Szerintem belement az oldaltámasz egy fugába, és még picit toltam rajta véletlenül, mikor leszálltam. Sebességbe nem tehettem, mert járó motornál szálltam le, hogy megnyomjak egy csengőt egy sorompó előtt.
Az index nem tört le, a tükör is megúszta. A nagy idom az lekarcolódott, elég ideges vagy amiatt, mert idén tavasszal szereltem fel egy nem újat, de hibátlan gyári idomot, amit Hollandiából rendeltem ebayről. Még a kuplungkar vége letört, és a kis bogyó bement az idom alá és benyomott rajta egy mélyedést.
Valami rosszat tehettem előző életemben...
A bukógombát már felhívtam tegnap előtt, pár hétig külföldön van az eladó, de dobtam neki mailt, és amint hazaért elküldi utánvéttel.
Van egy GSX600F 2004-es motorom. Álló helyben feldőlt:
Kirepedt a bal oldali dekli, elfolyt az olaj.
Csütörtökön veszek új deklit tömítéssel (35...40eFt), vettem olajat (16eFt).
Mivel nem akarok még egyszer ilyen drága felborulást, valami deklivédő után kellene néznem.
Ilyet lehet csak kapni (univerzális): http://www.motostyling.hu/cont...
De szerintem ez csak beletöri a csavarokat, mert letépi a fejüket.
Tisztelt Bocis társak, itt az idő :)
Próbálunk szervezni egy Találkozót Május 12.ére Részletek és szavazás itt. Kérek mindenkit aki jönne jöjjön fel az oldalra és szavazzon. Két város áll eddig nyerésre, de még nincs eldöntve semmi, illetve nincs behozhatatlan előnye egyiknek sem.
Azért írok ide, nehogy valaki azt mondja, hogy pedig jöttem volna, csak nem láttam a másikon a kiírást. A programot még nem szerveztük meg, jöhetnek ötletek :D
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelne, van egy néhány kilómétert futott, szinte zsír új első-hátsó lánkerekem, ha jól tudom ez a ti méretetek.
Az első 14 fogas, a hátsó 47.
Óccóé
Hali. Én most rendeltem 80euró az ára.. Veress Gábor
70/421-6600 ha kell akkor őt hívd ő rendeli nekem is ,fizetés a szállításkor ami kb egy hét.. Gondolom azért még valami szállítási költség is lesz mert nem elég drága így is..
Szia. Én 1,5 éve nyúzom 750es bocimat, beletekertem bő 11ezer km-t. 120-130al szoktam utazgatni, autópályán 150, picit be kell dőlnöm. 192 centi vagyok, gyári plexivel, én nem veszek rá másikat, szeretem érezni szelet. :) 150 felett úgy is behajolok aztán ami a csövön kifér. Városban nem használom max 1-1 helyre elszaladok, de inkább hosszú távra. a hátsó 150es gumit lecseréltem 160ra, jobban dönthető. Michelin pilot power 2ct-k vannak fenn, de várnak a pilot power 3asok is. olajből a motul 5100 10w 40 van benne, olajfogyasztás 2ezer km alatt talán 1-2 deci. lesem, és ennyit látok hiányozni kb. Még nem töltöttem utána, de szintet a valvolinet 500 km alatt megevett fél lityót. 7ezer km alatt volt utántöltés. Amúgy ksi kezesbárány, jól lehet manőverezni, kényelmes is szeretem megtartom. benzinből sima 95ös karbis ebbe kár, felesleges nagyobb oktánszámút, jobb nem lesz. Van hogy napi 5-600km-t belerakok, országon belül církálás egész nap. sokáig nem szeretek egyenesen menni, néha nem árt kanyarogni lehet mozogni. Kb ennyi, kérdésed van tedd fel
Köszönöm! amit írtál, gondoltam, ezt sugalja az alakja is a gépnek. Én szeretek órákig kucorogni, de akkor lett belőle elegem mikor 220nál autopályán látom a visszapillantóban, mögöttem a társam egy Varaderon ülve majdhogynem újságot lapozgat, miközben én már cseppfolyós alakzatban vagyok.... Ezért keresek most olyan túrásabb motort ami tartja a lépést. A csapatban volt gsx750f is, tökéletes volt, sőt volt hogy alig tudtam követni.
Nekem kb majd egy éve van egy 2004es 750es Bocim 3000km mentem vele, tavaly július végén hozott össze vele a sors.
A méreteidet elnézve, azért szép nagy motor a Boci. :)
------Nagyon megtetszett.
Jó nyomon vagy :)
------Mennyire motorozható a gép 2db nagy oldaldobozzal és egy hátsó dobozzal?
3 dobozom van plusz a hátsó részre tetszőleges nagy utazótáska felgumipokozható. Nem éreztem soha, hogy húznának a dobozok, persze itt lehet különbség a márkák között.
Fogyasztásban ahogy a többiekhez méregetem magam ők 5.5 én 6 liter. De nekik max hátsó dobozuk van az is sokkal kisebb. Meg még újnak számítok így még nem alakult ki az a szépen nyugis motorozás.
Ezenkívül kirándulás, túrázás a szabadidőmbe.
Nagyon kényelmes hosszabb távon is. Általában a társaknak előbb töri fel a motor és állunk meg pihenni, mint a Bocisnak. Kényelmes motor.
