Szia. Nagyon egyszerű a csere, amikor a deknit levetted, négy darab rugós csavar tartja az egészet. Arra kell figyelni, hogy a legbelülre kerülő lamella más mint a többi. Van legbelül egy hézagoló gyűrű, annak vissza kell kerülni, vagy ki se vedd. Nem kell beilyedni, tényleg nem kunszt. Olajat engedd le.
Csak egy buktatója lehet...ha túlhúzod a csavarokat....amúgy nem nagy kunszt.....a lényeg, hogy a nyomatékokra figyelj....a manual-t ha nincs meg valaki biztos átküldi.....
Szevasztok!
Segitsegre lenne szuksegem :(
Van egy GSX600F 1991-es motorom, amin hidegen mar rendesen csuszik a kuplung.
Azt szeretnem megtudni, hogy mennyire nagy ordongosseg a kuplung lamellak csereje, illetve, hogy kell-e hozza valami spezialis szerszam.
A lamellakat es a dekni tomitest megvettem, de addig nem akarok nekifogni a szetszedesnek, amig valaki meg nem erosit abban, hogy hazilagos korulmenyek kozott megoldhato a csere.
Muszaki erzekem van, gepesz a vegzettsegem, de motorkerekpar kuplungjat nemhogy nem szereltem, de meg csak nem is lattam olyat...
Legyszi segitsen aki tud :)
Szep napot nektek.
Szia!
Közben csináltam képeket a cuccokról, tényleg szép állapotban vannak, és minden a rögzítéshez szükséges alkatrész megvan. Ha gondolod, tudok egy srácot, akinél 10-15 között vadonat új (jó minőségű, garanciás) dobozt tudsz hozzá venni. Így abból az árból dobozzal együtt ki tudsz jönni, mintha boltban csak a monokey konzolt és a platnit vetted volna meg a rögzítő elemekkel.
Nagyon stabil cucc, én is csak azért cseréltem le, mert 3 dobozos rögzítésre ruháztam be a komolyabb túrákhoz.
Üdv!
Most már helyreállt a béke. Magától.
Tippünk szerint az egyik szelep alá kerülhetett valami kis szennyeződés, és az megakasztotta. Volt olajleengedés is de nem volt benne "csak" olaj.
Most értem haza egy Budapest-Tapolca-Budapest karikáról. 5.64 és 6.11-es fogyasztási adatok. Minden újra a régi......
Irtó jól megy a Bocika megpakolva szélcsendben. Kezdek ismét bátrabb lenne és nem görcsölök, hogy jaj ott jön egy kanyar.... Még pár ilyen kör és elhagyom a rossz emlékeket
Én megcsodáltam a tunningot.
Mondta, hogy még nincs kész.
Mondom miért ? Mert Fa és körbe van tekerve karbon fóliával. Meg nem mondtam volna, ha nem mutatja meg.
nagyon szívesen!
elméletileg azért különbözünk az állatoktól és nevezzük magunkat embernek /bár ez sok embernél nem igaz/ hogy segítsünk egymásnak!
sok balesetmentes km-t
Igen Igen. Ilyenem van nekem is.
Szóval... A nagyban olaj van, és csak a kicsiben van gáz?...
(nem tudtam, köszönöm)
Feltételezem, hogy az olaj nem folyt el, mert sehol sem találok erre utaló nyomot. "tiszta"
Az ó gyűrű, a gáz kiszivárgását akadályozza meg, ugye nem pedig az olajét. És ha jól értem, akkor te kiszedted az egészet, és a kis hengert a klímás feltöltötte gázzal.
(jelenségem:olajfolyást nem látok, kicsit limbóhintós lett a boci feneke, ill. külső szemmel terhelésnél jobban is ül.) A gázos kis hengeren a tekergetőt maxímum "hard"-ra tekertem. helyzet nem változott ettől.
Köszönöm. de nem értem.
Lehet hogy tévedek, de én úgy gondolom, hogy a hátsó gázos, nem pedig olajos.
A klímás feltöltötte neked gázzal? és a tömítést is cserélte ahol elsziszegett a gáz?
Bocs a sok kérdésért, de nem értem.
Nekem az volt a szerencsém, hogy ilyen kis városban egyáltalán van aki levizsgáztat motort. Szerintem nem sok ez a pénz főleg, hogy nem kötözködnek semmivel.
Szia!
A komplett szettért 20 e+posta, vagy személyes átvétel-re gondoltam. De hozzá kell tenni, tényleg új állapotú cuccokról van szó. Új ára: 30-33 k.
Van egy Haynes manualom, de egyreszt angol, masreszt a GSXR 1100-on mutatja a kepeket, az meg szvsz tuti nem pont ugyanaz...
