Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy 2003. 750gsxf-em kellene egy sportlégszűrő és egy sportdob ha lehet inkább használt de jók ill. doboztartókonzol és dobozok is érdekelnének hozzá
remélem tudtok segíteni!
Így elsőre én a levegőszűrőt és a gyertyákat ellenőrizném és ha szükséges cserélném , már azért is mert egy használt motorról beszélünk aminél ugye nem tudni pontosan mikor voltak cserélve.
Második körben az üzemanyagellátó rendszert kellene kitísztítani ha szükséges beállítani karbikat kitisztítani átnézni, én néha szoktam üzemanyagtisztító folyadékot tölteni a benzinhez, lehet ez is segítene.
Szia engem érdekelne a plexi.
Sziasztok!
Szomorú szívvel adom át fiamnak a motoromat, aki egy Honda CBR 125-ről váltana a Bocim-ra. Ő sportos kinézethez ragaszkodik, ezért eladóvá vált egy GSX-F 600/750-es motorra való füst színű karcmentes túraplexi 9 000 Ft-ért. A fotón csak "szárazon" tettem fel a gyári elé a túraplexit, szemléltetve annak méretét. Tehát nincs az idom alá becsavarozva.
70/380-3093
A helyszin Matra es kornyeke, idopont: most vasarnap. Ha szeretnel jonni:

http://gsx-f.com/index.php/top...

Udv,
Zsolt
Hello!

Egy kis segítséget kérnék valaki hozzáértőtől!
2 Hete vettem egy 2003.évj Suzuki Gsx 750 F típusú motorkerékpárt
olvasgatom a gyári fogyasztást olyan 7L körül kellene fogyasztania
,de nekem Debrecentől-Eger bejáratáig a mol kútig 140km/13,5L 6000-6500 fordulatnál fogyasztott nem húzattam nem állatkodtam utazóban mentem, szép az alapjárata nem csörög nem prüszköl! Karbiszinkron állítólag az alapjáratot és a gázreakciót érinti kérdésem szerintetek mi lehet a túlzott fogyasztás oka?
Ma olyat is hallottam hogy levegőszűrő bajából is lehet meg valami
karburátor porlasztó vagy szelep kitágulásától!
Örülnék ha valaki tudna valami okosat mondani mert a fogyasztáson kívül szerintem jó moci ,várom a szeretettel a segítőkész ötleteket!
Előre is köszönöm
Elvileg mostmar oke :)
Nem tudtam regisztrálni a gsxf. com-ra pár hónapja probálkoztam többször is sikertelenül, mostanában nem probáltam.
Még egyszer megprobálom hátha összejön.
Szia,

Kerlek akkor bokj ra a szavazasnal a Matrara :)

Udv,
Zsolt
Hali!
Én Mátra és környékére szavaznék bár a Bükkbe is szivesen motorozok.
Hello ! 98 utáni GSXF-re füstszínű MRA plexi olcsón eladó,kicsit karcos,de nem törött ! elérhetőség az adatlapomon !
Sziasztok,

Talan erdekel valakit :)

http://gsx-f.com/index.php/top...
Sziasztok!
Eladó a Bocim, ha valakit érdekelne: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f-7149387
Sziasztok!
2004-es 750-es boci bal oldali elso lantartora lenne szuksegem, de a hatso is megteszi.
Ha van valakinek joarasitva, irjon, vagy hivjon!
tel: 06-20-21-20-519
Sziasztok!

