Szia Xebulon!
Végül megoldódott a kormány problémám, túl volt feszítve a kormánycsapágy, állítottunk rajta, nem is kotyog és most már nem is szorul, sokkal kezesebb lett a gép! Valószínűleg elegendő volt neki ez a minimális hőtágulás a szoruláshoz, most hogy kezd igazi nyár lenni!
Azt szeretném kérdezni, ha "o" gyűrűt akarok cserélni a benzincsapban, ahhoz gondolom le kell szedni a tankot, meg az idomokat? Esetleg van-e valami, amire fokozottan kell figyelnem? Úgy döntöttem, nem akarom szerelőhöz vinni, csak a komolyabb javításoknál.
Válaszodat előre is köszönöm!
Rézgyűrűnek elég kell lennie, ráadásul a leeresztő csavar is kúpos, szóval ha meghúzod, akkor tömítenie kell.
Réz alátét néhány száz forintért kapható bármely autóalkatrész boltban.
De szerintem vegyél egy másik olajleeresztő csavart (alátéttel együtt) - meg nem erősített infok szerint M14x1.25 menetű csavar kell (ennek azért nézz utána - mérd le ha kivetted). Kb. 1500Ft lehet a boltban, univerzális kivitelben ennek a fele.
Addig is elegendő, ha tömíted valahogy a csavarmenetet, de ennyi pénzért minek gányolni..
Tiszteletem!
Hát a 10l -es fogyasztás szerintem nagyon sok! A múlt héten volt szerencsém a Bükkben nyaralni (motorozgatni) és a tempós szerpentinezgetés árán is csak 5,5l -es fogyasztásig jutottunk el. Amúgy 4,5l -ből simán kijövök!
Szerintem teflonszalagot lehet használni nem lesz vele gond.A fogyasztásról pedig annyit hogy nekem 1 hónapja van meg a gép 5,5 liter benzin elég neki vegyesbe. Szerintem a 10 liter nagyon sok .
Fantom, ott valami bibi lesz. Én is bocival járok a melóba, város, cca. 25km. Az átlag fogyim 5,4-5,5l/100km. A 10l az szerintem még akkor is sok lenne, ha 2-ben, nyélgázon húznád neki egész úton.
Sziasztok! Nincsen véletlen valakinek az olajbetöltésnél levehető, kis elipszis alakú idomdarabja? Hétvégén ügyesen sikerült elhagynom :( Előre is köszi! :)
A hétvégén kilátogattam Vácra. Van egy kis probléma a motorral. Csepeg az olaj... Nem vészes kb 8 óra alatt 2-3 cseppnyi. Szinte mérhetetlenül kevés, de az őrületbe kerget. Meghúztam rendesen a csavart, de jobban nem akarom, mert félek megszakítom. Szerintetek cirokot vagy teflont lehet használni tömítést segítő anyagnak ? Most egy réz gyűrű van rajta, de ez nem tökéletes. Valami ötlet ?
Illetve a másik dolog ami érdekes, Az utóbbi két tankolásom 10-es átlagfagyoszást értem el. Ezt úgy sikerült abszolválni, hogy reggel és este motorral járok dolgozni, Oda vissza 15km a Hungárián. Ott meg vagy gáz adok vagy fékezek, hogy a sorok között elmanőverezgessek. Ez egy kicsit nagy fogyasztás.
Pedig most a szívatóval rendesen játszani kell, nem a múltkori túl sok benzint kap a gép probléma a ludas...
/Olyan mondjuk előfordult, hogy csak otthon vettem észre, hogy rajtafelejtettem a szívatót./
Valamit nagyon rosszul csinálhatok vagy tényleg meg tud ennyit enni ilyen szar használat mellett ?
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni.1998as gsxf 600 hoz keresek hátsó kapaszkodót de sehol sem találok.Valakinek nincs véletlen egy elfekvőben ? :)
A gyújtáskulcsot két torx csavar fogja, ha meglazítod, akkor már érezni fogod, hogy a kormányzár a ludas vagy sem. Bár tartok tőle, hogy addig nem férsz a csavarokhoz, amíg a felső kormányhidat le nem bontod. Akkor viszont a kormánycsapágy feszítését hamarabb ellenőrizheted.
Hát én a gumigyűrűkről azt gondolom, hogy a benzincsapba nem egy precíziós minőségű gumi kell. Szóval bármely boltban, ha benzin álló gyűrűt adnak és összemérve jónak tűnik, akkor próbáld ki.
Elkopni nem fog, mert az ember ritkán tekergeti a csapot, szóval inkább csak elöregszik a gumi.
Rossz esetben egy év múlva megint szétbontod és megveszed a 200Ft-os gyűrűt. Emiatt nem fog otthagyni téged az úton, kormányozni is tudsz, fékek is fognak, legfeljebb káromkodsz egyet.
Köszönöm a választ Xebulon, látom rád mindig lehet számítani!
Ha középre beállítom a kormányt, akkor balra fordításkor érzem, ezért én is gondoltam a kormányzárra, csak azt hogyan tudom leellenőrizni, vagy állítani rajta, amennyiben az a probléma?
