Sikerült a problémát kiküszöbölni.
A probléma a következő volt: A hengerben olaj és benzin keverék állt,mert a tolattyú átengedte ezeket, az olaj ráégett a henger falára.
Az olajtartályban benzin és olaj keverékes trutymó volt.
Szerencsére nem láncfeszítő, sem tömítés.
Az olaj szivárgás megszűnt.
Azóta beindítva, szépen jár, nincs kopogás sem semmi mellék hang az 58.000 km ellenére sem.
Most kapott Repsol 4T 10W40-es full szintetikus motorolajat.
Kap még karbiszinkront,fékbetéteket, új gumikat, felnicsíkot ( +5le), gyári plexit, tükörborítást, és tavaszra újra 100%-osan az utakon jár.
Ugyanezzel a gonddal küzdöttem én is.Hidegen brutális csörgő hang melegen valamivel jobb.Szelephézag állítás után sem lett jobb.Aztán itt a motorszerelés fórumon segített egy srác,egyszerűen túl szegény volt a keverék(benzin levegő) a beállítás után minden rendben lett. Bár azt hozzá kell tenni hogy nem lesz olyan csendes mint egy vizes.
Szia!
Próbálj beszerezni egy Haynes Manualt, abban részletesen megvannak ezek a dolgok. De itt is sokszor volt már téma a benzincsap, ha beírod fent a keresőbe, kidob jópár hozzászólást, amikor erről volt szó.
Én korábban Castrol actevo-t töltöttem bele, nem volt semmi gond. Utoljára viszont Repsol 4T Sport olajat kapott, ezzel sincs rossz hangja, viszont ezt fogyasztja. Nem nagyon, de azért egyszer már kellett utántöltenem, a Castrollal meg elment 5000km-t, utántöltés nélkül.
Egyébként ez a blokk egy '80-as évekből származó konstrukció, alapból nincs olyan kifinomult hangja mint a modern vizes blokkoknak.
Szelepellenőrzés és ha szükséges szelepállítás - minden 12.000 km-nél. Ha már szét van bontva, akkor ellenőrizd a vezérműlánc kopását. Többségnél 50.000km-ként cserélni kell a vezérműláncot, persze van aki többet el tud vele menni.
Esetleg a vezérműlánc feszítő ment tönkre vagy szorult be, bár ez ritkán fordul elő, bontott is jó.
Sziasztok,
A tapasztaltabb Bocitulajdonosok véleményét szeretném kérni.
Mióta megvettem a Bocit idén februárban, egy alkalommal volt egy kis tócsa a motor alatt reggelre, 2-3 hónapja, azóta sem. Viszont mivel télen teli tankkal szeretném eltenni és nem szeretném,ha egyszer neki állna csöpögni, gondoltam "o" gyűrűt cserélek, amíg jó az idő.
Eddig nem olvastam arról, hogy bonyolult lenne, de ha valaki jártas ebben, írja meg nekem, a főbb lépéseket, vagy ha vigyáznom kellene valamire. Tudtommal 2 db "o" gyűrű van a benzincsapban!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Kb 3 hónapja vettem egy GSXF 750-et,amit abszolult nem bántam meg. Minden téren téren elégedett vagyok a géppel. A kérdésem(problémám) a következő. A mai nap cseréltem benne olajat Mol 10W-40 et tettem bele,és hidegen valami brutál csúnya hangja lett,mintha szelepes lenne de kegyetlenül. Az előző olajjal is volt egy kis hangja,de ennyire közel sem. Viszont ha bemelegszik jóval halkabb lesz mint hidegen,de mégsem a "régi"! Mit csináljak vele? Hagyjam így? Vagy a motorral van a hiba? Az előző motorom egy Kawa ER-5 volt,de az mindennél jobban szerette a Molos olajat,semmi idegen hangja nem volt vele ellenben pl a Castrollal! Ezért nem is értem igazán most ezt. Ha valaki tudna adni egy jó tippet azt megköszönném.
Úgy néz ki, hogy hamarosan "új" motorom lesz, egy GSX 600F (1994") személyében.
Nem találtam ilyen fórumot, ezért is fordultam ide.
Egy baja van a motornak. A tulaj állítása szerint, köpi ki az olajat a karbi alatt.
Ez miért lehet?
Mennyibe kerül a javítása?
Sok idő megcsinálni?
Illetve, hogy ennél a típusú motor vásárlásánál mire kell oda figyelni!
Tudom, hogy gumik, lánc, műanyag, km óra.., blokk hang.
Van típushiba?
Kérem, csak olyanok írjanak , akik értenek is hozzá.ű
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!
Semmi gond, én most nyáron 170-el estem,nem volt kellemes sem nekem,sem a mocinak (Bocinak)Most már mindketten jól vagyunk. Ha segítség akkor szívesen kipróbálom a tiéd, nekem több ilyen motorom volt már, az esés utáni trauma tényleg ne tartson sokáig, mert onnan nehéz a visszaút. Én már megyek gond nélkül,de még nem 100% Bár max 4-500km-t mentem,hozzád képest semmi, de megyek,húzom,élvezem :) 06702124023, ha gondolod szólj,és gurulunk egyet.
Sikerült a problémát kiküszöbölni.
A probléma a következő volt: A hengerben olaj és benzin keverék állt,mert a tolattyú átengedte ezeket, az olaj ráégett a henger falára.
Az olajtartályban benzin és olaj keverékes trutymó volt.
Szerencsére nem láncfeszítő, sem tömítés.
Az olaj szivárgás megszűnt.
Azóta beindítva, szépen jár, nincs kopogás sem semmi mellék hang az 58.000 km ellenére sem.
Most kapott Repsol 4T 10W40-es full szintetikus motorolajat.
Kap még karbiszinkront,fékbetéteket, új gumikat, felnicsíkot ( +5le), gyári plexit, tükörborítást, és tavaszra újra 100%-osan az utakon jár.
Motor: GSX 600 F