Sziasztok valaki tud nekem ,helyet mondani jó túra plexi ügyben ?, márciusban szakad a műanyag tetőm a hó súlya miatt a motoromra és ripityára tört a plexim a fasz kivan ezzel az idővel.. Jó hogy hazahoztam március elején a jó melegről mondom lassan lehet már motorozni.. Igen..
Köszi a választ ,csak én Tokajban lakom,ha a 14 között van vallami szuper, és ha meg eggyezünk az árban és posta utánvét akkor érdekel.cushef@citromail.hu ra képet küldeni.előre is kösssz
Gyári gumit cseréld le!
Nem csak azért mert öreg, hanem mert szar és szemét gumi.
A legváratlanabb helyzetben képes elveszteni a tapadást - vagy azért meg hideg, vagy azért mert túl melegszik.
Én 2007- ben vettem a bocimat, akkor volt benne 9ezer párszáz kilométer, gyári gumikkal, 2003-as évjárat. Az első gumit rá egy évre löktem le, ami azzal hálálta meg - valami sportos tapadós gumi volt - hogy rögtön kihúzott a sz@rból. Nem figyeltem, hajtottam, és utolértem az álló autósort. Azt hittem, hogy rázárkózom, de a gumi olyat fogott, amit a gyári soha!
A hátsót 14000 körül cseréltem, de nem a profilmélység miatt, - az még jó volt - hanem már nem bíztam benne.
Kilenc év kicsit soknak tűnik.
Hello tavaj vettem a motort még eredeti gumi van rajta a profil mélység 5mm de 2004 évjárat nincs repedezve 9600km van benne a fórumokon azt írják 5éves guminál idősebbet nem ajánlott használni,meg azt is nem alyánlott csak a gyári méret.ha valakinek van valami jó tapasztalata meg,oszthatná,és valaki irta hogy gyári gumija van válaszokat előre is kössz
Én már többször is használtam és meg vagyok vele elégedve épp most cseréltem megint repsolt raktam bele bár ez most sárga flakonos és sport felirat van rajta de szerintem ugyanaz van benne mint a zöld flakonosban volt.
Eretei terv az volt, hogy feketére lesznek festve, de nekem nagyon tetszik a bordó is rajta.
Még nem láttam élőben majd meglátjuk milyen lesz. Csomagtartón megjelent a felületi rozsda így azt is le lesz festve, így anyagra nincs gond.
Az rácsokhoz még annyit. Hol is van az alapjárat állító csavar ? :D
Több Bocisnak nagyon tetszettek a rácsok, de aztán mondom szerinted, hogy állítok alapjáratot ? ŐŐŐ azt hiszem mégsem annyira jó ötlet a rácsozás :D.
+Itt-ott elérik a motor vázát oda valami plussz bevonatot vagy szivacsot tervezek. És a csavar helyén 1-2 rácspontot elvágok, hogy legalább egy csillagcsavarhúzót át tudjak dugni rajta.
Sikerült végre eljutnom odáig, hogy szétszedjem a benzincsapot és kicseréljem a kis tömítést. Az eredmény ellenőrzése még várat magára, de optimista vagyok, mivel egyrészt az új tömítés egy kicsit vastagabb mint a régi - tehát kisebb erő hatására is tömít - , másrészt a régit amikor megpróbáltam leszedni óvatosan a tengelyéről, egyből három darabra esett szét, úgy el volt öregedve...
@HUFantom: Szép színe lett a járgánynak, de a háló az idom lyukain kifejezetten nagyon tetszik! :) Marad az bordó, vagy kap esetleg valami más, sötétebb színt?
Sziasztok. van egy 1987-es suzuki gsx 550 esem de elég nehezen találok jó áron alkatrészt hozzá egy 1985 ös gsx f 750 villaszárait át tudom e rakni kerékkel együtt az enyémbe? Köszönettel.
sziasztok!
segítsetek kiszedtem a hátsó villát rendbe raktam mert igen rozsdás volt de amikor leszedtem a hátsó rugót kicsavartam a csavart és kifolyt belőle egy kis olaj! hogyan lehet felújítani? nehezebb mint az elsőt? van valakinek megbízható szerelő ismerőse aki fel tudná újítani? vagy otthon is megoldható?
Szia. Nekem Michelin Pilot Power 2ct van fenn. Elöl 120/70 17 hátul pedig 160/60 17, lábtartóig lefekszik szépen, fekszik kanyarba, mint cica az ágyba Elötte Michelin Pilot Road 2ct volt fenn, ugyanebbe méretbe, az sem votl rossz gumi.
Nem csak azért mert öreg, hanem mert szar és szemét gumi.
A legváratlanabb helyzetben képes elveszteni a tapadást - vagy azért meg hideg, vagy azért mert túl melegszik.
Van egy gyári plekóm ha valakit érdekel,szívesen odaadom.
A hátsót 14000 körül cseréltem, de nem a profilmélység miatt, - az még jó volt - hanem már nem bíztam benne.
Kilenc év kicsit soknak tűnik.
szedett már szét valaki ilyen hátsó központi rugótagot?
Én már többször is használtam és meg vagyok vele elégedve épp most cseréltem megint repsolt raktam bele bár ez most sárga flakonos és sport felirat van rajta de szerintem ugyanaz van benne mint a zöld flakonosban volt.
Még nem láttam élőben majd meglátjuk milyen lesz. Csomagtartón megjelent a felületi rozsda így azt is le lesz festve, így anyagra nincs gond.
Az rácsokhoz még annyit. Hol is van az alapjárat állító csavar ? :D
Több Bocisnak nagyon tetszettek a rácsok, de aztán mondom szerinted, hogy állítok alapjáratot ? ŐŐŐ azt hiszem mégsem annyira jó ötlet a rácsozás :D.
+Itt-ott elérik a motor vázát oda valami plussz bevonatot vagy szivacsot tervezek. És a csavar helyén 1-2 rácspontot elvágok, hogy legalább egy csillagcsavarhúzót át tudjak dugni rajta.
Sikerült végre eljutnom odáig, hogy szétszedjem a benzincsapot és kicseréljem a kis tömítést. Az eredmény ellenőrzése még várat magára, de optimista vagyok, mivel egyrészt az új tömítés egy kicsit vastagabb mint a régi - tehát kisebb erő hatására is tömít - , másrészt a régit amikor megpróbáltam leszedni óvatosan a tengelyéről, egyből három darabra esett szét, úgy el volt öregedve...
@HUFantom: Szép színe lett a járgánynak, de a háló az idom lyukain kifejezetten nagyon tetszik! :) Marad az bordó, vagy kap esetleg valami más, sötétebb színt?
Gondoltam megmutatok már egy képet a motorról amit vett tesóm. Egy Yoshimura dob is van rajta.
mi a tapasztalat a Repsol sintetico 10w-40 es olajjal a bocinál(gsx f 750 04'
Bp-n vagyok és Apuék elhozták a lefényezett alkatrészeket. Aput kizavartam a fényképezőmmel, hogy nyomjon pár fotót.
segítsetek kiszedtem a hátsó villát rendbe raktam mert igen rozsdás volt de amikor leszedtem a hátsó rugót kicsavartam a csavart és kifolyt belőle egy kis olaj! hogyan lehet felújítani? nehezebb mint az elsőt? van valakinek megbízható szerelő ismerőse aki fel tudná újítani? vagy otthon is megoldható?