Nem tudom - nem egészen erre válaszoltam.
A kuplungkarnál lévő kapcsoló kiiktatását írtam le, ott rövidre kell zárni a vezetékeket - egy darab rézdróttal kipróbálhatod.
Egyszer elgörbült a kuplungkarom (nekimentem egy oszlopnak és azt ráhajlította a négy ujjamra a kuplungkart), és emiatt nem tudtam behúzni a kuplungkart, hogy a kapcsoló elengedjen. Emiatt nem tudtam indítani, így viszont sikerült elmenni a motorral a boltig.
Hogy ez segít neked, a jeladó kiaktatásában, nem tudom.
De egy kapcsolónak két állása van: rövidrezár vagy nyit.
Húzd le a csatlakozót, ha így sem megy, akkor zárd rövidre a két vezetéket.
Sziasztok! Meg tudja mondani valaki, hogy lehet kiiktatni a kuplung jeladót ami a biztonsági indításért felelős tehát, hogy a kuplunk behúzása nélkül is elinduljon a motor az oldalburkolat leszerelése nélkül? Mert megtört a kábel és most már nem szeretném szétszedni.
Egyébként megjártam most vele az Alpokot egészen a Mont-Blanc -ig, nagyon jól bírta :D 2800km
Szeva mindenkinek. Elöször is köszi mesibaba a tippet, de csak a doboz tetszik, no meg meg stabilabb is. Néztem màr a neten mindenhol, de ami tetszik meg jò is az dràga. Azért gondoltam hàtha vki nek a vkije pont egy olyat adna el. Mesibaba jòl felmàlhàztad a bocidat.
én is a balcsin vagyok meglátogatom szülőket, illetve megmutatom a Balatont a bocinak. 2. úton egy f**z majdnem az árokba vágott a kocsijával, mert nem nézett ki és ott voltam a holt terében.
Szeva mindenkinek. Olaj ról annyit,h én MOTUL 10w40 full szintetikust hasznàlok, és eddig még nem kellett utànönteni. Múlt szombaton a balcsin voltam a bocival. Nagy élmény! 730 km-t mentem. Túràròl tud vki?
Motor remegés: Na a mai napon sikerült kipróbálnom a kerék centrírozási állapot után a bocit, és jelentem: 0-tól 220-ig, akár 1, akár 2 személlyel, semmiféle remegés nem tapasztalható (ebben benne van az is, hogy a tükör sem remeg egyáltalán semmit sem), szóval minden elmúlt! Már csak pénz kéne bengára...
A kuplungkarnál lévő kapcsoló kiiktatását írtam le, ott rövidre kell zárni a vezetékeket - egy darab rézdróttal kipróbálhatod.
Egyszer elgörbült a kuplungkarom (nekimentem egy oszlopnak és azt ráhajlította a négy ujjamra a kuplungkart), és emiatt nem tudtam behúzni a kuplungkart, hogy a kapcsoló elengedjen. Emiatt nem tudtam indítani, így viszont sikerült elmenni a motorral a boltig.
Hogy ez segít neked, a jeladó kiaktatásában, nem tudom.
De egy kapcsolónak két állása van: rövidrezár vagy nyit.
Húzd le a csatlakozót, ha így sem megy, akkor zárd rövidre a két vezetéket.