Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyan változott meg a levegő mozgása?
Át lehet rajta látni ha lehasalsz a tankra?
Nagyon sirályul néz ki.. Meredekebb mint a gyári jóval.. Az élére pedig felragasztom a törött GIVI plexiről a gumi szegélyt..
Szerintem egy picit vékonyabb az anyag s a tetején nincs az a vastagított lekerekítés! Remélem érted hogy miről beszélek, máshogy nem tudom mondani Egyébként jóóó!
Firewerk!

Ez minőségileg mennyire hasonlít a gyárihoz? Anyagában pl.
Ha szeretnétek képet akkor ma teszek fel a plexiről!
Egyébként itt van 5000ért! http://www.ebay.com/itm/Smoky-...
Cápa! Nekem ugyan ez a plexi van és az ebayről! 2 hónapja rendeltem, igaz akkor 4000ft ba került, de egyébként jó!
Szia.
ebcbrakes.hu , bardiauto.hu

Én utóbbiban vettem éppen most Brembo sinter betéteket.
Még nem tudom,de szerintem a buborék nagyobb előre felé-.. Ha megjön okosabb leszek..Majd megírom..
Ez a 7500ft-os tetszik
Ha egymásra rakod a gyárival akkor mi a különbség?
http://www.ebay.com/itm/Zero-G...
Vagy van ez bár ennek a vége már itt is harmincezer de ez extra nagy lehet...
Légyszi egy linket és ha megjött akkor egy véleményt várnék ennyiért érdekel engem is
Köszi
Szia Nem tudom rendeltél e már plexit de ha igen akkor telefonálj rá pár nap múlva én most érdeklődtem az enyém után lassan 3 hete rendeltem és ..ELFELEJTETTE megrendelni nekem..Így én le is mondtam róla náluk.. Rendeltem az EBAY-on egyet koreából.. 7500ft szállítással.. Kíváncsi leszek milyen lesz..A képen jól néz ki főleg ennyi pénzért...Pár napja jött egy mail ,hogy feladták lassan meg kell jönnie....
Elsőt is hátsót is. Köszi a választ.
Első vagy hátsó fékbetét érdekel? Budapesten vagy Megyén vásárolnád? Pl: Tatabánya=Pink Motors.
Budapest=akár a Róna kft is.
DEKLI védő. Estlteg itt nézd meg én ezt találtam.
http://www.szervizautobuda.hu/...
Sziasztok. Tud valaki egy linket ahonnan Gsx-F 750-hez tudnék fékbetétet venni?
Reménykedek. Kb 150 kilcsi volt a "próba", mert vidéken vettem először észre, (múlt vasárnap reggel), hogy valami gond lehet. Hétfőn reggel nem volt gond. Pöcc-röff. Hétfőn délután ismét jelentkezett a probléma. Nem is mentem a motorral, csak most, kb 30 kilcsit. Szóval reménykedek.
Mindent cserélj és reménykedj, hogy a benzines olaj nem okozott nagy sérülést a próba alatt.....
Több lett, sokkal! Az ablak teteje fölött van a szint.. Kérdés: Szűrőt is cseréljek? 2 hónapos...
Majd leellenőrzöm! Vetettem rá egy pillantást, nem tűnt többnek. Ma két hónapos az olaj! Megértett a cserére!
Ilyenkor nem csak a légszűrőházba jut a benya hanem a motorba is és elég sok jut az olajba....és az nem tesz jót....ha jelentősen megemelkedett az olajszint akkor gyors csere kell...
Sziasztok!

Eddig még nem szóltam a fórumhoz, új tag vagyok. Tavaly vettem egy GSX600F-t.
Köszöntet szeretnék mondani, mert a fórumon találtam meg a megoldást a problémámra.
A jelenség: indítom a motort fordít rajta 2-t az önindító, megáll, indítom újra: fordít 4..5-t megáll. Indítom újra, akksi forgatja önfeledten, majd egyszercsak elindul apránként, levegő után kapkodva, mérhetetlen büdös lehelettel. Utólag végiggondolva: hosszabb állás után, hidegen, langyosan mindegy.
Viszont az alapjárati fordulatszám megemelkedett. Nyíííílván a gondos szarvtépéstől kitisztult a rendszer, jobban megy a motor. Király vagyok. Dehát azért a műszaki gyakorlat nem ezt szokta alátámasztani, tehát:

Túrtam a neten és itt kaptam egy ötletet: ha nem zár rendesen a tűszelep, és ebben a 'mindiggyün' (PRI) állásban marad a benzincsap akkor bizony a légszűrőház meg tud telni benzinnel. No ez történt velem is.
A javítás egyszerű: mivel a gyár életében nem én vagyok az első balf.sz van egy kis cső a légszűrőház alján, ledugózva. Dugó ki, az eredmény a csatolt képen.
Aztán egész reggel légszűrőt szellőztettem a 6-M0-M7 útvonalon .