Szevasztok.Kellene egy kis segítség.1 hete vettem egy GSX 750 F paripát, ami egészen tegnapig tökéletes volt.Reggelre benzinfolyás nyomok voltak alatta és az önindító nem tudta átforgatni a motort.Kivettem a gyertyákat és inditottam.Kilötte a benzint mind a négy hengerböl vagy három méter magasba .Összeraktam és kb másfél perc alatt újra tele a henger,pedig be se indítottam.Grrrrrrr.Mind a 4 tüszelep egyszerre fennakad?Vagy mi a bibi?
Szerintem bármely bontóban - hívd fel Tóth Gyulát, lejjebb olvashatod a telefonszámát, hátha van neki.
Direktszűrővel jó kis hörgős hangja lesz, de a több levegő miatt még valószínűbb, hogy leáll. Szóval át kell még fúvókáznod a karburátorokat. Illetve előfordulhat, hogy visszadurrog a karburátorba, mert rövid és kisellenállású a légoszlop.
A direktszűrővel gyorsabb pörög fel, mert jobban kap levegő.
Viszont részterhelésen csökkenhet a motor teljesítménye - a rövid légoszlop miatt kis fordulaton megáll a légáramlás, de kisebb túlnyomást hoz létre a szelep előtt, így mikor a szelep nyit kevesebb levegővel tölti fel.
köszi!
nem tudod hol lehet beszerezni azokat a gumi csonkokat ami összeköti a karbit a levegőszűrő házzal?
de lehet hogy teszek fel direkt szűröket a karbik végeire szted?
Gázadásra mindig szegényedik egy pillanatra a keverék, régen a Ladákban erre szolgált egy gyorsító dugattyú amely benzint fecskendezett be a torokba.
Hidegen is ezt csinálja, ha nincs eléggé behúzva a szívató, vagyis csak annyira van behúzva, hogy éppen menjen a motor.
Vagy sok a levegő, vagy kevés a benzin - ennek utóbbinak is sok oka lehet. Szerintem előbb tisztítsd ki a karburátort, akár dugulás is lehet a háttérben.
1) Már harmadik helyről veszem a "benzinálló" o-gyűrűt, ráadásul az itt megadottnál eggyel kisebb méretben, de kb egy hónap alatt mind úgy megszívja magát, hogy leáll alattam a motor. Ez főleg melegben jellemző, vagy ha kicsit jobban meg van hajtva. Most az az ideiglenes megoldás, hogy van nálam egy zacskó o-gyűrű, és a gyári szerszámkészlettel már 10 perc alatt cserélem járdán :) Vajh ez az egyedüli másik megoldás a komplett benzincsap-csere mellett?
2) Ezt lehet véleményezni: http://youtu.be/QhTbMR97sNI :)
Ha úgy alakul lehet érdekelne a blokkod! Esetleg meg is bontanád vagy csak egyben eladó? Nem akarok itt a fórumon alkudozni, ezért, ha megtennéd az árat privátban eltudnád küldeni, meg esetleg egy képet is? Az e-mail címem megtalálod az adatlapomon! Előre is köszönöm!
Hello,az enyémen 89-es modell lehet a tűszelepen állítani.ez az egyik amit megpróbálhatsz a másik meg a co-csavart tekerheted beljebb. ~1.5 furdulatal kell kitekerni.
Gondoltam egy nagyot és elmentem táborozni barátokkal. A nagy hogy motorral autópályán. nagyon gyenge szel fújt 110el sikerült haladni. Viszont újabb érdekesség. tudjátok vaj hogy remeg a tükör. Nos nekem a sisakkal a fejem remeg 120korul. ilyenkor volt hogy eloztem, egyenesen mentem, kanyarodtam. Illetve azt vettem észre hogy ha érzem hogy a hátsó kerék tolja a motort akkor nem akarok leesni róla. kb : 15km szel volt nemtudom pontosan. M3 bp--gyöngyös
Tudnátok segíteni a következő a gondom kevés benzint kap a gép,ez a gyertyákon is látszik fehérek .A karburátor tiszták membránok jók.Az lenne a kérdésem hogy hol lehetne állítani rajta hogy több benzint kapjon.A válaszokat előre is köszönöm.
Helló,nekem van egy 89-es bokkom.
Azért vették ki mert csörgött a vezérmű lánc és ette az olajat.
