Szombaton vettem egy bocit.Nagyon szeretem.Egy kis segítséget szeretnék kérni.Kellene valami magyar kezelési utasítás jó pdf-ben is.
A segítséget előre is köszönöm.
A híradóban láttam,hogy egy 44 éves gödöllői bocis meghalt ,mert elé kanyarodtak a földön volt a felirat a motorról nem tudom fórum tag volt e de isten nyugtassa a lelkét, és részvétem a családnak ,barátoknak..
Jelzem hogy hazaértünk a napfényes Itáliából, 7 napos túrán 4 nap szakadt az eső. Hát mifaszt mondjak... nem volt annyira jó.
A pontos számokat még nem néztem meg, de kb 2700 km-t mentünk nagyjából 130 l benzinnel, boci ketyegett szépen mint a doxa óra, semmi gondom nem volt. Majd később rakok fel képeket, de most eléggé döglött vagyok.
Üdv mindenkinek. Nekem a hátsó gumi egy hetes új Michlein Pilot Road 3. Vásárnap kénytelen teszteltem esőben, nem volt vele gond. Ennyi tapasztalatom van ezzel de úgy érzem nem lesz rossz, méret 160/60/17
Xebulon:
Sajnos ez a tendencia, hogy a mostani újnak számító gumiknál középen ugye a kemény részen nulla minta van. Ez alól talán a Michlein Pilot Road 3 a kivétel.
nagysas70:
Én egyik Boci kollégával beszélgettem a fellelhető gumik ügyében.
A következők játszottak:
PILOT ROAD 3 // MICHELIN
SPORTMAX ROADSMART II // DUNLOP
CONTIROADATTACK 2 // CONTINENTAL
ROADTEC Z8 // METZELER
ANGEL ST // PIRELLI
T30R // BRIDGESTONE
Ezek vannak most piacon mint Sport-Túra gumik.
Mendemondák mindegyikről vannak.
Mind top kategóriás gumi, kb hasonló jellemzőkkel. A Michlein az egyetlen amin nincs vagy csak 1-2 cm a közepén a slick gumis rész.
A német teszteken a Metzeller Z8 nyert, de minimálisan. 400+ pont volt azt hiszem 427el nyert, 2. az Angel ST 422, de mindegyik márkás gumi 400 fölött volt. Több kollégától halottam, hogy ezek közül annyira nem lehet mellé nyúlni.
Nekem elől Pirelli Diablo hátul michlein Pilot Road 1 es van fent. Elől gyári hátul 160/60as. Előző tulaj gumizta még, én szerintem gyárit veszek ha cserélni kell.
150/70 VS 160/60
A szélesebb gumiból nagyobb ív lesz, így jobban dönthető, viszont egyenesben kisebb a stabil felület.
Engem eddig a Pirelli Angel nyert meg magának, nagyon tetszik, és az ára is a többi alatt van. Ezért angyal
Itt-ott hallani, hogy 25-30ért lehet kapni 99%os új gumikat. Nekem jött ajánlat 30.000 pirelli diablo első+hátsó egyben. Ugye milyen hihetetlen ? A probléma, hogy az eladó szerint 2005ös a gumi, szóval 8 évet állt valamilyen raktárban. És persze az eladó kisdobos becsszóra mondja, hogy 2005ös nem pedig régebbi...
Mondjuk szemrevételezésnél kiderül, mert rá van írva a gumira mikor gyártották, de valahogy én akkor sem vennék 8 éves 0km gumit. Az életünk múlik rajta, nem érdemes szerintem ezen faragni. Majd eszünk kevesebbet, nem megyünk wellness hétvégére, vagy túlórázunk párszor....
Nekem a Continental road attack 2 nem jött be.
Középen eleve nincs vízelvezető, bár ettől még nem csúszik.
De utána nem tudtam megállapítani, hogy mennyit kopott már a gumi. És kinézetre pár ezer km után már úgy nézett ki, mintha a vízelvezető tövig elkopott volna. Egy reklámképet elmentettem a telefonomra, ha a rendőr kötözködni akart volna a kopott gumi miatt.
Aztán valahol a mélyben van két fémszál a gumiban, mint kopásjelző. Ezek ha megjelentek, akkor viszont rohadtul csúszni kezdett a gumi - és persze a megjelenés után azonnal kellene gumit cserélni, mert a sodrott fémszálak elkezdtek elszakadni.