Az én "magasságommal" mennyire véd a gyári plexi és burkolat az időjárás ellen?
Rá kell ülni és meg fogod látni. Ha a nyakadra fúj a szél akkor muszáj venni 50euro MRA plexi. Sport vagy túra. Nekem a 187cmhez muszáj volt egy spoiler plexit venni. Azóta ok.
Ha bemelegedett a motor akkor az alsó réseken jó kis meleg levegő jön a lábadra ami jól tud esni.
Rám az M0-n egyszer rám szakadt az ég. 2KM alatt bőrig áztam aztán 24 fok árnyékban Kordúba ruha 10km alatt megszáradtam, csak a farmer volt olyan mint aki bepisilt. +50km múlva az is megszáradt.
Azért majd a többiek is biztos írnak valamit én még kevésnek számítok.
Motorvásárlás előtt állok.
A napokban felpróbáltam egy 2005-ös GSX750F-et.
Nagyon megtetszett. Épp hogy nem túl nagy. 170cm 70kg vagyok. :-)
A kérdésem a következő lenne, főleg olyanhoz, aki sokat túrázott.
Mennyire motorozható a gép 2db nagy oldaldobozzal és egy hátsó dobozzal?
Amire főleg használnám az munkába járni 600km-re.
Sok cuccot kell vinnem (3-4 hétre elegendőt).
Főleg autópálya, némi város (Budapest, Bécs, Linz).
Ezenkívül kirándulás, túrázás a szabadidőmbe.
Az én "magasságommal" mennyire véd a gyári plexi és burkolat az időjárás ellen?
Suzuki GSX 600-750 F-re 2001-től hátsó index, gyári könyv magyar nyelvű, alig használt úszerű állapotban lévő levegőszűrő, gyertyasor, benzinszűrő. Kérésre küldök képet. kov@freemail.hu, 06-30-9-831-851
Üdv! Annyira fürge, hogy a régi gsxr blokk van benne, lenyomva 93 le-re. Relatív hogy ez sok vagy kevés, normál közúti közlekedést feltételezve bőven elég minden helyzetre.
Fogyasztása úgy alakul, ahogy rángatod a gázt. Tavaly egy Erdély-túrát megcsináltam 4,5 -es átlag fogyasztással, de van akinél 7-8 litert is becuppant - nem egyformán közlekedünk.
Dönthetőség: a gyári gumiszettett használva az elsőt sosem fogod peremig koptatni, mert a 150-es hátsó sokkal korábban eléri a szélét. Ettől eltekintve be lehet fektetni szépen a kanyarba, de azt észben kell tartani, hogy ez nem sportmotor.
Fék elöl jó, hátul elég punnyadt.
Kerekezni sosem szoktam, többek közt ezért van stabilan 5l alatt a fogyasztásom.
170-180-as utazót a motor bírja, csak te nem fogod, mert annyra azért nem jó a szélvédelem, hogy 180-nál egyenes derékkal üldögéljünk rajta. Órákig kucorogni meg senki sem szeret. Vagy kell rá magasított plexi... akkor lehet.
Szervusztok! érdeklődnék a típus után. Motorvétel előtt állok. mennyire fürge a 750, illetve hogyan alakul a fogyasztása? fékjei milyenek, menyire dönthető, illetve súlypontja hogyan helyezkedik el. Kerekezésre lehet-e bírni gázadásra? Nem állat tempóra akarom, de azért egy 170-180 tempót folyamatosan képes-e? Köszönöm.
Az alábbi okok miatt nem indul a gép:
- vészleállítóval kikapcsoltad
- Sebességben van és ki van hajtva az oldalsztenderd (vagy rossz az oldalszenderd kapcsoló)
- Nem húztad be a kuplungot (vagy rossz a kuplungkapcsoló, vagy elhajlott a kuplungkar és nem nyomja a kuplungkapcsolót).
- Oxidált az akksi csatlakozó (csak annyi delej megy át, hogy a műszerfal él)
- Lemerült az akksi (ha indítasz, akkor elsötétül minden)
- főrelé meghalt
- beszart az önindító
- egyéb elektromos probléma (beszart az önindító nyomógomb, kiment a biztosíték, rossz a gyújtáskulcs kapcsoló, elnyíródott valamelyik vezeték, szétcsúszott egy csatlakozó stb.)
http://www.solaqua-kert.hu/con...
Szerintem belement az oldaltámasz egy fugába, és még picit toltam rajta véletlenül, mikor leszálltam. Sebességbe nem tehettem, mert járó motornál szálltam le, hogy megnyomjak egy csengőt egy sorompó előtt.
Az index nem tört le, a tükör is megúszta. A nagy idom az lekarcolódott, elég ideges vagy amiatt, mert idén tavasszal szereltem fel egy nem újat, de hibátlan gyári idomot, amit Hollandiából rendeltem ebayről. Még a kuplungkar vége letört, és a kis bogyó bement az idom alá és benyomott rajta egy mélyedést.
Valami rosszat tehettem előző életemben...
A bukógombát már felhívtam tegnap előtt, pár hétig külföldön van az eladó, de dobtam neki mailt, és amint hazaért elküldi utánvéttel.
De kéne egy deklivédő is.