Most iratom át a gépet és ha simán megy minden akkor eladom a tarcsi blokkomat.
üdv
Ha fúj a szél, akkor rá kell dönteni.
Volt úgy, hogy a 71-es úton a Balatonon olyan északi szél fújt, hogy majd 45 fokban döntve motoroztam.
És persze mikor szélárnyékba kerültem, vagy éppen egy pillanatig nem fújt, akkor elindultam a szembesávban. Kamiont előzni is élmény volt, mert mellette szélárnyék és mikor megelőztem, akkor rögtön elindultam a kamion irányában.
Ez volna a problémád? Nem mersz szélbe rádönteni?
Bár szerintem boci nem annyira szélérzékeny. Elől van a súly, amíg az első kerék irányban van, és hátul húzod a gázt, elég stabil - viszonylag érzéketlen még arra is, ha mocorogsz a motoron. Kanyarban hátrány - nehezebb dönteni, de úgy általában túrán előnyös.
Esetleg a baleset miatt nem sérült meg az első futómű? A rövidebb előfutás okozhat ilyet. Itt érdekes, hogy gázadásra lesz jobb az egyenes futás - első teleszkóp kinyúlik, hátsó összeül, és így hosszabb lesz az előfutás. Viszont kis fékezésre sokkal rosszabb, ettől megijedve még jobban fékezel. Új guminál jobb lesz a hatás, mert a vastagabb gumi miatt néhány mm-rel nő az előfutás.
Gyk: az előfutás az a távolság, ahol az elsővilla meghosszabbítása képzeletben a földet éri és a gumi föld érintésnek távolsága. Ez kb. 100mm. Tulajdonképpen az elsőkerék ugyanúgy működik mint a zongorakerék, mindig beáll a haladás irányában - ettől fut egyenesen a motor (és nem a centrifugális erő miatt). Csoppereknél nagy ez a távolság (nem is lehet befordulni), robogóknál nagyon kicsi (ezért könnyű fordulni).
De ellenőrizd az első és hátsó villa lógását is, ha mozognak, akkor ez is okozhat bizonytalanságot az egyenes futásban.
Visszaolvasva úgy látszik még nem írtam le.
Kérek mindenkit ne röhögjön ki, én ilyen hülye vagyok de szeretnék tenni ellene.
A baj, hogy nem tudom hogyan
Tavalyi balesetem óta nagyon szarul vezetem a motort, minden kanyarban féltem. Fogtam magam elmentem még1X vezetéstechnika trainingre.
Akkor az nagyon jót tett ismét tudtam rendesen motorozni, azóta is motorral járok munkába és összevissza Budapesten belül.
Azonban ha elkezdek menni kicsit gyorsabban, értsd elmennék vidékre, szóval 80 fölött jön az effekt...
Ugye megyek majd 90-el hátszél nem létezik, elölről a plexicsere óta nem jön a nyakamra a szél.
//MRA spoileres plexi-re cseréltem a gyárit....
Viszont oldal irányból jön a szél és úgy érzem leborít motorostul az útról.
Ha próbálok rádőlni nem tudom eléggé, mert vagy azt érzem a motor indul meg oldalra alattam, vagy még mindig elborulok.
Fehérvár---Várpalota között van egy 110es szakasz ami nincs körbefázva. Majd meghaltam jött egy oldalszél és 90al mentem 45ig kellett lassítanom,
hogy stabilizálni tudjam a motort és ne menjek le az útról. Úgy éreztem a szél megfog és mint egy darab szart bevág az árokba.
Időkép széltérkép egész országában MAX 40 km/h
Autópályán csak ilyen élményem van, nem is merek felmenni rá, félek.
Megyek tárnok felé az M0-n és az 5 sávon fúj a szél és fel akar borítani, nem tudok semmit csinálni ellene.
Rugózás legkeményebben, csak hátsó doboz. Kerék felfújva 2 emberes specifikáció szerint / 120KG /
Az a furcsa, hogy tavaly a 3 doboz + utazótáskával simán mentem 160-al Nyíregyháza felé.... Fa vagy szélárnyékoló a látóhatárban sem volt....
Tavaly bármilyen felszereltséggel bármilyen beállítással bármilyen időben nem féltem teljesen jól ment a motor.
Most meg 80 fölött jön egy két oldalszéllökés, vagy konstans oldalszél és úgy érzem elesek meghalok vége........
