte egyébként 600-ast nézegettem mert csak abból van sárga,de sokan inkább a 750-est tanácsolták helyette.
Szia!

A mérete megszokható, eleinte én is nagynak találtam, de mostanra városban ugyanúgy közlekedek vele mint régen az ETZ-vel. Ahova az befért, oda befér a boci is.

A Fazer meg a CBR kicsit más műfaj, sokkal bonyolultabb technika (vízhűtés, befecskendezés, stb...) a boci meg egy elég olcsón fenntartható, egyszerű de jó gép.

Egyébként mi az elképzelésed, mennyit szánál rá, milyen évjárat érdekel?
Vezetni meglepően könnyű a súlyához és a méretéhez képest és mint már írtam városban is. Egyébként én is csak 175 magas vagyok és nincs gondom vele. Arra kell vigyázni hogy könnyen elhagyja magát álló helyzetben és akkor megtartani nehéz ,felállítani meg még nehezebb. És elég megbízható motor enyémben már 71 ezer van de még nem volt vele gond.
Köszi az infókat.

Még nem tudtam eldönteni hogy mi legyen, mert a gsx-f en kívűl nézem a fazereket meg a cbr-eket is.A gsx-f mellett szól a nagyon alacsony ár, meg nekem külsőre ez tetszik a legjobban, ugyanakkor a méreteitől félek kicsit,mert csak 170cm vagyok és nem szeretném ha felborulnék vele illetve fontos lenne hogy tudjak Bp-en a kocsik között mozogni vele. Egyébként 2 hete voltam egyet megnézni, nagyon kényelmes volt főleg a cbr600f hez képest,sajnos kipróbálni nem tudtam,mert még nem volt meg rá a vételár.
Szevasz,nem tudom mi a baja a futóműnek de én nem vettem észre semmi rosszat, én az enyémbe beleraktam 60 ezer kilométert ebben volt város, vidék a mátrába is ki jártam és a gázt is húztam rendesen. Egyedül az első fékeket találom gyengének kevés rá a kétdugattyús féknyereg. Városban is jó vele közlekedni sokan félnek tőle a léghűtés miatt de nekem nem volt bajom miatta soha,súlyához képest elég jól vezethető városban is az autók közt .
Sziasztok

Ismeri valaki ezt a gépet ?
Próbáltam ma hívni párszor de nem vette fel és nem hívott vissza.
A bocinak tényleg annyira rossz a futóműve mint azt állítják? Mennyire lehet vele jól mászkálni a városban?
Szia Mesibaba!
Én ma adtam el az én bocimat.Az ár 685eFt-volt.(nem titok.ennyiért hirdettem a használtautón ).
A vevő(aki egyébként jó gazdája lesz a gépnek ) egyszer kérdezte meg, hogy mit engedek belőle.Max a levegőt a gumiból avasoltam,nézzen meg többet és döntsön.(nekem nem volt légszükséglet, csak "szegénykém" itt állt a gariban.(idén, kb:1500km-t guritottam)Így, ezért döntöttem így.
A srác, elsőre beleszeretett a bociba.(persze a festéstől dobott egy hátast )
Én is azt javaslom, hogy ha tudod, akkor kint értékesítsd, mert itthon a helyzet nem túl rózsás!(pénztelenség uralkodik)
Röviden ennyi!
Széles utat mindenkinek!
r.sanyi
Szia!

Ha van lehetőséged Németo.-ban eladni, akkor ne is gondolkozz máson. Én is nézegetem folyamatosan az árakat, nálunk minden motor olcsóbb mint ott. Ráadásul itthon a mi típusunkból folyamatosan sokat hirdetnek, ami tovább nyomja le az árat.
Csatlakoznék az előttem szólóhoz.
Idehaza nagyon lent van ára ezeknek a gépeknek. Aki el akarja adni annak 600-650 körüli hirdetéséből még biztosan alkudni fognak.
A szép példányokért meg senki nem akar 800-1M adni. Nem azt a korszakot éljük amikor egy tökéletesnek mondott példányért kifizetnénk +250.000 Forintot. Most 650-est lealkudják 550-re és a maradék 100-120ból megcsináltatják a külső problémás részeket.
Ez egy Túra motor nem csajozni való a dizsi elé :)
Ha ott kint annyiért mennek akkor nem is kérdéses hogy hol add el... Főleg hogy az euró ára az egekben.
Amikor megvettem, az alsó idomon volt egy csúnya karcolás, azt kijavíttattam, azon kívül én sosem dőltem vele!
Itt Berlinben 3700-4000 € körül mennek, lehet inkább it eladom még az átiratással is többet kapok érte!
Szia

Én a következőket tapasztaltam eladó gsx 750f-el kapcsolatban (nézegetem őket,mert lehet hogy ilyen lesz a következő mocim). Sérülés mentes szinte nincs is, mindegyik legalább 1x eldőlt,csúszott valamelyik oldalán. A 2006-os gépek is elég ritkák,viszont nincs nagy árkülönbözet egy 2000-es és pl. egy 2004-es között. Szóval a kérdésedre válaszolva, mindenképp 800 felett hirdetném meg, olcsóbban csak öregebbek és sérültek (csúszásnyomos,újrafújás,stb)vannak. Viszont nem akarlak elkeseríteni, de napi szinten nézem a gsx-f eket és nem igazán mozog a piacuk, ez most vagy a szezon vége miatt tudható be (bár augusztus óta figyelem) vagy mert erre a modellre nincs kereslet, ami nekem jó,neked nem.
... amit kifelejtettem, új akksi van benne és rakattam bele szivargyújtót, hogy a navit és a telót tudjam túrázás közben tölteni :) plusz a plexi elől, az is egyedi :)
Hello Srácok, eladom a motoromat és kérdezném, hogy szerintetek mennyiért lehetne eladni. Kérlek, hogy ne vásárló szemmel nézzétek, hanem eladói szemszögből
2006.10 havi, 25e km, megkímélt állapot, sérülésmentes. Raptor sportkipufogó, fehér indexek és hátsólámpa búra, Xenon és még egy design led is van a 2 oldalán kapcsolóval, ami a képen nem látszik.
Vélemény?
Üdv Mindenkinek!Ezt a gépet ismeri valaki?http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f-7216971

Bármilyen infónak örülnék!

Kösz szépen!