Le akartam venni az olajteknőt. Javítani kell, és emiatt le kéne venni. Kitekertem az összes csavart, de belül van kiálló alkatrész, így nem tudtam kifordítani a leömlök miatt. Nosza vegyük le azt is úgyis jó lenne lefesteni. Levettem az olajradiátort, és elkezdtem kicsavarozni, a leömlő csavarjait. 3 órát szenvedtem Apuval, és 5-öt sikerült levenni. 9 éve nem volt hozzányúlva, így eléggé összeállt az egész. Próbálkoztunk csavarlazítóval és fagyasztó spré-vel, 8/5-nél jártunk amikor....
A 6. csavarban elforog az imbuszkulcs, kész megvan b+++va a világ. Mitévő legyek ?
Valakinek valami ötlete ?
Üdv. Igaza van HUfantomnak, forgalmiban ezek az adatok vannak. De a motorrad mérése alapján a 750-es padon mérve 104,4 le volt ,talán a 04-es volt amit mértek de erre már nem emlékszem tutira. Az én 600-asom papiron 86le , de pár éve madarason volt teljesítmény mérés ott egy 600-asnak 90,6-ot mértek én is csak lestem hogy ilyen eltérések vannak. Talán a biztosítás miatt lehet? A lényeg hogy többet tudnak mint ami papiron van. Napsütést , olcsóbb benyát mindenkinek.
Ne vedd készpénznek ami mondok, inkább tippelek majd az okos emberek megmondják mi a tuti.
Én azt látom hogy a inazuma folytott blokkal van szerelve. A Bocik is 3 féle blokkal jöttek ki. A király blokk 69KW ~ 92 Lóerő gyárilag, de van fojtott 86 pacis változat is.
Inazumában meg csak 63-at látok ami 86 lóerő.
Illetve esetleg meg van piszkálva az áttételezés, a kis és nagy fogaskerék.
Azt hiszem előre kevesebb hátulra több fogasat raknak így jobban gyorsul a motor de kisebb a végsebessége...
Ez a tippem, majd valaki megmondja igaz-e vagy hamis.
tiszteletem az uraknak.
kérdésem lenne:
a 750-es imazuma az mitől megy "csak"190-et?
mivel boci blokkos ezért kérdezném,hogy tudja-e valaki hogy miért butább mint a 750-es boci.....
köszi előre is.
Köszi a gyors választ. Azt írtad szép hangja volt, erről szeretnék többet ha lehet, ez nagyon érdekelne. Jelenleg a gyári kipufogóm van fent. Azzal nagyon halk a motor, gyakran ijedten vesznek észre. Valamivel többet szeretnék hallatni a motorból. Az összekötőcső hegesztve van a dobra? Nagymaroson laksz? Kb egy 50kilométerre lakom tőled.
Az enyémen igy nézett ki.Ez összekötöcsövel együtt van.Nemtom mennyibe kerül egy ilyen de most lett kitömetve 15ért ezért szerintem 25ezer reális ár.Üdv.Tel.06203239391.
Érdekelne a kipufogó. Tudnál esetleg képet küldeni róla. A gyári dobot nem akarom bántani, emiatt kellene egy összekötő cső is. Ja és a legfontosabb mennyiért válnál meg tőle?
Le akartam venni az olajteknőt. Javítani kell, és emiatt le kéne venni. Kitekertem az összes csavart, de belül van kiálló alkatrész, így nem tudtam kifordítani a leömlök miatt. Nosza vegyük le azt is úgyis jó lenne lefesteni. Levettem az olajradiátort, és elkezdtem kicsavarozni, a leömlő csavarjait. 3 órát szenvedtem Apuval, és 5-öt sikerült levenni. 9 éve nem volt hozzányúlva, így eléggé összeállt az egész. Próbálkoztunk csavarlazítóval és fagyasztó spré-vel, 8/5-nél jártunk amikor....
A 6. csavarban elforog az imbuszkulcs, kész megvan b+++va a világ. Mitévő legyek ?
Valakinek valami ötlete ?