Mondták hogy eltart egy darabig míg kiheverem a balesetem, de azóta elment 2000KM és nincs javulás......
Biztos hülye vagyok de, szeretnék megjavulni :D
Bocsi ha kicsit hosszú a leírás...
Direktszűrővel jó kis hörgős hangja lesz, de a több levegő miatt még valószínűbb, hogy leáll. Szóval át kell még fúvókáznod a karburátorokat. Illetve előfordulhat, hogy visszadurrog a karburátorba, mert rövid és kisellenállású a légoszlop.
A direktszűrővel gyorsabb pörög fel, mert jobban kap levegő.
Viszont részterhelésen csökkenhet a motor teljesítménye - a rövid légoszlop miatt kis fordulaton megáll a légáramlás, de kisebb túlnyomást hoz létre a szelep előtt, így mikor a szelep nyit kevesebb levegővel tölti fel.
nem tudod hol lehet beszerezni azokat a gumi csonkokat ami összeköti a karbit a levegőszűrő házzal?
de lehet hogy teszek fel direkt szűröket a karbik végeire szted?
Hidegen is ezt csinálja, ha nincs eléggé behúzva a szívató, vagyis csak annyira van behúzva, hogy éppen menjen a motor.
Vagy sok a levegő, vagy kevés a benzin - ennek utóbbinak is sok oka lehet. Szerintem előbb tisztítsd ki a karburátort, akár dugulás is lehet a háttérben.
93-as mocim van tünete: alapjáraton ketyeg gázt adok neki és néha leáll! sport légszürő tapasztalat valakinek?
előre is kösz a választ!
Ezt biztosan meghallják, amikor a sorok között csorogsz!
1) Már harmadik helyről veszem a "benzinálló" o-gyűrűt, ráadásul az itt megadottnál eggyel kisebb méretben, de kb egy hónap alatt mind úgy megszívja magát, hogy leáll alattam a motor. Ez főleg melegben jellemző, vagy ha kicsit jobban meg van hajtva. Most az az ideiglenes megoldás, hogy van nálam egy zacskó o-gyűrű, és a gyári szerszámkészlettel már 10 perc alatt cserélem járdán :) Vajh ez az egyedüli másik megoldás a komplett benzincsap-csere mellett?
2) Ezt lehet véleményezni: http://youtu.be/QhTbMR97sNI :)
Egy hölgy vette fel és fogalma sem volt róla mit akarok :)
Ne támaszkodj annyira a kormányra.
Ne nyújtott, hanem behajlított kar.
Hasizomból tartsd magad.
Javítottam! Most már rajta van az e-mail címem az adatlapomon! Előre is köszönöm!
Ha kiszeded őket akkor figyelj nagyon mert van benne egy nagyon kicsi o gyűrű meg egy alátét.
Ha úgy alakul lehet érdekelne a blokkod! Esetleg meg is bontanád vagy csak egyben eladó? Nem akarok itt a fórumon alkudozni, ezért, ha megtennéd az árat privátban eltudnád küldeni, meg esetleg egy képet is? Az e-mail címem megtalálod az adatlapomon! Előre is köszönöm!
telefonról írok elnézést a írás miatt.
Gondoltam egy nagyot és elmentem táborozni barátokkal. A nagy hogy motorral autópályán. nagyon gyenge szel fújt 110el sikerült haladni. Viszont újabb érdekesség. tudjátok vaj hogy remeg a tükör. Nos nekem a sisakkal a fejem remeg 120korul. ilyenkor volt hogy eloztem, egyenesen mentem, kanyarodtam. Illetve azt vettem észre hogy ha érzem hogy a hátsó kerék tolja a motort akkor nem akarok leesni róla. kb : 15km szel volt nemtudom pontosan. M3 bp--gyöngyös
Fej vagy motorban a hiba ?
Tudnátok segíteni a következő a gondom kevés benzint kap a gép,ez a gyertyákon is látszik fehérek .A karburátor tiszták membránok jók.Az lenne a kérdésem hogy hol lehetne állítani rajta hogy több benzint kapjon.A válaszokat előre is köszönöm.
karburátor sor-t keresek 98-2001-es modellhez.
Azért vették ki mert csörgött a vezérmű lánc és ette az olajat.
Most iratom át a gépet és ha simán megy minden akkor eladom a tarcsi blokkomat.
