Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!

Ma gondoltam előveszem a járgányt és megyek pár kört, de hiába indítózok nem történik semmi. Van ötletetek mi lehet a probléma forrása? Tehát ég minden a műszerfalon, minden klappol, de az önindító nem forog.. semmit se csinál lényegében.

Előre is köszi a választ!
Ha városba akarsz szaladgálni vegyél vizes blokkot hosszú távon a boci ilyen esetben szerintem nem jó választás.
Urak!
Lenne valakinek eladó gumija használt a Bocimra? 150/70 r17 vagy 160/60 r17?
Köszönöm!
Közbe meg is néztem, 15 pénz/nap a 750-es gsxf, ráadásul hétvégén +2500 ft felár. Nem semmi...
Köszönöm szépen az infokat, nagyon hasznosak voltak. Eddig mindenhol 208kg-t olvastam, az is soknak tűnt 240 meg pláne. Megkeresem azt a kölcsönzőt és kibérlem pár napra, nem tudtam hogy van ilyen lehetőség de ez tűnik a legjobbnak.
Köszi mégegyszer!
Helló

--városi használatban
2004-es 750es gazdája vagyok. Városban is használtam, nem értem a kérdést. Mivel nagy-motor nem fogsz vele úgy forogni mint egy BMX-el, hogy felemeled és helyben megfordulsz. Kell neki a szokásos két sáv egy 180-as kanyarhoz.
Jó nehéz szóval nem hiszem, hogy ezzel kezdik a lopást, 240KG hoz már kisdaru kell nem működik, hogy két csávó bedobja egy furgonba azt csókolom.

--Olvastam több külföldi tesztet és mindenhol megemlítik külön, hogy nagyon nehéz motor.
Ezzel kár vitába szállni 240KG üresen iszonyat súlya van, de a látszat csal nagyon kezes a Boci. Érdemes vele elmenni szerintem egy vezetéstechnikai trainingre. Ott megmutatják, hogy lehet pont ugyanúgy manőverezni vele mint bármilyen sokkal kisebb motorral.

--Én spec 170cm/63kg vagyok, szenvednék vele?
Nekem is néha mondják, hogy kéne kicsit kondiznom hozzá... / 190/130 /
Amíg te irányítasz addig nincs gond, hiszen szinte megy magától. Amikor leállítod, felrakod középső standardra, akkor nem árt egy kis kondíció. Esetleg próbáld ki valahol, van pár kölcsönző ahol tartanak / BP-n is /. De szerintem ha arra jár az ember és komolyan érdekel megcsodálhatod :) Azt mehetsz venni egyet....
Sziasztok

Érdeklődnék hogy milyen a 600 vagy 750-es Gsx-f a városi használatban? Olvastam több külföldi tesztet és mindenhol megemlítik külön, hogy nagyon nehéz motor. Én spec 170cm/63kg vagyok, tehát nagy darabnak messze nem mondható, vajon tudnám kezelni, vagy csak szenvednék vele?
Köszönöm!
Nincs valakinek egy bal első indexbúrája eladó mert ma szabin vagyok jó akkor felsavaztam az akksit megyek egy kört ,aztán valahogy kicsúszott az oldalsztender és az index reccs ez legyen a legnagyobb baj de az idén műszakira is kell vinnem úgyhogy mindenképp vennem kell egyet.
Ötlet, hogy hol lehet tömítést kapni, ami tényleg jó? Mi lenne, ha az O-ringnél vennénk eggyel kisebbet?
Nnna... Csak hogy okuljatok, az a tömítés kell oda :)
Tegnapelőtt ugye kivettem, maradt a kis csöpögés, leszartam. Tegnap jól közlekedtem vele, este leálltam, ma reggelre úgy 10 L benzin fogadott a sufni padlóján...
Szia.
Koszi. Majd jelentkezem.
Ok.Meg tudom tartani neked addig ha kell.
Na pont azzal jártuk meg. Az ismerős is egy jó T fejű szerszámot hozott, így nem feszítették a csavart mint az L alakú imbusznál hanem csak csavarták. Ekkor törött el :(

Igen a csavarboltban pont ez volt a fő téma, hogy legalább 8.8as legyen. A2-70es csavart mondták, hogy ez jobb mint ami benne volt így ki fogja bírni ls nem rozsdásodik.
Ezt a táblázatot találtam rá. Nem tudom nagyon elolvasni, mondjátok meg ti, hogy jó lesz ?
Bár lehet nem is ezen csavarokhoz van a táblázat sem, nem tudom .
"Boltban vettem hozzá ugyanolyan acél anyagú rozsdaálló krova végű csavart 8 db-ot."

