Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismét Szia Fantom :)
Ma reggel megtettem városban "leggagyibb" Avia 95 benzinnel 100,3km-t és a fogyasztásom kereken 5 literre sikeredett, délután meg leugrottam Tihanyba, ami háztól házik pontosan 311km és cirka 13 liter benzinembe került ami az előbbi kommenthez képes cirka 1 liter többletet jelent ( 4.3 l ) de mentségemre legyen mondva hogy Fehérvártól az egyenesekben erősen belerángattam a gázba, és visszafele sem kíméltem a gépet.

A benzinnel igazából az a tapasztalatom hogy teljesen mindegy hogy mit töltök bele. Ha ez a Lukoilos vagy Avias 95-ös akkor városban 5,3 a fogyasztásom ami ha Molos vagy Shelles 100-as akkor lecsökken 5,1-re de telitannknál cirka 600 forint többletköltséget jelent ami ugye közel 1,5 l benzin ...
Sziasztok!
Ha van ismeretségi körötökben valaki, aki motort nézeget, eladnám az enyémet. Korábban is kicsit erősnek éreztem magam alá a motort, de a lányom megszületésével ez a gondolatom még erősebb lett bennem.
2004-es évjárat, motorikusan, elektromosan jó állapotban, 5,7 L-es városi fogyasztással.
A kormánycsapágy nem okés (nagy fékezéskor kattan) - ezt vagy bele lehet alkudni, vagy megcsinálom, illetve egy tavaly decemberi bukás kozmetikai maradványai is megvannak (bal oldala kicsit karcos, az első sárhányó műanyag hegesztve, nem fényezve).
Nemtudom te mi töltesz bele, de az életben nem fog az enyém ennyit enni. Mondjuk a tied 600as ha jól emlékszem és tűzpiros.

Lehet hogy az AGIP / LUKOIL 405-407 lehet a ludas.
Legközelebb kipróbálom a 412es OMW-set.....
Itt is szia Fantom :)
Nekem városban érzelmesen gurulva max. 5,2-5,3 a fogyasztásom, ha meg kirándulgatunk kicsit a szokásos 80-120-as tempóban, akkor 3,6-4 között eszik a drága.
Helló

Mióta írtam, kétszer voltam városon kívül. Mintha lenne egy kapcsoló benne. Városon kívül 6-ba van most betonozva a fogyasztásom.

Viszont városban: 2000--4000 között szoktam haladni, nem lövök ki a lámpánál, hanem lassan indulok azzal még mindig otthagyom az autósokat és nem akadályozok senkit. Nem erőltetem mindig a sorok között az előre haladást.... Hát sajnos 7-8 néha 9 liter....
Ezek szerint ez a kezem illetve talán egy kicsit kezd elhasználódni, a gyűrűk talán kéne egy új set. / Mondták, hogy a gyári elég drága, de ami nem gyári az hajlamos megdagadni és tönkretehet bent sok mindent. /
A leömlők melegek, de még nem volt gyerta csere mióta nálam van / 5000KM /. Talán szelepezni is kell, bár a franc tudja mi az :)

Aksi gond megoldva, csak kellett neki 1 év után egy kis Kraft....
Bedugtam töltőre azóta megy. Ha húzom a gázt akkor erősebben világít szóval tölt is rendesen.
ok
Csak egy kis észrevétel a végsebességhez. A shell sima 95-el (óra szerint) pont 10 km/h-val kevesebbet tudott a suzukim mint az omw sima 95-el.
..bár ez lehet ,hogy csak egyedi eset.
..gondolom az egyik adalékolása kevésbé preferálja a magas fordulatot..
Ma küldöm a képeket.
Üdv mindenki. Meg nyugodott a lelkem, kicsit ellustítottam a vasat az lehetett a gond. Pár napig jobban húztam neki, aztán tegnap ugyanazzal a leányzóval 210 ment , hála isten nincs baja a gépnek.
Köszi!
Elég annyi, de a berakásnál figyelj a nyomatékra mert elég sok a beleszakadt menet a "mert nekem a kezemben van a nyomatékkulcs" című történet miatt...
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy gyertyát ha rendelek akkor csak simán azt kell néznem, hogy NGK CR9EK legyen és kész? Vagy esetleg valami mást is? Köszi a segítségetek!
szia,

toncsi68@gmail.com
Szia.

Kérnék egy E-mail címet.
nekem 11ezernél van 240 ott megáll. Tavaly 10500nál volt 230 ott ált meg állítottam karbin mostmár megy 240et is. De 16 felet elkezdi csípkedni olajat szóval nem minden nap megyek 200fölött csak minden másnap de jó érzés, faszán viszi kényelmes. 51ezer km van gépbe. És a Michelin pilot power 3 brutál jó gumi. Nekem bejön. peremig ki lehet dönteni, na nem közúton, de pályán igen. Elöl 120as van hátul 160as.
Helló ! Lassan esedékes lesz a gyertya csere. Gondolkodom , hogy NGK iridiumot teszek bele. Valakinek van e már esetleg tapasztalata vele?
Sziasztok :)
Bár én még csak szólóban néztem meg a végét de óra szerint 215 volt ...
Nekem 220-at ment óra (gps szerint 200 körül) szerint a 600-as és tudtommal a sima verzió volt....
Elég az utassal... Nekem sem megy többet a 600-as Boci 2 személlyel. (Nyilván Németországban próbáltam) Üdv?M.E.
Szia Roland02!

Jó volna ha tennél fel fényképet, és az árat is megírnád.
Szia. Nekem van egy enyhén sérült.
Sziasztok,

Keresnék 2005 750-es bocihoz gyári kipufogót.

Eröli is kösz.
Én előszőr megnézném tölt-e rendesen a generátor.
Sziasztok!
Adott egy 2006-os Boci amit egy ismerősöm jutányos áron adna át nekem...sőt az előző tulajt is ismerem. Alapjáraton egy gondozott motorról van szó..tehát nem aggódom az esetleges karbantartási hiányosságok miatt fellépő meglepetésektől. Motort is láttam már élőben..nagy vázlatokban tudom ,hogy mire figyeljek.
Kérdésem a következő: Ti mint a típus aktív használói milyen,csak erre a modellre jellemző gyengeségekről tudtok..esetlegesen milyen meglepetésekre kell felkészülni..továbbá megelőzés gyanánt mire érdemes odafigyelni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Széles utat.
Üdv mindenkinek. Nálam is helyzet van. Tegnap cimborával kerülgettünk párat, én utassal ( max. 55 kg-os leányzó ) . És a kicsim nemvolt hajlandó 185-nél többet menni, kb 8500 forgott csak. Létezik hogy két személlyel ennyi a vége? Vagy ellustítottam volna ennyire , mert nem szoktam 5-6000 fölé pörgetni. Reggel melóba 80-90 -ven, hazafele 100-120. Tudom csak 600-as , meg 75000 km-ter van benne de nem ütöttem - vertem soha . Ma még egyedül megnézem mit tud. Ha valakinek van valami gondolata,ötlete ne tartsa magába.