Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Helyzet van.
Kezdem az elején: kb 3 hete egy indítózásnál éreztem hogy hervatag az akksi, szépen feltöltöttem, 2 hétig semmi gond. Múlt héten éjszaka jöttünk haza, észerevettem hogy ha visszaengedem a gázt, halványul a lámpa. De amúgy a mocin semmit nem lehetett észrevenni, ment szépen.

Következő alkalommal nem tudtam elindítani, meg sem forgatta az akksi, de muszáj volt mennem, begurítottam a motort és szépen el is jutottam Szekszárdig (20-25km). Arra gondoltam hogy ezen a távon feltöltődik annyira hogy hazafelé el tudom indítani a vasat, de nem, meg se nyekkent, megint úgy gurítottam be.

Ezután vettem egy új akksit. Szépen beszereltem, indított mind az álom.

Ma megint mennem kellett volna a motorral, indítás rendben, de valami fura hangja volt, mintha dadogott volna alapjáraton. Gondoltam biztos a hűvösebb idő miatt, majd bemelegszik és jó lesz. Helyette egyre sz.rabb lett, amikor bemelegedett már alapjárat sem volt, ha nagyobb gázt húztam rázkódni, rángatni kezdett az egész motor, alig gyorsult és olyan hangja lett, mintha időnként kihagyna 1-2 henger.

Kb 10 km után meg is állt, és elindítani sem tudtam. A kipufogó könyököket megnéztem, mindegyik meleg volt, szóval olyan henger nem volt, amelyik egyáltalán nem ment. Kb 5-10 percet álltam mialatt megnéztem a biztosítékokat, érintkezőket, akksi sarukat stb... szóval amit ilyen hirtelen lehet, de mindent rendben találtam. Ezután sokszori indítózásra sikerült elindítani a motort, de ha 2000 alá engedtem a fordulatot, akkor leállt. Ha nagy gázt húztam akkor meg rángatott.

Szóval szép lassan hazajöttem, 3 órát állt a motor, ezután tök könnyen indult (szivatóval), de megint nem egyenletesen járt. Leállítás után ismét megnéztem a könyököket, mindegyik meleg volt.

Na erre mondjatok légyszi valami okosságot, mert én elsősorban arra gondolok hogy elektromos hiba, másodiknak hogy üzemanyag, - de valójában fogalmam sincs.
még egy kis akció:485.000-de ez már a vége.
Sziasztok. eladó egy 150/60 gumim 100km futott 15000 ft
Restellem beismerni, de kicsit benéztem az adatokat.
Igen elbasztam....... - dézsávűűűű - DE beimserem...

Na szóval számoltam osztottam szoroztam, bakker elnéztem 100KM-t
Igy már csak 8.6 literes volt a városi munkábajárás. Még mindig sok, de egy fokkal jobb...
Sziasztok! keresek valami normális kipufogó dobot csővel együtt ha valakinek lenne írjon már légyszíves!
Sikeresen hazaértem vidékre. Mielőtt elindultam teletankoltam. Alapesetben sima stenderd és a töltőpisztojt igyekszem a lehető legkisebb mértékben belerakni. Persze álljon meg magától, fogom ha leesne, de csak éppen támaszkodjon. Ilyenkor mindig gond nélkül sikerül annyit beletölteni, hogy tele a tank, nem csorog ki és FULL-t jelez a szintmérő...

Hazaérés előtt 1km. en van egy benzinkút, nem is érdekelt a 430 Forintos benzinár, és telenyomtam a bocikát. 6.2 átlagfogyasztás a teljes úton..... Pedig 2 doboz + Én voltam rajta
A légszűrőház dugóján semmi nem jött 1-2 csepp barnaszerű dolog még a kezem összekoszolására sem volt elég.

