Számolj 6000 Km-el egy motort mondjuk 2000-es évjárattól.
Az már magában 72000 és ezek azért nem szupersport pályamotorok hanem túragépek.
Ergo évi több is beleszalad mint 6-k.
Nem mondod, hogy ennyire csal mindenki ebben a r***** országban...Hogyan lehet akkor kiszűrni a becsületeseket? Már előre félek a következő évi motorvásárlástól... (lehet mégiscsak külföldről kéne motort hozni?)
Hát mondjuk ha azt nézem, hogy nem sűrűn láttam még 60k fölötti bocit, ki tudja, hogy 60ezer alatt mi és hogy kopik el. Szerintem itt átlagosan 30-50ezer kilométer közötti motorok vannak (bár nem tudom), szóval 60ezer alatt azért kikophatott az a persely, pláne a magyar útviszonyokat tekintve...
Az én régi gsx 400-as gépemben kellett anno cserélni egyszerűen elhasználódott, elkopott egy vékony teflonbevonattal van a persely ellátva ami egy idő után kikopik.
Sziasztok!
Az autómba (2001 citroen xsara II.) szeretnék beszerelni 5000K xenont. Ilyet keresek beszereléssel. Ha valakinek van elfekvőbe (ócsón) és be is tudja szerelni, esetleg Veresegyház környékén lakik, akkor sikítson (vagy írjon).
Kérdeztétek az csúszóperselyt. Ma megkaptam, csatoltam képet. Két kis gyűrű, egyik sem folytonos.
A kereskedő is azt kérdezte, hogy meglehetősen ritka az ilyen alkatrész rendelés, mi a fene történt, hogy tönkrement? Már ti is belémtettétek az ideget, most még ő is.
Szakik/szerelők/hozzáértők! Szóljatok, mitől megy ez tönkre? Mondjuk szétszedéstől?!
Csatlakozom én is az előttem gratulálókhoz. Sok balesetmentes gurulást. Asszonykát is vigyed magaddal, élvezni fogja (na persze nem az esős menést )!
Aztán lehet regelni a gsx-f.com -ra is ám!
60e km fölött járok, én magam 6e km-t tettem bele. Nem gondolom, hogy az előző gazdája terepen használta volna, az látszana a burkolaton is. Szimeringet már cserélt ő is benne. Az lehet, hogy későn vette észre és kevés olajjal használta. De csak tippelgetek, fogalmam sincs, hogy mehet ez tönkre. Hátha valaki hozzáértő is megszólal itt, mi történhetett.
A kérdésre, hogy biztosan tönkre ment-e: nem hiszem, hogy egy Ivanics bevállalna egy ilyen átverést. Szóval bízok bennük. Meg majd elhozom a használt alkatrészt. :-)
A telefonálgatásaimat siker koronázta; ugyan persely nem került de megtaláltam azt a Suzuki kereskedőt, ahol megrendelték az én alkatrészemet. A késedelemről Ivanicsék nem tehetnek (ha ugye az előrelátást nem számítjuk ide), még aznap megrendelték a csúszóperselyt. Kezd felsejleni annak a reménye, hogy hétvégén motoron ülök. :-) Talán holnap megérkezik. Ha késő lesz a postázáshoz, inkább elmegyek érte személyesen és viszem a szervizbe én magam. Nem szokványos, de még egy hétvégén nem szeretném pihentetni a vasat.
Előre beszéltem velük, megrendelték a szimeringet és úgy vittem el, hogy minden adott a másnapi átvételhez (ennek ugye két hete). Honnan sejthettem volna, hogy ilyen is felmerülhet? Ők a hozzáértő emberek, Ivanincsról beszélünk (Kawa márkakereskedés), csak tudják már, hogy mi lehet egy teleszkópban! Persze nem vagyok én hülye, ki is képezhetném magam szerviznek (írtam is, hogy belefognék a szimeringcserébe), de úgy döntöttem, hogy tapasztalt szakik javítsák meg - jó pénzért.
Lassan robbanok. Telefonálgatok de sehol nincs polcon, pedig már bárhova elmennék érte.
Az már magában 72000 és ezek azért nem szupersport pályamotorok hanem túragépek.
Ergo évi több is beleszalad mint 6-k.