Többi guminál ránézel és tudod, hogy van még 1-2 hónapod cserélni, és betervezed mikor van rá pénzed. Ennél meg van két heted a cserére.
Amúgy hiába két komponensű a road attack 2 alig bírt többet mint az 1-es. Az első kerékre bevált a 2-es, még most is alig kopott, de hátulra inkább egy road attack 1-es vettem.
Átlagosan közepes gumi a conti road attack. Nekem bevált, olcsó, túrázásra elegendő. "Hűbazdmeg" érzésem nem volt, illetve nem a gumi hibájából
De azért vannak jobb gumik is, mint a conti.
Szép napot mindenkinek,most kerül gumi cserére a sor és érdeklődnék van-e valakinek valami jó ötlete 160/60 néztem rá csak megoszlanak a vélemények, ContiMitiont ,van tapasztalat valakinek szivesen fogadnám.Jó utat
Nem feltétlen kell egy 76000km-ert futott gépnek 1dl olajat ennie ami amúgy nembaj, még elmegy.
A fórumozók megnyugtatása érdekében a haverom gépében (első tulajos) 80000km van nem eszi az olajat nincskikopva a karburátorja, nem volt vezérműlánc cserélve és még tetejébe gyögyörű hangja is van.
4 liter olajat veszek - 3.3l megy a motorba az első feltöltéssel.
Mostanra félidőben rátöltve lassan 4 liter is elfogy.
Azaz 1000km-ként 1dl - nem sok, legalábbis láttam már Opel Astrát fele ennyi km-rel többet enni.
Eddig a maradék olajat összeöntöttem és ment tavasszal a fűnyíróba olajcserére (kb. 1 liter kell bele). Mostanra már nem fut a motor annyit, hogy kétszer cseréjek egy szezonban, meg hát rá is kell tölteni - így idén már kénytelen voltam olajat venni a fűnyíróba.
Az már derék futásteljesítmény. Az alapjárat ingadozás,szerencsére csak melegítéskor jelentkezik, egyébként nem. Nekem 29500 km van benne jelenleg (az óra ezt mutatja ), az előző tulaj 6000 km-t tett bele 3 év alatt elmondása szerint, tehát 22000-t ment az azt megelőző 4 szezon alatt. Csak remélhetem, hogy reális, az előéletét nem ismerem, de Suzuki Hollósnál vásárolták újonnan és oda is számították be másik motorba. Nekem szempont volt a híres tartóssága is amikor vettem.
76000-nél van már olajfogyás? Nekem a szerelő mért kompressziót: I.-10,5 II.-11 III.-9,5 IV.-10. A harmadik aggaszt kicsit, bár nem ismerem a gyári értékeket. Kimondottan megkímélt példányt kerestem, de azt mondta, lehet a kevés használat miatt le van tapadva az egyik gyűrű, vegyek vmi rendszertisztítót, hátha segít. Mindegy,olajat minden alkalommal nézem, ameddig nem fogy addig nyugodt leszek, aztán majd látom.
Falsot szívhat valamelyik o ringnél is karbiba. kell cserélni mindent. Szinkron az semmi, karbi teljes pucc, karbitisztító spravel! o ringerk cseréje, állítás, úszószint, keverékszabályzó stb. és a szinkron. Én megcsináltam semmi bajom, se lyuk, szivató adagolható, szinkronom nem mászik el 50ezer km van gépbe. Sport kipufogóval. Szelephézag ok. 2 évente ildomos karbit pucolni, hogy ne legyen bibi. 2 hetente meg kell járatni egész évbe. nyáron sűrűbben. a Legrosszabb egy motornak ha leállítják télire, hamarabb tönkre megy mindene. Kínzás nem használni. De mindenki úgy csinálja ahogy szeretné.
A szívó és a kipufogó rendszer átméretezésével - másszóval nem.
Lehet kísérletezni másik kipufogóval és sportbetétszűrővel.
Esetleg kipufogóbandázsolással. Mindenkinél kicsit máshol van ez lyuk - kisebb-nagyobb.
De tulajdonképpen arról van szó, hogy 8-9.000 fordulatszám tervezték a motort, ekkor lengnek úgy a gázok, hogy maximalizálják a motor töltését (ennek felénél - 4500 körül - szintén jobb a motor a töltése). Ennek negatívuma, hogy máshol - 7000 alatt - pont rosszabb a töltés. Amennyivel jobb 9.000 környékén, annyival rosszabb 7.000 alatt. Valamit valamiért. Egy versenymotornál ennél sokkal durvább szokott lenni.