üdv
Volt úgy, hogy a 71-es úton a Balatonon olyan északi szél fújt, hogy majd 45 fokban döntve motoroztam.
És persze mikor szélárnyékba kerültem, vagy éppen egy pillanatig nem fújt, akkor elindultam a szembesávban. Kamiont előzni is élmény volt, mert mellette szélárnyék és mikor megelőztem, akkor rögtön elindultam a kamion irányában.
Ez volna a problémád? Nem mersz szélbe rádönteni?
Bár szerintem boci nem annyira szélérzékeny. Elől van a súly, amíg az első kerék irányban van, és hátul húzod a gázt, elég stabil - viszonylag érzéketlen még arra is, ha mocorogsz a motoron. Kanyarban hátrány - nehezebb dönteni, de úgy általában túrán előnyös.
Esetleg a baleset miatt nem sérült meg az első futómű? A rövidebb előfutás okozhat ilyet. Itt érdekes, hogy gázadásra lesz jobb az egyenes futás - első teleszkóp kinyúlik, hátsó összeül, és így hosszabb lesz az előfutás. Viszont kis fékezésre sokkal rosszabb, ettől megijedve még jobban fékezel. Új guminál jobb lesz a hatás, mert a vastagabb gumi miatt néhány mm-rel nő az előfutás.
Gyk: az előfutás az a távolság, ahol az elsővilla meghosszabbítása képzeletben a földet éri és a gumi föld érintésnek távolsága. Ez kb. 100mm. Tulajdonképpen az elsőkerék ugyanúgy működik mint a zongorakerék, mindig beáll a haladás irányában - ettől fut egyenesen a motor (és nem a centrifugális erő miatt). Csoppereknél nagy ez a távolság (nem is lehet befordulni), robogóknál nagyon kicsi (ezért könnyű fordulni).
De ellenőrizd az első és hátsó villa lógását is, ha mozognak, akkor ez is okozhat bizonytalanságot az egyenes futásban.
Kérek mindenkit ne röhögjön ki, én ilyen hülye vagyok de szeretnék tenni ellene.
A baj, hogy nem tudom hogyan
Tavalyi balesetem óta nagyon szarul vezetem a motort, minden kanyarban féltem. Fogtam magam elmentem még1X vezetéstechnika trainingre.
Akkor az nagyon jót tett ismét tudtam rendesen motorozni, azóta is motorral járok munkába és összevissza Budapesten belül.
Azonban ha elkezdek menni kicsit gyorsabban, értsd elmennék vidékre, szóval 80 fölött jön az effekt...
Ugye megyek majd 90-el hátszél nem létezik, elölről a plexicsere óta nem jön a nyakamra a szél.
//MRA spoileres plexi-re cseréltem a gyárit....
Viszont oldal irányból jön a szél és úgy érzem leborít motorostul az útról.
Ha próbálok rádőlni nem tudom eléggé, mert vagy azt érzem a motor indul meg oldalra alattam, vagy még mindig elborulok.
Fehérvár---Várpalota között van egy 110es szakasz ami nincs körbefázva. Majd meghaltam jött egy oldalszél és 90al mentem 45ig kellett lassítanom,
hogy stabilizálni tudjam a motort és ne menjek le az útról. Úgy éreztem a szél megfog és mint egy darab szart bevág az árokba.
Időkép széltérkép egész országában MAX 40 km/h
Autópályán csak ilyen élményem van, nem is merek felmenni rá, félek.
Megyek tárnok felé az M0-n és az 5 sávon fúj a szél és fel akar borítani, nem tudok semmit csinálni ellene.
Rugózás legkeményebben, csak hátsó doboz. Kerék felfújva 2 emberes specifikáció szerint / 120KG /
Az a furcsa, hogy tavaly a 3 doboz + utazótáskával simán mentem 160-al Nyíregyháza felé.... Fa vagy szélárnyékoló a látóhatárban sem volt....
Tavaly bármilyen felszereltséggel bármilyen beállítással bármilyen időben nem féltem teljesen jól ment a motor.
Most meg 80 fölött jön egy két oldalszéllökés, vagy konstans oldalszél és úgy érzem elesek meghalok vége........
Mondták hogy eltart egy darabig míg kiheverem a balesetem, de azóta elment 2000KM és nincs javulás......
Biztos hülye vagyok de, szeretnék megjavulni :D
Bocsi ha kicsit hosszú a leírás...