Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia menyi lenne az ára?
Na mai napon elvoltam Műszakiztatni a Bocimat. Körfotó, fékmérés 8800 HUF mehetsz. 2 Évig nincs gond vele. Még az okmányirodába kell mennem, mert metál szürkéről, pirosra változott a motor színe. KB 30 percet vártam és 15 perc volt az egész....
Be sem volt indítva, csak gyújtást kértek, hogy KM óraállás legyen.
Xenon, hátsócsomagtartó felszerelés, custom rendszám táblatartó, semmi nem érdekelte őket........

Néztük a gép csak a férfi színeket ismeri, abból is csak 10et. :)
Végülis érthető nem nagyon dolgozik nő ilyen helyen, hogy azt mondja cseresznye színű a Bocikám. Ehelyett Metál Piros.
Írja is hogy 2 és 3.fokozatban van változás tehát akkor biztos hogy ezt csinálja.
De vicces dolog hogy ugyan ez történik ha széthúzod a kábelt azaz eladnak egy semmit pénzért :D
Lehet van olyan moci amiben tényleg csinál valamit de a miénkbe véleményem szerint nem sok mindent
Üdvözlünk a köreinkben :)

Sok balesetmentes kilométert kívánok.
Túrát én nem tudom mikorra szervezek megint. Most munkahelyi változások miatt félek nem lesz időm ilyenre de majd meglátjuk. ( Egész konkrétan új melóhelyem ki fog küldeni külföldre... )
Ha belefér valamikor Június végére megpróbálok összehozni még egy túrát.

Mondjuk ez a mostani idő dögöljön meg, egész héten lerohad rólam a gatya péntektől vasárnapig meg szar szeles/esős idő van. Csütörtököm jöttem, haza a Fehérvár-Várpalota közötti autóút szakaszon majdnem felborultam az oldalszéltől. Persze csomagok meg minden én sem vagyok kis ember, de nagyon durván belénk kapaszkodik a szél...
Gratula hozzá, és sok-sok balesetmentes km-t!
Én győri vagyok, adatlaponon találsz email címet.
Félre ne értsd, nem akarok tunningolni, bőven elég ami van. Most a hétvégi training óta kicsit jobb, de még mindig érzem a balesetem nyomait a piciny lelkemben.
Csak kíváncsi voltam, hogy a mi Bocikánknak vajon mit ad az a kütyü hiszen nem nagyon van rajta mit elektronikusan tunningolni...
Sziasztok!
Először is üdvözlök mindenkit a fórumon. Nem rég én is boldog tulaja lettem egy 2000-es évjáratú 750-es Bocinak. Érdeklődnék, hogy van Győr környéki fórumozó. Szívesen összefutnék egy kis eszmecserére vagy közös gurulásra. Most olvastam azt is, hogy sikerült lemaradnom a Boci túráról. Ha lesz még hasonló túra, mindenképp beneveznék én is.
Még egy hasznos infó: Van egy teljesen új állapotú monorack karom a hozzá tartozó komplett rögzítő szettel, és egy szintén új állapotú Monokey Platnim eladósorban. Ha valakit érdekel, elég korrekt áron megkaphatja.
Üdv!
A bal oldali oldalidom alatt a benzincsap körül van egy kábelköteg. Kikeresed benne a fokozatérzékelő 3 vezetékét amiből 1 az üres jelző 2 pedig a 2-3-ban valami nyomaték szabályozás vagy mi a szösz. Széthúzod és már kész is a tuning. A bocinál nincs szabályozás vagy be van kapcsolva ez a szabályozó vagy nincs (azaz vagy testre van kötve vagy nem).
Én több mint egy éve így járok vele hogy szét van húzva és sokkal jobban "érzem a gázt". Főleg a kanyarodás közben történő finom gázadásoknál vettem észre és az én kezemhez ez jobban bejön.
Egy másik fórumon nézegetve
Eredeti Német link
http://www.ebay.de/itm/Power-P..." target="_blank">Angolul

Azt elhiszem, hogy mondjuk egy hayabusánál a sok kütyüt lehet finomhangolni, de a mi Bocikánkat ?
Se injektor se fedélzeti komputer érdekes dolog, hogy mit adhat egy ilyen cucc.
Ott valami nagyon nagy gáz van az üzemanyag-ellátással.

Én már a 8 litert is sokallom, a 15 irreális. A tavalyi hosszabb túrámat 4,5-es átlaggal hozta, az ideit 4,8 körül. Két oldaltáskával, meg egy felgumizott hátizsákkal voltam mindkétszer, szóval nem agyoncuccolva, de azért csomaggal.
Milyen anyagot használt hozzá, alu? Mivel borította?
Igen szép munka közelről is. Én is fogok csinálni mert ugyanaz a gondom nekem is. A remegéstől tartok de azt mondta lényegesen nem remeg jobban. Egy próbát megér.
Hát igen.

Mondjuk idén elhagytam a dobozokat, mert úgy könnyebb BP-n közlekedni. Bocis túrára elvittem magammal de szélben igencsak nehéz volt velük.

Majd sírva fakadtam amikor most nézem, hogy 47km alatt eltűnt a tankból 7.28 liter benzin......... ez majd 15liter/100 irdatlan.
Köszi Öregróka! így tényleg jobb.
Látom, valami közdarabot készített az idom és a gyári tükörszár közé. Igényes munka, amennyire a fotókról meg tudom állapítani.
Ha terveztek még túrát, és be lehet szállni, szívesen részt vennék rajta én is.

Köszi még egyszer!
https://plus.google.com/photos... ha erről van szó ismerem s mellette lévő pont az enyém. Sajnos nem fórum tag, de olvasgatni szokta onnan tudott a találkozórol. A tűkőr hosszabbítást meg ő csinálta saját maga erről beszéltünk. Sajnos se tf számot se címet nem tudok. Itt oregroka@gsx-f.com el tud érni aki akar.
Jó időt és széles utat mindenkinek.
Azért köszi!
bocs de nem ismerem
Neked volt igazad, a május közepi Bocitúra képei közt láttam!
Szia!

Ezen a képen a középső bociról lenne szó:
https://plus.google.com/photos...

Ezen pedig a bal szélsőről:
https://plus.google.com/photos...

Előre is köszi!
Fantom!

Nekem így első blikkre kicsit soknak tűnik a fogyasztásod. Még úgy is, hogy tudom, szinte mindenhová 3 dobozzal mész. Nekem átlag 5,2 - 5,5 között van a fogyasztás, pedig legtöbbször városban rohangászok, nem csigatempóban, viszont csak egy topcase-el. Azt gondolom, hogy ott valami karbi beállítási gondod lehet.
én is csak jókat hallottam eddig róla....köszönöm.
Addig oké, köszönöm, de konkrétan ezt a motor ismeri-e valaki?

a rendszám látható
Hali. Linkeld már a képet lehet hogy akkor tudok segíteni. Én egy májusi túrán tali egy általad leírtakhoz hasonló bocival.
Széles utat mindenkinek.