Én inkább azt tapasztaltam, hogy nyitott dobbal nehezebb, de nyilván hangolás kérdése.
Boci motorjában (vagy legalábbis az enyémben) vagy egy teljesítmény lyuk 7.000 fordulatszám alatt (mások ezt 7 ezer fölött megindul élményként mesélik). Ennek a felénél 3.500 körül szintén van egy lyuk. Melegítésnél itt szokott megállni a pörgés, mikor hidegen elindulsz itt szokott hörögni a motor és gázadásra sem húz, csak nehezen.
Nálam 5-10 másodperc melegítés után már finoman visszatolható a szivató, tizedmilliméterről tizedmilliméterre. Szerintem olajozd be a szívató kar, bowdent és a karburátornál a csúszkát, és akkor talán finomabban szabályozható. Egyébként tényleg nehéz szívató finoman beállítani a fordulatot, de megszokod és menni fog.
Ha viszont melegen is ingadozik a fordulatszám alapjáraton, akkor valahol fals levegőt kap a motor, ez köszönhet vissza melegítéskor is. Egyik keresési megoldása a fals levegőnek, hogy hidegindító szprével körbefújod a karburátort - ahol beszívja és felpörög a motor ott a fals. Vákuumcsöveknél is lehet gond. De sokat futott motornál már a karburátor csapok is ki lehetnek kopva annyira, hogy ingadozik az alapjárat - ez ellen nincs mit tenni, csak teljes karbisor cserével javítható. Nálam már egy karbiszinkron csak 2-3ekm-re elég, és 2 havonta újra kellene csinálni.
Köszönöm a segítséged, szóról-szóra találkoztam az általad leírtakkal. Valóban szükség volt a három kézre és az egy lábra! :-) Egyedül csináltam, nem mértem, mert szerelés után kerültem internet közelbe, de a küszködés 10-15 percet vehetett igénybe, úgy, hogy leszereltem a féknyerget előre. Már csak a felni tisztítás van hátra,mert valóban összefogdostam olajos kézzel,de idő hiányában az még várat magára.
Még egy kérdés: Melegítéskor pláne gyári dobbal játszani kell a szívatóval. Nem sikerül 2000 körül melegíteni, mert vagy felpörög, vagy leesik a fordulat és leáll. 700 km-t mentem vele, mióta a szerviz végre lett hajtva: szinkron, olaj, szelephézag, gyertya cserélve lettek. Nem elviselhetetlen, csak szokatlan és érdekel, hogy ez normális-e? Talán a nyitott dobbal, mintha egy fokkal jobb lenne a helyzet, de inkább kettővel! :-)
Lenne egy olyan kérdésem, mik a méretei az olajteknőhöz kapcsolódó szerelvények réztömítéseinek.
PL azok a kis rézgyűrűk az olajradiátor csatlakozásainál. ?
Én le szoktam venni féket - két csavar tartja.
De a hossztartót nem veszem le, attól még kivehető a kerék.
Visszaszereléskor amúgy kell három kéz és két láb:
-emelni, tartani kell a hátsó kereket (én lábfejjel szoktam)
-mindkét oldalt tartani kell a távtartókat és a féktartót.
-oldalról be kell ütni a tengelyt.
Párban könnyebb, egyedül káromkodva és japcsikat szidva, kb 10 perc alatt (2-3 próbálkozással) megvan.
És nézd meg, hogy a féktartó izének milyen az állása. Fordítva is fel lehet tenni, bár akkor a fék nem megy fel rá - de ismét lehet szívni a kerék le és felszereléssel.
Visszaszereléskor lazítani kell a hossztartó csavarját, majd ha felkerült a helyére a fék, és beállt, akkor ismét meg kell húzni.
Láncfeszítőnek van egy távolság mérője kétoldalt - lemezbe ütve. Szétszerelés előtt nézd meg, hogy ugyanannál a jelnél vannak-e mindkét oldalt. Ha igen és amúgy jól fut a motor, akkor összeszereléskor is hivatkozhatsz erre. Mert a kerék felszerelés végén állítsd be a láncfeszességet (2-3 cm lógás legyen az alsó szál közepén). És tekerd körbe a láncot és ellenőrizd több helyen (hátha egy ponton megnyúlt a lánc).
