Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igaz.
Pár pontatlanságot tasrtalmaz ez a leírás nem beszélve, hogy megadott nyomaték értékek csak arra motorra vonatkoznak amin épp cserélték, egy csomó más típuson teljesen mások az értékek, de a lényeg amire válaszoltál az játszódott a felvételen, hogy ugyan a hátsó kerék a levegőben volt, de nem azért mert középtámaszon volt a gép hanem mert hátsó emelőn és ezért ugyanolyan terhelés alatt volt a rugó (berugózott állapotban) mintha a földön állt volna míg ha középtámaszon van akkor terheletlen állapotban teljesen más lesz az értéke a lógásnak, ha olyankor állítod 20-30 mm-re a lógást akkor nagyon feszülni fog. oldaltámaszon kell állítani erre az értékre.
Hali Roland!
Sikerült megszabadulnod a világ legjobb motorjától, még megbánod hogy eladtad, azért ha veszel másikat mindenképp szólj, vagy gurulj el vele erre mifelénk. Hétvégén csináltunk pár képet : http://www.sportmotor.hu/motor...
szia!
ha középső támaszon van a motor a lánc lógása 2-3 cm amit a lánc le fel való mozgatásával ellenőrizheted
http://www.motorinfo.hu/sporthirek/muhely/2009/02/04/m
uhely_rovat_a_lanc_szervizelese/
itt meg is nézheted!
Sziasztok.A segítségetek kérném.Olyan probléma van a géppel,hogy menet közben állítólag nagyon hallatszik,hogy súrolnak az első tárcsák.Közép standar en megpörgetve én is hallottam hogy kicsit súrol.A betétek még jók a munkahengereket megtakarítottam és még mindig csinálja?Arra gondolok,hogy a munkahengerben lévő o gyűrűket kellene lehet kicserélni.Véleményeket kérnék :)
köszi szépen a választ, szerintem akkor egy picit húzok rajta mert nekem elég gyakran hozzáér.

üdv,
Balázs
ja...
és néha nekem is hozzáér.....
ha rajta ülsz (és nem stenderen) akkor a lánc max 2 cm-t lóghat.
legalábbis a nagykönyv szerint.
Sziasztok,

Láncfeszesség témában szeretnék egy pici segítséget kérni. Szerintem lóg, pedig frissen húzták meg de ha kis tempónál visszaengedem a gázt akkor hozzáér ahhoz a vastag ezüst színű izéhez (bocs a nem szakszerű nyelvért vagy ha nem teljesen érthető mire gondolok) ami közvetlenül alatta van, ami a kereket is tartja egyik oldalról. Nagyobb tempónál mikor jobban kifeszül a lánc akkor ezt nem tapasztalom. Normális hogy hozzáér? Szerintetek mennyire kell feszesnek lennie?

Köszönöm szépen!

üdv,
Balázs
Sziasztok.

Ha érdekel valakit NGK CR9EIX Iridium gyertya vagy Ferrodo Sinter első fékbetét szóljon. Motoreladás miatt megmaradt.
Hali.
figyelmedbe ajánlom az esztergomi Prop-tech csapatot!
nincsenek messze,és csak dicsérni tudom őket!
bár nemrég vagyok boci tulaj és nincs tapasztalatom szerelésben,de
nekem ők rakták rendbe a dolgokat. ha mellettük döntesz,keresd Zizó-t. a honlapjukon tudsz tájékozódni az áraikról is.
remélem tudtam segiteni.
Köszi Urak, de már vettem gyári gyertyákat!
Elméletileg átmentek a képek az Gmail-os címre.
az nekem is van
Szia. van Iridium gyertyám ha érdekel.
roland02
mennyit kérsz a kipuffogóért, kp az állapota. ird le légyszi
OK
Szia.

nem bírtam még elküldeni. A freemail megint rossz. Próbálkozom.
" villámok sorra basznak a földbe parlament környékén"
Nem a környékére kéne hanem a közepébe.
" villámok sorra basznak a földbe parlament környékén"

Ááá, nincs olyan szerencsénk.
Kedves István !

Hát szép kis alak vagy mondhatom szegény földön fekvő emberbe így kell rúgni még-egyet......


Dehogy értettelek félre, ..

Természetesen nincs harag, gondolom arra akartál rávilágítani, hogy messze nem természetes az amit a motor csinál. Felvettem a kapcsolatot a barátoddal, remélem sikerül ma találkozni vele, ha el nem visz a vihar......
/ Gyerekek Népligetnél vagyok és nem látom a Gellért hegyet cc 2km légvonal és villámok sorra basznak a földbe parlament környékén. /

Szóval köszönöm a tippet, és viccnek vettem.....
roland02

a másik email cím:krisz@haninet.hu
Szia Fantom !
Remélem hogy nem értettél félre, nem akarom húzni az agyad. Ha mégis így ült le benned akkor elnézést kérek.

Nekem saját szerelőm van. Típusismerete főleg abból áll hogy előttem az övé volt a Bocim cirka 7 évig. Az én motorjaimhoz más nem nyúlhat.

Csak ajánlani tudom Neked és mindenikek itt Pest környékén.

Barátom itt a hangzatos Coldrex nickre hallgat a busa fórumon, club 130 ( http://www.sportmotor.hu/motor... ) éred el őt.
Az adatai fenn vannak az adatlapján ( http://www.sportmotor.hu/tagok... ) de a biztonság kedvéért ide is bemásolom:
Kovács Róbert
T: 70/5786848
k.robert.gy@gmail.com

Ha tényleg szeretnéd, szeretnétek felvenni vele a kapcsolatot, akkor szerintem emailban próbálkozzatok, mert a meló miatt csak ritkán elérhető telefonon.
Ugye szereted húzni picit az agyam...

Igen valami nem kóser a motoromban, ajánljatok egy jó+becsületes szervizest.
BP-n lakom, nincs a világnak vége a BP vége táblánál, de szegedig nem szeretnék lemászni.
roland02 nem jött át az email