Most akkor a végén tényleg kijön, hogy a sorok között eszméletlen balfasz vagyok ha sikerül 10litert megetetnem a Bocikával ?
Vagy van valami javitható magyarázat, hogy 8-10 KM extrém fogyasztás és 100+ km-en meg normális.
Jó kis út volt remekül vizsgázott az új maszkom és a kesztűm, nem finomkodtam mentem a saját tempomat. Most már sokkal kevésbé éreztem, hogy a balesetem óta a félelmeimet: pl a kanyarfélelmet és az oldalszel lefúj a motorrol. /15-20kM oldalszél volt a legnagyobb amivel találkoztam/


3 Kör teflont tekertem a csavarra, még éppen sikerült behajtani, hogy a teflont le rúgja le a menet, holnapra kiderült csepeg-e...........
Közben azt hiszem megvan a ludas miért csepegett. A karimán van egy kis anyag, és pont nem sima egészen körben a cucc széle. Szerintem az megemeli a rézgyűrűt és ha nagyon lassan is de a menetek között csepereg az olaj. Most remélem ennek vége.
az évjárat lemaradt:2002 07.
üdv.akciós áron eladnám bocimat-új aksival,gumikkal, fékbetétekkel, láncszettel, 2 db gyári kulccsal,túra plexivel,sport dobbal, költségmentesen-csak ráülsz és mész-eladó. fixx ára:498.000-csak telefon:06302093728
"Közben újabb dolog a nagy fogyasztás mellé. Kolléga mellett mentem el motorral tegnap és azt mondta mikor motorbőgetéssel köszöntem neki kékes láng/füst csapott fel a kipufogóból. Na az vajon mi volt ?"

Sok a benzin, túl dús a keverék.

Nézd meg a légszűrőházat, mennyi benzin van benne. Lehet, hogy csak álló helyzetben folyik bele sok benzin - ettől nő az átlagfogyasztás, és a párolgó benzin dúsítja a keveréket. Bár ennek a tünete, hogy hosszabb utakon normális az átlagfogyasztás, sok leállással járó városi közlekedésben pedig extrém magas a fogyasztás.

Ha a légszűrőház üres, akkor a karburátorokat kell átnézni.
Nem.. Majd megkeresem..:-)
Köszönöm az aksi adatokat Szombaton megnézem, otthon már lesz multiméter.

*************
Most akkor melyik csavar engedi az olajat?
Az olajleengedő, ami újra lett fúrva? Vagy egy teknő felfogató?
Ha réz mellett is folyik az olaj, akkor használj valami menettömítőt.
És próbálj meg bontóból egy új olajdeklit venni.
*************

igen az újrafúrt most-már nagy olajleeresztő csavarnál csepereg az olaj. Eddig a teflon szalag nyert mint leendő tömítő anyag. Igyekszem még pénteken megcsinálni és ha nem jó lehet mással próbálkozni.

Közben újabb dolog a nagy fogyasztás mellé. Kolléga mellett mentem el motorral tegnap és azt mondta mikor motorbőgetéssel köszöntem neki kékes láng/füst csapott fel a kipufogóból. Na az vajon mi volt ?

Most hétvégére hazautazom holnap, így hosszú távon lemérem mennyit eszik a Bocika.... és igyekszem segítségetekkel kitalálni, hogy most én vagyok a hülye vagy tényleg szervizbe kell vinni mert valami baj van.
érdekes. próbáltam eVay-en is de külön csak óra nincsen sajnos. :( ha nem GSX F a műszerfalad akkor vajon milyen lehet? elképzelhető hogy Katana?
Szia !

Nekem is 2000-es a Boci és nekem kvarcóra van benne!
Ki érti ezt?
Mondjuk nekem lehet, hogy nem is GSXF műszerfal van benne, mert sárga az index visszajelzője...
:-(
Köszönöm.
Hideg motornál!
szívószelep: 0.10 - 0.15 mm
kipufogószelep: 0.18 - 0.23 mm

vezérműtengely végén van egy vízszintes jel, a motort csak előremenet szabad forgatni, a két vezérmű tengely végén lévő jel egyszer szétmutat - egyszer összetart. A két állásban a szelepek egyik, majd másik fele mérhető meg.
sziasztok,

600-as 2000-es évjáratú a gépem és picit szeretném fejleszteni. lehet szerintetek szerezni valahol kvarcórát az óracsoportba a Suzuki embléma helyére? tudja esetleg valaki hogy akkor is beépíthető-e az óra ha gyárilag nem kértek bele?

feldobok róla pár képet, nemrég kapott szivargyújtó aljzatot, GPS tartót és bukógombát. :)

köszönöm szépen a választ előre is!