Ha a kétoldalt nem ugyanott van a jelölés, akkor tűnődj el miért van így - ferdén volt a hátsókerék beszerelve vagy a hátsó villa ferde? Csak azért írom, mert először csinálod és gondolom a motor is frissen vásárolt - itt az ideje, hogy ellenőrizd, ha vásárláskor nem tetted meg.
Ha már kiszerelted a féket, akkor ellenőrizd a fékbetét állapotát. Vigyázz mert ferdén is kophat a betét, ne csak egy ponton nézd.
Ne játssz a lábfékkel mikor kiszerelted! mert összeszorult fékbetéteket nehéz visszanyomni a helyére. Visszaszerelés előtt amúgy érdemes csavarhúzóval kicsit szétnyomni a betéteket, hogy könnyen visszamenjen a helyére.
Ne simogasd a fékbetétet vagy féktárcsát a koszos és esetleg láncolajos kézzel. Nagyon nehezen ég le, tisztítsd le féktisztítóval a tárcsát. Sajnos néha óhatatlanul megérinted visszaszereléskor (tenyérlenyomat) - féktisztító.
Mielőtt el kezdenél száguldozni:
- hátsó féket pumpáld vissza a helyére
- új gumival az első 50km-en vigyázz, mert még rajta van az öntőforma leválasztó anyag és nagyon csúszik. Folyamatosan döntsd egyre mélyebbre, ne az első kanyarban.
- csavarokat és keréknyomást ellenőrizd le 50 km múlva.
lánglovagok
Szombaton vettem egy bocit.Nagyon szeretem.Egy kis segítséget szeretnék kérni.Kellene valami magyar kezelési utasítás jó pdf-ben is.
A segítséget előre is köszönöm.
A pontos számokat még nem néztem meg, de kb 2700 km-t mentünk nagyjából 130 l benzinnel, boci ketyegett szépen mint a doxa óra, semmi gondom nem volt. Majd később rakok fel képeket, de most eléggé döglött vagyok.
Előre is köszönöm!
Mi a helyzet felétek. lehet hogy holnap vagy hétfőn elmegyek a Mátrába ha nem esik az eső.
Xebulon:
Sajnos ez a tendencia, hogy a mostani újnak számító gumiknál középen ugye a kemény részen nulla minta van. Ez alól talán a Michlein Pilot Road 3 a kivétel.
nagysas70:
Én egyik Boci kollégával beszélgettem a fellelhető gumik ügyében.
A következők játszottak:
PILOT ROAD 3 // MICHELIN
SPORTMAX ROADSMART II // DUNLOP
CONTIROADATTACK 2 // CONTINENTAL
ROADTEC Z8 // METZELER
ANGEL ST // PIRELLI
T30R // BRIDGESTONE
Ezek vannak most piacon mint Sport-Túra gumik.
Mendemondák mindegyikről vannak.
Mind top kategóriás gumi, kb hasonló jellemzőkkel. A Michlein az egyetlen amin nincs vagy csak 1-2 cm a közepén a slick gumis rész.
A német teszteken a Metzeller Z8 nyert, de minimálisan. 400+ pont volt azt hiszem 427el nyert, 2. az Angel ST 422, de mindegyik márkás gumi 400 fölött volt. Több kollégától halottam, hogy ezek közül annyira nem lehet mellé nyúlni.
Nekem elől Pirelli Diablo hátul michlein Pilot Road 1 es van fent. Elől gyári hátul 160/60as. Előző tulaj gumizta még, én szerintem gyárit veszek ha cserélni kell.
150/70 VS 160/60
A szélesebb gumiból nagyobb ív lesz, így jobban dönthető, viszont egyenesben kisebb a stabil felület.
Engem eddig a Pirelli Angel nyert meg magának, nagyon tetszik, és az ára is a többi alatt van.
Ezért angyal
Itt-ott hallani, hogy 25-30ért lehet kapni 99%os új gumikat. Nekem jött ajánlat 30.000 pirelli diablo első+hátsó egyben. Ugye milyen hihetetlen ? A probléma, hogy az eladó szerint 2005ös a gumi, szóval 8 évet állt valamilyen raktárban. És persze az eladó kisdobos becsszóra mondja, hogy 2005ös nem pedig régebbi...