Szakítószilárdságát nézd meg a vásárolt csavarnak, általában fejében van beleütve 5.6, 8.8, 10.9
nem tudom az eredeti milyen volt, de 8.8 alá ne add, ne tekerj bele 5.6 csavarokat. Hamar megragadnak, és legközelebb ismételten beletörnek.
Egyébként nincs baj az imbuszfejű csavarokkal, csak nem szabad barkácsszerszámokkal csavargatni. Annak idején bontottam egy motort, hasonlóan megpróbáltam barkács szerszámmal kiszedni és elfordult. Utána boltba vettem egy rendes T fejjel ellátott szerszámot és pillanatok alatt szétszedtem, nem forgott el sehol sem.
Hát sajnálatos fordulatot vett a dolog.

Reggel jött egy szerelő ismerős és megpróbálták a maradék két még hozzá nem nyúlt csavart kiszedni. Egész éjjel áztak a csavarlazítóban. Jött egy rendes crovakulcs is amibe volt már imbusz vég. Megtekerték apuék és a csavar kijött. 8/6 remek. 7. csavarnál aztán újabb meglepi....
Tekerik fordul, de nem a csavar csak fej + 2 menet, reccs... Letörött a csavar feje.
Kész vége a világnak holnap tolhatom le a szervízbe, hogy felmelegítsék illetve valami számomra wooodooonak nézett trükkel kiszedjék. Csak hát sok idő, televan mindenki munkával szezon kezdet van, így addig nem tudok motorozni....

Most, hogy egy csavar tartotta kijött a teknő. Teljesen sima volt benne a menet a felső kettő volt meg belőle. Átvittem az esztergályoshoz a képeken már az új csavart és új vágott menet látható. Nagyon pöpec lett. ( Azon csodálkoztam, hogy kb pár óra és 1000Forint volt az egész. )
Slussz poén, hogy a tömítés 3 darabban volt, így rendeltem az is újat, ne folyjon sehol sem a blokkom.

Elmentem vettem új csavarokat. Ha egyszer sikerül kiszedni, nem akarok még egyszer ilyen imbuszos blokkcsavart látni benne. Boltban vettem hozzá ugyanolyan acél anyagú rozsdaálló krova végű csavart 8 db-ot.


Közben átöntöttem az olajat egy másik kannába, és nézzétek meg mit maradt az alján. Ez az olaj kb 300Km-t ment mit mosott ki szegény motorból ez alatt. ( Ülepítéses módszer. ) :)

Ez így most nagyon nem jókor jött.....
Mi, amikor autót vagy motort szerelünk és azzal a bizonyos nagy nyelőszervvel megáldott büdös állat szembejön, a megoldás szinte mindig Beta szerszám volt. Amikor egy 13-as csavaron megfordult az obis crova, akkor vettünk 1500-ért egy fejet, és azzal jött szépen. Vettem én is balmenetes csavarkihajtót, mert kellett, kb 200 ft volt egy darab, de az is puhának bizonyult. A megoldás megintcsak egy beta szerszám volt: http://beta-szerszam.hu/spd/be...
Szia!

Én is így jártam,egy hónapig ment a gép O gyűrű csere után.Én az O-Ringnél vettem a gyűrűt,aztán szépen megállt alattam a gép.Furgonnal vittük haza,mert már este volt és több kilométert nem volt kedvem tolni.

Üdv.
Sziasztok

Egy hete megfeküdtem a géppel, kisebb sérülésekkel megúszta a gép. De viszont a motor hangja illetve viselkedése megváltozott azóta nemrégen csináltak rajta szinkront tényleg pipec volt. Van valakinek ötlete mi lehet a probléma.

Üdv.
Szia

Egyenlőre nincs rá keretem a hónapban.

Üdv.
A csavarkiszedő a képen láthető szerszám, megfelelő méretben az imbusz csavar fejébe betekered, és kitekeri a csavart - mert hogy balmenetes. Nem kell újra metszeni a menetet, mert kiszedi a csavart.
Én néhány 100 Ft-ért vettem eme készletet, semmit sem ér, mert túl puha. Valami jobb szerszám kellene...

Szerintem ne vágd le a fejét mert nem fog kijönni.

Esetleg vannak kis hobbi fúrók, köszörűk, abba be lehet fogni egy mini 1cm vágókorongot, azzal hozzáférnél a csavarhoz és bele tudsz vágni egy hosszanti hornyot.