Nagy segitseg lenne, ha valaki meg tudna kuldeni a manualjat.
ravenfefe@gmail.com
Elore is koszonom, ha valaki megtenne.
Segitsegre lenne szuksegem :(
Van egy GSX600F 1991-es motorom, amin hidegen mar rendesen csuszik a kuplung.
Azt szeretnem megtudni, hogy mennyire nagy ordongosseg a kuplung lamellak csereje, illetve, hogy kell-e hozza valami spezialis szerszam.
A lamellakat es a dekni tomitest megvettem, de addig nem akarok nekifogni a szetszedesnek, amig valaki meg nem erosit abban, hogy hazilagos korulmenyek kozott megoldhato a csere.
Muszaki erzekem van, gepesz a vegzettsegem, de motorkerekpar kuplungjat nemhogy nem szereltem, de meg csak nem is lattam olyat...
Legyszi segitsen aki tud :)
Szep napot nektek.
Adnál egy elérhetőséget? Ide jöhet: bionicKUKACfreemail.hu
Én is győri vagyok.
Nekem nagyon megtetszzett, rögtön kiszúrtam, ahogy megláttam a fotót! Télen én is megcsinálom aluból.
Köszi
Közben csináltam képeket a cuccokról, tényleg szép állapotban vannak, és minden a rögzítéshez szükséges alkatrész megvan. Ha gondolod, tudok egy srácot, akinél 10-15 között vadonat új (jó minőségű, garanciás) dobozt tudsz hozzá venni. Így abból az árból dobozzal együtt ki tudsz jönni, mintha boltban csak a monokey konzolt és a platnit vetted volna meg a rögzítő elemekkel.
Nagyon stabil cucc, én is csak azért cseréltem le, mert 3 dobozos rögzítésre ruháztam be a komolyabb túrákhoz.
Üdv!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Most már helyreállt a béke. Magától.
Tippünk szerint az egyik szelep alá kerülhetett valami kis szennyeződés, és az megakasztotta. Volt olajleengedés is de nem volt benne "csak" olaj.
Most értem haza egy Budapest-Tapolca-Budapest karikáról. 5.64 és 6.11-es fogyasztási adatok. Minden újra a régi......
Irtó jól megy a Bocika megpakolva szélcsendben. Kezdek ismét bátrabb lenne és nem görcsölök, hogy jaj ott jön egy kanyar.... Még pár ilyen kör és elhagyom a rossz emlékeket
Mondta, hogy még nincs kész.
Mondom miért ? Mert Fa és körbe van tekerve karbon fóliával. Meg nem mondtam volna, ha nem mutatja meg.
Gondolom lesz majd valami könnyű fémből.
Csaba
06209 238057
elméletileg azért különbözünk az állatoktól és nevezzük magunkat embernek /bár ez sok embernél nem igaz/ hogy segítsünk egymásnak!
sok balesetmentes km-t
7 éve van meg a Bocim, de még mindig nagyon sok újat tanulhatok belőle. Egyhez Te is hozzájárultál.
Még egyszer köszi.
Szóval... A nagyban olaj van, és csak a kicsiben van gáz?...
(nem tudtam, köszönöm)
Feltételezem, hogy az olaj nem folyt el, mert sehol sem találok erre utaló nyomot. "tiszta"
Az ó gyűrű, a gáz kiszivárgását akadályozza meg, ugye nem pedig az olajét. És ha jól értem, akkor te kiszedted az egészet, és a kis hengert a klímás feltöltötte gázzal.
(jelenségem:olajfolyást nem látok, kicsit limbóhintós lett a boci feneke, ill. külső szemmel terhelésnél jobban is ül.) A gázos kis hengeren a tekergetőt maxímum "hard"-ra tekertem. helyzet nem változott ettől.
http://indavideo.hu/video/Hats...
nekem a képen látható van lehet hogy a szelep rossz
Lehet hogy tévedek, de én úgy gondolom, hogy a hátsó gázos, nem pedig olajos.
A klímás feltöltötte neked gázzal? és a tömítést is cserélte ahol elsziszegett a gáz?
Bocs a sok kérdésért, de nem értem.
Én most cseréltem az enyémbe olajat és klímás töltötte fel 1000ft-ért
már csak azért írom mert senki nem vállalta csak a feltöltést!
Tudtok-e valakit javasolni....
úgy tűnik,hogy a Boci hátsó központi telójából elsziszegett a gáz. (~80.000km)
Valaki aki feltöltené,... vagy magam is tehetek-e valamit?
Kérlek segítsetek.
Boci 98-
Köszönöm
A komplett szettért 20 e+posta, vagy személyes átvétel-re gondoltam. De hozzá kell tenni, tényleg új állapotú cuccokról van szó. Új ára: 30-33 k.