Mondjuk szemrevételezésnél kiderül, mert rá van írva a gumira mikor gyártották, de valahogy én akkor sem vennék 8 éves 0km gumit. Az életünk múlik rajta, nem érdemes szerintem ezen faragni. Majd eszünk kevesebbet, nem megyünk wellness hétvégére, vagy túlórázunk párszor....
Középen eleve nincs vízelvezető, bár ettől még nem csúszik.
De utána nem tudtam megállapítani, hogy mennyit kopott már a gumi. És kinézetre pár ezer km után már úgy nézett ki, mintha a vízelvezető tövig elkopott volna. Egy reklámképet elmentettem a telefonomra, ha a rendőr kötözködni akart volna a kopott gumi miatt.
Aztán valahol a mélyben van két fémszál a gumiban, mint kopásjelző. Ezek ha megjelentek, akkor viszont rohadtul csúszni kezdett a gumi - és persze a megjelenés után azonnal kellene gumit cserélni, mert a sodrott fémszálak elkezdtek elszakadni.
Többi guminál ránézel és tudod, hogy van még 1-2 hónapod cserélni, és betervezed mikor van rá pénzed. Ennél meg van két heted a cserére.
Amúgy hiába két komponensű a road attack 2 alig bírt többet mint az 1-es. Az első kerékre bevált a 2-es, még most is alig kopott, de hátulra inkább egy road attack 1-es vettem.
Átlagosan közepes gumi a conti road attack. Nekem bevált, olcsó, túrázásra elegendő. "Hűbazdmeg" érzésem nem volt, illetve nem a gumi hibájából
De azért vannak jobb gumik is, mint a conti.
Mellesleg én 150/70 gumit használok, ez a gyári.
Csak az olajba kerülő benzin és olajfogyasztás ugyanannyi.
A fórumozók megnyugtatása érdekében a haverom gépében (első tulajos) 80000km van nem eszi az olajat nincskikopva a karburátorja, nem volt vezérműlánc cserélve és még tetejébe gyögyörű hangja is van.
Mostanra félidőben rátöltve lassan 4 liter is elfogy.
Azaz 1000km-ként 1dl - nem sok, legalábbis láttam már Opel Astrát fele ennyi km-rel többet enni.
Eddig a maradék olajat összeöntöttem és ment tavasszal a fűnyíróba olajcserére (kb. 1 liter kell bele). Mostanra már nem fut a motor annyit, hogy kétszer cseréjek egy szezonban, meg hát rá is kell tölteni - így idén már kénytelen voltam olajat venni a fűnyíróba.
76000-nél van már olajfogyás? Nekem a szerelő mért kompressziót: I.-10,5 II.-11 III.-9,5 IV.-10. A harmadik aggaszt kicsit, bár nem ismerem a gyári értékeket. Kimondottan megkímélt példányt kerestem, de azt mondta, lehet a kevés használat miatt le van tapadva az egyik gyűrű, vegyek vmi rendszertisztítót, hátha segít. Mindegy,olajat minden alkalommal nézem, ameddig nem fogy addig nyugodt leszek, aztán majd látom.
Lehet kísérletezni másik kipufogóval és sportbetétszűrővel.
Esetleg kipufogóbandázsolással. Mindenkinél kicsit máshol van ez lyuk - kisebb-nagyobb.
De tulajdonképpen arról van szó, hogy 8-9.000 fordulatszám tervezték a motort, ekkor lengnek úgy a gázok, hogy maximalizálják a motor töltését (ennek felénél - 4500 körül - szintén jobb a motor a töltése). Ennek negatívuma, hogy máshol - 7000 alatt - pont rosszabb a töltés. Amennyivel jobb 9.000 környékén, annyival rosszabb 7.000 alatt. Valamit valamiért. Egy versenymotornál ennél sokkal durvább szokott lenni.
Olyan ismerős amit mesélsz, olyan 6-6500 körül.
Boci motorjában (vagy legalábbis az enyémben) vagy egy teljesítmény lyuk 7.000 fordulatszám alatt (mások ezt 7 ezer fölött megindul élményként mesélik). Ennek a felénél 3.500 körül szintén van egy lyuk. Melegítésnél itt szokott megállni a pörgés, mikor hidegen elindulsz itt szokott hörögni a motor és gázadásra sem húz, csak nehezen.
