Megnéztem a Hayes féle manualt, de csak azt írja, hogy kell kiszerelni, az is már 3/5 nehézségű munka....
Egy szót sem láttam arról, hogy mivel van feltöltve.
hali!
Szolnoki vagyok és direkt lett kiengedve a gáz mert olajat cseréltem benne ! ha nitrogén gáz van benne akkor elméletileg klímás is fel tudná tölteni csak azt nem tudom mennyivel
a közelmúltban váltam büszke tulajává egy GSX 600 F-nek, 2000-es évjáratú szép állapotú gép. többek között azért szeretnék csatlakozni hozzátok mert szeretném megőrizni a gép szép állapotát és úgy gondolom hogy a szakértelmetek és tapasztalatotok ebben nagyon sokat tud segíteni. 2007-ben vizsgáztam le de évek óta nem motoroztam, erősen újrakezdő vagyok.
mi az szerintetek amire oda kell figyelni, miket kell csekkolni, milyen karbantartásokat / ellenőrzéseket érdemes végrehajtani egy frissen szerzett gépen?
Bakker, én tudnák olyan szerelőt neked, aki foglalkozik ilyennel,,,de lövésem sincs, merre laksz,,, gyanítom, nem a környékünkön, mert akkor vmennyire ismerős lenne a motorod...
Én úgy tudom, 5,vagy 8 bar körül van benne nitrogén...
Viszont ha elment belőle,,, az nem véletlen, és ezáltal illendő szétszedni az egész rúgóstagot, és a tömítéseit megvizsgálni, szükség esetén cserélni...
Úgy, hogy ez ügyben mindenképp keress fel egy futóműjavításban jártas szerelőt.
sziasztok!
tud valaki segíteni hátsó rugótag ügyben milyen gázzal és hány bar nyomáson van töltve mert elment a gáz a kis hengerből .esetleg szerelő címe aki foglalkozik ezzel?
Üdv a csapatban!
r.sanyi