üdv,
Balázs
Szia a tura plexi érdekelne he meg van még mennyi az ár?
sziasztok szelephézag értékeket tudna valaki mondani?
:)
Sziasztok itt egy kép a mocimról lassan 2 hónapja van meg és imádom :)
Most akkor melyik csavar engedi az olajat?
Az olajleengedő, ami újra lett fúrva? Vagy egy teknő felfogató?
Ha réz mellett is folyik az olaj, akkor használj valami menettömítőt.
És próbálj meg bontóból egy új olajdeklit venni.

Akksinak elég kell legyen 15km, hogy feltöltődjön. Igazán 1-2 perc járatás elég, hogy egy indítást pótoljon (meleg indításhoz elég 10 másodperc).
Nézd meg, hogy van-e töltés - kicsit emelt fordulaton mekkora a feszültség az akksin. Ideális 13.8-14.2V - ez jó.
Ha e felett van (15V), akkor valószínűleg az akksi öreg. Esetleg a feszültségszabályzó túltölt, de akkor az akksi is melegszik.
Ha ez alatt van (12-13V), vagy csak magasabb fordulatra emelkedik, akkor a generátor rossz, esetleg a feszültségszabályzó.

Álló motornál az akksi 12.8-13.2V feszültségűnek kell lennie.
Ennél magasabb feszültség inkább arra utal, hogy öreg az akksi, ha leterheled (pl.: lámpát kapcsolsz), akkor leesik a feszültsége.
Ha az akksi 10-11V között van és töltőre téve sem emelkedik, akkor cellazárlatos. Ettől még néha sokáig bírja az akksi, mert a maradék 5 cella még bírja, de a kisebb feszültség miatt lassabban forgat, nehezen indul. Nem túl egészséges, mert a generátor ilyen túltölti az akksit és hamar tönkremegy. Én az ilyen akksikat félre szoktam tenni, nem adom le a MÉH-be, mert indítósegélyre még jó - meg bármilyen más barkácsolásra.
Üdv Fantom!

Megnéztem a adataidat, azt gondolom hogy alapjában véve sokat fogyaszt a motorod. Én kb 8300 km-t mentem az enyémmel 2012 április óta, de 6 l-es átlag fölé ritkán ment. Hosszabb utakon stabilan 5 alatt fogyaszt.

Nem tudok mit hozzáfűzni mert látom hogy átnézetted az üzemanyag rendszert, de ha normál módon használod, szerintem nem szabadna 7 l fölötti átlagoknak kijönni.
Én is a rézgyűrűben reménykedtem, mert az alugyűrűvel csöpögött.
Így gondoltam lecserélem az összesen vadonat új rézre.
5db-ot vettem, mind ugyanolyan. A 4 elment a olajhűtő 2-2 oldalára, azok úgy tartanak mint a beton. Egy csepp sincs, semmi.

Viszont ez az 5. enged egy kis olajat. Minden reggel / munka után ott vár az 1-2 cseppnyi olaj a földön a csavar alatt.
Nekem nem a gyári csavarom van, meséltem, hogy beletörve vettem a gépet és volt nagy kaland kicserélni a csavarmenetet. A lényeg, hogy most egy 22-es menetű csavar van benne a képen látható. Annyi, hogy az alu tömítés helyére raktam rezet, mert talán az puhább és az aluval is csöpögött.
/ Tudod én vagyok akinek a leömlő csavarjai beletörtek a blokkba szétszedés közben, 2 hónapja. /


Most a tetejében, meg alig akart elindulni a motor, mintha gyönge lenne az aksi. Napi 2 indítás és 15km ezek szerint kevés, hogy visszatöltse az akkumulátort ?
Én is ezen akadtam fent, bár ezt a 10est még talán a gyakorlatlan félénk kezemnek be tudom tudni.
http://fogyasztasmonitor.hu/ad...
Mérem a fogyasztást, eddig 6-7 között mindig sikerült kihozni, igaz sosem jártam vele ilyen szar útvonalon munkába...

/ ott a 15 literes téma egy másik bukta volt, de az megoldódott... /
Köszi most ez a terv, nagyon remélem beválik....

Csak ugye pont azt a rohadt csavart nem olyan egyszerű kivenni, hiszen akkor kidől belőle a friss olaj, és azt visszaimádkozni sem könnyű munka...