Lenne még egy kérdésem! O gyűrűt kell hamarosan cserélnem valószínűleg, mert néhány napja volt egy kis benzinfolt a motor alatt, de nem rendszeres a probléma. Amennyiben valóban az O gyűrű a probléma, akkor mit javasolsz, hol vegyem meg? Olvastam itt az O Ring Kft-t, de ahhoz Pestről kell megrendelni kb 200 Ft/db. Megkérdeztem az SKF-nél is tartanak 4X2,5 O gyűrűt kemény 16 FT/db az is olaj és benzinálló és útba esik, amikor jövök haza a melóhelyről. A kérdés, nem spórolás, hanem, hogy az SKF-nek megfelelő-e a minősége?
Segítségedet előre is köszönöm!
Így elsőre:
- Hozzáér a kormányzár a kormányhoz - jobb vagy balra fordítva érzed?
- Túl szorosra van húzva a kormánycsapágy - lazítsd meg.
- Berágódott a kormánycsapágy - cseréld ki.
szia!
A szelep a kis gáztartályon van ugy néz ki mint a hagyományos szelep
az olajat már nem tudom motoros boltban vettem de ha haza érek 2 nap akkor megnézem
Eljutottam végre oda hogy kiszereltem a helyéről.
Megnéztem a kisfilmet is amit javasoltál, sokat segített a megértésben. Köszönöm.
Két kérdésem lenne:
1; ama bizonyos szelep, amin keresztül feltöltötte a klímás Úr... Az hol van a mienken?
2; Te is a filmben használatos olajjal töltötted fel a gátlót?
Sziasztok,
A tapasztaltabb bocitulajdonosok segítségét szeretném kérni!
Ma délután végre el tudtam menni motorozni, de amikor a kormányzárat kioldottam és elfordítottam a kormányt éreztem, mintha egy ponton nehezebb lenne fordítani a kormányt. Hátsókereket földhöz nyomva forgattam a kormányt még egyszer leellenőrizvén a problémát, de ugyanaz. Mentem vele 100 km-t, lehet vele menni de aggaszt a dolog! Találkozott valaki ezzel a jelenséggel? 30000 km van jelenleg a motorban. Ellenőriztem a kormány kotyogását is, de nem kotyog, ha kotyogna, tudnám hogy kopott, majd rászánnám magam a cserére!
Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv! keresnék gsx 750f hez első indexeket, jobbos és balost, kompletten 2002es évj. persze emberi áron :) verkauf@hotmail.hu ra várom a válaszokat! köszi.
Szia!
Ne aggódj csak a benzinnel volt valami!
én is így jártam amikor mentem haza Berlinből az első magyarban tankolás után megijedtem hogy nem érek haza de rátankoltam és azóta semmi baja!
Üdv,
a hétvégén 700 km-t mentem a bocival,és 2x fordult elő h autópályán 150-160 körüli tempónál mintha nem kapott volna üzemanyagot,rángatva,hörögve lelassult. Majd mintha mi sem történt volna,vette a fordulatot,és ment tovább. A két eset közt párszáz km volt,és közte semmi jelét nem adta h vmi dugulás vagy tudja a rosseb problémát okozna. Sikeresen hazaértem vele. Tapasztaltabb motorosok segítsetek,rohanjak szerelőhöz,vagy elképzelhető h csak felkapott vmi dzsúzt,esetleg rosszabb minőségű benzint sikerült kifognom?
Sziasztok!
Nem állandóan jelentkezik a probléma, de tegnap előtt volt egy kis benzintócsa a bocim alatt, ma viszont nem. Olvasgattam itt a fórumon, ezzel kapcsolatban, ha nem folyamatos a probléma, attól lehet "o"gyűrű. Hétvégén szeretném szétszedni a benzincsapot, addig megpróbálok bele "o" gyűrűt venni, 4X2,5 mm olaj és benzinálló a mérete, ahogy látom a korábbi hozzászólásokat. Menet közben panaszmentes a gép, tehát egyenlőre erre tudok gondolni. Esetleg aki cserélt már ilyen o gyűrűt, tudna abban segíteni, hogy mi az amire fokozottan vigyázzak, illetve a tankot, vagy az idomot, vagy mindkettőt le kell szerelni a cseréhez?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Végül megoldódott a kormány problémám, túl volt feszítve a kormánycsapágy, állítottunk rajta, nem is kotyog és most már nem is szorul, sokkal kezesebb lett a gép! Valószínűleg elegendő volt neki ez a minimális hőtágulás a szoruláshoz, most hogy kezd igazi nyár lenni!
Azt szeretném kérdezni, ha "o" gyűrűt akarok cserélni a benzincsapban, ahhoz gondolom le kell szedni a tankot, meg az idomokat? Esetleg van-e valami, amire fokozottan kell figyelnem? Úgy döntöttem, nem akarom szerelőhöz vinni, csak a komolyabb javításoknál.
Válaszodat előre is köszönöm!