Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi az az oldalszeles jelenség?
Használt guminál előfordulhat, hogy valami hiba miatt cserélték le és ez nem látszik rajta. Többnyire az első 500km-en ez már kiderül.

Ha elkezd rázni, vagy nagyon pattogni, vagy furcsán viselkedik, akkor nézd át a gumikat: kidudorodik valahol, egyeletlenül kopik, látsz-e szálszakadást, repedést stb. Mielőtt elindulsz ne hagyd ki a gumik szemrevételezését (leereszt, furcsán áll, dudort látsz-e). Következő két tankolásnál ellenőrizd a guminyomást - ereszt-e?

És persze ebben az 500km-en nem kellene egyből lapon fordulni és végletekig kihasználni a gumik lehetőségeit.
Bakker nem küldi el az üzenete


Mire figyeljek ?

FektiGumi ... Itt vettem őket .
Nagyon szépek voltak rengeteg mintával és tök olcsó volt.
Nem is régi. Centirozásnál derült ki első kerék csapágyas valami KOYO-t kaptam bele.
Hátsó fék meg azért nyikorog mert elfogyott a betét. Ott is csere.

Határozottan jobban megy az úton a motor, de sajnos az oldalszeles jelenség még megvan. :(((((((
Pedig már tök kemény a rugózás töri is néha a seggem és kipróbáltam 0 dobozzal is.

Gyanakodjak futómű rendellenességre ?
Mire figyeljek ?

FektiGumi
Mire figyeljek ?

FektiGumi
Használt gumival csak óvatosan az első 500km-en.
Sűrűn ellenőrizd és figyeld a motort.
Ha az első 500km-en nem durran ki, akkor valószínűleg már lefutja a maradékot is.
Mi más a képen mint régen ?

Igen, igazatok van vettem új / alig használt / gumit a motorra. Alig használt Pirelli diablo és dunlop smartroad.
Remek! Nagyon szépen köszönöm! Remélem a kettő közül
valamelyiknél sikerrel járok! :)
http://www.sugomotor.hu/ vagy http://www.twinmotor.hu/

Nagyon valószínű, hogy a kettő közül valamelyiknek van ilyen blokkja.
Hát ezt csúnyán elnézte:
http://youtu.be/ancVRmnU-Ek
Értem, köszönöm a válaszodat. Azonban továbbra is fennáll az a
probléma, hogy honnan szerezzek blokkot? Ha ebben tudna valaki segíteni azt nagyon megköszönném!
(az előző hsz-ban említett alkatrészről sem mondanék le, de egy komplett blokk is jó lenne)
Előre is köszönöm!
Szerintem inkább egy komplett, vagy egy fűzött blokkot vegyél.
Ha jó a bontott motor, akkor miért bontanák szét.
Ha meg kikönyökölt a hajtókar, akkor meg tipikusan ez az alkatrész megy tönkre, amit keresel. Másrészt egyszerűbb lesz egy komplett blokkot beszerelni, mint szórakozni az összeszereléssel.

Vegyél inkább egy komplett seggrakétát - 98-tól ugyanilyen motort szerelnek be, de talán a régebbi verzió is átszerelhető egy az egyben. A motort átszereled a többi alkatrészt meg eladod. Jobb esetben ingyen kapod a motort, mert a bontott alkatrészek fedezik az árat.
Üdv mindenkinek!

Egy 1990-es 750-es GSXF-hez lenne szükségem blokk
alkatrészre.
A motorblokk középső öntvényére lenne szükségem!
Ha bárkinek van elfekvőben a szóban forgó (bontott) alkatrész az kérem jelentkezzen e-mailben! Előre is köszönöm!
Mellékeltem egy képet, mégis mire gondoltam.
Sziasztok hasidom érdekelne régebbi gsxf 750 re ha valakinek van kérem jelezze vagy az ujjab tipusé is érdekel . Üdv
Köszi mindenkinek a választ a plexire.
-A motor olajfogyás meg nem is biztos, lehet hogy valami elkerülte a figyelmedet. Az, hogy 8dl-t töltöttél utánna az nem jelent semmit. Lehet, hogy nem is kellett volna. A szervíz intervallumot meg ajánlatos betartani, kivéve ha pályázol vele. Akkor más olaj is kell bele. Ha ezt betartod mindig hibátlan és megbízható lesz a Boci.
Szia,
Teljesen gyári méret. Ehhez a típushoz és évjárathoz rendeltem csak közben eladtam a gépet... :(
hali,

az NV Motoros boltban vettem Kistarcsán, rendelésre hozták pár nap alatt és 24.000 Ft körül volt.

üdv,
Bazsa
bazsa motorján láttam
Helló a tura plexit hol vetted ami a gépen van ?
Ilyet kersek .válasz előre is köszi
Szia!

A plexi ugyanolyan méretű mint a gyári, vagy van valami eltérés, magasabb, domborúbb, vagy valami?
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelne akkor van egy eladó vadonatúj Boci plexim (füst színű), illetve egy olajcseréhez szükséges 4 liter olaj + olajszűrő. Részletek: http://www.kepesmotor.hu/idomo...

Üdv.,
C.
Szia!

A lánc-lánckerék csere leginkább a használat módjától függ. Ha még jó állapotú a lánckerék, de a láncfeszítővel a végére értél, akkor csere. Ha a feszítő nincs a végén, de cápafogas a l.kerék, szintén csere. Ha egyik sem áll fenn, akkor meg nem kell vele foglalkozni, akárhány km-t is ment.
Helló! A Kezelési Útmutató így írja.
Sziasztok!

Tudnátok tanácsot adni szerviz intervallumokkal kapcsolatban?
Mikor esedékes a gyertya csere, karbi szinkron, lánc+ l.kerék csere?
Egy 750-em van 2005-ös gyártmány.
Üdv!
Az ebay.com on találsz több félét is .A keresőbe beírod ,hogy GSX750F és egy csomó alkatrészt kiad köztük plexiket is.. 7 ezertől 30000 ezerig..Van egy két brutálisan nagy is..