Tanácsot illetve segítséget szeretnék kérni! Van egy 99'-es 600F-em és doboztartó konzolt szeretnék rá rakni... az a kérdés, hogy melyik más típusé megy fel rá?! Illetve hol tudnék beszerezni hozzá konzolt?! Előre is köszi!
Helló, emberek! Megrögzött Boci-rajongó volnék, már a harmadikat nyűvöm, egy 2002-es 600-ast. Valamikor decemberben volt itt egy kis diskurzus az első fékről. Nekem is előjött ez a gond. Konkrétan a tárcsák egészségtelennek tűnő lötyögése. Az a fura, hogy amint írtam, már a harmadik Bocim van, de az első kettőnél nem tapasztaltam ezt, pedig nyúltam a fékhez és cseréltem gumit meg ilyenek. A specifikáció/kezelési könyv/Haynes manual sem említ semmit sem a konstrukcióról, sem a megengedett holtjátékról. Most akkor úszó vagy fix kéne legyen az első tárcsa? A nyereg úszó, így két esélyes a dolog. Üdv mindenki!
Hát ja. Enyémen sem volt felirat, ezért megkérdeztem itt a fórumon hogy mi merre, és nem túl esztétikusan, egy fekete filccel ráírtam.

Ha ilyen okból cserélsz olajat, akkor a hűtőben is cserélni kell (magától nem folyik ki, mindkét csatlakozó fent van). A légszűrőházba is mehetett benzin, abból is le kell engedni. (alul, bedugózott gumicső)

A kopogás nem hiszem hogy ettől van. Ha valóban nem lett így járatva a motor, és a benzines olaj mindenhonnan rendesen el lett távolítva, akkor nem károsodhattak a csapágyak. Én a hiba észlelésétől hazáig kb 8-9 km-t mentem, úgy hogy közben több mint fél liter benya folyt az olajba, és semminek semmi baja nem lett.

Ha tényleg hajtókar csapágyas a gép, akkor ez nem ettől lett, hanem korábban is megvolt.

Ha mégis kell bontott alkatrész, érdeklődj itt: http://www.sugomotor.hu/
Üdv.Mivel nem volt felirat a benzincsapon, ezért sikerült szervízállásba tennem.Ezzel nem a vákum vitte be a benzint és mivel a tűszelepek hibásak,ezért folyt be mindenhová az anyag.Hátrafelé ne tegye senki!A nagyobb gondom most az,hogy hiába be se lett indítva,a szervízbe kifujatták a benzint mindenhonnan, olajcsere szűrővel,és mikor mentem érte egyszercsak elkezdett vmi kopogni,mintha hajtókaros lenne .Holnapra mondták,hogy jobban átnézik.Horrrrrrror.Esetleg van valakinek hozzá cucca?
Az első gond hogy a benzincsap álló motornál átengedi a benzint, a másik nyilván a tűszelep. Jó esetben elég a tömitőgyűrűket cserélni (200 Ft/db) rossz esetben az egész tűszelep garnitúrát kell (17000 Ft/db). Mivel ilyenkor az olajba is kerül benzin, olaj+szűrő csere is kötelező.

Nálam is hasonló probléma jelentkezett, de csak járó motornál.
üzemanyagszűrő
Ja és én voltam az első gazdája :((((((((((
Sziasztok F-esek !

Volt egy 750-es paripám K3-as. Sajnos álló helyzetben nekimentek, és összetört. A fene majd meg evett :(
Valamit fizetett a biztosító, de nem túl sokat.
Előtte cseréltem ki a motorban a gyertáykat, a levegőszűrőt, benzinszűrőt. Ezekben kb. 1000 km van + Gyári kézi könyv (magyar)
Van még jobb első indexem, és hátsó indexpár.
Ha valakit érdekel, akkor keressen. Szerintem meg tudonk egyezni az árban. 30/935-46-56., annusmoci@freemail.hu
köszi!
direkt szűrő nem lesz!
Sziasztok!Olyan problémám lenne,van egy gsxf 600,reggeli első indításnál,mikor ráhúzom a szívatót,pöci röfi,de mikor visszatolom,olyan mintha csak három henger menne alapjáraton.Mihelyst gázt adok,megy mind a négy,és húz is.Néhány hete kezdte csinálni.olyan mintha megszívattam volna.Vagy gyertya esetleg?Ha valakinek lenne ötlete,nagyon megköszönném.Üdv.Szenyam