Nálam 5-10 másodperc melegítés után már finoman visszatolható a szivató, tizedmilliméterről tizedmilliméterre. Szerintem olajozd be a szívató kar, bowdent és a karburátornál a csúszkát, és akkor talán finomabban szabályozható. Egyébként tényleg nehéz szívató finoman beállítani a fordulatot, de megszokod és menni fog.
Ha viszont melegen is ingadozik a fordulatszám alapjáraton, akkor valahol fals levegőt kap a motor, ez köszönhet vissza melegítéskor is. Egyik keresési megoldása a fals levegőnek, hogy hidegindító szprével körbefújod a karburátort - ahol beszívja és felpörög a motor ott a fals. Vákuumcsöveknél is lehet gond. De sokat futott motornál már a karburátor csapok is ki lehetnek kopva annyira, hogy ingadozik az alapjárat - ez ellen nincs mit tenni, csak teljes karbisor cserével javítható. Nálam már egy karbiszinkron csak 2-3ekm-re elég, és 2 havonta újra kellene csinálni.
Még egy kérdés: Melegítéskor pláne gyári dobbal játszani kell a szívatóval. Nem sikerül 2000 körül melegíteni, mert vagy felpörög, vagy leesik a fordulat és leáll. 700 km-t mentem vele, mióta a szerviz végre lett hajtva: szinkron, olaj, szelephézag, gyertya cserélve lettek. Nem elviselhetetlen, csak szokatlan és érdekel, hogy ez normális-e? Talán a nyitott dobbal, mintha egy fokkal jobb lenne a helyzet, de inkább kettővel! :-)
PL azok a kis rézgyűrűk az olajradiátor csatlakozásainál. ?
De a hossztartót nem veszem le, attól még kivehető a kerék.
Visszaszereléskor amúgy kell három kéz és két láb:
-emelni, tartani kell a hátsó kereket (én lábfejjel szoktam)
-mindkét oldalt tartani kell a távtartókat és a féktartót.
-oldalról be kell ütni a tengelyt.
Párban könnyebb, egyedül káromkodva és japcsikat szidva, kb 10 perc alatt (2-3 próbálkozással) megvan.
És nézd meg, hogy a féktartó izének milyen az állása. Fordítva is fel lehet tenni, bár akkor a fék nem megy fel rá - de ismét lehet szívni a kerék le és felszereléssel.
Visszaszereléskor lazítani kell a hossztartó csavarját, majd ha felkerült a helyére a fék, és beállt, akkor ismét meg kell húzni.
Láncfeszítőnek van egy távolság mérője kétoldalt - lemezbe ütve. Szétszerelés előtt nézd meg, hogy ugyanannál a jelnél vannak-e mindkét oldalt. Ha igen és amúgy jól fut a motor, akkor összeszereléskor is hivatkozhatsz erre. Mert a kerék felszerelés végén állítsd be a láncfeszességet (2-3 cm lógás legyen az alsó szál közepén). És tekerd körbe a láncot és ellenőrizd több helyen (hátha egy ponton megnyúlt a lánc).
Ha a kétoldalt nem ugyanott van a jelölés, akkor tűnődj el miért van így - ferdén volt a hátsókerék beszerelve vagy a hátsó villa ferde? Csak azért írom, mert először csinálod és gondolom a motor is frissen vásárolt - itt az ideje, hogy ellenőrizd, ha vásárláskor nem tetted meg.
Ha már kiszerelted a féket, akkor ellenőrizd a fékbetét állapotát. Vigyázz mert ferdén is kophat a betét, ne csak egy ponton nézd.
Ne játssz a lábfékkel mikor kiszerelted! mert összeszorult fékbetéteket nehéz visszanyomni a helyére. Visszaszerelés előtt amúgy érdemes csavarhúzóval kicsit szétnyomni a betéteket, hogy könnyen visszamenjen a helyére.
Ne simogasd a fékbetétet vagy féktárcsát a koszos és esetleg láncolajos kézzel. Nagyon nehezen ég le, tisztítsd le féktisztítóval a tárcsát. Sajnos néha óhatatlanul megérinted visszaszereléskor (tenyérlenyomat) - féktisztító.
Mielőtt el kezdenél száguldozni:
- hátsó féket pumpáld vissza a helyére
- új gumival az első 50km-en vigyázz, mert még rajta van az öntőforma leválasztó anyag és nagyon csúszik. Folyamatosan döntsd egyre mélyebbre, ne az első kanyarban.
- csavarokat és keréknyomást ellenőrizd le 50 km múlva.