Gány ötlet, de egy nagyobb oldalcsípő fogóval meg tudnád fogni a csavart (középső lyuk és szélét megcsípve). Azért gány, mert az oldalcsípőt nem arra tervezték, hogy csavarjanak ... de szükség törvényt bont.
Homlokcsípővel is talán meg tudnád fogni a csavar fejét.
Csípőfogóval viszonylag nagy erőt lehet kifejteni, ezért nem csúszik annyira mint egy lapos fogó.

Esetleg üsd meg kalapáccsal finoman néhányszor, ha van a menetnek egy kis játéka, akkor megtöri a rozsdát... De ne verd szét!

Melegítést is ki lehet próbálni, esetleg a csavart is felforrósíthatod, bár ettől éppen beleszorul, de a cél a rozsdát megtörni. Ha lehűlt, akkor lehet, hogy ki tudod szedni.
Köszi a tippeket.

Itt egy telefonnal készült fotó. A két maradék csavart már vastagon befújtam lazítóval, holnap megpróbálom.

Az 1.es pontnál kb óráig hagytuk állni a dolgot, de nem nagyon látszott semmit pozitívum :(
Majd elborítottuk a motort mikor csavartuk ki.

2. Megvolt mozog a cucc, de a csavar a blokkhoz van hozzánőve :(

3. Képzelten vagyok, nem merek nekifutni. És gondolom ez esetben újra kéne vágni a blokkban a menetet ?
4. Hát szerintem látod a képen a jobb oldali csavar, szinte megközelíthetetlen fűrésszel vagy sikítóval.

5. Ez nagyon tetszik embert kéne hozzá találnom hozzá. Talán sikerül.
6. Ez röviden tömören törjem le a végét és bízzak benne, hogy kijön a blokkból a maradék ?

Egyéb kérdés miből van a blokk ? Acél vagy alumínium ?
Kaptam olyan ötletet, hogy fel kell melegíteni ekkor kitágul és ki lehet hajtani. Sajnos ez a eltekeredett belsejű csavarnál nem játszik, mert nincs mit tekerni.....
Még mondtak egy olyant, lehet hogy nem az egész hatszög ment tönkre a csavarban hanem csak a teteje. Ekkor még valahogy játékba lehet hozni, ezt reggel kipróbálom, be is fújtam vastagon lazítóval, hátha szerencse rám mosolyog.

Ez azért is szar, mert délelőtt még motoroztam, bejegyeztek műszaki vizsgára is, erre estére megint van egy összedöntött motorom, egy demizsonban aszalódik a friss ( 300km nincs még benne ) olajom. És a kiszedett csavarok miatt itt-ott csepeg az olaj a teknőből.... kész rémálom.
Hali fog kelleni a dob?Csak azért mert felraknám hirdetésbe ha nem kell.Üdv.
Az előzőt egyébként GSXFMarci írta, de valamiért más nickkel léptem be...
Nnnna.... Nekem mostanra derült ki, hogy az o-ringnél vett benzinálló (Nyugodjon meg uram, ez az) gyűrű kurvára nem benzinálló. Megszívta magát egy hónap alatt, elzárta a nafta útját. Taxizhattam be melóba, aztán hazafele meg a járdán szedtem szét a benzincsapot és szedtem ki a gyűrűt, hogy haza tudjak jutni. Most megint erősen csöpög, de legalább megy.
1, Csavarlazítót legalább félóráig-óráig hagyni kell. Nagyon finom olaj, szép lassan kúszik meg a csavar alá. Türelmesebb emberek este beszórják, és másnap csavaroznak.
2, próbáld meg az összes többi csavart kiszedni, és ha egy kicsit tudod mozgatni a leömlőt, akkor esetleg már elengedi a beszorult csavart.
3, Törtcsavar kiszedő - ez egy balmenetes fúrószerűség, ahogy fúrod bele úgy tekeredik ki a csavar.
4, belefűrészelsz egy tetejébe egy horonyt és egy nagy lapos csavarhúzóval kiszeded. Esetleg üsd meg néhányszor kalapáccsal a csavar fejet - részint jobban beleszorul, részint az összerohadást is szétütöd.
5, csavarfejhez hegesztesz egy hatlapfejű anyát és dugós kulccsal már kijön.
6, lefúrod a csavarfejet és imádkozol, hogy a tő már könnyen kijöjjön, legtöbbször csak azért nem tekeredik ki mert a szorítandó elemhez (jelen esetben a leömlőhöz) rohadt össze a csavar. A bennmaradt tőhöz már jobban hozzáférsz - jöhet a 3,4,5 pont újra.